a velmi pekne auticko ;-) .... keby slo o mna tak mne by tiez bohate na bezne jazdenie stacil aj zaklad... stejne sa pri trojdveraku rata s obsadenim viac menej len 2 osob a tak 1.4ka by bola uplne v pohode :yes:
ako celok sa mi pro ceed velmi paci ;-) samozrejme nie kazdemu sa paci , ale mne sa paci :yes: a zvlast verzia GT bude brutalna uz sa na nu tesim :yes:
tie svalnate zadne blatniky to je uplne ok ;-):yes: takto to ma aj megane coupe [odkaz] ta masa plechu a vysoko postavene zadne svetla maju zvyraznit svalnatost zadnych partii
vacsinou su lacnejsie tie trojdveraky ktore su uplne totozne s patdverakmi akurat maju mensi pocet dveri ale pro ceed sa od klasickeho 5 dveraka lisi nie len poctom dveri... ma uplne odlisne zadne partie aj svetla ... znizenu strechu a ma odlisnu aj prednu masku a hmlovky a ako celok to nie je len 5dverovy ceed bez 2dveri ale imidzovy 3dv hatch s vlastnym dizajnom..... a tieto imidzove 3dveraky byvaju skor drahsie ako klasickejsie 5dveraky.... takze v tomto je pro ceed cenovo prekvapenim ;-)
To,že třídveřáky mají jiný vzhled některých partií proti pětidvířkům nutně neznamená, že ty změny musí mít větší hodnotu, tedy cenu. Takže za mě cena odpovídá.Topper, pověz mi, co si představuješ v případě Kii, co by sestry třídveřáku I30, pod pojmem imidžovka?
Aaaaaaa, pan je z pokoleni nasi knezny Libuse :-) Jeste v tom nesedel, nejel, ale presne vi, ze to nebude zadny zazrak 8-s
Predpokladam, ze jako uspesny slovensky jinoch jezdis minimalne (samozrejme v temer nejete) E36 po nemeckem duchodci a mas tedy podle ceho soudit a srovnavat >:-[]
Jak už je u Kie zvykem, když přijde na trh nový vůz vypadá hezky moderně s hezkou cenou, ale ty jejich motory zejména diesely.
Když už si někdo pořizuje 3 dvířko, které je se stejnou nebo podobnou cenou jako 5 dvířko, tak asi z toho důvodu, že chce mít sportovněji vypadající vůz, ale i trochu sportovně naladěný vůz. Pokud si nevybere mezi zážehovýma motorama, měl by si vybrat u vnětových, ale to už si zákazník bohužel nevybere, protože mít pod kapotou nejsilnějšího dieselového zástupce 1.6CRDI 94kw co to je za obsah?
Po tomto zjištění si myslím, že zákazník, který by jevil o kiu zájem s dieselovým motorem s vyšším obsahem a výkonem bude muset utéct ke konkurenci.
Pokud půjde o podobnou nebo jen mírně vyšší cenu, tak Renault Megan Coupe 2.0 DCI 118 kw nebo spíše německá Opel Astra GTC 2.0 CDTI 121 kw.
Vždyť jsem psal, že pokud si zákazník nevybere mezi zážehovými motory, tak by si měl vybrat u vznětových. Bohužel dnešní trend u nás v evropě je diesel diesel diesel a asi s tím už nic neuděláme. :-(
Jaksi nemohu na stránkách Renaultu ten výkonnější diesel najít: [odkaz]
Astra je krásný vůz, ale to jsme už o 100 a více tisíc výše, což není jen "mírně vyšší cena"....