Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia připravuje pro Evropu Cee’d Turbo

Kia v příštím roce uvede na trh sportovně laděný Cee’d s přeplňovaným dvoulitrovým motorem, který má konkurovat Golfu GTI.
Zpět na článek
27. 8. 2012 09:30
27. 8. 2012 09:39
27. 8. 2012 09:45
27. 8. 2012 09:50
27. 8. 2012 10:04
27. 8. 2012 10:15
27. 8. 2012 11:31
27. 8. 2012 09:35
27. 8. 2012 09:43
27. 8. 2012 09:49
27. 8. 2012 13:20
27. 8. 2012 14:09
27. 8. 2012 14:27
28. 8. 2012 08:48
28. 8. 2012 09:47
27. 8. 2012 15:25
27. 8. 2012 20:39
28. 8. 2012 08:47
27. 8. 2012 09:42
27. 8. 2012 09:47
27. 8. 2012 09:54
27. 8. 2012 10:11
27. 8. 2012 22:59
27. 8. 2012 14:22
27. 8. 2012 10:08
27. 8. 2012 10:21
27. 8. 2012 10:31
27. 8. 2012 10:31
27. 8. 2012 17:19
27. 8. 2012 10:52
27. 8. 2012 11:50
27. 8. 2012 14:25
27. 8. 2012 23:16
28. 8. 2012 11:18
27. 8. 2012 13:04
27. 8. 2012 15:36
27. 8. 2012 23:03
27. 8. 2012 10:18
27. 8. 2012 22:55
27. 8. 2012 10:15
27. 8. 2012 10:20
27. 8. 2012 10:46
27. 8. 2012 11:27
27. 8. 2012 15:28
27. 8. 2012 11:53
27. 8. 2012 09:47
27. 8. 2012 10:21
27. 8. 2012 10:44
27. 8. 2012 12:17
27. 8. 2012 12:43
27. 8. 2012 15:58
27. 8. 2012 17:06
27. 8. 2012 21:25
Avatar - Starfighter
27. 8. 2012 09:30
GTI?
Pokud dostane kárované potahy, volič automatické převodovky známý už z nové Hyundai i45 - přesná kopie voliče DSG [odkaz] a červené lemování masky, kterou okopírovalo od GTI už Picanto [odkaz] , tak bude dojem zaručen >:-[]

Ke sportovnímu autu patří i dokonalý podvozek a motor. Po dokonalém Waterloo tohoto koncernu s údajně sportovním Velosterem, o kterém vedení Hyundai prohlašovalo cosi o konkurentu pro Caterham, leč jízdní vlastnosti spadají do kategorie vozík v Tescu s nákupem na víkend, máme právo pochybovat.
Ceed s turbem ano, ale hned jako konkurent Golfu GTI?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Dinar
27. 8. 2012 09:45
Re: GTI?
V čempak se kolega Starfighter plete? Že na těch fotkách v odkazech není "inspirace" DSG voličem nebo maskou GTI? Nebo že veloster není trakař? Klidně se rozepiš.
27. 8. 2012 09:50
Re: GTI?
Hot hatch nedela cerveny ramecek kolem masky a karovane potahy sedacek. Postavit predohrab se silnym motorem a trosku vylepsenym podvozkem a brzdama a udelat tomu aspon trosku slusny design kol a vnejsich plastu aby se to tvarilo "sportovne" a k tomu doladit zvuk vyfuku neni nic, co by korejci nemohli zvladnout. Pri jejich soucasnem potencialu / at uz mluvim o technice anebo designu. Otazka jenom zni, jak moc dobre to zvladnou a za jakou cenu.
Avatar - Dinar
27. 8. 2012 10:04
Re: GTI?
To je hezký, co píšeš, ale jak to souvisí s tím, co napsal starfighter a tvou následnou reakcí?
Avatar - Starfighter
27. 8. 2012 11:31
Re: GTI?
Ne, píšu můj náhled na to, jak se k zadání Hot hatch jistojistě postaví Kia.
Avatar - PeterLuk
27. 8. 2012 09:35
Konečne
Už bolo na čase. KIA by mala byť sportovejšie zameranou značkou z dvojice Hyundai/KIA. Lenže v Európe mal zatiaľ viac športových áut "Hjandé",teda, vlastne, KIA teraz asi žiadne nemá. Takže som zvedavý, čo nám Kórejci pripravia... :yes:
Rozbalit vlákno
13
27. 8. 2012 09:43
Re: Konečne
treba prvni korejsky hot hatch ;-)
tipuju, ze to bude o neco horsi nez Focus nebo Megan ovsem za 60% ceny.
zadny zazrak bych napoprve necekal, ale cert s tim, kdyz nebude mit zrovna nejvykonnejsi motor, nejlepsi podvozek a nejvic technickych blbustek.
nizsi cena a dlouholete zaruky to v pohode mohou uplne obratit na dokonaly hot hatch pro evropu. O CR ani nemluve, tady je RS kdektera Fabka v dehtu...
Avatar - strýček BOB
27. 8. 2012 09:48
Re: Konečne
A o tom to je, Kia GTI za 60% ceny Focusu RS se zárukou do konce úvěru od providentu >:D
Avatar - PeterLuk
27. 8. 2012 09:49
Re: Konečne
Ale o Mégan-e sa hovorí ako o najlepšom hothatchi (kupé).
Avatar - Starfighter
27. 8. 2012 11:39
Re: Konečne
A máme tady další kouzlení s dlouholetou zárukou. Navrhuji ti, aby jsi nejprve nastudoval detaily. Reklamní slogan Sedm je věc hezká, ale praxe úplně jiná.
27. 8. 2012 13:20
Re: Konečne
Ano. Fabka v dehtu, ktera natre mini a ktera, dle wikipedie, zrychli z 20 na 65 jako elise a z 80 se dostane na 110 rychleji, nez BMW 330i.
27. 8. 2012 14:09
Re: Konečne
hah, tak ten o Elise byl fakt dobrej. jeste nejakou pohadku, napriklad o jizdnich vlastnostech, pricnem zrychleni v zatackach, ktere to prenese, o odezve rizeni, o vyvazenosti.... BOZE, vy se z tech skodaren jednou PO....
27. 8. 2012 14:27
Re: Konečne
Pro obsahlejsi popis jizdnich vlastnosti si muzes precist nejaky test. A ohledne tech udaju o zrychleni - ty jim neveris? Nerikam, ze je to nejaky zavodak, ale na ostrou jizdu pri zachovani pouzitelnosti staci bohate.
28. 8. 2012 08:48
Re: Konečne
Ty mě fakt bavíš...
28. 8. 2012 09:47
Re: Konečne
To je prévě to, co si kdo představí pod ostrou jízdou.
27. 8. 2012 15:25
Re: Konečne
Takže, jestli si myslíš, že bude o "něco horší", než Megane R.S. a Focus RS, tak to předpokládáš, že bude stejně dobrý jako Golf GTI?! Nechci předbíhat, či dělat ukvapené závěry, ale peníze na vývoj nejsou vše (krásným příkladem budíž Toyota, či BMW ve Formuli 1), k tomu, aby automobilka vyvinula opravdu dobrý Hot Hatch, potřebuje i zkušenosti a tam H/K ztrácí na zavedené mistry HH kategorie (Renault, Ford, VW, Peugeot, Citroen, FIAT, Opel, a další) cca 30 let...
27. 8. 2012 18:17
Re: Konečne
to sa o korejcoch hovorilo 5rokov dozadu o všetkych typoch aut...a pozri!
27. 8. 2012 20:39
Re: Konečne
No dívám se ... a? Tam, kde evropský mainstream začíná (nabídka motorů, spec. pakety, invidualizace, sportovní verze), tam H/K končí.
Avatar - Dinar
27. 8. 2012 09:42
etalon
Zajímavé je, že kdykoliv se v diskusích probírají hot hatche, tak bývá jmenován milion lepších aut než je golf GTI, jenže kdykoliv nějaká automobilka s ambicemi chce vstoupit na hřiště hot hatchů, jmenuje jako toho, proti komu se vymezí, resp. koho "kopii" staví, právě Golfa GTI. Proč Kia nestaví konkurenci fordu ST nebo Meganu RS?
Podobně to funguje ve střední třídě s trojkovým BMW, vždycky je spousta lepších aut v diskusích, ale nikdy nečtu, že by třeba Cadillac (příklad z poslední doby), šel na trh s konkurentem citroenu C5, ale že postavil auto, kterým chce konkurovat BMW3. Jinými slovy, etalon zůstává etalonem, aneb, kdo umí, umí. :-) :yes:

P.S. Na turbokiu jsem zvědav, bude to jistě pecka, protože jak jsem se na zdejších diskusích stokrát dočetl, přidat turbo na motor umí každý jouda. ;-)
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Choochoo
27. 8. 2012 09:47
Re: etalon
Sam sis odpovedel, proc stavi konkurenta GTI a ne treba megana RS, pac nejdrive musi pokorit ty horsi a az pak ty TOP ;-)
27. 8. 2012 09:54
Re: etalon
:-) etalon je neco jaky bezny metr. GTI neni etalonem a priori pro to, ze je nutne nejlepsi, ale protoze tu s nami zije nejdyl a kazdy si ho tim padem umi predstavit.
Avatar - Dinar
27. 8. 2012 10:11
Re: etalon
Ano, metr nejlépe definuje právě... metr. Pokud je něco etalonem, pak danou kategorii definuje. A golf GTI tímto etalonem je, proto se další vymezují vůči němu. Je to prosté.
Avatar - Choochoo
27. 8. 2012 22:59
Re: etalon
Spise je to o prodejich a zacilenim na nejprodavanejsi znacku na urcitem trhu a ne o pochybnem etalonu. pokud by chtela utacit KIA na nejlepsi, utoci treba na Megana RS. K cemu by bylo takove prohlaseni, kdyz chce zvysovat prodeje a konkurovat prodavanejsi znacce, coz je koncern. Proc by utocila na mene prodejnehop francouze. To same plati i o utoku na klasickeho Golfa, proc by utocila ne lepsi, kdyz chce utocit na evropskem trhu na nejprodavanejsi znacku ;-)
27. 8. 2012 14:22
Re: etalon
Pokud něco slouží jako měřítko (= etalon), tak ve chvíli, kdy je komplexně překonáno (= ve všech ohledech), bývá nahrazeno.
Avatar - Dinar
27. 8. 2012 10:08
Re: etalon
Evidentně nic netušíš o marketingu, předpokládat, že někdo jde na trh se svým produktem prestižní kategorie, kterou HH v dané třídě představují, s tím, že staví ten svůj top model proti tomu horšímu, co se v dané kategorii nabízí, hmm, taková úvaha, to chce fištróna, poslechnou. >:D :no:
27. 8. 2012 10:21
Re: etalon
Stačilo by trochu použít rozum. Kia staví auto proti Golfu GTI, ne proti ostrým HH. Proto se chce srovnávat s Golfem GTI. Je to tak těžké pochopit?
Avatar - Dinar
27. 8. 2012 10:31
Re: etalon
Aha, takže řešíme ostrost. O.K., jenže proč by Kia nemohla napsat, že staví svůj focus ST nebo svou variantu megane sport či astry GTC? Já jen čtu, že Kia oznamuje svůj hot hatch a zcela přirozeně si jako vzor bere golf gti.
27. 8. 2012 10:31
Re: etalon
A tobě se zdá, že GTI ostrý HH není? :-)
27. 8. 2012 17:19
Re: etalon
No základní GTi moc ne, 155kw už je na HH málo, proto se s ním Kia může rovnat, tj mít ho na mušce. Ale na skutečný HH od VW je Golf R se 199kw, to je paráda :yes:

Na druhou stranu GTi to tahá z 2.0TSi a Kia těžko říct, v článku je z 2.0, ale aby to nakonec nebylo z 1.6GDi. Takže na tom Golf bude přece jen lépe. :yes:
27. 8. 2012 10:40
Re: etalon
A tak ono to spíše bude bude o tom, co tuto zprávu co nejvíce zviditelní.GTI zná i ten , kdo v něm nikdo neseděl.
Taky je jasné, že oni chtějí postavit auto takové, aby bylo dobré jak parametrově, výkon, jizda,sport.vzhled a zároveň viz GTI, aby se s ním dalo každý den jezdit, což některá konkurence nesplňuje.Prodat pár kousků, kvůli image, to je dneska o ničem....k čemu by bylo že by to bylo nejlepší auto pro pár jedninců a jenom se o něm superlativách mluvilo a nikdo by ho nekupoval.Jak píšeš, marketing a ten není vždy o tom co nejlepší, ale o tom jak je co na trhu vnímáno.
Avatar - Dinar
27. 8. 2012 10:52
Re: etalon
Úplně základní v otázce HH, je jeho definice. Jak vidíš, dostáváme se např. v debatě s Pogem k ostrosti, o.k., mám si pod definicí HH představit třeba cup verzi meganu rs bez zadních sedaček s plastovými okny a žulovým podvozkem na semislickách? Můžem tu kolem toho vést debaty, mě se zdá pojetí hot hatche zosobněné golfem gti, jako to, které tuto kategorii definuje nejlépe. Je to prostě významně rychlejší a ostřejší verze než je průměr tohoto modelu běžně se pohybujícího po silnicích. A že je ten golf gti tím nejlepším zosobněním této kategorie, jejím etalonem, zřejmě nepřipadá jen mě, ale i automobilkám, které staví své hot hatche, protože příměr ke golfu GTI se objevuje prakticky vždy. Jen to jsem chtěl tím svým původním příspěvkem říct. ;-)
27. 8. 2012 11:19
Re: etalon
V tomto s tebou souhlásím...
27. 8. 2012 11:50
Re: etalon
Proč by měl být Mégane RS Cup bez sedaček a s plastovými okny? Tahle je debata je o ničem. GTI a RS jsou dnes nejlepšími kompaktními HH snad ve všech anketách se stídají VW GTI, Mégane RS nobo Clio RS). GTI je použitelnější, RS zábavnější. Kia se tato auta pokusí napodobit, ale pokud k tomu nepřidá i další aktivity, tak to bude jen parodie.Kia postaví nějaký HH, který nebude mít nějakou návaznost na aktivity v motorsportu. Bude to zajímavé, ale nic to nepřinese fanouškům motorsportu. Naproti tomu Renault a jeho 4 okruhové série + Mégane, Clio a Twingo pro rally jsou cestou jak si zazávodit s možností se posouvat až na vrcholt - třeba F1. I proto je Renault Sport tak oceňován. Jeho sportovnost není v designu nebo v pár modelech pro zvýšení image. VW jde podobnou cestou a je jen dobře, že svou aktivitu v motorsportu zvyšuje.
27. 8. 2012 14:25
Re: etalon
:yes: Podle mne by HH v principu neměl ztrácet na praktičnosti a použitelnosti.
27. 8. 2012 23:16
Re: etalon
... a zábavnosti..
28. 8. 2012 11:18
Re: etalon
Tu má snad přidat, ne? :-) Ale jo, proč ne, i to by se asi v dnešním světě mohlo stát.
27. 8. 2012 13:04
Re: etalon
Kdo zalozil tuto kategorii masovych hot hatchu? Takze asi tak...
27. 8. 2012 15:36
Re: etalon
A to, že KIA se svým ostrým Ceedem se chce vyrovnat VW a jeho Golfu GTI ale přece nic neříká o tom, kdo je v dané třídě nejlepší! Myslím, že sám VW si uvědomuje, že v HH kategorii rozhodně na špici není...
Avatar - Choochoo
27. 8. 2012 23:03
Re: etalon
Jelikoz jde o evropsky marketing, tak ho stavi tak, aby hodne videlala, coz znamena proti hodne prodejnemu autu, coz neznamena proti nejlepsimu. Kdyz utocila KIA v CR, tak taky nestavela auto treba proti Renaultu, ale proti Sade. Tady nejde o kvalitu, ale o kvantitu, coz znamena vesti zisky, tak jako u koncernu fistrone ;-)
27. 8. 2012 10:18
Re: etalon
Asi chceš být pět vtipný, ale opět tu ze sebe děláš trumbelína. >:D :yes:
Avatar - Choochoo
27. 8. 2012 22:55
Re: etalon
Ale jdi ty kecko >:-[]
Avatar - Katikakus
27. 8. 2012 10:15
Re: etalon
Pro priste doporucuji vyhnout se slovum, kterym nerozumis nebo nejdriv nahlednout do slovniku. Usetris si zbytecnou ostudu. Etalon, neni synonymem pro nejlepsi. Etalonem rozumime meritko nebo vzor, s kterym srovnavame ostatni, v tomto pripade vozy nizsi stredni, lepsi i horsi. A jelikoz golf je povazovan za etalon je logicke, ze se chteji pomerovat prave s nim. Capiche? ;-)
Avatar - Dinar
27. 8. 2012 10:20
Re: etalon
Tak než sis to všechno okolo vygooglil, napsal jsem ohledně etalonu v odpovědi Blobovi. Samozřejmě že každý, kdo umí číst, pochopí, co mám tím svým příspěvkem na mysli, nepochybuju, že ty také, kaktusi, jenže ty si jen tradičně potřebuješ bodnout. Tak se bodnout jdi. :-) ;-)
Avatar - Katikakus
27. 8. 2012 10:46
Re: etalon
Od tebe jsem jinou reakci na dobre minenou radu ani necekal.

Uz jsi objevil google? Gratuluju... 8-s :no:
Avatar - abacus
27. 8. 2012 11:27
Re: etalon
Niekto píše zo života
a niekto si ten "život" musí iba vygoogliť.
27. 8. 2012 15:28
Re: etalon
Megane R.S. je jak odbornou, tak laickou veřejností obecně považován (po právu) za nejlepší HH na světě, ale za designový mainstream v této třídě je považován Golf, proto logická volba "okopírovat" GTI a né Megane, či Focus.
Avatar - strýček BOB
27. 8. 2012 09:44
Tak pozor...
Korejské Kia GTI je na obzoru >:D >:D není nad velkohubá prohlášení :yes: Hlavně zapracovat na podvozku, fušeři, ať to za vás nemusí bastlit vaši zákazníci doma v garážich...

[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
27. 8. 2012 10:41
Re: Tak pozor...
Ty si raději zkontroluj napnutí řetězu u svého TSI. ;-)
27. 8. 2012 18:19
Re: Tak pozor...
Auto ma teraz určite v servise,lebo minuly mesiac nebol na povinnom napnutí! :-)
27. 8. 2012 10:46
Re: Tak pozor...
Za prvé šmajlík a za druhé Bob je fakt místní formát. >:D
Avatar - Katikakus
27. 8. 2012 10:49
Re: Tak pozor...
Ona to byla reakce na jineho"formata", akorat se to spatne zaradilo pod BLBa. Na toho je skoda reagovat.
27. 8. 2012 10:51
Re: Tak pozor...
Všiml jsem si.....ta jeho(boba) "nenávist", to je fakt síla. :no:
Avatar - wladyk
27. 8. 2012 09:47
Kecy
Samé tlachání o ničem. Necháme se překvapit, Třeba to nebude špatné vozítko a možná za zajímavou cenu. Korejci dohánějí rychle Evropu a brzy se dočkáme, že ji předčí. Bohužel :-(
Rozbalit vlákno
4
27. 8. 2012 10:21
Re: Kecy
Toho se nebojím, žádný jejich model, nikdy nebyl lepší než něco od nás z Evropy. Je to prosté, ani nemají na to přijít s něčím novým, co tu ještě nebylo. Zvládají jen kopírovat. A na to abys mohl kopírovat, musíš mít nejdřít to, co okopíruješ. ;-)
27. 8. 2012 10:44
Re: Kecy
Oni jsou si vědomi své pozice, jen dělají bussines tak, aby vytvořily zisk, toť celé.Že se max dotáhnou je tak nějak jasné.....
Avatar - 3_diamanty
27. 8. 2012 12:17
Re: Kecy
korejci su uz na spici...... uz ju predbehli bohudik :yes:
Avatar - Starfighter
27. 8. 2012 12:43
Re: Kecy
Význam tvé věty je, že předběhli sami sebe? To jsou mi Stachanovci.
Avatar - Enthusiastic.driver
27. 8. 2012 10:31
Každý nějak začínal
Uvidíme jak to dopadne. Zázraky asi čekat nelze. Rychlý a (snad) levný hatch s výkonovou rezervou pro příjemné cestování však ano. Holt to bude prvotina koncernu v této oblasti, takže bezchybný výsledek může očekávat jen velký optimista.

Že v Koreji umí postavit velmi charakterní auto už dokázal Genesis. Že jedna vlaštovka jaro nedělá dokázal hned v zápětí Veloster.

Uvidíme..
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dinar
27. 8. 2012 10:43
Re: Každý nějak začínal
Genesis, co se charakteru týká, těží z toho, že je to zadokolka, kterých je nedostatek. Jakkoliv se mi to auto líbilo, tak má problém v tom, že už se nedá považovat za vyloženě levný, resp. dobrou value for money, je někde na pomezí, možná mírně za pomezím toho, co jsou zákazníci ochotni za jednosměrně zaměřené auto bez image zaplatit. Nejlépe je to vidět na úspěchu GT86, aby bylo za podobný peníz vyprodáno, musí být k charakteru připojena vycizelovanost, značka a aspoň trocha té tradice, nic z toho genesis nemá. Každopádně rwd aut pod milion moc není, takže tu prostor pro genesis zůstává, ale turbohatch od kia nastoupí do úplně jiného prostředí, rychlé předokolky jsou v Evropě nabitý segment.
Avatar - Enthusiastic.driver
27. 8. 2012 11:06
Re: Každý nějak začínal
S tím Genesisem nesouhlasím. Genesis má imho value (v jeho případě spíše power) for money výbornou! Obzvlášť, když dorazí poFL model se 340 koňmi. Nevím, co chtít za necelých 800 tisíc více... možná méně plastový interiér, ten ceně bohužel příliš neodpovídá... RWD kupé jsou bohužel momentálně silně zatlačena do pozadí právě kategorií HotHatch. Ale rozhodně bych Genesis nenazýval jednostranným autem - pro 2 lidi skvěle poslouží i na denní ježdění a nabízí imho mnohem více charakteru.

GT86 bych do toho netahal - to je auto, které na trhu dlouhou dobu zcela chybělo.

No a že od turbokie zázraky čekat nejde, na tom se shodnem :-)
Avatar - PeterLuk
27. 8. 2012 13:08
Re: Každý nějak začínal
Tu je porovnanie Velosteru a GT86 - [odkaz]
Avatar - Dinar
27. 8. 2012 13:42
Re: Každý nějak začínal
Opovídáš sám, value for money nemá, možná tu power for money, ale to není totéž. Právě proto, že tomu autu chybí sofistikovanost. Nehezké a nadužívané slovo, vím, ale k označení toho, v čem je problém genesisu, je přesné. Od všeho kousek chybí, od designu, od kvality vnitřku, od projevu motoru, od řazení, od jízdního projevu, od image značky, od image modelu. Jednostranně zaměřené je, nahlížíme-li jeho praktičnost prismatem hot hatchů, o kterých je tu řeč, a jejichž praktičnost je, zejména v pětidveřových verzcích, zcela jinde. Ale buďme rádi zato, že taková auta ještě vůbec někdo dělá, resp. pokouší se dělat.

Mluvím-li o genesisu, je GT86 nejlepším příkladem k demonstrace toho, jak se takové auto dá udělat líp, přestože s míň koňmi. ;-)
27. 8. 2012 14:33
Re: Každý nějak začínal
Pokud ti jde o něco víc než jen výkon a pohon zadních kol, tak to není zase tak žhavá nabídka. Pro člověka s vytříbenější chutí je tu Toyota. Ani 340 koní jeho problémy nevyřeší.
27. 8. 2012 16:12
Re: Každý nějak začínal
První generace Ceedu měla v nabídce i benzínový dvoulitr, ale zájem o něj byl tak malý, že po faceliftu už v nabídce nebyl. A teď z ničeho nic, chce automobilka dát do auta turbem nadupaný dvoulitr. Trochu mi to nehraje, má jít krůček po krůčku ... takhle bude v nabídce obrovská propast: 1.4 -> 1.6 -> 2.0 Turbo
27. 8. 2012 19:00
Re: Každý nějak začínal
Tak 1,6 Turbo bude taky....v "normálním" ceedu.
Avatar - 3_diamanty
27. 8. 2012 12:14
vsetci sa tesime
:-) :yes:

uz nech je tu , parada :yes: , ako spestrenie ponuky preco nie..... :yes:

v tychto dnoch prichadza do predaja kombik a co som videl tak musim povedat ze podla mna najkrajsi kombik v nizsej strednej triede :yes:

kia slape
:yes:
Rozbalit vlákno
0
27. 8. 2012 15:58
auto pre vas
nevadi vam, ze sa opici po tradicnych znackach? Nevadi vam, ze je to smejd? Nevadi, ze je z Koreje? Nevadi, ze v nom vyzerate hlupo? Nevadi vam ta nalepka sedliaka co chcel panom byt a tak si u kovaca z podkovy dal ukut korunu? Nevadi vam vase prave ceskoslovenske auto z koreje? Mate radi digitalky a blikajuce radia? Toto je auto pre vas. A navyse seduuuuuuuuuuum.Cervena maska, topor je stoporeny, to doteraz vsetci chceli ved to videli na Golfe. Sused ma ajpod ale mini, everybody knows its for girls haha.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Guttalax
27. 8. 2012 17:06
Ach ty KYJE
:-) [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - blake26
27. 8. 2012 19:50
Re: Ach ty KYJE
uz radsej nech neslape ta kia lebo ked sa slape tak sa zasekne >:-[] + tu je dalsia chutovka je to sice hjonde ale co na tom same * different place [odkaz]
27. 8. 2012 21:25
Re: Ach ty KYJE
Nic co by nevyresila petileta zaruka :yes: >:-[]
Avatar - Katikakus
28. 8. 2012 09:05
Re: Ach ty KYJE
To je kaca... >:D >:D >:D
A pritom stacilo proste zabrzdit.

Ale jinak klobouk dolu pred stabilitou vozu v takove rychlosti... :yes:
Avatar - 3_diamanty
27. 8. 2012 17:08
bude to paradny kusok
:yes:

som zvedavy aj na nove mpv odvodene od ceeda..... :yes:

uz sa tesim na koncorocne vysledky predaja.... zhrnovacka sa blizi >:D :yes: , konkurencia zaplace :yes:
Rozbalit vlákno
0
27. 8. 2012 17:24
Zajímalo by mě...
... jak tomu budou říkat 2.0TGDI? nebo 2.0GDI-T nebo to nakonec bude 1.6l?
No necháme se překvapit ;-)

Upřímě, raději bych u Cee´du viděl 1.6T někde na urovni 115-130kw, takový soft turbo na normální ježdění a pak teprve HH nad 160kW >:D
Rozbalit vlákno
0