Je rozdíl mezi tovární zástavbou a autorizovanou/ oficiální přestavbou. Navíc přestavbou nepozbýváte zákonné záruky. To by musel prodejce prokázat, že existuje souvislost mezi přestavbou a závadou. U smluvních záleží na podmínkách. Pokud plánujete přestavbu, musíte si to vyjednat s prodejcem. Není to nutně problém.
Přesně tak... než jsem šel do přestavby, zjišťoval jsem si to :yes: Prodejce by musel prokazovat, že za poruchu může zástavba... hlavně o ventily je starost.
Já jsem radši zvolil dražší systém od BRC s přívstřikem benzinu a navíc Vapsaver, tak snad to k něčemu bude a dožiji 150tis bez poloGO motoru :-)
pri kii uvadzaju, ze posledne dva roky sa vztahuje na motor a prevodovku...
[odkaz] {odporucam precitat zmluvne podmienky}, popripade starsiu spravu na auto.cz { [odkaz] }.
od roku 2010 kia zmenila podmienky zaruky a poskytuje 7 rokov na "cele auto". predtym to bolo 5+2 {5 rokov "cele auto" a dalsie dva roky "pohonne ustrojenstvo".
pri hyundaii tiez, ze posledne tri roky len vybrane typy poskodenia.
[odkaz]
Značka Hyundai na Slovenskom trhu poskytuje pre modely i10, nová i20, nová i30, Elantra, i40, Veloster, Genesis Coupe, ix20, ix35 a nové Santa Fe jedinečnú záručnú lehotu 5 rokov bez obmedzenia najazdených km.* Na všetky ostatné modely je poskytovaná záručná lehota 3 roky bez obmedzenia najazdených km.*
Tak 5 ako i 3-ročná záruka je poskytovaná nielen na vybrané systémy, ale na celé vozidlo okrem tzv. „rýchlejšie opotrebovateľných“ dielov medzi ktoré patria napr. žiarovky, brzdové doštičky, filtre.
ostatnych nemam zmapovanych, takze sa k tomu "vysokokvalitnemu" clanku nebudem dalej vyjadrovat...
z mojej skusenosti viem, ze hyundai nerobi problem pri meneni aj "rychlejsie opotrebovatelnych" dielov s vymenou na zaruku.