Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Rio: Proti Fabii s vlastním čtyřválcem 1,2 Turbo GDI

Zatímco některá zahraniční média pasovala nové Rio do role značkového duplikátu Hyundaie i20, skutečnost je úplně jiná.
Zpět na článek
11. 2. 2011 08:23
11. 2. 2011 08:26
11. 2. 2011 09:31
11. 2. 2011 19:52
11. 2. 2011 08:33
11. 2. 2011 08:35
11. 2. 2011 08:41
11. 2. 2011 10:26
11. 2. 2011 19:04
11. 2. 2011 21:50
10. 3. 2011 14:46
11. 2. 2011 10:37
11. 2. 2011 08:54
11. 2. 2011 09:02
11. 2. 2011 09:09
11. 2. 2011 09:39
11. 2. 2011 10:50
11. 2. 2011 11:16
11. 2. 2011 17:30
11. 2. 2011 20:54
12. 2. 2011 06:52
13. 2. 2011 08:54
13. 2. 2011 11:17
11. 2. 2011 09:40
11. 2. 2011 10:26
11. 2. 2011 10:40
11. 2. 2011 11:16
11. 2. 2011 12:45
11. 2. 2011 17:31
11. 2. 2011 09:34
11. 2. 2011 09:41
11. 2. 2011 09:41
11. 2. 2011 17:44
11. 2. 2011 19:07
11. 2. 2011 19:22
11. 2. 2011 19:36
11. 2. 2011 20:06
11. 2. 2011 20:27
11. 2. 2011 09:43
11. 2. 2011 09:46
11. 2. 2011 10:49
11. 2. 2011 10:51
11. 2. 2011 10:51
11. 2. 2011 11:04
11. 2. 2011 11:38
11. 2. 2011 12:37
11. 2. 2011 12:09
11. 2. 2011 14:37
11. 2. 2011 16:45
11. 2. 2011 08:40
11. 2. 2011 09:31
11. 2. 2011 09:33
11. 2. 2011 09:45
11. 2. 2011 21:54
13. 2. 2011 08:59
11. 2. 2011 09:40
11. 2. 2011 09:44
11. 2. 2011 10:00
11. 2. 2011 10:31
11. 2. 2011 10:41
11. 2. 2011 14:31
11. 2. 2011 10:17
11. 2. 2011 10:31
11. 2. 2011 13:24
11. 2. 2011 13:49
11. 2. 2011 15:37
11. 2. 2011 22:00
11. 2. 2011 22:19
12. 2. 2011 12:09
12. 2. 2011 10:16
11. 2. 2011 09:09
11. 2. 2011 09:26
11. 2. 2011 09:34
11. 2. 2011 10:48
11. 2. 2011 11:51
11. 2. 2011 13:07
11. 2. 2011 14:11
11. 2. 2011 11:02
11. 2. 2011 11:49
11. 2. 2011 16:13
11. 2. 2011 18:58
11. 2. 2011 12:12
11. 2. 2011 14:12
11. 2. 2011 11:33
11. 2. 2011 11:52
11. 2. 2011 09:25
11. 2. 2011 10:32
11. 2. 2011 10:35
11. 2. 2011 11:16
11. 2. 2011 10:35
11. 2. 2011 12:52
11. 2. 2011 11:56
11. 2. 2011 12:26
11. 2. 2011 12:36
11. 2. 2011 12:50
11. 2. 2011 12:53
11. 2. 2011 13:02
11. 2. 2011 13:39
11. 2. 2011 13:22
11. 2. 2011 13:23
11. 2. 2011 15:53
11. 2. 2011 13:38
11. 2. 2011 14:18
13. 2. 2011 09:04
11. 2. 2011 14:35
11. 2. 2011 13:57
11. 2. 2011 15:23
11. 2. 2011 18:27
11. 2. 2011 14:53
11. 2. 2011 15:35
11. 2. 2011 15:41
11. 2. 2011 16:23
11. 2. 2011 19:49
11. 2. 2011 23:35
12. 2. 2011 10:02
12. 2. 2011 10:09
12. 2. 2011 13:24
12. 2. 2011 10:08
12. 2. 2011 10:35
12. 2. 2011 12:12
12. 2. 2011 20:02
13. 2. 2011 09:09
14. 2. 2011 15:50
neregistrovaný "metropolis"
11. 2. 2011 08:23
naozaj pekna
naozaj pekne auto, Kia vie, ako ma zaujat na EU trhu a dari sa jej to perfektne. Uprimne drzim palce Kii
Rozbalit vlákno
0
11. 2. 2011 08:26
Peter Schreyer
by měl dostat za celosvětově záslužnou práci s revolucí designu Kia zlatou sochu v nadživotní velikosti na centrálním náměsti v Soulu. Dokázal z místy až nechutně tvarovaných vozů korejské značky udělat sice občas kontroverzní, ale přesto pro oko nejkoukatelnější design nejen z korejských značek, ale až na výjimky také celého asijského automobilového portfolia.

Riu kazí vstup na autoOlymp snad jen jméno, reminiscenci na předchozí modely se asi ubrání málokdo, co se však vizuality týká, pak práce designera se dá nazvat vskutku Fénixovou. :yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - KANKUNEN
11. 2. 2011 08:40
Re: Peter Schreyer
S tímhle musí souhlasit každý, kdo nesoudí auta jen podle znaku na kapotě.
11. 2. 2011 08:45
Re: Peter Schreyer
první generace nic moc, ale druhá byla podle mě docela OK. Celkem pohledná a i interiér (v rámci možností lowendu) byl velice střízlivý :yes:
11. 2. 2011 08:48
Re: Peter Schreyer
Kdo by aktuálně ocenil jeho práci nejvíce je podle mě japonská Toyota, to jak se jim podařilo zavraždit roztomilost (proč dělat auta jen unisex?) Yarisu v jeho nové generaci je naprosto šokující! vybírat v této třídě vůz, na Yaris v nové evoluci, která přijde letos do prodeje bych si ani nevzpomněl.
Naopak Rio je ukázkovým příkladem trvale udržitelného rozvoje značky. Jsem opravdu mile překvapen. Žádné kudrlinky, žádná přehanná expresivita, ani náznak účelové designové sprostoty...opravdu povedené.
11. 2. 2011 09:31
Re: Peter Schreyer
Takže i odpůrci VW, když designér odmakal před příchodem ke Kii 25 let u VW... :-!
11. 2. 2011 09:38
Re: Peter Schreyer
Kteří odpůrci VW? Je kvalitní a nekvalitní design, PSch dělá ten první, kde jsi narazil na nějaké konstatování o VW? ;-\
11. 2. 2011 10:09
Re: Peter Schreyer
"kvalitny" a "nekvalitny" dizajn? co to preboha je? Co ma kvalita spolocne s dizajnom?
11. 2. 2011 10:39
Re: Peter Schreyer
Kvalita snad nemůže být spojována pouze s výrobním provedením, nebo použitými materiály...Ano kvalitní design.
11. 2. 2011 14:03
Re: Peter Schreyer
Dizajn moze byt asi tak "kvalitny", ako moze byt "kvalitna" trebars cena, vykon, rozmer, spotreba. Skratka nezmyselne slovne spojenie...
11. 2. 2011 14:35
Re: Peter Schreyer
Reprezentant podal kvalitní výkon...co je na tom nesmyslného?
Avatar - gld
11. 2. 2011 19:52
Re: Peter Schreyer
Výkon ako výkon motora ;-) sme ešte stále na automobilovom fóre

A naozaj musím uznať, že slovné spojenie "kvalitný dizajn" znie umelo. Čo to je? Aká norma STN alebo ČSN ho popisuje?
Avatar - T613
11. 2. 2011 09:42
Re: Peter Schreyer
zas na druhou stranu, kolik potencionálních zákazníků název Rio zná, respektive se kdy o Kia zaobírali? Přeci jen do nedávné doby to byl ten "levný šmejd z Asie", kterým se není třeba zaobírat
Avatar - pocitac
11. 2. 2011 11:13
Re: Peter Schreyer
Je to takový levný šmejd z Asie, zatracovaný synek. Jednu se ale vrátí a všichni ho budou oslavovat. Budou ho nazývat Guru a budou se převlíkat nicky, ano GDI, GDI Turbo. >:-[]
11. 2. 2011 11:00
Re: Peter Schreyer
Schreyer dělá opravdu pěkná auta, za mě se u Kie dopustil jednoho úletu, Sportage. Ale dle prodejů je to asi jen můj problém, lidem se to kdo ví proč líbí. Rio zaslouží za vnější design :yes: , škoda že nemáme fotky z interiéru.
11. 2. 2011 08:28
Chybička sa vlúdila
"Ke 4.025 mm délky současného Picanta přidá nová generace 55 mm"....nemá tam byť náhodou uvedené "Rio"? Picanto je o triedu dolu s dĺžkou 3535 mm. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
11. 2. 2011 08:33
Schreyer
Ten chlap to dělá fakt dobře, vytvořil u Kie designový styl, ale auta jsou rozpoznatelná. Základní tvary jsou klasické, oživené moderními prvky. Korejci jasně pochopili, že v Evropě umíme auta nejlíp a toho se drží.
Rozbalit vlákno
44
Avatar - Stephen
11. 2. 2011 08:35
Re: Schreyer
Dovolím si trochu "poupravit" Tvůj příspěvek. V Evropě většinou umíme auta nejlíp namalovat. Auta nejlíp už dávno neumíme, v kvalitě výroby, spolehlivosti atp. nás přejela Asie.
11. 2. 2011 08:41
Re: Schreyer
:-) Hlavně nás přejela v sonátě, viď...
Avatar - Stephen
11. 2. 2011 10:26
Re: Schreyer
Rozhodně servis se Sonatou nenavštěvuji kvůli závadám, na rozdíl od známého s Prassatem, který si tam už pomalu zřizuje dislokované pracoviště. Raději budu podle Tvého mínění lowendový člověk s fungujícím autem za rozumné peníze než hyper-super-mainstream s nepojízdnou a nudnou konzervou >:-[]
11. 2. 2011 19:04
Re: Schreyer
Já mám taky Sonátu a mohu jen souhlasit. Na prosto spolehlivý vůz o proti mému předchozímu Mondeu 2005 - to bylo ohledně spolehlivostě tragedie
11. 2. 2011 21:50
Re: Schreyer
Co to je Prassat? Jdi simsvoje komplexy méněcenosti léčit jinam. Ubohost člověka, který se přimotá do diskuze, kde všichni ocení design Kii, její rozvoj a v Petera Schreyera je typickou ukázkou některých jedinců, kteří si koupí auto, o kterém jsou jenom vlastní hloupostí a malostí přesvědčeni, že je horší a má nižší image než jiné tradičnější značky a z vlastního komplexu se léčí podobnými výkřiky a výlevy - nakonec on i ten Prassat toho je ukázkou.

A hlavně - tady píšeme o Kii a ta je dneska podle mě (a nejsem zdaleka sám) lepší volbou než Hyundai (jakkoliv to nesjou špatná auta). Stačí si ovšem naživo porovnat sesterské modely a je jasné, kdo je (byť v rámci jednoho koncernu zajímavější a atraktivnější).

Takže zklidni hormon a nevopruzuj - Rio je rozhodně pěkný povedený malý auto, o tom je tady řeč a netahej sem ani VW ani Hyundaie.
Avatar - Stephen
10. 3. 2011 14:46
Re: Schreyer
Tak popořádku. Označit v mých očích technicky, konstrukčně, kvalitativně a esteticky mizerné auto lehce pejorativní přezdívkou není nic špatného. Je to můj názor na nějž mám právo. Estetika je věcí pohledu, mizérie konstrukce (a z ní plynoucí nespolehlivost a nákladná údržba) a předraženost jsou číselně prokazatelná fakta. Komplexem méněcennosti rozhodně netrpím, nemám pro to důvod.
Můj původní příspěvek se Schreyerovi práce týkal, oceňuji v něm designové kvality Evropanů a výrobně-konstrukční kvality Asiatů. Ke značce HYUNDAI stočil "diskuzi" svým příspěvkem GTI a protože všichni víme kdo to je, byl můj příspěvek záměrně postaven tak, jak byl. GTI velmi dobře ví, že já sám Sonatu mám, proto na ní narážel. A já zase vím jaký je VWfil, a tak jsem se jen "bránil".
Pokud bych byl přesvědčen, že HYUNDAI je horší auto než cokoli jiného, tak nemám už pátého soukromě a zhruba 15. ve firmě.
Porovnávání produktů značek HYUNDAI a KIA je ošemetné. Mechanicky se ve srovnatelných generacích jedná o identické vozy, mnohdy vyráběné na stejné lince (Sportage a ix35 v Žilině, Venga a ix20 v Nošovicích, Sonata a Magentis v AsanBay atd.). Takové porovnání je pak pouze o designu popř. o cenové politice.
Abych tedy odpověděl jazykem Vám blízkým - hormon by jste měl zklidnit Vy. Každá diskuze se občas zvrhne off-topic, ale toto není způsob jak na tento "prohřešek" mezi sebou reagují slušně vychovaní lidé.

Schreyer odvádí pro KIU skvělou práci, dokázal jí vtisknout vlastní "ksicht" za pouhé 3 roky! To se jen tak v autoprůmyslu opakovat nebude.
11. 2. 2011 10:37
Re: Schreyer
Rádoby vtipné komentáře, ale do diskuze o 508 se neodvážíš :-)
Avatar - KANKUNEN
11. 2. 2011 08:54
Re: Schreyer
Já mám japonská auta a ta spolehlivost je fantastická, ale japonci se dopouštějí takových podivných chyb, které by jim pomohl odstranit každý třetí evropský řidič. Ségra má Octávku a tam ty podivnosti nenajdeš, kromě potahů sedadel. Každá kapka vody zanechá na sedadle flek.
Avatar - pocitac
11. 2. 2011 09:39
Re: Schreyer
no tak voda může mít mnoho podob a skupenství ;-) ... třeba nebyla to limonáda? ;-) ... dobrá už toho nechám, prostě jediná nedomyšlenost v Octavii je, že má potahy, na kterých se dělají skvrny od vody :-)
Avatar - Krispos
11. 2. 2011 10:50
Re: Schreyer
Pokud voda nechava na latce fleky, uz bych ji nepil :-)
Avatar - pocitac
11. 2. 2011 11:16
Re: Schreyer
Pít možno ale nevylučovat ;-)
Avatar - escorpion
11. 2. 2011 17:30
Re: Schreyer
To nie je chyba octavie, že na jej poťahoch voda zanecháva stopy, to je je chyba vody, že ? Čo všetko sa tu človek nedozvie. Takto haniť octaviu, fuj ... >:-[]
Avatar - Krispos
11. 2. 2011 20:54
Re: Schreyer
To, že ve všem vidíš obhajobu Oktávky, je tvoje úchylka.... když si poleješ prádlo čistou vodou, tak to flek normálně neudělá....
Avatar - escorpion
12. 2. 2011 06:52
Re: Schreyer
Na obhajobu octavie sú tu iní maniaci, ktorí sa budú hádať až "do krvi" a zadný stierač, ktorý nie je štandardom u auta takmer za 20 tisíc € nechcú a nepotrebujú.
Avatar - petrumr
13. 2. 2011 08:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - escorpion
13. 2. 2011 11:17
Re: Schreyer
Však áno, prikúpia si ho to je najmenej. Prikúpia si aj iné veci, ktoré sú u iných štandardom.
11. 2. 2011 09:40
Re: Schreyer
Voda by principiálně neměla zanechávat fleky na tkanině, nebude to černá přípojka vody z kanalizace průmyslové zony?
Avatar - pocitac
11. 2. 2011 10:26
Re: Schreyer
co je to za metaforu ta černá přípojka kanalizace? ;-)
11. 2. 2011 10:40
Re: Schreyer
Tentokrát bez metafory :-)
11. 2. 2011 09:34
Re: Schreyer
Dovolím si tě poopravit: většina aut z Asie je vyráběna v EU vč. GB a Turecku , většina konstrukcí vznikla v Německu, design Toyot ve Francii v ED2 atd...takže Asie spíš podle vlastníka akcií, než podle myšlenek projektantů... :-!
11. 2. 2011 09:41
Re: Schreyer
Globální modely vznikají v Evropě? Včetně kompletní konstrukce?
Avatar - pocitac
11. 2. 2011 09:41
Re: Schreyer
Pomalu si opravdu budeme muset zvykat na neprůstřelnou pravdu. Nejlepší, nejhezčí a nejspolehlivější auta se dělají kde? Na světě. ;-)
Avatar - escorpion
11. 2. 2011 17:44
Re: Schreyer
Najspoľahlivejšie autá robia v Ásii. Pre Europánov je to fakt, nad ktorý nie a nie sa povzniesť. Toyota, mazda, ...

V každom rebríčku sú pred ospevovaným koncernom VW. Pri tomto koncerne platí žiaľ image. Ale prečo ? Das auto. Ľudové auto, pri ktorom platí, že za veľa peňazí málo muziky.

Známy chcel byť "in", tak kúpil passat 4motion. V servise ho poznali už podľa mena, toľkokrát tam musel ísť. To je tá špičková nemecká kvalita ? Záruka "až" 2 roky ?

Zaslepencom a fanatikom to ťažko vysvetľovať, keď tu sú iba samé kecy o legende apoštolovi a podobné nezmysly. Treba otvoriť oči.
11. 2. 2011 19:07
Re: Schreyer
Já zas nepochopím zaslepené korejské fanatiky / teda pokud je to neživí /. V Korei se kupují jen korejská auta a my tady v Evropě zakládáme korejské fankluby a ještě k tomu nějaké řeči o xenofobii. Stačí se podívat na evropské a korejské prodeje a hned pochopíš, kdo je xenofob. Pokud by korejci byli alespoň na evropské úrovni, tak se to zdá i pochopit. Ale hledat v nízké ceně a dlouhé záruce nějakou krásu nebo duši přece nejde.
Avatar - escorpion
11. 2. 2011 19:22
Re: Schreyer
Je mi záhadou ako súvisí spoľahlivosť s predajnosťou.
Ásia (japonci, kórejci) sú spoľahliví. V európskych krajinách je najviac predávaný VW. Iba preto, lebo najväčší trh je Nemecko. Porovnajme to celosvetovo. Hyundai/Kia sa predal 5,75 milióna áut. Málo, veľa ?

Nepozeraj na môj avatar, nie som žiadny "kórejský" fanatik. Ten mám tam iba preto, lebo akurát mám i30. To je všetko, zajtra môže byť iný. Neobhajujem kórejcov, ale pokrok, ktorí dosiahli sa nedá prehliadnuť. Kto to nevidí, je zaslepení alebo to nechce vidieť.
11. 2. 2011 19:36
Re: Schreyer
Podle čeho soudíš, že jsou japonci a korejci spolehliví ? Korejci jsou na všech trzích nejlevnější a proto se prodávají. Nikdo si je nekupuje, protože by po nich toužil. Ta levnost a fórovost je na nich vidět. Do 2 m to ještě jde, ale pak je vše jasné.
Avatar - escorpion
11. 2. 2011 20:06
Re: Schreyer
To, že sú spoľahliví netvrdím ja, ale štatistiky (Ázia). TUV, dekra a pod.

Kórea hyundai/KIA tiež viac ako dobre.

Na všech trzích nejlevnejší ? Choď sa pozrieť do USA alebo si vyhľadaj cez google. Genesis auto roka 2009, sonata 2. v roku 2011. Genesis chce byť prémia ako lexus. Kde je VW ?

Nehovorím o Kórey, ale o Ázii (Japonsko - toyota, mazda, honda ...)

Čína ? Zatiaľ iba kópia a tragédia v crash testoch, ale do budúcnosti ? Netreba podceňovať ani tento, najväčší a potenciálny trh na svete. Jedného dňa nás pohltia.
11. 2. 2011 20:27
Re: Schreyer
Kde bereš ty statistiky spolehlivosti? Stále o nich někdo píše a nikde nejsou. TUV a Dekra rozhodně statistiky spolehlivosti nejsou.
Avatar - CHerokee
11. 2. 2011 09:43
Re: Schreyer
Tak to si dovolím nesouhlasit. Co se aut týká, tak ve světě je na tom nejlépe asi Německo.... od VW, BMW, MB, Audi, Opel přes řadu menších sportovních značek a k těmto koncernům patří i dlaší přidružené jako Škoda, Seat atp. Asijská auta nejsou špatná, ale Evropu většinou jen kopírují, nepřinášejí nové věci... ať už v technice nebo designu.
11. 2. 2011 09:46
Re: Schreyer
? V čem kopíruje Subaru, Honda, Mazda, Mitsu nebo Toyota evropské výrobce v designu? Kde zaostávají prosím vyjma víceválcové nafty?
Avatar - CHerokee
11. 2. 2011 10:49
Re: Schreyer
Stačí se podívat na včerejší článek... Hyundai Genesis 5,0 V8 R-Spec: Nový motor a osmistupňová převodovka > co vidíš, když se podíváš. Předek je směs S klasse od Mercedesu říznutá asi americkým Sebringem a zadek alá kombinace Mercedes E a CLS. Uvažovali logicky MB se v USA dobře prodává a toto auto je pro americký trh. Ale je to neskutečná kopie. Dokonce i joystick je totožný s tím co je v MB...ani bych se nedivil, kdyby ho z bouraných mercedesů vymontovávali :-).
11. 2. 2011 10:51
Re: Schreyer
Implementovat nějaký nový styl do nejprestižnější cestovní třídy by byla hloupost a narážky na jejich technologickou nedostatečnost mi přijdou hodně liché-

To byly všechny příklady? Jsem ohromen. :-)
Avatar - Krispos
11. 2. 2011 10:51
Re: Schreyer
V podstate nejste ve pri.... webpaja obhajuje japonce, ty kritizujes korejce :-)
Avatar - CHerokee
11. 2. 2011 11:04
Re: Schreyer
Prostě mám rád značky, které mají svůj vlastní styl. Ne kopírování jiného.
Avatar - Katikakus
11. 2. 2011 11:38
Re: Schreyer
Ted sis nakalel do vlastniho hnizda - chces snad tvrdit, ze KIA nema vlastni styl?
Avatar - Krispos
11. 2. 2011 12:37
Re: Schreyer
Ma, oci na vrch hlavy, huba jak kdyz zvejka pedro.... proste zabi princ hadr...
11. 2. 2011 12:09
Re: Schreyer
Aaaa dalsi znalec :-) to tu chybelo :-!
11. 2. 2011 14:37
Re: Schreyer
Nelíbí se mi vždy široce rozkročený názor a paušalizování. ;-)
Avatar - CHerokee
11. 2. 2011 16:45
Re: Schreyer
Tak schálně co vidíš když schováš značku na tomto autě..... já Grande Punto křížené se Seatem. Uvidíme co interiér.

Proto se mi více líbí třeba Ford Fiesta, který přišel z něčím novým a nelze si jej splést. Nebo malá Lancie.
11. 2. 2011 08:40
GRANDE RIO
U aut platí jedna zásada, plakát neplakát, prodává se, co je povedené, co harmonizuje těm, kteří auta... kupují. A těch, kteří budou kupovat Kia Rio bude moc, hodně moc...

Nelze tvořit úspěšná auta bez designové vize, nelze tvořit auta bez toho, abys neměl jednoho ze sedmi deseti nejlepších autodesignérů světa. Jen tak to může dopadnout jako na horním snímku. Samozřejmě, že konkurenční POLO má dotažené úplně všechno, ale to by nás nemělo dovádět ke slepé kritice Ria.

Tohle není žádná škrabka na brambory. Ba co více, my zažíváme podivuhodnou věc - lowendová produkce se vizualitou velmi silně vlamuje mezi mainstreamovou konkurenci, v tomhle to tedy Kia vyhmátla výborně.

No dávám.... ssseduuuum :-! :yes:
Rozbalit vlákno
29
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2011 08:56
Re: GRANDE RIO
bojis sa ze POLO pojde do*** no ani sa ti nedivim, tiez by ma to nas.ralo
Avatar - KANKUNEN
11. 2. 2011 09:05
Re: GRANDE RIO
GTI Rio pochválil a vyjadřil svůj názor, že Polo bude mít líp zpracovené věci, které nejsou třeba vidět a ty hned rýpeš. :no:
11. 2. 2011 09:31
Re: GRANDE RIO
Trochu musím poopravit, co se týče zpracování toho, co není vidět je dle servisů v běžné produkci nejlepší Golf, nic dalšího se mu nepřibližuje. Myslím tím to zkoumání až na kost ;-)
11. 2. 2011 09:33
Re: GRANDE RIO
Kamarad ma nove Polo a zrovna licovani karoserie a vnitrnich plastu neni zrovna prikladne...
Avatar - pocitac
11. 2. 2011 09:45
Re: GRANDE RIO
Ale to také není to, co není vidět. ;-)
11. 2. 2011 21:54
Re: GRANDE RIO
Hihihi - jestli se nepletu...pleteš se (ostatně jako vždy) a ty žvásty o kamarádech, co něco mají a to má to či ono....to už tady neletí.
Avatar - petrumr
13. 2. 2011 08:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
11. 2. 2011 09:01
Re: GRANDE RIO
GTI, kdyby si tak mimoreáně nezbožňoval VW, tak většina tvých příspěvku dobře vystihuje realitu.
11. 2. 2011 09:40
Re: GRANDE RIO
Na druhou stranu je tu mraky lidí z východu, kteří jsou,soudě dle příspěvků,snad majitelé akcií Kie, nebo se přímo narodili v Asii. :-) Ještě že to u Žiliny postavili...Škoda, že Kia nedělá auta v Maďarsku, to by bylo zajímavé >:D
11. 2. 2011 09:44
Re: GRANDE RIO
Co to mění na přitažlivosti nebo odpudivosti auta?
11. 2. 2011 10:00
Re: GRANDE RIO
Musím řict, že Kia, ale i Hyundai předvádějí obrovský kus práce a posun, který vidím u Audi za posledních 10-15 let nyní začínám vidět i u těchto dvou značek. Práce na image, modelech, postupný, ale ne překotný a "zbytečně" unáhlený posun jazykové řeči. Musím zatleskat. Je cítit onen příslovečný tah na branku. Toto v mém oku dosti kontrastuje se zmateným kličkováním jistých zavedených automobilek z japonska.
11. 2. 2011 10:31
Re: GRANDE RIO
Přesně :yes:
11. 2. 2011 14:14
Re: GRANDE RIO
A - bonuzel - i z Evropy...
11. 2. 2011 14:31
Re: GRANDE RIO
Ano, bohužel i z Evropy.
11. 2. 2011 12:21
Re: GRANDE RIO
Vizuálne hodnotené (s tým, že sme ešte nevideli interiér) a pred reálnym stretnutím by som dal tak 8. Vyzerá veľmi vydarene, a nie iba Polu prichádza zdatná konkurencia. Ak to, čo nové Rio ukazuje zvonka, bude pokračovať aj v interiéri, mám obavu, že i20 bude rýchle potrebovať facelift, aby dobehol vlak (a možno aj niekto ďalší).
Na diesel 1,1 litra má Polo odpoveď v podobe naftovej jedna-dvojky, Fabia ale, ak sa nemýlim, má k dispozícii až objem 1.6, aj keď začína s rovnakým výkonom 55 kW.
Avatar - pocitac
11. 2. 2011 13:24
Re: GRANDE RIO
nevím proč, ale to slovo "odpověď" ve smyslu na "motor" 1,1D >:-[] , nějak mi to přijde moc tvrďácký. Což takhle - řešeníčko, nebo nabídečku >:D
11. 2. 2011 13:49
Re: GRANDE RIO
No Kia a Hyundai zvládají unikátně "konkurenční kooperaci" - jejich modely si zároveň konkurují a zároveň společně pročesávají trh - jeden táhne hřebenem shora dolů, druhý zleva doprava, ani borůvka nazmar :-) PSA by si měla dělat intenzivně poznámky. Dokonce ani neplatí striktně dogma, že Hyundai je "luxusnější" a Kia "lidovější" - Rio si nikdy nedělalo ambice vyluxovat Indii a okolí, ale i20 je na tamějším trhu zabydlené jako veš v kožiše a asi si vzpomeneš, že do Evropy se dostalo tak trochu jako vedlejší produkt. Pokud vznikne potřeba nové Rio vyvážit něčím nablýskanějším i v našem koutě Evropy, může Hyundai bez problémů sáhnout po novém Accentu, který stojí na totožné platformě, jen by se asi musel pro Evropu trochu přeondulovat: [odkaz]

Já ale dál vedu svou konzervativní písničku: základním problémem stávající generace Rio/Accent/i20 byl neklidný podvozek s tendencí k odskakování zadku, spolu s příslušnými rázy při přejezdech nerovností. (Edit: což se bohužel promítlo i do vlastností Soulu.) K tomu samozřejmě hluché řízení, ale to je asi předem beznadějné. Takže pro mě očekávání č. 1 je, že nová platforma se bude na silnici chovat klidně a vychovaně. Jinak ani nejkrásnější exteriér, nejměkčí plasty a nejúžasnější turbomotůrek nebudou nic platné.
11. 2. 2011 14:15
Re: GRANDE RIO
Ťažko nesúhlasiť, máš docela asi pravdu.
Čo sa týka posledného odstavca, tak neviem, či sú zrovna jazdné vlastnosti prvou prioritou tejto skupiny zákazníkov. Prioritou je skôr cena a nízke náklady na prevádzku - kolísavým k podpisu zmluvy pomôže kvalitný a pekný interiér. ;-)
11. 2. 2011 15:37
Re: GRANDE RIO
Já myslím, že se to nevylučuje. Nepožaduju nějaké sportovně směrované precizní auto jako je třeba Fiesta, úplně bych se spokojil s harmonickými vlastnostmi a la předchozí generace Fabie (stávající neznám).

Ber to ještě takhle: Hyundai prý při premiéře Accentu vytruboval, že to bude kladivo na Fiestu a nelze mít ani vteřinu pochybnost, že starý sporťák Schreyer číhá na příležitost taky si postavit něco dovádivého. I když si 90% lidí kupuje Fiestu kvůli nízké ceně, je tady ještě dalších x% lidí, kteří znají sportovní pověst Fiesty a takovou ji i chtějí mít. Pro Fiestu je to bonus, image, kterou druzí závidějí. A Kia/Hyundai se imho rozhodly od závidění přejít k pokusu. Podle mě jsou dokonce povinní jízdní vlastnosti zlepšit - jinak se nemůžou seriózně ucházet o zařazení o příčku výš na mainstreamovém žebříku.

Zároveň mají pohodlný mantinel: uvedení Velosteru je zbavuje "povinnosti" snažit se v supermini o skutečně sportovní auto.

Zamysleme se taky nad tím, že kompakty jako i30/cee'd jsou dnes cenově téměř na roveň supermini a že to poskytuje příležitost pozměnit určení supermini směrem k trochu jiné skupině klientů. Co myslíš?
11. 2. 2011 18:01
Re: GRANDE RIO
Súčasná Fabia je +/- detto ako tá predchádzajúca, jazdím v práci krátke a stále tie isté trasy (cca 10 km) a nejaký rozdiel v podvozku medzi prvou a druhou generáciou nebadám. Iba ak rozdiel vyplývajúci z veku auta a najazdených km.
Na mieste vodiča mi je voči predchádzajúcej generácii tesnejšie.

Tvrdosť Fiesty niekomu vyhovuje a niekomu zas nie. Skúšal som to v BA, a okrem antipatií z dizajnového hľadiska ma Fiesta úplne odrovnala aj naladením podvozka. Do miest ako je Bratislava ani náhodou. Športovosť malých hatchov mi s výnimkou špeci verzií príde falošná de facto k ničomu.

Čo sa týka posunu cien kompaktov - poznám aj také prípady, keď manželka kompakt nechcela kvôli rozmerom, tak sa bralo auto o triedu dole v záujme bezbolestného parkovania. Zmena určenia supermini sa mi nezdá ani výrazná, ani žiadúca - skôr sa tu formuje nová trieda malých imidžoviek od Mini, cez Fiat 500, Citroen DS3 až k Toyote iQ.
11. 2. 2011 22:00
Re: GRANDE RIO
Na druhou stranu nezapomeň, že na západ od našich hranic jsou kvalitní silnice standard (mám na mysli severozápad kontinentu) i ve městě a problémy, které řešíme my s hromadou děr a záplat tam neznají, takže tvrdší pdovozek nemusí být na škodu a prolítávání děr u nás na vedlejších silnicích nebo v řadě ulic je nepříjemné pomalu i v SUVéčku...
11. 2. 2011 22:17
Re: GRANDE RIO
To máš pravdu, ale jazdím tu a po našich cestách, nie v západnom zahraničí. Čiže autá posudzujem aj budem posudzovať z tohto pohľadu, teda ako zvládajú naše cesty, nie tie, po ktorých nejazdím. ;-)
11. 2. 2011 22:19
Re: GRANDE RIO
V zásadě souhlas, ale myslím že u PSA je to podobné. Nezdá se mi, že by některá z těhle dvou značek byla lidovější a druhá ne. A taky mám takový dojem, že PSA tu recesi zvládalo taky líp, než "sólo" Renault. Nicméně pro mně by u všech modelů od koncernu Hyundai připadala v úvahu značka od Kie a co mně (kromě Sportage) vyloženě nadchlo je Optima a Cadenza (i když jen na základě fotek a filmových záběrů). Nicméně i test v tuším předposledním Autosalonu byl velmi impresivní....

Nicméně - ten design bude asi pro většinu potencionálních kupců asi skutečně více důležitý, než jízdní vlastnosti. Kdyby ses zeptal bežného řidiče nebo řidičky, jak by charakterizoval jízdní vlastnosti svého auta, většina by ti neuměla odpovědět. A stále ještě vetšina řidičů jezdí řadu let jedním autem a nemá srovnání.

Jako perličku uvádím, že na Kanárech jsme si půjčovali auto a jeden starší manželský pár se k nám přidal, že si auto taky půjčí. Nebyli to žádní chudáci, nicméně auto nebyla jejich priorita (doma měli Octávii) a když zjistili, že půjčovna ji nemá, auto si prostě nepůjčili. My jsme brali Ibizu (předchozí generace se shrnovací střechou) a paní se mně starostlivě ptala, jestli se nebudu bát řídit "úplně" jiné auto a jestli se s tím za těch pět dní "naučím" jezdit.....
12. 2. 2011 12:09
Re: GRANDE RIO
Ano Peugeot a Citroen zvládají recesi líp než Renault.
Peugeot: -0,3 %
Citroen: - 4,6 %
Renault: - +3,8 % >:-[]
Avatar - WinDiesel
11. 2. 2011 21:38
Re: GRANDE RIO
Fabia má 1,2 TDI, zatím jev v Greenline a tudíž drahý, ale myslím po Ženevě už bude i normální 1,2 TDI také k mání, ber grýnlajnu.
12. 2. 2011 10:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2011 08:53
Na toto som cakal cele roky, super
Konecne prisl oto na co som cakal a az teraz zacne boj.

Kia picanto, optima a nove RIO to rozbalia
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Krispos
11. 2. 2011 10:38
Re: Na toto som cakal cele roky, super
Dneska jsi vstaval s Korejskou vlajkou? :-)
11. 2. 2011 13:52
Re: Na toto som cakal cele roky, super
nie, len sa tesi ze konecne zacne poriadny boj o zakaznika z ktoreho vytazia HLAVNE zakaznici.. Dute hlavy to nepochopia..
Avatar - Krispos
11. 2. 2011 20:58
Re: Na toto som cakal cele roky, super
Á, vždy zdvořilý a dobře naladěný pan Pordeaux made in Vietnam přišel :-)
11. 2. 2011 21:15
Re: Na toto som cakal cele roky, super
jj a dutohlavek krispos nema ani paru o konkurencnom prostredi...cim tu bude viac automobiliek, tym pojde dole s cenou aj tvoj milovany vagen ty vietnamko
Avatar - Krispos
11. 2. 2011 21:24
Re: Na toto som cakal cele roky, super
Dutohlavek, ktery v kazdem prispevku musi nekoho urazit, jsi tady ty... a kecy o "mem milovanem vagenu" jsu jenom trapný pokus, jak odvést pozornost...
12. 2. 2011 12:03
Re: Na toto som cakal cele roky, super
tym vagenom som myslel tvoje vozidlo a tvoju znacku >:D >:D uz jak si to pochopil ako chces...
Avatar - ryman
11. 2. 2011 15:37
Re: Na toto som cakal cele roky, super
jak malo staci ke stesti :-)
Avatar - CHerokee
11. 2. 2011 16:50
Re: Na toto som cakal cele roky, super
Kdybys takto čekal třeba na novou M3 nebo nový Mercedes SLK, tak bych to pchopil. Ale v třídě malých aut je taková konkurence a výběr, že jedno auto se v něm ztratí....
Avatar - escorpion
11. 2. 2011 18:09
Re: Na toto som cakal cele roky, super
Normálni-priemerní ľudia, ktorých je v republike 80-90 % (žiadni zlodeji, politici, ale normálne chodiaci do práce za priemerný plat) isto očakávajú príchod novej M3 a nevedia sa dočkať. Si myslíš, že budú poradovníky alebo stačí si nalepiť plagát ?
Avatar - Krispos
11. 2. 2011 20:59
Re: Na toto som cakal cele roky, super
Obyčejní lidé si an M3 nevydělají, protože když člověk stojí s nataženou rukou a říká "DEJ!", tak si porstě nevydělá.... takže z pohledu tvého a všech ostatních přízemních lidí je M3 pasé :-)
Avatar - Andromeda
11. 2. 2011 22:55
Re: Na toto som cakal cele roky, super
To s tou rukou ovšem bylo taky "hodně moudrý" - na agitky z obou stran jsou jiný servery kucí....
Avatar - CHerokee
11. 2. 2011 22:37
Re: Na toto som cakal cele roky, super
Máš recht. Akorát mezi těmi 10-20 % co by si ho koupit mohli nejsou jen zloději a politici.
11. 2. 2011 09:09
wow
vypadá fakt skvěle, jak tohle ukážu pani, tak to bude hnedle chtít. Tohle auto je pro ženský a těm se určitě bude líbit. Možná bych trochu upravil přední masku, ale to je pouze můj názor. Líbí se mi to hlavně z boku. :yes:
Rozbalit vlákno
14
11. 2. 2011 09:26
Re: wow
Tohle auto se nemusí stydět koupit ani chlap ... dokonce bych řekl, že designem se snaží oslovit hlavně mužskou část populace.
11. 2. 2011 09:34
Re: wow
To jo, ale chlap by si mel koupit vetsi auto >:D
11. 2. 2011 10:48
Re: wow
to bych zase tak netvrdil, to jsou jenom předsudky. Pokud budu bydlet v hodně velkém městě, tak s tímhle lépe zaparkuju a účel to splní stejný. Z bodu A do bodu B mě to odveze v zácpě úplně stejně. :-)
11. 2. 2011 11:51
Re: wow
Pokud bude bydlet v hodne velkem meste budu jezdit metrem ;-)
Ja bych si napriklad mensi auto jak je Octavie osobne nekoupil, ale kazdy jak chce, jak ale bude poradny chlap v tomto malem aute vypadat az z nej bude vylezat ??? ;-)
Avatar - pocitac
11. 2. 2011 13:07
Re: wow
když bude už tak velký chlap vylézat z malého auta, tak bude zákonitě vypadat ještě větší ;-)
11. 2. 2011 14:11
Re: wow
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - Blue Sun
11. 2. 2011 11:02
Re: wow
To teda moc nechápu... nějaký důvod?
11. 2. 2011 11:49
Re: wow
Ze by pohodli ? >:D >:D >:D
Sedel jsi nekdy ve Fabii a pak v SuperBu ??? ;-)
11. 2. 2011 16:13
Re: wow
Seděl jsi někdy ve fabii a pak v Lexusu LS460 (bavíme se o místě řidiče)? Ono větší auto nutně neznamená víc prostoru, jde taky o jeho zpracování, využití... Třeba ta LS460 vevnitř působí stísněně, je to dáno mohutností palubní desky a středového tunelu. Samozřejmě, že pohodlí za jízdy je jinde, ale na druhé straně parkovat 5metrové auto není ve větším městě taková sranda, kór, když jezdíš hlavně v něm, začneš ho pak spíš proklínat. Rozhodující je proto pocit řidiče uvnitř auta, zda má dostatek místak, jak se mu nastupuje, vystupuje. Ne jak velké to auto zvenku je. Samozřejmě je nutné zohlednit, kam je auto určeno, na denní cestování po dálnici malé auto není.

Mimochodem, píše se "Superb" - je to z latiny. Neznamená to Super Béčko.
Avatar - Blue Sun
11. 2. 2011 18:58
Re: wow
Asi pořád nechápu. Nemám problémy vejít se do své malé drahé 206, proč bych si nutně musel kupovat pětimetrovou krávu? Asi fakt nejsem chlap...
Jo, v autě sedím, neležím, proto nepotřebuju prostor jak v posteli.
11. 2. 2011 12:12
Re: wow
Cim vetsi mas auto... tim vetsi mas... pé... EGO :-)
11. 2. 2011 14:12
Re: wow
No pravda je, ze nekdy to tak i na silnicich vypada...zvlast kamionaci ho asi maji .......... >:D
11. 2. 2011 11:33
Re: wow
To auto mám mít přes 4 metry na délku, takže to není vyloženě "prcek". Je jasné, že kdo má více peněz, tak si koupí něco většího.
11. 2. 2011 11:52
Re: wow
Jo jo, ja nic proti, jen mne zarazil ten "chlap" ;-)
11. 2. 2011 09:24
Korejci půjdou s prodeji nahoru ...
... ke slušné ceně a slušné spolehlivosti přidali slušný design exteriéru. Už jim chybí jen slušné interiéry ... a až za pár let získají i slušnou pověst (image), evropské automobilky budou mít tvrdou konkurenci.
Rozbalit vlákno
3
11. 2. 2011 10:39
Re: Korejci půjdou s prodeji nahoru ...
Ano, ano
Avatar - escorpion
11. 2. 2011 18:13
Re: Korejci půjdou s prodeji nahoru ...
Je to tak, pokrok nezastavíš. Uvidíme za 5-10 rokov, ale našliapnuté majú dobre. Hlavne nech vydrží nadpriemerná spoľahlivosť.
11. 2. 2011 22:23
Re: Korejci půjdou s prodeji nahoru ...
No, já si myslím, že tu konkurenci (alepsoň některé z nich) už mají. Když si odmyslím náš nebo slovenský trh (prý atypický a malý a kdovíco ještě), tak před nedávnem sem někdo dal prodeje ve Švédsku za loňský rok - Hyundai (samozřejmně s Kiou) to tam třeba Fiatu nandal docela s přehledem a s Francouzi byl minimálně nastejno....
Avatar - abacus
11. 2. 2011 09:25
Niet čo dodať
Tu niet čo dodať,
európsky dizajn pre európskeho zákazníka.
Snáď len tá predná kapota. Na mňa rušivo pôsobí ta horizontálna linka kapoty. A možno i falošný otvor hmloviek trošku menší. Ale sú to detaily, o ktorých možno polemizovať.
Možno že takto? [odkaz]
Rozbalit vlákno
33
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2011 09:27
Re: Niet čo dodať
vyzera velmi dobre ako kazda ina nova KIA preto sa chyby hladaju tazko ;-)

to auticko je dokonale, s 1.2 turbom to bude bestseller
11. 2. 2011 09:29
Re: Niet čo dodať
To auto bude bestseller v nižších objemech a výkonech. Stejně jako všichni ve třídě. Dojem, že někdo bude kupovat supermini za 350k jako housky v krámě je mylný. ;-)
11. 2. 2011 09:36
Re: Niet čo dodať
Uvidime uvidime...u nas...zatim...pouze Skoda...a to se jen tak nezmeni....to si pis...
11. 2. 2011 10:40
Re: Niet čo dodať
Byl bych opatrný, protože právě tandem Hyundai/Kia bude čím dál tím větším konkurentem právě u nás a právě pro Škodu.
11. 2. 2011 11:54
Re: Niet čo dodať
Ja vim, ale myslel jsem to tak, ze kdyz to kolem sebe slysis, tak kazdy ja bych Skodu...ja bych Octavii diesel...muj sen ;-)
Take druha strana je servis a Skodu tady dela kde jaky vesnicky jouda ;-)
11. 2. 2011 12:15
Re: Niet čo dodať
Presne takoveho kolegu mam v kancelari :-) Chudak, jeste se od revoluce nestacil probudit a zaregistrovat, ze uz sem dorazily i jine automobilky (nerikam ze to musi byt zrovna KIA ;-) )
11. 2. 2011 14:14
Re: Niet čo dodať
Uprimnou soustrast, jeste s nim makat >:D
Ja to slysim hlavne v hospode a jen se smeji, uz jsem rezignoval na nejake vysvetlovani...kdyz Japonec az na konec.....Fordem tam a zpatky pesky...apod.
Avatar - CHerokee
11. 2. 2011 16:54
Re: Niet čo dodať
To sice ano, ale Kia se s Škodovkou nemůže srovnávat. To je jako srovávat jídlo z čínského bistra a z pětihvězdičkové restaurace.
11. 2. 2011 21:23
Re: Niet čo dodať
Nič proti Škode (mám ju rád), ale keď si to takto porovnal, tak ja len doplním. V 5* reštaurácii dostaneš krásne naaranžovaný malý kúsok jedla, ktorý ti možno ani nebude chutiť a zaplatíš za to nie práve najmenej. V čínskom bistre dostaneš osvedčenú a chutnú brutálnu kopcovitú porciu vynikajúcej číny (alebo najviac mňam chrumkavej kačice), ktorú možno ani nebudeš schopný celú zjesť s božskými rezancami. A to všetko "za babku"! ;-)
Avatar - CHerokee
11. 2. 2011 22:39
Re: Niet čo dodať
To je pravda, nebylo to dobré přirovnání. Číňárny mám taky rád, i když se to nesmí kvůli glutamátu moc přehánět..
Avatar - escorpion
11. 2. 2011 18:20
Re: Niet čo dodať
Som viezol v i30 kamaráta. Jeho reakcia. Aké dobré auto, tiché, koľko je tu miesta. To čo je za auto ? Akurát chcel kupovať auto. Pýtam sa, čo budeš kupovať ? Škodu, čo iné ? Prečo ? Dedo mal škodu, otec, doma máme škodu, čo iné by som mal kúpiť. Asi fábiu 1,2, hlavne nech má nízku spotrebu a poistku ...
Avatar - Krispos
11. 2. 2011 21:01
Re: Niet čo dodať
Takže fakt, že jsi neměl an víc než i30, z tebe udělal fanatického zastánce korejských vozů? Takoví jsou nejhorší...
Avatar - escorpion
12. 2. 2011 07:03
Re: Niet čo dodať
Hovorím, že kórejské autá sú dobré. Ten, kto tvrdí opak v nich nikdy nesedel a nejazdil. Neobhajujem jednu značku a tiež netvrdím, že ostatné sú zlé. Mal som peugeota 307 a bol som spokjoný. Kľudne si kúpim nabudúce peugeot. 508 je fajn. Alebo vw, nemám s tým problém. Tiguan po facelifte vyzerá viac ako dobre, len škoda toho interiéru.

Čo Ty vieš o tom na aké auto sa mal ? Pri kúpe nerozhoduje vždy image značky a človek má aj iné priority ako pchať prachy do auta. Nové auto je najhoršia investícia.
Avatar - CHerokee
11. 2. 2011 09:48
Re: Niet čo dodať
Jestli to bude bestseller ukáže až čas a především cena. Když s tím turbo motorkem bude stát 250 000 Kč, tak si ji koupí málokdo.
11. 2. 2011 10:00
Re: Niet čo dodať
Kdyby stála 250k, pak bestellerem může být, ale bude dražší než 1,6.
Avatar - CHerokee
11. 2. 2011 10:36
Re: Niet čo dodať
Za 250 000 si málokdo koupí malou Kiu. Za ty prachy jsou kvalitnější značky. Koupíš Kiu za 250 za rok ji jdeš prodat a nabídnou ti max 100 000. Když takto vemeš Fabii, dostaneš cca 180 000.
11. 2. 2011 10:37
Re: Niet čo dodať
Ale nepovídej...tohle není kategorie aut, která se prodává po roce a navíc ty propady jsou velmi nadsazené.
Avatar - CHerokee
11. 2. 2011 10:59
Re: Niet čo dodať
Tak se podívej na ceny ojetin po dvou třech letech provozu.... Hyundai, Kia a třeba VW a Škoda. :-)
11. 2. 2011 11:29
Re: Niet čo dodať
Nemíchej to, podívej se na rok starou i20.
11. 2. 2011 13:04
Re: Niet čo dodať
Tak jo, challenge accepted. Tohle srovnání jsem dělal před pár měsíci pro podobné joudy, jako ty, na konkurenčním serveru. Tak se opři a čti:
Podívejme se na dva roky staré zástupce nižší střední třídy Octavii a i30.
Octavia Ambiente 1.9TDi, rv. 2008, cena v AAA Auto 330 tisíc při platbě hotově. Kupní cena kolem 500 tisíc. Ztráta hodnoty po dvou letech 34 % a přijdu o 170 tisíc korun.
i30 CW Classic Plus, rv. 2008, cena v AAA Auto 260 tisíc při platbě hotově. Kupní cena kolem 390 tisíc. Ztráta hodnoty po dvou letech 33,3 procenta a přijdu o 130 tisíc korun.
A teď ještě pro srovnání Fabii:
Škoda Fabia Ambiente 1,2 HTP, rv. 2008, v AAA Auto za 190 tisíc při platbě hotově. Kupní cena cca 300 tisíc. Ztáta hodnoty po dvou letech 36,6 procenta a přijdu o 110 tisíc.

A teď ještě zběžně podle Tipcars:
Rio v nejvyšší výbavě - za dva roky pokles ceny z 349 tisíc (nový vůz dnes) na 189 tisíc, pokles ceny 46 procent.
Škoda Fabia 1.4 TDi Sport - za dva roky pokles z dnešní ceny 405 tisíc na 210 tisíc, tedy 48 procent.

Ještě si myslíš, že korejci obecně ztrácejí více hodnotu?
11. 2. 2011 13:11
Re: Niet čo dodať
Tomu rikam argument :yes: ... bohuzel tahle hesla o poklesu ceny jsou stale hloupym nastrojem xenofobnich diskuteru, kteri se ne a ne ztotoznit se vzrustajici kvalitou konkurence - stejne tak jako dalsi seky - Skoda ma servis po cele zemi (pravda - ale jako by ti jeden na okrese nestacil), ma levne nahradni dily a ten nejlepsi bonmot je - Skodovku ti opravi kazdy strejda v garazi :-) Panove casy 120tek jsou pryc :-)
Avatar - pocitac
11. 2. 2011 13:12
Re: Niet čo dodať
Zajímavá čísla. Vyvrací to tedy všeobecně známou skutečnost, že zákazníci Škody jsou největší šetřílci. Stávají se z nich pouze virtuální šetřílci. >:-[]
Avatar - iudex
11. 2. 2011 15:10
Re: Niet čo dodať
:yes: Pádne, podložené argumenty, to je to, čo na týchto diskusiách nie je u mnohých moc populárne, a keď k nim príde, akosi vlákno opustia. Dobrá práca.
11. 2. 2011 16:57
Re: Niet čo dodať
Soudit podle jednoho auta u každého modelu je hodně odvážné. Nikde neuvádíš počet km, o stavu auta nevíš vůbec nic atd. Na netu z fleku najdu dvě auta, kde srovnání výjde líp pro Škodu ;-)
Avatar - CHerokee
11. 2. 2011 17:03
Re: Niet čo dodať
To zní dobře, ale nebereš v potaz dost důležité informace o stavu vozidla, bouranosti a najetých kilometrech atd. Taový příklad si tu může vymyslet každý. Pro výkup vozů jsou i tabulky. Nevím pro koho píšeš, pro koho děláš, ale já se v tom pohyboval.... a nikdy bych nevykoupil lépe Hujdaj nebo Kiu než Škodovku za stejných podmínek. Prodělal bych. Zkus svou Kiu nabídnout někde jinde než protiúčtem ve vlastním servise při koupi nového auta.... Neříkám, že všechny asijské auta jsou na tom špatně. Některé, jako je Mazda dojíždějí na to, že mají velké náklady na nové díly. Dobře si stojí Honda a Toyota, protože jsou velmi málo poruchové. Ale korejská auta na ceně opravdu ztrácejí hodně....
Avatar - abacus
11. 2. 2011 09:50
Re: Niet čo dodať
Hodnotný dizajn robia detaily. Až si tie krivky "ošaháš" vlastnými očami, vtedy môžeme hľadať chyby, či priblíženie sa k dokonalosti.
V danej kategórii idú zákazníci často po cene. Takže 1,2 s turbom bestseller asi nebude.
Avatar - CHerokee
11. 2. 2011 11:00
Re: Niet čo dodať
Souhlasím. Navíc je tu obrovská konkurence.
11. 2. 2011 12:20
Re: Niet čo dodať
Pokud bude primo konkurovat motorem, vybavou a cenou Fabce (nebo bude mirne levnejsi), tak proc ne? Na jedne strane osklivy Hurvinek a na druhe strane dynamicke vozitko se solidnim zpracovanim... pokud zapomeneme na typicky ceskou naturu, mame vybrano ;-)
Avatar - CHerokee
11. 2. 2011 17:32
Re: Niet čo dodať
Kia a škodovka nejsou příliš soupeři.
11. 2. 2011 09:29
Re: Niet čo dodať
Ano, ten predek. Je rozharany, prekombinovany, flekaty. A ty falesne otvory nechapu. Neni to ryze ucelovy design. I presto, jako celek, je to dobre. Nicmene, Grande Punto je podle me hezci.
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2011 09:35
Re: Niet čo dodať
tak prekombinovany predok ma napr novy focus, toto je este nic.
Avatar - CHerokee
11. 2. 2011 10:37
Re: Niet čo dodať
Je to poskládané z designu několika aut... ze Seatu, Fiatu....
11. 2. 2011 13:04
Re: Niet čo dodať
Byt P.Sch, nechal bych te utratit :-!
11. 2. 2011 09:37
Cedník II. Astrovitý
[odkaz]
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2011 09:54
Re: Cedník II. Astrovitý
astra nevyzera zle a kia bude tiez fajn problemom astry je jej neskutocna hmotnost kde 1.4 turbo astra vazi viacej ako Peugeot 508 1.6THP.

dizajnovo bude Ceed opat bomba
Avatar - pocitac
11. 2. 2011 10:14
Re: Cedník II. Astrovitý
Osobně bych Astru za vyšší váhu nekritizoval. Já mám raději těžší auta, nejsem závodník a těžší auto mi nabídne lepší komfort jízdy. Vždycky je něco za něco a u aut to platí dvojnásob. Uskákané, lehké hatchbaky mi nic neříkají. :-!
11. 2. 2011 10:42
Re: Cedník II. Astrovitý
Naladění podvozku dělá komfort jízdy (+odhlučnění interiéru, motoru, zvolené obutí atd.) a ne hmotnost auta.
Avatar - pocitac
11. 2. 2011 10:51
Re: Cedník II. Astrovitý
Mám takovou zkušenost, že hmotnost auta jde ruku v ruce s lepším komfortem. Těžší auto je většinou stabilnější a příjemnější na delší přesuny. Samozřejmě musíme srovnávat současnou produkci. Astra je prostě zaměřená na komfort, je robustnější a mě takové vlastnosti vyhovují.
Avatar - Krispos
11. 2. 2011 10:54
Re: Cedník II. Astrovitý
Jenze na webu virtualnich zavodniku si pod sebou podrezavas vetev :-) Ja jsem si byl pred tydnem projet Volvo C30, coz je take pomerne tezke auto, a ta 1.6D s 79kw s tim cvicila uplne v pohode (Nove revize maji 84kw).....
Avatar - pocitac
11. 2. 2011 11:04
Re: Cedník II. Astrovitý
Naštěstí si podřezávám jen tu virtuální větev ;-)
Avatar - iudex
11. 2. 2011 11:13
Re: Cedník II. Astrovitý
No nie som si úplne istý, či je Astra zameraná primárne na komfort. To auto má v základe 16´´ kolesá a bežne 17´´ (sériovo až do 19´´), plus športovejšie pritvrdenie si môžeš prikúpiť. Čo som ja jazdil na novej Astre, radil by som to tvrdosťou alebo lepšie "športovosťou" podvozku niekde pod Focus. Proste klasická "nemecká podvozková škola", žiadne "gemutliches Cruisen" á la 308.
P.S. Mne toto naladenie plne vyhovuje.
Avatar - pocitac
11. 2. 2011 11:28
Re: Cedník II. Astrovitý
Ok, obecně. Není správný jen kritizovat vyšší váhu auta, které není primárně zaměřené na "závodnické" výkony. Přinejmenším by měla zazní také pozitiva a zdůvodnění proč je Astra těžší. Těžko budu hledat pozitivní reakce od řidičů prahnoucí po rychlosti a hledání limitů zatáček. Pochvalu očekávám od „rodinných“ jezdců a polykačů dálničních kilometrů. A nová Astra v kombajnu je velmi slušné rodinné náčiní.
Avatar - iudex
11. 2. 2011 15:15
Re: Cedník II. Astrovitý
Ani s tou Astrou v kombíku ako "veľmi slušnom rodinnom náčiní" veľmi nesúhlasím. Ak má kombi (nižšej strednej triedy!) dĺžku 4,7 m (!) a kufor len 500 l, jeho potenciál sa mi niekde stráca. Tým nehovorím, že sa mi nepáči a nedokázal by som si ju ako rodinné auto predstaviť, len poukazujem na to, že rovnakú, resp. lepšiu službu spravia konkurenčné kombíky pri dĺžke menšej o 20 (!) cm.
Avatar - iudex
11. 2. 2011 10:34
Re: Cedník II. Astrovitý
V základných líniách možno rovnako dobre povedať, že "focusovitý". Ale spracovanie a dizajn detailov rozhodne o celkovom dojme, základné línie v triede má podobné veľa áut.
Avatar - deliqent4
11. 2. 2011 10:16
Fabia má utrum
Ne že bych nebyl patriot ale Fabia je odporná tohle aspoň neurazí a dokonce se i líbí. Dokud budou do vzhledu Škodovek mluvit skopčáci tak si můžem nechat jenom zdát o pěkné škodovce . Jinak bravo KIA :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - pocitac
11. 2. 2011 10:31
Re: Fabia má utrum
není Schreyer taky skopčák ? 8-s ;-)
Avatar - Krispos
11. 2. 2011 10:41
Re: Fabia má utrum
Ne to je naturalizovany korejec, syn francouzskeho automechanika a italske autodesignerky, no proste buh ktery dava korejskym autum evropskou dusi, italsky design, francouzske pohodli a ceny jako pri slevach z Lidlu....
11. 2. 2011 12:44
Re: Fabia má utrum
Takze nakonec je to nemec :-)
Avatar - escorpion
11. 2. 2011 18:24
Re: Fabia má utrum
Lidl je súčasťou podnikateľskej skupiny Schwarz, ktorá prevádzkuje sieť supermarketov Kaufland. Patrí medzi "Top 10" sietí maloobchodných predajní potravín na nemeckom trhu. Ako medzinárodný podnik s vlastnými spoločnosťami je aktívny aj v mnohých krajinách Európy.
Avatar - escorpion
12. 2. 2011 07:06
Re: Fabia má utrum
A to, že Lidl je vnímaný ako "lowend" a tí čo tam nakupujú sú považovaní za socky. U nás v meste je Lidl a na parkovisku sú aj kúsky ako landcruiser V8, mercedes ML a pod. V obchode vyfintené paničky, ktoré rozhodne nevyzerajú, žeby mali hlbšie do vrecka.
11. 2. 2011 10:43
Re: Fabia má utrum
Se ti to v tý hlavě nějak mele.
11. 2. 2011 10:24
i20 by se mela hambou propadnout do zeme :-P
Zda se mi to, nebo chce koncern H/K udelat KIU pro Evropu zajimavejsi nez matersky Hyundai... i20 je proti RIU osklive kacatko :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - pocitac
11. 2. 2011 10:29
Re: i20 by se mela hambou propadnout do zeme :-P
Jasná strategie H pro holky, K pro kluky >:D ;-)
Avatar - Subaru4ever
11. 2. 2011 10:40
Re: i20 by se mela hambou propadnout do zeme :-P
Já to ale vidím přesně tak ;-) :yes:
Avatar - pocitac
11. 2. 2011 10:53
Re: i20 by se mela hambou propadnout do zeme :-P
já taky ;-)
11. 2. 2011 12:45
Re: i20 by se mela hambou propadnout do zeme :-P
:yes:
11. 2. 2011 16:59
Re: i20 by se mela hambou propadnout do zeme :-P
Pro holky a kluky z Koree je to bezesporu fajn volba >:D
Avatar - rohYpnol
11. 2. 2011 10:32
První housle
S předchozími generacemi se Korejci naučili dělat vozy kvalitní. S touhle nastupující generací se naučili dělat vozy krásné.
Jestli Fabia byla půl generace zpět oproti konkurenci, pak po příchodu tohoto šperku B-segmentu je z Fabie bazarový kousek.
Je vidět, kdo začíná udávat trendy. Zatímco VW se stále přehrabuje ve svém pískovišti, pak tady dochází k markatnímu posunu. Posunu tím správným směrem.
V Evropském měřítku se zákazníci korejce ještě kupovat nenaučili. Setrvačnost je značná a zákazník nerad opouští ty své standardy.
Zatímco dědové naši tu proháněly Škodárny, pak dědové ve Francii zatápeli jejich Rendlíkům či Citrónům, v Německu sedlali jejich lidový vůz.
Ještě před deseti lety jezdili koreou jen ti "málo úspěšní". Sterotypy se mění špatně. Přesto si myslím, že nastupující generaci by se mohlo podařit ledy prolomit. I snímky nové generace Ceeda naznačují, že to bude další skvost.
Zkrátka Kia dospěla a je z ní opravdu přitažlivá dvacítka :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
11. 2. 2011 12:56
Re: První housle
VW se hrabe ve svem piskovisti dobre... POLO je taktez nadherne, neni tak odvazne, ale linie jsou sexy...
RIO (alespon po designove strace) Polo dostihlo (u zadku predbehlo), ted pujde uz jen o zbytek.

Znam jednoho uspesneho cloveka, co jeste nedavn jezdil ve Felicii :-)
11. 2. 2011 22:35
Re: První housle
Nejsi sám, já znám takových několik....jeden můj známý ve Švýcarsku (inženýr ve vedoucí funkci ´dost významného koncernu) má - pouze mopeda a řadu nejrůznějších jízdních kol. Zato má vilu jako prase v Baselu a vlastní chatu u Davosu. Miluje švýcarskou železnici (nadává akorát, že je drahá) a dost často používá taxík. Přitom zcestoval celý svět, což mu nesobecky závidím víc než tu vilu a chatu. Ne každý má za cíl auto jako jediný důkaz reprezentace, úspěchu a seberealizace.

Bohužel, v tonhle je rozdíl mezi námi a těmi na západ od nás. Tam třeba těmi velkými a drahými auty nejezdí zdaleka takové množství "primitivů" jako u nás a vidět céčkového medvěda, sunoucího se stovkou v pravém pruhu na dálnici a v němn dva sedmdesátileté důchodce jedoucí na nákup do většího města není v sousedním Německu nic až tak neobvyklého. Když jsem to viděl před lety poprvé, docela mně to překvapilo, pak jsem si zvykl.
Avatar - strýček BOB
11. 2. 2011 10:35
Ehm...
No, hoši, trošku nadhledu, to, že to uhňácal šrajer z toho nedělá hezkou káru. Je to vozík na wow efekt. Překombinovaná přední část je vyloženě odporná. Okouká se to velmi rychle, stejně jako se okoukala Sportage.

Jediné plus mají korejci za benzínové turbo, konečně mají přímovstřikové turbo na...papíře :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
11. 2. 2011 11:16
Re: Ehm...
No Sportage sa "opozeráva" tak rýchlo, že ju nestíhajú vyrábať. ;-) A v poslednej dobe sa im (spolu s ix35) neviem vyhnúť, sú na každom kroku.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
11. 2. 2011 11:51
Re: Ehm...
Souhlasím s tím, že předek je hodně nepovedený, přeplácaný, nějak si hraje na něco, čím není. Boční linie a záď vypadají z fotek pěkně.
11. 2. 2011 10:35
Wooow!
Teda, tohle je mazec - fakt na první pohled parádní kus auta. Jen ta záď trochu pokulhává za přídí :-) A otázka je, co interiér....?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Krispos
11. 2. 2011 10:43
Pekna navaznost
.... predku Ria na drive predstavene Picanto, ale me ty vykulene pride proste nesedi... nový Swift nebo D3, to by byla moje volba....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
11. 2. 2011 11:03
Re: Pekna navaznost
Souhlasím, záleží samo na ceně, ale kdyby byla cca stejná, ta není co řešit. A momentálně nejhezčí a nejlepší malé auto je DS3...i když ten je cenově mnohem dál.
11. 2. 2011 11:56
1.2 Turbo GDI
Nie su aspon nejake priblizne informacie o spotrebe a vykone tohto motora alebo celkovo o jeho konstrukcii? Velmi ma ten motor zaujal.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
11. 2. 2011 13:05
Re: 1.2 Turbo GDI
Vypadá to, že masová produkce 1,2TSi nedá konkurenci spát a tomuto trendu fandím, downsizing ve spojení turbem je imho nejlepší cesta pro blízkou budoucnost...
Avatar - CHerokee
11. 2. 2011 17:08
Re: 1.2 Turbo GDI
A konec automobilové romantiky, protože všecno bude mít zvuk jak moje sekačka. U malých aut to ještě chápu, ale u větších mě to mrzí...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
11. 2. 2011 12:00
OT: Nové logo škoda
[odkaz]

Podle mě se povedlo a ty strašidelný varianty, o kterých se spekulovalo, se ukázaly jako fáma!
Rozbalit vlákno
3
11. 2. 2011 15:31
Re: OT: Nové logo škoda
Slepice zvítězila nad ježkem... :yes:
11. 2. 2011 12:04
V Česaně by měli urychleně
zrušit dovolené a začít makat i o víkendech! Jinak začne škůdka nabírat vodu >:D
Rozbalit vlákno
0
11. 2. 2011 12:26
good
Tak ked da niekto prednost fabii pred týmto tak musí byt chory. Z fabie sa stalo najskaredsie auto kategorie.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Krispos
11. 2. 2011 12:36
Re: good
no jeste zes mi to rekl, ja bych teda radsi tu fabii nez zabaka, ale nastesti tu mame mistra na posuzovani designu :-)
11. 2. 2011 12:50
Re: good
No Krisposi... zabak, nebo kozohurvinek (uzofka)... :-) s tim mistrem na design to jde aplikovat i na tebe 8-s
Avatar - Krispos
11. 2. 2011 12:53
Re: good
Ja se tu porad vyjadruji sam za sebe... me proste posledni Kiy (Picanto, Rio) zepredu pripominaj zabu.... ale narozdil od nasich slovenskych pratel jako Topper nebo Peter934 nikde netvrdim, ze se to nekomu nemuze libit. A rovnez netvrdim, ze komu se to libi, musi byt chory...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
11. 2. 2011 13:03
Re: good
Asi tak, mně se také některé korejské, francouzské i jiné kreace nelíbí a osobně je považuji za nepříliš vkusné, ale ty hlášky o chorých, co si koupí to a to auto, jsou opravdu velmi hloupé... ;-\
11. 2. 2011 13:39
Re: good
S tímto přístupem se dá diskutovat i při neshodě :yes:
11. 2. 2011 12:46
Pokud by se nekdo ptal na INTERIER....
[odkaz] ... rio-sedan/
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
11. 2. 2011 19:03
Re: Pokud by se nekdo ptal na INTERIER....
Žádný design á la ťamanský kazeťák? Jestli tohle je pravda, tak další krok kupředu.
11. 2. 2011 13:22
?
Vyzera ako by sa zrazil Seatu Ibiza s Ford Fiesta a Kia Soul 8-s
Rozbalit vlákno
2
11. 2. 2011 13:23
Re: ?
Dalsi znalec, odkud se vsichni berete? 8-s
11. 2. 2011 15:53
Re: ?
No, tak interier trochu zklamání, pokud takhle bude vypadat. Může se klidně stát, že pro Evropu bude interiér jinačí než na fotce, který je pro model určený pro Asii a USA. Jinak exteriér jeden z NEJ v segmentu B.
11. 2. 2011 13:38
Turbo
Motor 1.25 TGDI by měl dávat 96 kW ,tato informace se týká motoru pro nový Hyundai i30 ,který bude na konci tohoto roku. Výkon je dán pro Hyundai ,Kia bude 100% s nižším výkonem. Bohužel >:D
Rozbalit vlákno
4
11. 2. 2011 14:18
Re: Turbo
Vykon nevykon...vyhonene nizkoobjemove turbobenziny nejsou na spotrebu, kdyz spechas nic moc, to je lepsi poradna 1.6 atmosfera...a papirove nejaky vykon je o nicem, zalezi realita na silnici.
Avatar - petrumr
13. 2. 2011 09:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
15. 2. 2011 00:10
Re: Turbo
Realita je taková, že 1,2TSI (77kW) strčí do kapsy jakoukoliv atmo 1,6 a předpokládám, že ostatní turbobenzíny na tom budou podobně...
11. 2. 2011 14:35
Re: Turbo
a vies sem dat aj zdroj odkial mas to info o vykone?
teda nezaujima ma ci bude pre kiu znizeny,zaujima ma ten motor a ci uz v Hyundaii alebo v Kii je mi jedno :-)
Avatar - Frasier
11. 2. 2011 13:57
Lowend
Tak, týmto pre mňa nastal zlom, odteraz radím Kiu medzi mainstream :yes: Pekné autíčko :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
11. 2. 2011 15:23
Re: Lowend
No i keď klasifikácia na lowend - mainstream - prémia je plne v rukách miestneho znalca, myslím, že prevažná väčšina ľudí už tú Kiu/Hyundai dávno za mainstream považuje. Alebo žeby lowendoví producenti (typicky Dacia) robili 5 metrové limuzíny s 320 kW osemvalcami a 8st. automatom, či zadokolkové kupé? ;-)
Avatar - Bonpar
11. 2. 2011 14:53
Muj nazor
Mam Kie posledni dobou rad a jejich design, co vytvari Schreyer, je opravdu pekny. Trochu mam osobne problem s tim predkem a to jak zde u Ria tak i u Picanta, ale to muzou delat ty fotky.
Jinak si myslim, ze ten zadek "ala Sportage" budeme mit za nasledek spatny vyhled vzad.
Jinak ale davam za vzhled palec nahoru :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
11. 2. 2011 15:35
Kia Kia...
...musim uznat,ze PORIADNE napreduju,a europska konkurencia ma o com premyslat! >:-[]

Tlieskam :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
11. 2. 2011 15:41
hnus
typicky "blinge" dizajn, charakteristicky pre lowendove automobilky. predna precapana cast absolutne neladi so zbytkom. k tomu ta srackova farba.. preco, preco, preco.... 8-s
Rozbalit vlákno
0
11. 2. 2011 16:23
Jen tak dál
Korejce moc nemusím, ale doufám, že evropské konkurenci pořádně zatopí. Přijde mi, že posun a vývoj se u nás zastavil a silná nová konkurence bude dobrým stimulem. Ze Škody se pomalu stává low - end, ale cenově jím není... Nemluvě o podivném designu nynější fabie, HTP které měly být už dávno na smetičti dějin aj.
Rozbalit vlákno
0
11. 2. 2011 17:19
Kia už útočí i na city ...
Po prvom kole útoku, kde išlo hlavne o cenu, prešla Kia do útoku i na poli citov ...

Má to veľa výhod - hlavne možnosť vyššieho zisku samozrejme ;-\

V každom prípade je už dnes isté, že nové Rio nebude vo svojom segmente len štatistom ako to staré, ale zatlačí na konkurenciu ... hlavne Fábiu ...

Vzhľadom na to, že Kia je v atmosférach ďaleko pred koncernom VW, je isté, že "oturbovaný" motor prekoná 1,2 TSI.

Nečakám, že Rio Fabiu prevalcuje (tak ako Sportage prevalcovala na Slovensku Yetiho, pomer 3 : 1 - 1/2011), ale určite na ňu poriadne zatlačí ...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - strýček BOB
11. 2. 2011 17:43
Re: Kia už útočí i na city ...
Tak to je na zápis do ventilku, cituji "Vzhľadom na to, že Kia je v atmosférach ďaleko pred koncernom VW..." Nevím jestli ti to někdo řekl, ale koncern masivně nasadil přímovstřikové turbené benzíny a ty tady pláčáš o náskoku Kia nad koncernem v atmo motorech >:-[] Než korea nasadí 1.2 GDI, tak 1.2TSI oslaví první mio vyrobených kusů...to jenom na okraj >:-[]
11. 2. 2011 18:13
Re: Na čo potrebuje koncern turbo, na to stačí Kii atmosféra
Koncern nasadil turbobenzíny až dávno potom, čo žalostne zaosával za konkurenciu v atmosférach ...

Dnes sa dá spotreba a výkon cca porovnať v základných motoroch koncernov Hyundai a Škoda. Už pri 1,6 GDI je Hyundai pred koncernom i bez turba ... s turbami sa ten rozdiel len zväčší ...
12. 2. 2011 12:13
Re: Na čo potrebuje koncern turbo, na to stačí Kii atmosféra
No nevím,pro tebe je možná TSI zázrak,ale zas tak žhavé to ve skutečnosti není.Ani nevidím GDI v poměru výkon spotřeba na nějaký super výsledek.To zatím odhaduji.Daleko více se mi líbí toto:[odkaz]
Vyladili to kluci šikmoocí asi slušně.Konkurovat zřejmě může i dieslům,výkonem i spotřebou,ale má to čistší emise.
Avatar - gld
11. 2. 2011 19:49
Po dlhej dobe
..nový model kie, ktorý sa mi nepáči. Zadný pohľad a profil ujde, ale ten predok nedomysleli..alebo pre-mysleli? ;-\

Akoby celá maska bola o čosi vyššie oproti svetlám, než by mala byť.
Rozbalit vlákno
0
11. 2. 2011 20:45
ROUBOVAČI Z KOREJE
Tak tohle je sloučenina designu několika zajímavých evropských aut, ale rozhodně ne originální výtvor. Dokonce bych řekl, že to co je originální a navíc je opět neuměle zakulacené a nedělá to z celku vyvážený kousek. Takže: zadní část je starý leon, vylepšená nevýraznými led zadovkami. Přední část se snaží spojit volvo a opel corsa, ale přeplácnutá složenina světel je zas trochu mimo estetické objevy. No nakonec třetí malé okénko před zrcátkem, to je tedy opravdu přežitek - módní výstřelek o který už dnes není zájem ani z praktického hlediska. K tomu masivní tyčka zrcátka, které vystupuje z karoserie. Dodá to sice autu robustnost, ale také to vůbec není elegantní. Tak takhle asi bude do budoucna vypadat snaha okrajových automobilek dostat se někam doprostřed mezi současné směry velkých značek. Když se jim to ani nadále nepovede, možná jedině dobře.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
11. 2. 2011 21:24
dizajnova lahodka
tak ano toto je smer ktory sposobi ze konkurencia ma uz teraz vrasky a priaznivci skody a vw uz teraz nadavaju lebo to neznesu ze ich poraza KIA.

len si nadavajte ulavi sa VAM

kia a hyundai preberaju zezlo konecne so msa dockal
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Krispos
11. 2. 2011 21:27
Re: dizajnova lahodka
Ale fanoušci Škody zůstanou fanoušky Škody, ikdyž se nedaří.... ne jako ty, kdy se v diskuzi o evropských prodejích nemáš o co opřít a tak najednou máváš francouzskou, potažmo italskou vlajkou...
11. 2. 2011 22:41
Re: dizajnova lahodka
A mohl bys nám prosím nějak vysvětlit, v čem KIA "poráža" VW nebo škodovku?

A jaké žezlo más na mysli? A od koho ho přebírá?

Když jsi se dočkal, tak nám to asi budeš umět vysvětlit....
11. 2. 2011 21:35
Nesadol som si z toho na zadok, ale...
každopádne príjemný dizajn. Vadí mi však ten kus vypuklého plechu medzi predným nárazníkom a nasávacím otvorom. Ten nasávací otvor mohol byť väčší a ten plech medzitým podstatné nižší. Inak to ujde. Ale aj tak je najkrajšou KIOu pre mňa jednoznačne Sportage. Tú keď vidím, tak sa vždy za ňou otočím... :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
11. 2. 2011 23:35
smutek
mě jímá z toho, že u velké části našich slovenských bratří se po každém útoku na naši Škodu objevuje až dětinská mstivá radost z toho, že už už už snad konečně je někdo lepší než Fabia, Octavia nebo Superb. Ano, jsou vozy, které v tom či onom určitě zdatně konkurují, ale málokterý má tak úžasný mix všeho toho, co nám auto dělá autem.
Bratia, neblýskajte tak nad tou Tatrou. Samozřejmě tohle neplatí paušálně, ale jen na ty Nepřejky... :-O
Copak my se neustále navážíme do korbáčiků pokaždé, když Madeta uvede na trh nový sýr? ;-) :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - jenik1
12. 2. 2011 10:02
Re: smutek
Co můžeš od nich čekat. Asie začíná východně od řeky Moravy :-)
Avatar - Ji/Ri
12. 2. 2011 13:24
Re: smutek
No tak v tom případě jsem Mnong Myčoken >:D >:D >:D
ty hade
Avatar - leone
12. 2. 2011 10:08
Design
Vnější design vypadá velmi dobře, korejci obecně se velmi dobře a rychle učí,,,,sice dávám přednost koncernovým značkám, přesto této zatím " druhé lize" dávám velký :yes: , kdyby nic jiného, tak v každém případě tlačí na cenovou politiku koncernu, která je naopak :no:
Rozbalit vlákno
0
12. 2. 2011 10:35
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
12. 2. 2011 12:12
Re: Nadhera!
Já se i teď musím pousmát, když čtu ódy na auto montované někde v Indii z čínských dílů. Pokuď to tak půjde dál, tak bude muset i ta Škodovka dovážet auta z Číny. Třeba i pak někdo bude tleskat, jak jsou auta za pár babek.
12. 2. 2011 20:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
13. 2. 2011 09:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "metropolis"
14. 2. 2011 15:50
vlastná cesta
Kia ide vlastnou cestou a to je jej devíza. :yes: :yes: :yes:
Porovnávať ju na domácej pôde Škody síce má zmysel ,ale také predaje tu podľa mňa ťažko dosiahne. A o to jej v podstate ani nejde ,Kia je momentálne na úrovni francúzskej trojky +-. >:D
Rozbalit vlákno
0