Po dvou konvenčních verzích přijíždí Ceed v jedné nevšední, která posouvá styl vozu na vyšší úroveň. Není to ale jen o vzhledu, jaká je novinka jménem ProCeed jsme zjišťovali v Barceloně.
Presne, gusta má každý iného, mňa napríklad Fastback vôbec neoslovil, je to dosť disproporčné, naživo také nakopnuté a na rozvinutie myšlienky liftu tomu chýba dĺžka, hatch považujem za podstatne vyváženejší. Proceed je proti Fastbacku o ligu vyššie.
Já pořád procházím galerií a snažím se na tom Proceedu najít něco, co se mi líbí, ale vidím v tom jen ten banán na kolečkách :/ Počkám si samozřejmě až na živý dojem, ale obávám se, že to taková sláva nebude.
Je škoda, že Kia, která má opravdu hezkého Stingera, ho jen trochu nezmenšila. ProCeed je pro mne zbytečně nafouklý.
[odkaz]
Tohle je pro mne přijatelnější, nevím jak u vás, ale u nás jich jezdí rozhodně více ,než klasických 5dv hatchů. Já jsem s tím taky jednou jel, není to špatné, takže cena by mne možná přemluvila, ale jinak bych šel k tradičnější automobilce >:-[]
Zvláštne, že pri Tvojej garáži Ti vadí "nafúknutosť" 4,6 metrového a len 1,42 m vysokého "kombi" ;-) ale beriem Tvoj názor, že sa Ti Proceed nepáči. Ale vážne vidíš tu nejakú nafúknutosť? [odkaz]
No, k Mondeu některé fotografie a úhly pohledu taky nejsou zrovna setrnne, ale velká kola a nějaké doplňky to celkem umí vylepšit. Čtyřka pro mne že začátku byla horší, než jsem si zvykl
Ok, tady to vypadá už lépe , jak říkám, počkám si na živo ;)
Zcela výjimečně sa nezhodneme, toto je pre mňa jedno z najkrajších "obyčajných" áut a v danej triede to naj. Už som to písal v predošlej diskusii, ale je to prvá Kia, ktorá ma úplne nadchla a o to viac ma teší, že aj jazdné dojmy sú pozitívne. Proste Proceed GT vidím ako ideálny kompromis dizajnu, úžitkovosti a dynamiky.
Mňa najviac zaujalo, ako sú z toho auta nadšení nemeckí automobilový novinári. Asi ešte o žiadnom kórejskom aute takto nespievali, že sedí všetko - dizajn, interiér, technika a cena. Všetci porovnávajú s MB CLA, ktoré je však ďaleko drahšie, ale má o 100 litorv menší kufor a s Panamerou, ktorú im evokuje zadná časť ProCeedu >:D
Presne, pozeral som na YT už množstvo jazdných dojmov rôznych redakcií a všetci chvália, ako píšeš niektorí Nemci (tuším Autobild) úplne básnia, CLA Shooting brake ako konkurencia sa spomína v každom druhom videu.
Ja teda z toho nie som nejak odvareny, mam minuly proceed ale vymenit ho za tuto novu generaciu - miesto 3 dveri kombajn, vykon nulovy narast, sedacky uz nie su recaro, dizajn no povedzme ze zvlastny a disky vylozene hnusne. Jedine co kvitujem je vacsi otackomer, ale ten to nezachrani, rovnako ako ani keci o shooting brejku, je to skratka kombi. Celkovo teda sklamanie.
Souhlas. Najednou i te (kdyz to prezenu) motoristicky smutne realite, kombik nizsi stredni pro otce od rodiny co musi hledet na pomer cena vykon, byl vnuknut smrnc ve tride nevidany. Ze to prichazi od jinak nijake KIA je o to vetsi narez. Minimalne za vzhled (a kuraz s necim takovym vubec prijit) tleskam.
Nevidím v tom banán ani mě neirituje zadní převis nebo tak.
Na druhou stranu z toho ani nejsem nějak odvařený a musel bych chvíli přemýšlet, jestli se mi to líbí víc než klasický Ceed SW. No asi nakonec jo... ale žádnou novou kvalitu do třídy to pro mě nepřináší.
Nj, to jsme my věční rejpalové. ;-) Takhle, zase se mi to líbí víc než Ceed SW...ale do odvařenosti mám dost daleko. Pořád nějak nemám pocit, že by to bylo něco víc než jen trochu jinak tvarovaný kombík. A stran techniky...hmm, nevěřím, že by mi těch pár koní navíc přineslo výrazně jiné jízdní dojmy. Nicméně, jakmile budu moci, vyzkouším bez předsudků a poreferuji, a to včetně reálné kupní ceny. Třeba pak názor změním.
A pro mě teda krasavec je. ;-) Pamatuji, že to zde za banánovitost dříve schytávala 508 SW, což taky nechápu. Kombi přece nemusí být krabicoidní, obtloustlá matrona na převážení lednic...
Design je o emocích, tady sice nesměle vykukují, ale pořád tam vidím spíš nepříliš praktický kombík, než wow efekt. Něco tomu prostě chybí, možná příliš velký zadní převis daný rozvorem kombíku. Za mě tak 2-.
Jen se z toho nepos...er. ;-) A jestli budeš spojováním s Kodiaqem urážet Ford, tak ti Ozzman nepěkně vyčiní. Nepřej si, aby začal o podlazených motorech. >:-[]
Mimochodom jedno z mála "kombi", resp. áut tejto veľkosti, ktoré nepotrebuje priplatiť za väčšie disky, aby vyzeralo dobre. Aj na základných 17kach vyzerá výborne, čo je jednak zásluha štíhlej karosérie s malou výškou, ako aj vydarenému tvaru tých 17tiek: [odkaz]
ale 18ky vyzeraju horsie, skoda, ze nemaju na vyber viac verzii a ked tu uz bol clanok o farbach, tak aj tento model ma nic moc vyber, zniesol by nieco odvaznejsie
S farbami nemáš pravdu, naopak v dnešnej záplave "nefarieb" (achromatických farieb) je vzácne, že Proceed má až 4 výrazné farby: až dve červené (tie promo, bledšia pastelová a tmavšia metalická), sýta modrá a dokonca veľmi výrazná oranžová: [odkaz] Čo odvážnejšie by si si predstavoval?
napr. svetlomodra z fordu rs, ta nova siva z audi alebo ta svetlo zelena co ma skodovka :-)
vazne rozmyslam ze vymenim mojho golfa za toto, ale zase asi skoncim pri bielej ;-\
presne, prave ta cervena linka pekne vynikne na bielej, mozno mohli pri inych farbach zmenit aj farbu linky.
Aj tak 80 percent skladoviek a predvadzaciek bude v bielej
Mne sa teda paci. Rovnako ako kombi 508.
Raz niekomu vadi banan, raz krabica...
Myslim, ze ked to prirovname ku klobaske miesto bananu, hned to bude vnimane pozitivnejsie :-)
Nevím jak u verze 1,4 l, ale špičkový ProCedd 1.6 Turbo má oba výfukové výdechy v zadním nárazníku naprosto funkční (už jsem měl možnost vidět to auto v reálu a speciálně toto jsem si prověřoval)! Některé modely Škodovky by si z něj měly vzít příklad! ;-)
Pravda je uprostred. Máš pravdu, že GT má pravé výfuky, resp. skutočné výfuky ústia práve do toho otvoru: [odkaz]
ale redaktor má pravdu čo sa týka verzie GT line, tam sú "výfukové otvory" zaslepené: [odkaz]
Jj, malý bod pre GT. Pre mňa by ale bola GT jasná voľba ani tak nie kvôli výbave (tá je bohatá aj v GT line a stačila by mi) či detailom typu červené linky a pravé výfuky (poteší, ale nie je nevyhnutné), ale hlavne kvôli motoru. 1,4ka nie je zlá a na auto tejto veľkosti stačí, ale je to len taká racionálna voľba, ako všetky ostatné kombíky tejto triedy s +/- podobným výkonom. Práve tá 204k motorizácia tomu dodáva šťavu, vyčleňuje GT z radu (keď ako som písal výkon 200k+ v tejto kategórii má len málokto) a hodí sa k emotívnejšiemu stvárneniu auta.
sam som zvedavy co uvidime na cestach a ako dobre/zle sa bude predavat. aj mna ako iudexa skor oslovil 1.6 motor+vybava za relativne prijemnu cenu a dava mi vatsci zmysel ako gt line s 1.4 alebo dieslom
Nemůžu najít úhel, kde by mě nedráždil ten extrémně dlouhý zadní převis - snad jen absolutně čelní. Opticky - z fotek - mám strach, že když něco naložím do kufru, tak se auto překlopí na *. Designově je to extrémně nevyvážené auto - z profilu je to fakt zlo. Působí vysoké, což ještě umocňuje uzoučká plocha oken, která zdůrazňuje proporční nepoměr.
Může to být buď velice slušné studentské cvičení, velice špatný výsledek profesionála, nebo nadprůměrný počin dysgrafika, protože po designové stránce se tohle nepovedlo.
Mýliš sa, previs je úplne štandardný, schválne si vyhľadaj údaje bežných kombíkov tejto triedy, väčšina je na podobnej hodnote, Octavia myslím ešte viac.
Tak zrovna Škodovku a konkrétně Octávii určitě nepovažuji za designový etalon třídy, ale obecně - tohle se prezentuje jako "stylovka", dokonce odvážně "shooting break", ale proporce na to prostě nemá. Tohle je praktická ukázka, že buď dělám kombík, abych v něm odvezl půl bytu, nebo dělám stylovku, která je kombíkem tak nějak na oko, ale opticky vypadá dobře. A tady to zkoušeli spojit a vypadá to tak nějak "opuchle" na zadku. Nefunguje to.
Pre teba nefunguje, pre mňa funguje výborne. A ja hlavne oceňujem, že pri tej podstatne štýlovejšej karosérii je ústupok oproti praktickosti klasických kombíkov len minimálny (v základnom objeme fakticky nie je, tam poráža aj niektoré tradičné kombi; rozdiel bude len pri naložení po strechu).
Možná je to právě malá výška auta v kombinaci s masivním nárazníkem, kvůli které ten zadek působí na některých fotkách trošku, trošičku natáhle
[odkaz]
Tím neříkám že mě to nějak zásadně ruší, to ne, celkem se mi to líbí... jen z toho nejsem tak na větvi ;-)
Jak jsem nedavno psal tak diky 1.6T bych si ceeda šel vyzkušet. Fajn je, že je možnost mit tuto motorizaci i u HB, ale nechapu proč nemuže byt v zakladu na 17" a 18" mit jako volitelnou položku. Přitom sesterska I30 N v zakladu vyjiždi pravě na 17".
a parádny je. Niektorí ho nemusia, tak sa furt vraciam do galérie, ale ak by som zvažoval C kombík, tak je prvý na rade. Toto je na kombík a mejnstrím hotová pecka. Keď si spomeniem, že niektorí šialenci sa snažia dosiahnuť dynamiku uletenou lištou mimo profilu a potom pozriem na toto, tak kia ukázala ako sa to má robiť. A testy stále pozitívne. Kia zaťala poriadne vysoko.
Tiež som si hovoril pri pohľade na ten výkon na papieri, že pri GT by bodlo viac koní, ale po jazde musím skonštatovať, že vôbec tomu kone nechýbajú, hoci dobré vyladenie podvozka by ešte viac zrejme znieslo. Ak by sme sa bavili o strednej triede, okej, ale takto je to úplne v pohode.
Skôr trochu ľutujem tých, čo siahnu po GT-line s 1,4-kou. Papierovo podobný motor koncernovej 1,5 TSI Evo, ale v reáli dosť nezáživná mrcina.
Tak pradeda má 340 koní v 4,30 m hatchbacku, z jeho pohľadu sa môže javiť 204 k v 4,60 m kombi ako málo. ;-)
Popravde ak by to malo aj 2,0T zo sesterskej i30N, bolo by to úplne dokonalé, proste hot-kombi výzorom aj motoricky. Ale v dobe, keď aj Megane kombi prišiel o 204k motor a ako vrchol má 1,3ku môžeme byť len radi, že Proceed má stále cez 200k.
Mne sa to nepaci, zadne svetla ani zadok, ani celkove proporcie a zase je to gycovo doklepnute roznymi detajlami aka Korea style...(ten chromovy bazmek na okne stlpika tj 3tom okne v poradi z profilu ma dojal, zlee)
Je ale fajn, ze Kia sa neboji a ide do trendov, take auta su dnes ziadane a Kia ho postavi a sudiac podla diskusie sa to vela ludom paci, nemam nic proti. Navyse to ma slusnu techniku, spolahlivosti by som sa nebal, verim viac ako koncernu.
V poho, jazdi to urcite slusne, 150kw je pekna porcia a mozes k tomu mat aj manual... styl sa neda zovseobecnovat, mne sa maloktory korejsky auto dizajn paci, napr Ceed 1 gen pred FL bol pre mna zatial najpodarenejsi pocin aj z odstupom casu v tejto triede. Najhorsi aj technicky zase Veloster.
ano dizajnovo mi pride v HB pred FL spravne konzervativny, ale mohutny a solidny... vyborna trefa na EU trh a dizajn celkovo.... ked si predstavim modely kie pred r 2005 Elantra a pod tak velky pokrok... aj vo vnutri
Ja súhlasím. Dokonca som sa minule pristihol, že obzerám Proceed prvej generácie, ktorý podľa mňa veľmi elegantne zostarol. O spuchnutej druhej generácii sa to teda povedať nedá.
Takové chudé to je. Jak se vzbudit uprostřed noci hlady a jít do lednice ale ouha, ono v ní nic není. Takže nezbývá než vydržet do rána a pak čekat až otevřou supermarket. Asi ze svého budu muset koupit mladému panu Stanislavovi nějaké silnější brýle a zaslat mu je, napsat slovo stylovka je totiž dost mimo. Ale mohlo být hůř jistě, katastrofální to zas zcela není jj.
Souhlas. Sice můžeme do konce světa polemizovat nad subjektivností vnímání krásna, ale to z toho auta prostě nikdy neudělá stylovku. Jasně, vedle Fabie na parkovišti před Kauflandem bude asi povyk, co je to za "třídního démona", ale vážně je nutné tak drasticky snižovat estetické nároky, abychom na tohle mohli použít označení "stylovka"? >:D Nemyslím si. ;-)
Když si dovolím krutý příměr, tak realita vs studie, je jako představa, že se ti narodí silný zdravý syn, který bude vrcholovým sportovcem. Ale smutnou realitou se nakonec stane downův syndrom. Studie je skvělá, realita je pro ti ní více než smutná.