Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Pro-cee´d – třídveřový model v sériovém provedení je odhalen

Kia Motors Corporation odhalila první fotografii nového třídveřového modelu Pro-cee´d, který bude mít premiéru 11. září na letošním autosalonu ve Frankfurtu. Výroba se rozběhne ještě v letošním roce a prodej má být zahájen začátkem roku 2008.
Zpět na článek
26. 7. 2007 11:02
neregistrovaný "dejv"
26. 7. 2007 11:13
neregistrovaný "jouda.ondra"
26. 7. 2007 12:44
neregistrovaný "Mario"
26. 7. 2007 12:56
26. 7. 2007 15:02
neregistrovaný "jouda.ondra"
26. 7. 2007 15:55
neregistrovaný "ajkub"
26. 7. 2007 16:07
neregistrovaný "jouda.ondra"
26. 7. 2007 22:28
neregistrovaný "tony"
27. 7. 2007 06:07
26. 7. 2007 13:42
neregistrovaný "dejv"
26. 7. 2007 11:28
26. 7. 2007 11:55
neregistrovaný "patrik"
26. 7. 2007 12:27
26. 7. 2007 12:32
26. 7. 2007 12:43
neregistrovaný "wolff"
26. 7. 2007 12:43
neregistrovaný "Mario"
26. 7. 2007 13:04
26. 7. 2007 13:37
neregistrovaný "mamlas"
26. 7. 2007 14:19
26. 7. 2007 14:48
neregistrovaný "mamlas"
26. 7. 2007 15:06
26. 7. 2007 23:04
neregistrovaný "*TRUCKER*"
27. 7. 2007 09:17
neregistrovaný "mamlas"
26. 7. 2007 14:07
neregistrovaný "AG"
26. 7. 2007 14:15
26. 7. 2007 13:59
neregistrovaný "Mikulajda"
26. 7. 2007 14:13
26. 7. 2007 14:20
anonym
26. 7. 2007 14:29
26. 7. 2007 14:46
anonym
26. 7. 2007 15:08
26. 7. 2007 21:08
neregistrovaný "Benz"
26. 7. 2007 21:54
26. 7. 2007 22:03
neregistrovaný "Benz"
27. 7. 2007 09:34
26. 7. 2007 13:15
26. 7. 2007 13:59
26. 7. 2007 16:49
26. 7. 2007 23:18
neregistrovaný "*TRUCKER*"
27. 7. 2007 00:13
neregistrovaný "kierke"
26. 7. 2007 17:20
neregistrovaný "patrik"
26. 7. 2007 20:25
26. 7. 2007 13:06
26. 7. 2007 13:15
26. 7. 2007 13:30
26. 7. 2007 20:21
neregistrovaný "Já Rys"
26. 7. 2007 23:14
neregistrovaný "zzbysekk"
26. 7. 2007 11:38
neregistrovaný "sword2"
26. 7. 2007 13:09
27. 7. 2007 11:02
26. 7. 2007 11:49
neregistrovaný "flexo"
26. 7. 2007 13:21
neregistrovaný "židka"
26. 7. 2007 14:29
neregistrovaný "flexo"
26. 7. 2007 17:17
neregistrovaný "maesho"
26. 7. 2007 22:50
neregistrovaný "tony"
26. 7. 2007 14:47
neregistrovaný "Bezmimičnej"
26. 7. 2007 15:21
neregistrovaný "potkan"
26. 7. 2007 15:31
26. 7. 2007 23:24
neregistrovaný "*TRUCKER*"
26. 7. 2007 16:47
neregistrovaný "Jezevec33"
26. 7. 2007 20:15
neregistrovaný "Jezevec33"
26. 7. 2007 16:57
neregistrovaný "AG"
5. 8. 2007 22:26
neregistrovaný "500"
26. 7. 2007 16:37
neregistrovaný "Ice"
26. 7. 2007 16:55
neregistrovaný "Bezmimičnej"
26. 7. 2007 17:02
anonym
26. 7. 2007 17:07
neregistrovaný "jouda.ondra"
27. 7. 2007 09:47
26. 7. 2007 19:06
26. 7. 2007 19:56
26. 7. 2007 20:00
neregistrovaný "já"
26. 7. 2007 20:20
neregistrovaný "Jezevec33"
26. 7. 2007 20:54
neregistrovaný "Jezevec33"
26. 7. 2007 21:04
neregistrovaný "Hooligan 49"
26. 7. 2007 23:35
anonym
27. 7. 2007 15:56
neregistrovaný "A1"
26. 7. 2007 22:57
neregistrovaný "tony"
26. 7. 2007 20:58
neregistrovaný "Jezevec33"
26. 7. 2007 21:23
neregistrovaný "Jezevec33"
26. 7. 2007 21:57
neregistrovaný "Benz"
26. 7. 2007 21:21
neregistrovaný "skl"
26. 7. 2007 23:37
neregistrovaný "*TRUCKER*"
26. 7. 2007 23:02
neregistrovaný "tony"
26. 7. 2007 23:03
neregistrovaný "tony"
27. 7. 2007 02:00
neregistrovaný "*TRUCKER*"
26. 7. 2007 23:34
neregistrovaný "*TRUCKER*"
26. 7. 2007 20:58
neregistrovaný "Hooligan 49"
26. 7. 2007 20:59
neregistrovaný "Jezevec33"
26. 7. 2007 21:03
neregistrovaný "Jezevec33"
26. 7. 2007 21:07
neregistrovaný "Hooligan 49"
26. 7. 2007 21:12
neregistrovaný "Jezevec33"
26. 7. 2007 21:19
neregistrovaný "Hooligan 49"
26. 7. 2007 21:25
neregistrovaný "Hooligan 49"
26. 7. 2007 21:19
neregistrovaný "skl"
26. 7. 2007 21:24
neregistrovaný "Hooligan 49"
26. 7. 2007 21:33
neregistrovaný "skl"
26. 7. 2007 21:33
neregistrovaný "skl"
26. 7. 2007 21:04
26. 7. 2007 21:16
neregistrovaný "Hooligan 49"
26. 7. 2007 21:18
neregistrovaný "Jezevec33"
26. 7. 2007 21:30
neregistrovaný "jouda.ondra"
26. 7. 2007 21:41
26. 7. 2007 23:00
26. 7. 2007 21:21
26. 7. 2007 21:25
neregistrovaný "BigFoot007"
26. 7. 2007 21:30
neregistrovaný "Jezevec33"
27. 7. 2007 07:46
neregistrovaný "saco1"
26. 7. 2007 21:34
neregistrovaný "jouda.ondra"
27. 7. 2007 10:33
neregistrovaný "Hooligan 49"
26. 7. 2007 21:36
neregistrovaný "Hooligan 49"
27. 7. 2007 19:13
neregistrovaný "patrik"
27. 7. 2007 22:00
neregistrovaný "KE"
5. 9. 2007 22:24
neregistrovaný "combat"
neregistrovaný "dejv"
26. 7. 2007 11:02
zadek
a co zadek, za ten se stydej nebo co, ze ho taky neukazou... >:-[]
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "jouda.ondra"
26. 7. 2007 11:13
Re: zadek
ten ukazovat nemusi, je stejnej jak u 5dv, takze zadna zmena, jenom k horsimu, neprakticky auto z koreje..
neregistrovaný "Mario"
26. 7. 2007 12:44
Re: zadek
:no:
26. 7. 2007 12:56
Re: zadek
ty si fakt jouda...co je na tom aute neprakticke?
neregistrovaný "jouda.ondra"
26. 7. 2007 15:02
Re: zadek
3dvere..
neregistrovaný "ajkub"
26. 7. 2007 15:55
Re: zadek
tak takhle přesně přemýšlej ženský:)
neregistrovaný "jouda.ondra"
26. 7. 2007 16:07
Re: zadek
nejak mi rostou prsa :-) chapal bych Focus ST, ale korejec se 3 dverma, to je smrtelne neprakticka kombinace, Kill In Action
neregistrovaný "tony"
26. 7. 2007 22:28
Re: zadek
hňupe. vypni komp a běž pomoct mamince do kuchyně
27. 7. 2007 06:07
Re: zadek
Focus a cokolvek s tromi dverami je rovnako neprakticke, nie? Tak si kup 5 dverovu. Mas asi problem skor s autami KIA?
neregistrovaný "dejv"
26. 7. 2007 13:42
Re: zadek
tak o tom teda dost pochybuju, ze bude stejnej jako u 5dverka...
26. 7. 2007 11:28
KOKO TANGO
KOKO jásá, KOKO sní, KOKO plesá, KOKO ví. Jo, KOrejskej KOvboj... ten nám tu nadělá paseku. I bez jiných karosářských variací potkávám na silnicích stále více a více cee´dů... podívat se na statistiku prodejů raději ani nechci... Před nedávnem kombík a teď tohle. Cee´d má pro třídveřovou variantu vynikající zaklad v pětidveřovém hatchbacku - důstojná velikost auta, design, co se kdekomu líbí, poměrně sportovní křivky. No, tohle bude středoevropskej vořech. Mimochodem, dělá kia taky cee´da v jiné barvě než v antracitu? Já jinou barevnou mutaci zatím nepotkal.

P.S. Ten třídveřák... bude pěknej, to je jasný. Dokud ovšem nevyjede GURU 6 a Focus 3, kteří předefinují vizáž nižší střední na dalších 7 let. Máš o čem uvažovat, neboť dnešní cee´d svou aktuální vizualitou stojí po boku Focuse i Brava. Evropská jednička - GOLF, Gé Golf, Gé jako - GURU je naštěstí vpředu. O fous. O důležitej fous, jestli teda máš jako na tohle voko. Kia zaslouží velkou pochvalu. BRAVO KIA :yes:
Rozbalit vlákno
41
neregistrovaný "patrik"
26. 7. 2007 11:55
Re: KOKO TANGO
Teď jsem opravdu zvědavej, kdo se do tebe pustí jako první - antiwolfouni nebo korejofobové >:D >:D -- Třídvéřák, i když bychom mohli říct, že je to jen mutace 5D s drobnými štychy od Schreyera, je přecejen auto s tajemstvím. Copak a kolik udělali hoši s podvozkem, řízením, rozložením váhy, jak se změnila aerodynamika - zkrátka, bude to opravdu lepší svezení než s 5D? O Schreyerových sporťáckých ambicích netřeba mluvit, navíc chystá do Frankfurtu studii opravdického sportovního kupé, tak by se to i na tomhle lidovém 3D cee'du mohlo trochu ukázat? Je to takový začátek dlouhé cesty, jak jsme o tom před časem mluvili u Hyundaie, ale vypadá to sympaticky. :yes:
26. 7. 2007 11:57
Re: KOKO TANGO
Ty ten svuj Ge-jako Geso vlepis vsude, vid? A od kdy definuje nynejsi Focus vizaz nizsi stredni tridy? Podle me je hodne ulitli prirovnat vizualne vedle sebe Focus a Bravo. Je videt ze designu houby rozumis a proto mas rad VW.
26. 7. 2007 12:32
Re: KOKO TANGO
Kdes koupil, že mám rád VW? Já mám rád skoro každé auto... Nikde jsem nenapsal ostatně, že Focus definuje nyní vizualitu nižší střední. Tu nyní definuje Golf. Psal jsem o tom, že až přijde G6 a F3, že předefinují vizualitu třídy. A tak to také bude.
neregistrovaný "wolff"
26. 7. 2007 12:43
Re: KOKO TANGO
No tohle byl fór... Ehm hodiny... Chtěl sem napsat dne, ale to ybch tě podcenil... >:D
neregistrovaný "Mario"
26. 7. 2007 12:43
Re: KOKO TANGO
Sibylla :no: KIA :yes: :yes: :yes:
26. 7. 2007 13:04
Re: KOKO TANGO
Opravdu se domníváš, že by jak VW tak Ford jen tak pustili otěže Evropy v nižší střední? :-) Nebuď bláhový Mario... to bys přece velmi naivně popřel sílu těchto dvou evropských gigantů jedním modýlkem, co vystrčil růžky z lowendového rybníčku.
neregistrovaný "mamlas"
26. 7. 2007 13:37
Re: KOKO TANGO
Tak vzhledem k tomu, že Kia patří Hyndaii a ten bude vyrábět na Moravě +/- to samé, tak by mě z čistě lokálního hlediska zaměstnanosti, ani nijak nevadilo, že to teď třeba ubere VW nebo Fordu. Možná je to donutí, buď k lepším konstrukcím ( už mě ty nekomunikativní elektrické posilovače řízení se ou ), nebo k lepší základní výbavě a cenám ( při těch sklonech předních oken, by mělo být klima a zatmavovací pás okna v základu). Upřímně řečeno, pohledem zkrz potřebu jízdy v koloně z bodu A do bodu B a potřeby předpokladu, že mi ten krám neukradnou hned první týden, mají v lowendovém rybníčku, před evropskými giganty, korejci navrch. :-)
26. 7. 2007 14:19
Re: KOKO TANGO
:-) No jo, ale že bych si kupoval auto podle koeficientu zcizení :-) no, to bych tedy zažít nechtěl.
neregistrovaný "mamlas"
26. 7. 2007 14:48
Re: KOKO TANGO
Dávám k úvaze. Kámoš bydlí u Nuseláku. Měl žigula, toho mu ukradli. Pak si koupil nové Uno, někdy v roce 1990. To mu neukradli, normálně jezdil asi do 160 000 km a prodal. Koupil si kolem roku 1998 Felicii. Tak tu ukradli během půl roku. Tak si koupil Daewoo Nexii. Opět normálně jezdil asi do 160 000 km a prodal. Koupil nového Peuegota 307, ten zmizel už první noc před policií na ulici 5. května!!! Takže teď jezdí Daewoo Nubiru a má klid. Dobrý, co? :-)
26. 7. 2007 15:06
Re: KOKO TANGO
:-) Jo, to je na román.
neregistrovaný "*TRUCKER*"
26. 7. 2007 23:04
Re: KOKO TANGO
Prosím tě, mamlasi, (neber to jako nějaký útok proti Tobě, to bylo pouze normální oslovení bez vedlejších úmyslů) přestaň tak hltat ty naše debilní zákonodárce. Otázku zahraničních investorů a zaměstnanosti byste si tu asi všichni měli vyzkoušet na vlastní kůži. Jasně je to ooooooobrovský volební argument a obrovské + pro jakoukoli vládu, pokud se jí tady podaří přitáhnout zahraničního investora, který nám tady zrujnuje krajinu, sebere a zastaví úrodnou ornou půdu na které dřeli a potili krev generace a generace rolníků před námi, aby tuhle půdu časem zúrodnili a ta potom přinášela obživu a blahobyt nejen jim, ale i dalším generacím. Ale co to tady plácám, blbost, tohle nám přece politici neříkají, tohle musí být určitě jen moje zcestná myšlenka. Co je hlavní, zahr. investor nám tady razantně zvýší zaměstnanost a tedy i životní úroveň.....já hlupák, jak jsem to jen mohl opomenout! Ale ano, fajn, zaměstnanost je důležitá, ale za jakou cenu? Schválně, kolik z vás někdy (alespoň brigádně, tak jako já) makalo v takovéto "zahraniční" továrně? Kolik z vás ze sebe nechávalo dennodenně sedřít kůži při povětšinou stále furt stejné monotónní práci, občas i dřině až do zblbnutí? Kolik z vás by tuhle práci dělalo i 3 týdny v kuse bez jediného volného dne, jak to v takových provozech bývá normální? A to nemluvím o svátcích a o tom, že pokud to prostě nějak "nevyjde", tak můžete zapomenout i na dovolenou, kterou jste si třeba i dlouho dopředu nahlásili. Prostě podepíšeš smlouvu a makáš, makáš, makáš, makáš až padneš nebo se z toho totálně zcvokneš. A vrcholem toho všeho byla odpověď jednoho zaměstnance, když jsem mu jednou ve slabé chvilce položil otázku: "A kolik si tu tak průměrně vyděláš?...." "No, když mám pár přesčasů, tak i přes deset....." Já myslím, že tohle nepotřebuje komentář!!!! Pro upřesnění v tomto případě se jednalo o fabriku na výrobu hliníkových disků v Ostravě patřící americkému nadnárodnímu gigantu. A zajímavé taky je, že ani do Kolína se lidem nějak moc nechce.......na druhou stranu musím uznat, že jsme národ flákačů, ale upřímně řečeno, já bych do toho taky nešel a jsem fakt moc rád, že dělám to, co dělám!!!!! Takže jestli se Hyudai i30 bude či nebude prodávat je mi úplně putna. A ač třebe Cee´d není bůhví jaký designový skvost (tím myslím, že není ničím ohromující, ničím revoluční, nepřináší žádné zcela nové designové prvky), je hodně povedená a Golf ani Focus se na ní nechytají. A jak psal GTI o jejich příštích generacích, tak ty prostě mají povinnost být zase lepší než KIA, jinak to pro ně bude obrovská ostuda. No i když u VW by mě to nijak nepřekvapilo....., ale na Forda jsem zvědav....po Mondeu..... ;-)
neregistrovaný "mamlas"
27. 7. 2007 09:17
Re: KOKO TANGO
Já s tebou souhlasím v tom, že na montáži aut jsou práce s malou přidanou hodnotou, takže za cenu, často zbytečného záboru půdy, další produkce emisí a velmi diskutabiltních ekonomických pobídek, dostane stát pár pracovních míst a příroda na zádel. Taky bych tu místo robotáren, viděl raději Silicon Valley. Se sem ale nějak nehrnou. Jinak, moje poznámka patřila spíš tomu, že pokud posílí prodej Hyundai / Kia na úkor VW a Fordu, tak se to tady, pár firem dotkne, ale vzhledem k tomu, že půjde o korejskou produkci u nás, tak by se nemělo konat drama na našem trhu práce. Co se týká tvého vztahu k práci v ,, zahraniční " továrně, tak tady už s tebou spíš nesouhlasím. Práce a mzda, jsou věcí těch dvou, co se na tom dohodli. Jestli ti slíbili víc, než dali, jseš minimálně o zkušenost bohatší a příště si vybereš lépe. A jestli ti dali co slíbili, a chtěli za to práci, co jsi zase slíbil ty, tak je vše v pořádku. Ze zkušenosti tě ubezpečuji, že ač je práce na pásu pakárna, má k sedření daleko. Jako študák jsem brigádničil. I když ne v dolech, tak alespoň se sbíječkou na rozebírání kladenské betonky ( modrý beton, špice za půl hodiny tupá), nebo roznášel v korýtku litý asfalt, když se dokončoval nuselák ( 220`C, 20 Kg, na cca 100 metrů, téměř v poklusu). A taky jsem byl na brigádě ve Škodovce ( rovnání prostředního ložiska klikovky po hrubování, podle hodinek, pod lisem ). A taky jsem u pošty rozvážel Barkasem balíky po Praze 4 ( vedro, smog, a s balíkem do 7. patra bez výtahu, a v časovém limitu, aby se stihly vrátit na poštu nepředané balíky, pro které si lidi chodili ). Každá práce má svoje. Teď třeba pracuji v konstrukci ve 3D programech. A protože se u toho fyzicky nenadřu, tak musím každý den na kolo, nebo běhat, páč bych byl jinak, už jak koule. Což lidi z výroby, alespoň z té naší, zase až tak netrápí, protože si pohyb užijí. Taky se mi horší zrak. Patnáct let u prkna s pérkem 0,18 a dalších patnáct u monitoru, očím nepřidá. Tyhle starosti ve výrobě taky nemají. No nic, práci má každý takovou, jakou si vybral. Jen bych chtěl na závěr k té práci ještě napsat. Část naší produkce, jsou komponenty do Dafů a autobusů VDL a SOR. Takže tu výrobu v automobilkách, vidím na vlastní oči nejen zvenčí, ale hlavně zevnitř, protože se musí jít do řešení problémů u finálních výrobců. A řeknu ti, je to všude stejný. A když pominu politické vměšování do fabriky a zůstanu jen u profesních problémů, tak ani za socialismu, to nebylo ve Škodovce, Tatře, nebo Liazu jiný. A už jen nakonec, zmínka k téhle kategorii aut. Nijak zvlášt mi nezajímá, kdo je v aktuálně lepší. Pro mě to jsou housky na krámě. Tady ať bude pekař dělat cokoliv, tak pokud nedá třeba motor na střechu, tak to bude technicky a technologicky + / - všechno na jedno brdo. Rozhodující pro běžného zákazníka bude design, dostupnost dealera a sleva z ceny. Mě na tom spíš zajímá, kolik lidí u nás, se na tom bude podílet, a kolik práci ztratí. Ty totiž budeme muset nejen živit, ale i sanovat jejich nesplacené půjčky a hypotéky. :-)
neregistrovaný "AG"
26. 7. 2007 14:07
Re: KOKO TANGO
No otázkou ovšem zůstává,kdy se z vody vynoří parohy jako od losa a podle všech znaků to nebude dlouho trvat.Ale jenom ať se nám ta konkurence hezky přiostřuje-nic proti.Jinak v ceedu jsem měl možnost docela pojezdit a musím konstatovat,že Francouzi a Italové jsou již v podparoží a Ford s VW by měli začít adekvátně reagovat,protože pár zbraní na jejich straně brzy otupí cena.
neregistrovaný "Mikulajda"
26. 7. 2007 13:59
Re: KOKO TANGO
Delas si *? Dyt ty onanujes nad VW, se chvilku poslouchej co to zvanis, ty tvoje teply basnicky, prirovnani... Myslis ze si nejakej automobilovej expert? Golf je pasé, byl uz pripremiere a kdyby to bylo nejpodavanejsi a jedine auto na svete tak chodim radeji pesky. VW je ztroskotala automobilka ktera hleda sebe sama a nevi vlastne co chce. Vlastne je ti dost podobna
26. 7. 2007 14:13
Re: KOKO TANGO
>:-[] >:-[] Pasé, Mikulando, jsi tu především ty...

P.S. Tak sis ulevil... a tedy jen pro tebe -

IROCU, ty mocný démone. Sémě síly své skrop na týl Mikulandy, vždyť krůpěj naděje milosti tvé mu prosvětlí tmu dní... :yes: 8-s >:D ;-)
anonym
26. 7. 2007 14:20
Re: KOKO TANGO
"J" pitomce, je to Mikulajda. A moc ti dekuji, chtel sem jen pritomnym ukazat co na tobe zboznuji a dostal sem toho hned plny "tyl"
26. 7. 2007 14:29
Re: KOKO TANGO
>:D Omluva za to "n" Píši to v rukavičkách... :yes: P.S. toho pitomce se příště pokus v sobě zadusit...
anonym
26. 7. 2007 14:46
Re: KOKO TANGO
Bylo to silnejsi nez ja... >:-[]
26. 7. 2007 15:08
Re: KOKO TANGO
Tak pro příště piš nanečisto :-)
neregistrovaný "Benz"
26. 7. 2007 21:08
Re: KOKO TANGO
Bla bla bla... Kolikrát už jsem četl ta tvoje stoprocentní proroctví? Pětikilo bude propadák, G6 a F3 předefinují vizualitu třídy... Můžeš mít svůj názor, ale nepředkládej nám ho sem jako stoprocentní pravdu. :no: :no: :no:
26. 7. 2007 21:54
Re: KOKO TANGO
Zakuklenej censor, nebo klaun? že bys tu rozhodoval o tom, co tu kdo bude psát, ne? :no: :no: :no:
neregistrovaný "Benz"
26. 7. 2007 22:03
Re: KOKO TANGO
Ani jedno. Jen mě tvoje jistoty už štvou. Pořád "Golf bude jednička až do konce světa" a podobný bláboly už mě štvou. Neber si to špatně, je to jenom můj názor, někdo jiný ho se mnou nemusí sdílet.
27. 7. 2007 09:34
Re: KOKO TANGO
Me udivuje, ze te ruce neboli. Proc je kazdy, kdo napise nazor protichudny s tvym uchylak? Jsi "Zakuklenej censor, nebo klaun?"
26. 7. 2007 13:03
Re: KOKO TANGO
Zaujimave, ze ked je bezpecnost Fabie o "fous" slabsia ako u konkurentov, tak ten "fous" uz nie je vobec dolezity...?

Preco sa nechces pozerat na predajne statistiky? Mas snad strach, ze ten tvoj guru bude o nejaku tu priecku nizsie ako cee´d? Neboj, ak aj nahodou ano, urcite to prezijes.

Na margo toho antracitu, kolko z toho mnozstva Golfov, ktore udajne na uliciach stretavas, ma inu farbu ako striebornu alebo ciernu? cee´d vidam najcastejsie strieborny a tehlovocerveny. Mas s tym nejaky problem?

Pro-cee´d bude pekny aj ked pride novy Golf a Focus. Najma prvy menovany urcite nic nepreddefinuje. Uz davno je dizajnom o konsku hlavu za tym, co je moderne a co je pekne. U dalsej generacie Golfa sa ziadny dizajnovy zazrak konat nebude.

Ale celkovo kvitujem, ze si KIU za tento pocin pochvalil. Len to neprehanaj, lebo si toho cee´da nakoniec kupis namiesto svojho fava... :-)
26. 7. 2007 13:15
Re: KOKO TANGO
8-s >:D To můžeme předem vlastně vyloučil z podstaty. Myslím, s odkazem na svou podstatu. Jen možná pod gilotinou. A favo? No, tam bych věděl, kam sáhnout.

Jistě, že ten bezpečnostní fous nehraje u Fabie roli.

Koukám, že u váš jezdí alespoň dvě barvy, v Česku vídám jen přesmutný antracit. Což je velká škoda. To auto potřebuje rozjasnit nějako mladou novou barvou.

Vyčkejme G6... bude to žolík kompaktů. Uvidíš. Focus to samé. Nahoře kolega Patrik zmiňuije Schreyera... no... ten by nám to tady mohl poměrně náročně komplikovat... to uznávám. Ovšem to tak za cca 3 až 5 let nejdříve.
26. 7. 2007 13:23
Re: KOKO TANGO
Takze kam by si siahol? Golf, Ge ako GURU? To by bolo super, aspon by si na vlastnej kozi zistil, aky ten "GURU" v skutocnosti je.

Ten bezpecnostny "fous" je dost podstatny. Nemyslim teraz na tu zamku dveri. Myslim na tvrdu palubovku. Dufal som, ze v tejto veci zapracuju viac. Aj ked konstrukterom skodovky rozhodne nezavidim, nechcel by som byt na ich mieste. Mozno robia vsetko co sa da - v ramci moznosti. Smutne je, ze ich moznosti "niekt" velmi striktne obmedzuje.

Tie farby su o ludoch, nie o autach. Maloktore auto sa predava len v odtienoch ciernej, sedej a striebornej, pripadne bielej. Zalezi na kazdom, aku farbu si vyberie. Ze je vsetko take fadne sede, za to mozu ludia, nie auta.

G6 - od neho necakam vobec nic. Seda myska, naznak iskry v prvych spravach o prebiehajucom vyvoji novej generacie. A potom stop. Konstrukteri a dizajneri boli "prilis odvazni", tak im pristrihli kridelka. Vsetko je odrazu inak. Aj dalsi Golf bude teda len evoluciou predchadzajuceho. Stara technika, stary dizajn. Vsetko len o nutnu kvapku vylepsene. Aby bolo jasne, ze ide o nove auto. Nuda, berie ma na spanok. Ziadny zolik. Mozno u Focusa, ale zaspaty VW tazko. Velmi tazko.
26. 7. 2007 13:59
Re: KOKO TANGO
Od VW dnes? GOLF GTI, Passat na 200 koních, jak sedan tak variant, EOS, Touareg na dobré naftě, a pak... TIGI na naftě CR. Jedno lepší auto než druhé.

G6 bude (jako každý G) opět žolík. Vydrž.
Avatar - VDC
26. 7. 2007 16:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 7. 2007 20:31
Re: KOKO TANGO
Stará technika?? Já úplně zapomněl, že Ceed používá to nejmodernější ve třídě.
G šesté generace na to půjde úplně stejně jako většina výrobců. Převezme podvozek jen s drobnými úpravami. A ušetřené peníze investují třeba do interiéru, designu, kvality zpracování, nových prvků výbavy.
Vždyť takto postupoval třeba Fiat s Bravem, Peugeot s 308, Ford u Focusu 2 nebo i Škoda se svou Fabií 2.
Pokud je dobrý základ, jehož vývoj trval několik let a stále nabízí to nej, tak proč vyvíjet něco nového. Zbytečnost. Revoluci nikdo nedělá každou generaci. Tu si výrobci odbyly v generacích předchozích. Peugeot s 307, Ford s Focusem I, Golf zase s G5.
Nyní je na řadě evoluce.
neregistrovaný "*TRUCKER*"
26. 7. 2007 23:18
Re: KOKO TANGO
Revoluce u G5??????????!!!!!!!!!!!!!! To si děláš kozy, ne!!!!!!!!!
27. 7. 2007 06:15
Re: KOKO TANGO
Ja som nenapisal, ze Golf bude taky jediny. Urcite nie. Ale evolucnou cestou ide uz hodne dlho, a v case, ked kazdy ocakaval ten najodvaznejsi krok vpred, tak to opat stopli a nic pokrokove sa nebude konat. Opat len spominana evolucia. Co sa tyka Golfa, tak v poslednych rokoch dost smutna historia...
neregistrovaný "kierke"
27. 7. 2007 00:13
Re: KOKO TANGO
Noveho Golfa som uz na titulnych strankach Auto-motor-Sport, Auto-Zeitung atd videl mnohokrat viac menej ako definitivnu versiu a musim potvrdit ze ide opet o minimalny evolucny posun v designe, vyrazne mensi nez IV -V, na prvy pohlad skor face-lift. VW si na priemernosti buduje istotu dalsieho dobreho zarobku, ale autofajnsmeker zostava nadalej len sklamany s ocami pre plac. Radsej by som vzal pritazliveho po designe korejca s lepsou cenou, vykonnejsimi motormi, dobrou zarukou ... Vsetky porovnavacie testy zase nudne vyhra o ten fous VW, ale prosim za jaku cenu?.
Novy fokus to uz je ine cafe. Designe neskutocne agresivny napr v bielej farbe, ten uz vzbuduje teraz respekt. Pokial sa finalny tvar nezmeni, mame sa na co tesit. Nadchne viac ako novy Mondeo.
neregistrovaný "patrik"
26. 7. 2007 17:20
Re: KOKO TANGO
Nojo, ten nákup Schreyera byl možná z hlediska budování značky něco jako výhra výher - panebože, kdo by toho chlapa nechtěl mít na visačce? Třeba se jednou dozvíme, jak se jim podařilo ho zlanařit. - I když je srovnávání cee'du s Golfem nebo Focusem (a co Mazdou 3) pikantní, není asi tak úplně důležité. Beru to jako celkem vydařené marketingové harašení, které zakrývá fakt, že úder cee'du směřuje v Evropě asi hlavně do ledví Francie a Itálie, komplikovat bude asi taky expanzi Škody. Prostě jdou po potenciálně slabších a cestou občas zavrčí na silnější - co kdyby vyměkli? - Barev pro cee'd je k máni 12, mj. nějaké červené, elektrická modrá i tmavší, nějaké zelené, dokonce i zlatá. Já osobně zase potkávám cee'dy samé stříbrné a béžové, taky červený jsem viděl - asi ti v tom antracitu nějaký posměváček schválně objíždí blok, abys měl pocit, že jsou cee'dů plné ulice >:D
26. 7. 2007 13:30
Re: -
to bolo z nudze...predchadzajuci prispevok sa pridal 2x, tak som ho chcel zmazat, aby tu tolko textu nesvietilo dvakrat... ;-)
neregistrovaný "Já Rys"
26. 7. 2007 20:21
Re: -
No já snad špatně vwidim 8-s Fakt je na konci BRAVO ??? U korejce ??? Fíha.Jdu to rozdejchat >:-[]
neregistrovaný "zzbysekk"
26. 7. 2007 23:14
Re: -
Golf predefinovat? kdyz se dela uz 10 let furt stejnej no... spis patnact? levnym autum nerozumim ale myslim ze ceed pekne rozlapne tyhle evropsky celebrity
neregistrovaný "sword2"
26. 7. 2007 11:38
keby
som napísal že som trochu sklamaný,klamal by som ...niečo tak fádne sa vidí snád len na VW modeloch a pritom štúdia 3D Kie Ceed vyzerala veľmi nádejne... :no: :-(
Rozbalit vlákno
2
26. 7. 2007 13:09
Re: keby
Co Ti pripada take velmi fadne ?
27. 7. 2007 11:02
Re: keby
no tiež sa pýtam fádne??? vrámci dizajnoveho štandardu 3dv hatchbackou v nižšej strednej triede môžeme tento počin označiť za dosť odvážny oproti konkurencii
neregistrovaný "flexo"
26. 7. 2007 11:49
milé prekvapko
Som veľmi milo prekvapený ako si dali kórejci záležať na tom, aby trojdverák nebol len päťdverák bez druhého radu dverí ako to robí drvivá väčšina konkurencie. Samozrejme česť výnimkám (napr. ASTRA ). Nižšia do zadu sa zvažujúca strecha, nový predný nárazník, väčší bočný prelis na dverách, dokonca väčšia dľžka (aj keď v skutočnosti asi o moc nie) a trúfam si odhadovať, že sa určite pohrali aj so zadnou časťou. Skrátka PARÁDA - veľmi podarený 3dv. hatch.
Je sympatické ako sa KIA pustila do boja. Super KIA. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "židka"
26. 7. 2007 13:21
Re: milé prekvapko
zaujimave,uz si jazdil na zidke? je taka ako jej nadejna klientela, ktora k nej presla od fava cez nexiu..seredna, nedorobena, draha a nudna...urcite si ju nebudem na cestach vsimat ako jej postihnutych soferov amaterov, ktori nevedia pouzivat MP3 radio cinskej vyroby v jej zakladnej vybavicke v cene vyssej ako je G5.
26. 7. 2007 13:24
Re: milé prekvapko
ty to nemas v hlave vporiadku
neregistrovaný "flexo"
26. 7. 2007 14:29
Re: milé prekvapko
A o čom to tu vlastne píšeš ?
neregistrovaný "maesho"
26. 7. 2007 17:17
Re: milé prekvapko
Mp3 radio je nemecky Siemens, repraky Blaupunkt. Cee'd ma korejsky mozno akurat znak KIA, aj to nie je iste. Iste je akurat ze ty si riadny primitiv.
neregistrovaný "tony"
26. 7. 2007 22:50
Re: milé prekvapko
ty si ale *. radio je siemens a cena je skoro o 100 tisic nizsi nez ten tvuj óóó golf s klap klap klap TDÍčkem 8-s :no:
27. 7. 2007 11:12
Re: milé prekvapko
klasicky anti VW frajer >:D >:D
Jedine čo vieš napísať je,že ma PD TDI viezol si sa vôbec v G5??To auto je vnútry tiche a mne osobne je jedno či niekto počuje,že mam diesla...len ma zaujíma čo tu budeš písať ked G6 dostane CR TDi to som fakt zvedavy
neregistrovaný "Bezmimičnej"
26. 7. 2007 14:47
Pro Cee´d
Óó Cee´d, úžasná Kio Cee´d,
nemohu dál bez tebe žít.
Škodu, Vw překoná,
Levná, krásná, výkonná !
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "potkan"
26. 7. 2007 15:21
Re: Pro Cee´d
:-) :yes:
neregistrovaný "*TRUCKER*"
26. 7. 2007 23:24
Re: Pro Cee´d
:-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - SpiderJ
26. 7. 2007 16:36
Kupil jsem si Ceed
Kupil sem si Ceed
ted´už nechcu žít
Je to hrozný šit
prodejce chci zbít.

Oranžové budíky,
připomínaj kurníky,
je mi z toho na blití,
měl jsem koupit kolotoč.

Mám dvacet let záruku,
tak se můžu radovat.
Že mi půjdou na ruku,
můžu si představovat.

Avšak první reklamace,
bolestná jak deflorace.
Děsivě mě vojeli,
ti prodejci veselí.

Ted´ už někde v Koreji,
smějou se mi vesele.
Budíky furt svítěji,
asi je vezmu kladivem.

Oranžová se mi hnusí,
příště koupím auto z Rusi.
Niva nemá budíky,
ani žádné čudlíky.

Korejcům od Hjundaje,
projedu pak výlohou.
Bude mi to vuřt,
mám ruské SUV.

Až tu Nivu reklamuju,
rána se pak nedožiju,
holohlaví dealeři,
zalejou mě do betonu.

HOWGH!
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Jezevec33"
26. 7. 2007 16:47
Re: Kupil jsem si Ceed
tohle svedčí o tvé inteligenci frajere....jsem z toho unešen. ;-)
Avatar - SpiderJ
26. 7. 2007 17:37
Re: Kupil jsem si Ceed
díky ;-)
neregistrovaný "Jezevec33"
26. 7. 2007 20:15
Re: Kupil jsem si Ceed
Nemáš zač
Avatar - VDC
26. 7. 2007 16:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - SpiderJ
26. 7. 2007 17:36
Re: Kupil jsem si Ceed
...to se občas stane i umělcům jako jsem já >:D >:D
neregistrovaný "AG"
26. 7. 2007 16:57
Re: Kupil jsem si Ceed
To už stačí Mácho,to střevo ti fakt chybí,možná i s trochou rozumu,to fakt není na úrovni dospělého jedince.
Avatar - SpiderJ
26. 7. 2007 17:38
Re: Kupil jsem si Ceed
....ani nemělo být :-) Holt jako Mácha zůstanu nepochopen >:D
Avatar - Falco
26. 7. 2007 17:36
Re: Kupil jsem si Ceed
>:D :yes:
26. 7. 2007 20:23
Re: Kupil jsem si Ceed
>:D :yes:
neregistrovaný "500"
5. 8. 2007 22:26
Re: Kupil jsem si Ceed
:no: Ako basnicka nic moc, na obsahu si sa asi dost dlho trapil, vsak? Inak celkom zabavne ;-)
neregistrovaný "Ice"
26. 7. 2007 16:37
LOL
Samej básník to tu. A autům a designu nerozumí nikdo. :-) ;-) :-| ;-\ :-( :'-( :-O :*) >:D :-! 8-s >:-[] :yes: :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Bezmimičnej"
26. 7. 2007 16:55
Re: LOL
Čekáme, že nám to osvětlíš ... ;-)
anonym
26. 7. 2007 17:02
ceed
je krasna................
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "jouda.ondra"
26. 7. 2007 17:07
Re: ceed
ze ses nepodepsal, se za to stydis pravem :-) neni spatna, ale..
27. 7. 2007 09:47
Re: ceed
Neni to sice zadny trhak, ale je fakt pekna, vcera sem ji okukoval a nestydim se za to, ze se mi libi :) Mas neco proti?
26. 7. 2007 19:06
Nevim
Kia a jen tri dvere?To mi nejak nesedi,ale pokud Pro-ceed prekvapi tak jako jeho starsi sestricka.... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - vlafi
26. 7. 2007 19:56
Vypadá dobře
Vypadá to dobře...Zadní část zůstane asi přibližně stejná-škoda...tady je fotka zadní části,ale nemusí to být finální verze...[odkaz]
Rozbalit vlákno
68
neregistrovaný "já"
26. 7. 2007 20:00
Re: Vypadá dobře
kia club, to mě po*ser 8-s
neregistrovaný "Jezevec33"
26. 7. 2007 20:20
Re: Vypadá dobře
ty seš nějákej zakomplexovanej fábiář a neunášíš když se konkurenci daří? Pořád se všeci obouváte do korejců ale to že už je technicky vyspělejší než škoda nikdo nepřizná. ;-)
26. 7. 2007 20:35
Re: Vypadá dobře
Tak vyjmenuj ty technický novinky, které nám Ceed přivezl, aby zjistil v čem vězí ten "náskok".
Avatar - Falco
26. 7. 2007 20:44
Re: Vypadá dobře
Levná výroba v SR, nepotřeba platit cla EU, odvod peněz z EU do Koreje a to vše pod dohledem našich politiků...To jsou technické novinky koncernu Hyundai..
neregistrovaný "Jezevec33"
26. 7. 2007 20:54
Re: Vypadá dobře
Nová fabrika,dostupné ceny (porovnávejme CEE'Da s novou fábií. Ať cenově nebo výbavou,prostorem. Za 379 000 se dá pořídit Cee'd s klimou radio s Mp3 atd a to je cena na kterou fabia nemá. A nezapomeňme na ten prostor. kia je o třídu výš
neregistrovaný "Hooligan 49"
26. 7. 2007 21:04
Re: Vypadá dobře
Porovnej ceny náhradních dílů - čelní sklo, světla, nárazníky atd. Dále pak prodejní cenu po X letech provozu a pak ti Fabia už nebude vycházet tak zle.
anonym
26. 7. 2007 23:35
Re: Vypadá dobře
na to mam predsa havarijnu poistku...
26. 7. 2007 22:23
Re: Vypadá dobře
Ale proč se trefuješ jen do Fábie, copak ceny konkurence jako Corsa, Clio, Punto nebo 207 jsou níž? Ne, po dorovnání výbav se pohybují +- 20tis Kč. Čili ceny Fabie se drží na normální hladině srovnatelné s konkurencí.
Ano Ceed nabízí hodně slušný poměr cena/užitná hodnota. Uvidíme jak si tento korejský "držák" povede za pár let. Kdy dorazí zcela nové modely konkurence, které posunou laťku střední třídy zase o kus dál. Pak bude Ceed opět vynikat jen cenou.
Avatar - Falco
26. 7. 2007 22:32
Re: Vypadá dobře
Protože je tady poslední dobou velice populární strefovat se do Škodovky a komu se něco nelibí, nebo má jiný názor, tak je hned ubohý škodovkář apod...
27. 7. 2007 07:10
Re: Vypadá dobře
Nie, pretoze za podobnu cenu KIA ponuka viac, preto.
27. 7. 2007 11:22
Re: Vypadá dobře
Kia ponuka za podobnu cenu viac to je pravda,lebo keby dala kia ceny tak ako ma ostatna konkurencia tak by sa nepredavala a jedina šanca ako spopularizovať a predavať toto auto bolo dať cenu vyrazne nižšiu...a nechci mi povedať,že to tak nieje
27. 7. 2007 12:19
Re: Vypadá dobře
Je to tak, protoze musi udelat alespon jedno dobre auto a prodavat ho pod cenou, aby zabednenci zjistili, ze jsou srovnatelna auta za lepsi penize - tim automobilka ziska reputaci slusne kvality za rozumny peniz a v dalsich generacich pujde cena nahoru a postupne se bude dostavat na stejnou cenovou hladinu jako soucasna konkurence. Proto si myslim, ze Cee'd musi byt dobre auto a je mozne, ze v mnoha ohledech svou konkurenci predci.
27. 7. 2007 07:13
Re: Vypadá dobře
Nie, pretoze za podobnu cenu KIA ponuka viac, preto. Kludne by sa mohlo porovnavat s hociktorym autom triedy Fabie, ale kedze Skoda je domaca, uz by to nebolo take smerodatne a zaujimave. Navyse pomer vybava/cena casto Fabia prehrava aj s najblizsimi konkurentmi.
27. 7. 2007 09:52
Re: Vypadá dobře
Nebo prijde taky s novym modelem ;)
neregistrovaný "A1"
27. 7. 2007 15:56
Re: Vypadá dobře
Protože GP, Clio,Corsa a 207 jsou někde jinde, jedná se o úplně nové auta, větší a prostornější. A Ceed je samozřejmě co se týče rozměrů a ceny ještě dál.
neregistrovaný "tony"
26. 7. 2007 22:57
Re: Vypadá dobře
moderní podvozek, kvalitní měkčený interier, super motory, hlavně crdi. 115koni v 1,6ce?tichy vykonny a usporny. TDI se svym čerpadlem a tryskou jsou davno out!i VW uz to priznal a prechazi na common-rail.
Avatar - Falco
26. 7. 2007 20:39
Re: Vypadá dobře
A proč ty seš rád, že se u nás konkurenci daří?
Ještě, aby se nedařilo..[odkaz]
Avatar - vlafi
26. 7. 2007 20:47
Re: Vypadá dobře
koukám,že svoboda projevu už moc neplatí... :-) člověk aby se bál říct svůj názor,když ostatní hned opovrhují...Jen at se jí daří,škoda je stejně předražená a českého na ní už taky moc není..Zajímalo by mě,kolikrát jste se vezli v Cee´du ;-)
Avatar - Falco
26. 7. 2007 20:50
Re: Vypadá dobře
Já ti se*ru na Škodu nebo VW, tady jde o myšlení čekého národa a o bordel, který v téhle republice je!!!
Avatar - vlafi
26. 7. 2007 20:56
Re: Vypadá dobře
Myslím,že to není o myšlení českého národa,ale českých politiků...o bordelu vědí všichni,ale na úklidu se nejsou schopni domluvit..
neregistrovaný "Jezevec33"
26. 7. 2007 20:58
Re: Vypadá dobře
Tak bordely jsou asi jediná věc,která patří opravdu čechům. Škoda patří němcům takže žádný "český auta"
:-)
Avatar - Falco
26. 7. 2007 21:11
Re: Vypadá dobře
Česká je jenom obchodní značka, ale lepší něco, než nic!!
neregistrovaný "Jezevec33"
26. 7. 2007 21:23
Re: Vypadá dobře
na tom už nesejde. Prostě je to německá automobilka. Auta jsou vyráběná v čr. Slováci taky neříkají,že Kia je jejich. Prostě ji jen vyrábí a svou práci plní zatím parádně. Za vše mluví prodejní čísla.
neregistrovaný "Benz"
26. 7. 2007 21:57
Re: Vypadá dobře
O SEATu taky nikdo neříká, že je to německá automobilka. Škoda není německá, za tím si stojím. Používá něměcký součástky, ale německá není. Řekl bys snad o Chrysleru 300C, že je to němčour, protože používá německý součástky? Pochybuju.
Avatar - Falco
26. 7. 2007 22:18
Re: Vypadá dobře
:yes: :yes: :yes:
26. 7. 2007 22:33
Re: Vypadá dobře
A co vývojové centrum v Mladé Boleslavy plné českých inženýrů, kteří vyvíjí nové modely jak pro Škodu tak celý koncern??
Navíc se bude centrum dále rozšiřovat.
[odkaz]
Avatar - Falco
26. 7. 2007 21:09
Re: Vypadá dobře
Jde tady o myšlení každého znás.. Co je české to je špatné, jen tak dáme miliardu automobilce, která nás vycucne a za dvacet let odejde, na české podnikatele kašleme a život jim znepříjemníme neskutečnou byrokracii..
Avatar - vlafi
26. 7. 2007 21:14
Re: Vypadá dobře
český podnikatelé se zajímají jen o sebe...
Avatar - Falco
26. 7. 2007 21:19
Re: Vypadá dobře
To snad nemyslíš vážně!! Hnacím motorem každé ekonomiky jsou podnikatelé, hlavně ty domácí..To, ale někteří lidé asi nikdy nepochopí, člověk se potom nemůže divit, že tady půl století vládli komunisté..
neregistrovaný "skl"
26. 7. 2007 21:21
Re: Vypadá dobře
Co to je domaci podnikatel? definuj.
Avatar - Falco
26. 7. 2007 21:24
Re: Vypadá dobře
Malý a strědní podnikatelé, většinou rodiné firmy, kteří svojí firmu budovali od samého počátku..
Avatar - Falco
26. 7. 2007 21:25
Re: Vypadá dobře
To je základ celého systému a tam by měli jít dotace!!
Avatar - vlafi
26. 7. 2007 21:33
Re: Vypadá dobře
jasny..a ty jsi asi taky podnikatel vid???zajimalo by mě,kolik malých a rodinných podnikatelů i sáhne do své pěněženky a přispěje třeba na blbý chodník ke školce,aniž by ho o to někdo žádal...
Avatar - Falco
26. 7. 2007 21:35
Re: Vypadá dobře
Daně, daně, daně, říká ti to slovo něco!!!
Avatar - vlafi
26. 7. 2007 21:37
Re: Vypadá dobře
mě jo,ale u nás těm co jsi hrajou na podnikatele,tak asi ne...to by na to přeci jinak nemusela přispívat TPCA-znáš?Na to,že tu bydlí i generální ředitel Geosanu to jde ne...
Avatar - Falco
26. 7. 2007 21:41
Re: Vypadá dobře
Aha, tak TPCA příspívá na chodníky a nikdo jí o to nemusí žádat, to si svým příspěvkem chtěl říct???
Avatar - vlafi
26. 7. 2007 21:44
Re: Vypadá dobře
ne,tím jsem chtěl říct,že ve VELIMI je spousta podnikatelůkteří by si radši nechali vrtat koleno...
Avatar - Falco
26. 7. 2007 21:50
Re: Vypadá dobře
To nic nemění na tom, že musí platit daně...A co dělají se svými penězi to je jejich věc, přece jenom si je vydělali!!!
Avatar - vlafi
26. 7. 2007 21:53
Re: Vypadá dobře
zapomen na to...příjemný večer
Avatar - Falco
26. 7. 2007 21:55
Re: Vypadá dobře
Tobě taky příjemný večer..
Avatar - vlafi
28. 7. 2007 14:40
Re: Vypadá dobře
[odkaz] to bylo řečí
neregistrovaný "*TRUCKER*"
26. 7. 2007 23:37
Re: Vypadá dobře
:yes: :yes: :yes: No teda vlastně v podstatě :no: :no: :-(
27. 7. 2007 12:23
Re: Vypadá dobře
Je treba si ale uvedomit, ze co je ceske automaticky neni automaticky to nejlepsi. Mozna v tomhle ma spousta zabednenych cechu znacne mezery.
neregistrovaný "tony"
26. 7. 2007 23:02
Re: Vypadá dobře
ještě že jsou ty diskuze anonymní. říct to takhle před těmi lidmi co tam už dělají, a že jich znám hodně, by ti rozbili hubu! a kolik firem se tam opeří při výstavbě. mimochodem zóna už korejce stála 1,5mld korun, a kdo mysliš že to sebral? stavební společnost z plzně. tržní ekonomika ti asi nic neříká co??? :-)
neregistrovaný "tony"
26. 7. 2007 23:03
Re: Vypadá dobře
ještě že jsou ty diskuze anonymní. říct to takhle před těmi lidmi co tam už dělají, a že jich znám hodně, by ti rozbili hubu! a kolik firem se tam opeří při výstavbě. mimochodem zóna už korejce stála 1,5mld korun, a kdo mysliš že to sebral? stavební společnost z plzně. tržní ekonomika ti asi nic neříká co??? :-)
Avatar - Falco
26. 7. 2007 23:38
Re: Vypadá dobře
Bu, bu... já znám taky hodně lidí co podnikají a nedostali od vlády miliardu, narozdíl od Hyndai, schválně - je víc lidí na tvé nebo na mé straně...
Samozřejmě, že výstavba továrny podporuje ekonomiku, ale dá se to dělat mnohem lépe a ve prospěch mnohem více lidí....Korejci příjdou dostanou peníze, vydělají na nás a odejdou....
neregistrovaný "*TRUCKER*"
27. 7. 2007 02:00
Re: Vypadá dobře
A kdyby jenom Korejci. Takových fabrik už je tu víc než dost. A to nemluvím o těch zku*vených hypermarketech. Jsou jich tady naprosto ale NAPROSTO ZBYTEČNĚ 3 p*dele, majitelé si hezky užívají daňových prázdnin, kdo ví jestli taky nedostávají nebo aspoň zpočátku nedostávali nějaké dotace, totálně ničí naše prvovýrobce přiložením cenového nože na jejich krk a nás bezmezně zásobí lacinýma aušusama. A my jim to s radostí všechno hltáme. Jak jsme všichni nadávali nebo se alespoň posmívali Vietnamcům a jejich "kvalitnímu" oblečení, ale z hypermarketů jsme celí odvaření. Přitom ty jsou ještě horší, protože ty aušusy, co tam nakupujem žereme! Ale to nic, to je v poho, vždyť to jsou přece zápaďáci. A o pracovních podmínkách zaměstnanců i brigádníku v těchto marketech ani nemluvím (o fabrikách už jsem psal výše). My ale prostě vždycky budeme ze sebe dělat jenom šašky a nastavovat za každou cenu tu naši p*del celému světu!!!! :no:
27. 7. 2007 07:25
Re: Vypadá dobře
Zamestnavas tolko ludi jak Hyundai?
neregistrovaný "*TRUCKER*"
26. 7. 2007 23:34
Re: Vypadá dobře
Podobné odkazy už tady prosím příště nedávej, protože vždycky když čtu, co ti zhovadilci tam na vrchu furt dělají, tak mi stoupá tlak do závratných výšin!!! Jasně, to bysme nebyli ani my, abysme si jako pi..sové nenechali devastovat naši zemi, ještě za to platili a řiťolezecky se přitom usmívali. Ku*va, kam to dneska všecko spěje???!!!!!!!!!!!!
Avatar - Falco
26. 7. 2007 23:40
Re: Vypadá dobře
Přesně tak!!
neregistrovaný "Hooligan 49"
26. 7. 2007 20:58
Re: Vypadá dobře
Tak když už chceš srovnávat, tak snad sáhni po velikostně shodném autě - čili OII.
neregistrovaný "Jezevec33"
26. 7. 2007 20:59
Re: Vypadá dobře
OII? Dobrá. Ve světě motorů byl test CEE'D OII A C4. Hádej jak to dopadlo. Jediné plus OII byl kufr. Samozřejmě v určité cenové relaci
neregistrovaný "Jezevec33"
26. 7. 2007 21:03
Re: Vypadá dobře
A navíc v cenové kategorii je Cee'd srovnatelný s fábií. A pokud nahodíš že v základu stojí fábia 249 000 tak nezapomeň,že tam nenajdeš ani kryt schránky před spolujezdcem. To už tu jednou bylo...myslím že v roce 1910 zkoušel Ford
neregistrovaný "Hooligan 49"
26. 7. 2007 21:07
Re: Vypadá dobře
Tak přinejmenší ještě přidej lepší řízení a řazení a ještě pár nezanedbatelných věcí - ceny náhradních dílů a prodejní hodnotu po X letech. Ta u Cee´du půjde rychle dolů
neregistrovaný "Jezevec33"
26. 7. 2007 21:12
Re: Vypadá dobře
Ceny náhradních dílů??ty jsou na stejné,ne-li u cee'da nižší cenové hladině. Pak napiš,kolik stojí hodina u škody a u Kie. Pokud mluvíš o řazení...seděl jsi v už v Cee'du? Pořád tě Cee'd vyjde na polovinu co OII
neregistrovaný "Hooligan 49"
26. 7. 2007 21:19
Re: Vypadá dobře
neregistrovaný "Hooligan 49"
26. 7. 2007 21:25
Re: Vypadá dobře
Nějak to blbne - Zkus se podívat na ceny těch dílů - možná že budeš překvapenej - v neprospěch Cee´du. Něco podobného dělají i Frantíci - levné auto a pak to nahánějí na servisu a dílech. Jinak s cenou OII máš pravdu - díky Octavii Tour se drží nepřirozeně vysoko...
neregistrovaný "skl"
26. 7. 2007 21:19
Re: Vypadá dobře
Rizeni? razeni?? :-O Robis si srandu? Fakt si myslis, ze cena Cee'du po takych 3 rokoch (stale v zaruke) klesne vyrazne viac ako u Fabie?
neregistrovaný "Hooligan 49"
26. 7. 2007 21:24
Re: Vypadá dobře
Tak to si piš, že bude klesat rychleji. Stále je to "korejec" - nic ve zlém
neregistrovaný "skl"
26. 7. 2007 21:33
Re: Vypadá dobře
Pozri si napr. statistiky Hondy alebo Toyoty z rozvinutych trhov (napr. parkers.co.uk), este stale donedavna tiez len obycajnych "japoncov". Ceny si drzia lepsie ako VW a cokolvek europske s vynimkou premioviek. Cim to asi bude?
neregistrovaný "skl"
26. 7. 2007 21:33
Re: fakt?
Pozri si napr. statistiky Hondy alebo Toyoty z rozvinutych trhov (napr. parkers.co.uk), este stale donedavna tiez len obycajnych "japoncov". Ceny si drzia lepsie ako VW a cokolvek europske s vynimkou premioviek. Cim to asi bude?
Avatar - vlafi
26. 7. 2007 21:04
Re: fakt?
to máš z časopisu že?když budeš porovnávat stejné motory,tak at děláš co chceš,tak ti pokaždé vyjde celkově lepší Cee´d..Pokavad si pamatuju dobře,tak v nějakém světěmotorů apod.porovnávali fabii 1.6 se Cee´dem 1.4...hádej kdo se stal vítězem...fabie to nebyla
neregistrovaný "Hooligan 49"
26. 7. 2007 21:16
Re: fakt?
Když jsi ten čtenář SM, tak by jsi mohl vědět, že Cee´d zase tak výhodný není - např. ve srovnání s Focusem. Doufám, že nebudeš tvrdit, že v podvozku a řízení a řazení bude Kia na Focus stačit ;-).
neregistrovaný "Jezevec33"
26. 7. 2007 21:18
Re: fakt?
Záleží také na tom,jaký máš styl jízdy. Jasně-podvozek u Focusu může být lepší a řazení posuzovat nebudu-nejel jsem v něm ;-)
neregistrovaný "jouda.ondra"
26. 7. 2007 21:30
Re: fakt?
jsem asi trochu ovlivnenej tim, ze sem si vcera focus objednal, ale jel sem v nem a parada..navic ten podvozek se hodi hlavne do krizovejch situaci, to uz je pak jedno jakej mas styl jizdy..navic bezpecnost nejen pasivni bude uplne nekde jinde, nejde o pocet airbagu, jde o jejich kvalitu, jestli jsou dvoustupnovy atd. atd., to ze mas zaruku na vuz 7 let je marketingovej tahak,ve skutecnosti to sou roky tri resp. pet, a u fordu mas 12 let na rez na kastli...
Avatar - vlafi
26. 7. 2007 21:41
Re: fakt?
mas spatne info..5 let na celé auto a další 2 navíc kryjou pohonné ústrojí...přeji hodně stastnych km
26. 7. 2007 23:00
Re: fakt?
No muzu te ubezpecit ze u Focusu ji hodne vyuzijes, protoze vetsina Focusu jiz po 4 letech hnije >:D A to neni sranda ale fakt!!!
Avatar - vlafi
26. 7. 2007 21:21
Re: fakt?
čtenář nejsem,ukazoval mi to kolega v práci..To ti tvrdit nebudu,jelikož tak vysoko zase Cee´d není..do ted byla řeč o škodovce a jestli chceš přejít na focuse,žadný problém..mě jen vadí,jak to lidi kritizujou a ic o tom nevědí-nebo vlastně všechno ví,všechno znají a tam kde nebyly,tak pojedou...
neregistrovaný "BigFoot007"
26. 7. 2007 21:25
predja ojazdeneho ceedu- blbost???urcite nie...
Dovolim si nesuhlasit s cenou nasledneho predaja...Myslim si ze vdaka zaruke bude Kia praveze velmi ziadana na trhu ojetin-Co si kupis radsej?Octaviu 2 TDI PD bez zaruky(4 rocna, s povedzme 80000 km), alebo Ceeda s este rocnou zarukou(predpokladam samozrejme ze ceed nebude mat najazdenych "cezzarukovych" 150000km a bude mat tiezt 4 roky prevadzky za sebou)na cele auto a este s 3 rocnou zarukou na motor-v pripade predaja diesela dost podstatna vec...Ja osobne by som isiel hned do Ceeda, lebo by som vedel, ze hocico mi tam odide(hlavne strach z odidenia Common railu, turba a pod) tak sa to opravi v zaruke...Dost podstatny argument nie???
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Jezevec33"
26. 7. 2007 21:30
Re: predja ojazdeneho ceedu- blbost???urcite nie...
Pro OII mluví velikost. Pro někoho také vzhled. já osobně vzhled posuzovat nebudu.
neregistrovaný "saco1"
27. 7. 2007 07:46
Re: predja ojazdeneho ceedu- blbost???urcite nie...
akurát tak velikost kufra , to je všetko
neregistrovaný "jouda.ondra"
26. 7. 2007 21:34
Re: predja ojazdeneho ceedu- blbost???urcite nie...
ceed si nebude drzet takovou cenu ojetin jako OII, to do ceho bys sel ty, je tvoje vec, ale kukni se ted na ceny ojetin od KIA, nic moc...a k ty zaruce..firma si ceed nekoupi kvuli jeji nizky reprezentativnosti, koupi radsi drazsi oktavku, protoze stejne tu zaruku nevyuzijou do konce, 150tis km je hodne, ale ne na firemni auto, nevim kdo by jinej prodaval auto hned po pripadnym leasingu, kdyz by nemel ani z ceeda na akontaci na novy..
27. 7. 2007 07:22
Re: predja ojazdeneho ceedu- blbost???urcite nie...
Kde si videl tolko jazdenych korejcov, aby si vedel porovnavat cenu? Dobreho a spolahliveho auta sa malokto zabvuje, bez ohladu na to, ze su "skodovkarom" a niektorym inym na smiech. cee´d sa bude v bazaroch podobne ako ine modely tejto znacky objavovat len sporadicky a az vo vyssom veku a s velkou orciou kilometrov. Ked pridem do bazaru, najdem jednu Kiu, mozno dve. Ale cela polovica vozov je znacky Skoda. Preco? V AAA som nasiel 6 korejcov, Fabii asi 60, Octavii cez 40. A casto dost nove auta. Na zamyslenie.
neregistrovaný "Hooligan 49"
27. 7. 2007 10:33
Re: predja ojazdeneho ceedu- blbost???urcite nie...
Klaudie, to snad nemyslíš vážně >:D . Jestli to náhodou nebude tím, že se škodovek prodává více v násobcích kusů a je o ně zájem - nabídka a poptávka. Ono když přijedeš do bazaru s korejcem, tak bazarista hodí takovou sumu, že si majitel řekne, že se mu to vyplatí dojezdit a pak hodit ze skály (ber to, prosím, s nadsázkou, ale není to daleko od pravdy). A v těch AAA jsi si určitě všiml, že právě většina lidí krouží kolem těch vystavených škodovek...
neregistrovaný "Hooligan 49"
26. 7. 2007 21:36
Re: predja ojazdeneho ceedu- blbost???urcite nie...
Ale může tady být jedna podstatná chyba ve "výpočtu" - a to ta, že když po těch 4 letech přijedeš do servisu, že se na tebe servisní technik nezazubí a neřekne ti, že je to "běžné opotřebení provozem" (čili se na to záruka nevztahuje). Pakliže skutečně přijedeš a oni ti budou měnit bez potíží po 7 letech turbo, tak proč ne. Ale vážně o tom pochybuju.
27. 7. 2007 12:38
Zkrachovale znacky
Kdyztak ctu tady tuhle diskuzi, napadaji me jiste otazky:

1. V cem je vlastne rozdil mezi automobilkou KIA a tou vasi opevovanou Skoda-Auto? Obe jsou stejne temer zkrachovale automobilky, ktere koupil velky koncern a pomalu je vytahnul nahoru. Jasne vidim reakce na tento prispevek: Protoze Skodnou koupili nemci a ne korejci. Dokazate se predstavit, ze by Skodnou nekoupil VW, ale treba Hyundai? Zkuste trochu nadhledu a mene zaslepenosti, to ze Cesi zacinaji byt v oblasti automobilismu silne Germanizovany narod jeste neznamena, ze by byla Skodovka v necem lepsi nez Kia. I prvni Kie byly komfortem a vyspelosti na hony pred kulatym Favoritem, ehm .. pardon - Felicii na ktere se skodovka stavela na nohy.

Ted tady mame Auto, na kterem pracovali evropsti konstrukteri a designeri a s Koreou ma spolecnyho mozna tak leda zakladni kapital a obchodni znacku. Cee'd stejne tak i i30 jsou v podstate evropska auta, ikdyz s vyrobena korejskym kapitalem.

2. Proc je stale tolik fanatiku, kteri nedokazou pripustit, ze jine automobilky porazi Schade?

3. Proc vam nevadi, ze napriklad Toyota vyrabi daleko kvalitnejsi a spolohlivejsi auta, ale vadi vam, ze auto, ktere zatim s prehledem Skodovenky porazi v ruznych testech vyrobila Korejska automobilka??
Rozbalit vlákno
2
27. 7. 2007 12:42
Re: Zkrachovale znacky
PS: Pro zaslepene fanatiky, co si budou myslet, ze jsem jenom zaryty odpurce Skodovky: Skodovka je mi ukradena, nemam proti ni nic, chvili jsem kociroval fabii a neni to tak spatny, jak obcas s trochou nadsazky rikam. Mela pro me vazne nedostatky a proto jsem ji zavrhl, ale nerikam, ze je to vylozene spatne auto. Jen rikam - jsou i lepsi a to nejen mezi premiovkami.
neregistrovaný "patrik"
27. 7. 2007 19:13
Re: Zkrachovale znacky
Berme to tak, že se tady jen tak bavíme :-) Stačí se na chvíli zahloubat do webu a lehce zjistíme, že Kia loni prodala globálně 1,26 mil. aut, z toho ve 29 evropských zemích prodala 271 tis aut a dalších 270 tis. doma v Koreji. Pošty prodaných kusů jsou vždycky trochu matoucí číslo, protože neřeknou nic o hodnotě, ale je to taková oblíbená srovnávací pomůcka. Takže třeba v tom r. 2006 prodala skupina H+K globálně 3,76 mil. vozů, tedy víc než skupina PSA s 3,116 mil. (resp. 3,366 mil. včetně rozložených vozů, čili CKD kitů). -- V ČR nejspíš Škoda vždycky prodá nejvíc vozů ze všech značek a bude tady mít logicky i nejvíc příznivců - já myslím, že je to ok a patří k tomu i to mírně slepé vlastenectví. Švanda ovšem bude, až se i30 začne přezdívat valaška nebo radegast třicítka >:D >:D
neregistrovaný "KE"
27. 7. 2007 22:00
kia vs ostatní
Hodně se tady mluví o ceně náhradních dílů, ceně provozu provozu a zůstatkové ceně vozidla po x letech. Docela zajímavý článek, srovnávající Ceed, Focus 2, C4, O2 a Golf 5 jsem nalezl na stránce dfens-cz.com - viz článek "Výběr auta - jak to vidím já". Pro ty, kteří článek číst nebudou, řeknu jen tolik, že Ceed na pětileté období s proběhem 120.000 km vyjde ze všech těchto aut nejlevněji, i když autor článku v případě Ceedu počítal s nejvyšším poklesem ceny vozu.

Mimochodem, Ceeda mám. Pozitivně hodnotím skutečnost, že se se spotřebou dostanu na papírové hodnoty. Podvozek je možná horší než u Forda, ale drtivá většina řidičů (tedy kromě závodníků, šílenců, votuzérů a sebevrahů) s ním stejně vystačí. A pouťové podsvícení? Možná, ale dá se ztlumit - tak o co jde? Místa pro posádku dost, s konkurencí přinejmenším srovnatelně. Srovnatelné motorizace jsou u Ceedu dokonce lepší než u konkurence, snad s výjimkou Toyoty - to je také fakt, které nelze vyvrátit. A záruka? Počítám, že servisy KIA budou bojovat jako lvi, aby vše prohlašovali za běžnou údržbu, ale když ti nebude těsnit ve 50.000 km olejová vana, když se ve 100.000 km rozsype převodovka nebo spojka, nebo ti upadne kolo, tak to asi neuhádají, že. Záruka podle mě bude fungovat jako ochrana zákazníkovy peněženky před velkými investicemi do oprav. Drobné opravy budou mít tendenci házet do pytle s běžnou údržbou. Ale to bude Ford a Škodovka dělat také.

Pravda je, že KIA modelem Ceed evropskou nižší střední třídu dohnala, možná malinko předehnala. Proč? Víceprkový závěs zadku. Variabilní rozvod sací vačky u benzinových motorů. Kvalita dílenského zpracování. Variabilita karosérie. Prvky standardní výbavy (6 ABG). Zda to bude stačit na Golf 6, to nevím. Po stránce výbavy a vzhledu asi ano. KIA ale bude muset reagovat na malé přeplňované benzinové motory, které se objevují u konkurence - VW TSI, Fiat T-JET a podobné motory od PSA. Tam bude mít do budoucna slabinu.
Rozbalit vlákno
2
30. 7. 2007 07:45
Re: kia vs ostatní
Je fakt, ze asiatum chvili trva, nez srovnaji krok s dobou v otazce motoru, nadruhou stranu potom vzdycky prijdou s nejakym prevratnym resenim. Takze bych si dovolil prorokovat, ze to mozna bude trvat dele nez prijde nejaky turbomotor, ale potom to bude hodne zajimavy prditko :)
neregistrovaný "combat"
5. 9. 2007 22:24
Re: kia vs ostatní
mozno tie motory ani nebudu konkurenciou, pre ich zlozitost a s tým spojene riziko poruch turba , alebo kompresora, to je kopa problemov navyše, ja davam prednost jednoduchosti...