No zvenku to je ok, ale počkám si na pocit z interieru..... zatím to na mě působí jako pokus o běh s jednou nohou kratší..... ;-) Nicméně z Kii se stav velmi silný a plnohodnotný hráč na trhu. Cenová strategie tomu odpovídá (sorento v plné přes 1mil Kč >:D )
Proč je lepší auto měnit po třech letech? A podminovat tím nutnost šetřit každý haléř.
A to už vbec nepátrám po tom proč je dobré po třech letech měnit auto do kterého jsem investoval za přestavbu na plyn.
Na to by si měla dát pozor i škoda, pač LPG přestavba u dvoustupnového přeplnování taky nebude stát stejně jako přestavba u stodvacítky. Nějak ve tvém příspěvku nemůžu najít ani hlavu ani patu...
turbem a dmychadlem? Chtěl jsi říct turbodmychadlem a kompresorem, ne? :-)
Městský minivůz a nájezd 50 000km ročně? Mezi prodávanými vozy jsem nenašel ani jeden tříletý spark či picanto s nájezdem 150 000,-
No autmobilku bude zajímat hlavně jak se prodává nové.
A škoda by si měla dávat pozor na cituji :"aby tam necpali turbo a nějaký blbosti jak má tsi,protože lidi to nebudou chtět ojetý". No jsem rád že všem měříš stejným metrem, turbo ani do Kii ani do škodovky...
Viděl bych to na non-stop v lunaparku >:D Jinak (seriozně) 50 Km/město/rok… snad rozvoz pizzanto (u nás v ČB Citro = C1… optám se na nájzd při příští pizze)!