Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Soul: První fotografie a parametry motorů

Kia Soul se poprvé veřejně představí 2. října na autosalonu v Paříži. Pro kompaktní městský crossover budou určeny benzinové motory o objemu 1,6 a 2,0 l a turbodiesel 1,6 CRDi.
Zpět na článek
2. 9. 2008 17:15
2. 9. 2008 17:30
2. 9. 2008 17:28
neregistrovaný "Trolik"
2. 9. 2008 18:23
2. 9. 2008 18:30
2. 9. 2008 18:46
2. 9. 2008 19:04
neregistrovaný "nati"
2. 9. 2008 19:24
2. 9. 2008 21:24
2. 9. 2008 23:21
3. 9. 2008 08:29
2. 9. 2008 23:13
3. 9. 2008 08:55
3. 9. 2008 15:14
Avatar - gld
2. 9. 2008 17:15
original
noo pekné autíčko..tá biela verzia na fotkách vyzerá dobre...len horná časť poťahu sedadiel vyzerá ako z oltcitu >:D
Rozbalit vlákno
1
2. 9. 2008 17:30
Re: original
Dnes je v kurzu retro :-) ...
neregistrovaný "Trolik"
2. 9. 2008 17:28
krasa no
no tak uz dlho som nevidel take skarede a otrasne auto.ale je to vec fkusu. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Well-being
2. 9. 2008 18:23
za 5
Pojízdná rakev. Ještě odpornější než nová Fabia. :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - gld
2. 9. 2008 18:30
Re: za 5
crash testy sme ešte nezhliadli takže by som vyčkal s označovaním "pojízdná rakev" ;-\
2. 9. 2008 18:46
Re: za 5
Je to určite novinka na trhu a určite sa bude väčšine serióznych zákazníkov páčiť. Ak bude vnútri dosť ptiestoru, bude sa i dobre predávať, motory má výborné, určite bude dlhá záruka i dobrá cena. Môžeme sa tešiť všetci, ktorí nie sme snobi a neuznávame len subprémie a prémie.
neregistrovaný "nati"
2. 9. 2008 19:04
Re: za 5
Je fakt, že jsem zastáncem Kia, ale tohle je hnus a hoši půjdou s prodejema tam kde škoda s fábií. Celkem to vypadalo slibně a oni to tak pohnojí.
2. 9. 2008 19:24
Re: za 5
No na to, že je Fabia II dle tebe hnus, tak je to vůbec nejprodávanější auto v ČR. No a jestli přeješ Soulu, aby následovalo Fabii, tak to si opravdový fanda Kia Motors.
Avatar - gld
2. 9. 2008 21:24
Re: za 5
"najpredávanejší" a "hnus" nemusia byť antonymá >:D
Avatar - Ronault.
2. 9. 2008 23:21
Re: za 5
To bude asi tím, že jsme v ČR...
Avatar - skejpa
3. 9. 2008 08:29
Re: za 5
tak dobre se prodava ze ji pomalu dohani i mnohem drazsi octavia...
2. 9. 2008 23:13
Re: za 5
Některé vnitřní rozměry už byly zveřejněné: ke stropu vpředu/vzadu 1020/1005, prostor sedadla, vodorovný přední/zadní 1070/990, šířka "v ramenou" přední/zadní 1403/1400. Vnější celk.výška 1610, světlost podvozku "proti běžnému kompaktu" zvýšena o 45 mm. Řekl bych, že místa v interiéru bude dost, možná na úkor kufru. Kia neustále prezentuje Soul jako "urban car", uvidíme, co zbyde na chalupáře. Zatím zveřejněné interiéry vypadají velmi dobře po stránce kvality materiálů, kombinací a všelijakých doplňkových hejblat (např. "ledově" červeně podsvícené reproduktory v předních dveřích). Kdo trochu zná výbavy cee'du (mnohem míň okázalého vozu), tomu už je teď jasné, že Soul půjde zase o kus výš a dál.
2. 9. 2008 20:20
Vsádzka na extrém
Je to tak škaredé, až je to krásne. Kdejaký mudrlant si pred týmto autom odpľuje, ale desať iných ľudí (kultúrnejších) sa za ním na ceste otočí. Je to fakt škaredé auto. Až tak škaredé, že si myslím, že to bol zámer tvorcov. Čas ukáže. Nebol by to prvý model, ktorý presvedčí až svojimi kvalitami, a jeho tvary musia v očiach verejnosti najprv dozrieť. Porovnanie s Fabiou II vo mne vzbudzuje úsmev. Tá tiež veľa krásy nepobrala, ale toľko nápadov a invencie, koľko dostala do vienka táto Kia, nedokáže koncern uplatniť vo svojich autách, ani keby sa pri ich navrhovaní konštruktéri modlili...
Rozbalit vlákno
2
3. 9. 2008 00:01
Re: Vsádzka na extrém
Souhlas. imho ta balvanovitost byla záměr prakticky od začátku. Jistěže tomu, kdo za neměnný vrchol designu pokládá P206 a její deriváty, se takováhle krabice líbit nemůže. Já jsem názoru, že Kia velice zodpovědně o Soulu přemýšlela, několikrát ho upravila a konečný výsledek je přesně načasovaný a namířený do současných nálad globálního trhu malých vozů. Jako obvykle, názory českého/slovenského publika nejsou směrodatné pro prodejní úspěšnost, naše prodeje tvoří zlomek globálních čísel. Podstatná bude reakce UK, Španělska a Německa, resp. Itálie (to jsou hlavní trhy Kie v Evropě), a dále samozřejmě USA a Asie (Čína, Jižní Korea, později i Rusko, Indie). Srovnávání s Fabií II nebo Roomsterem jde mimo, Soul má jiné zařazení i jiné cílové publikum. Je drzý, punky, neomalený, ale umí taky být sladký jako tráva (viz koncept Diva) a je prostě jiný, trčí z davu. Cee'd byl relativně skromné odříznutí od minulosti. Soul se nejen veze na vlně cee'du/Cerata/Forte, ale evidentně chce hmátnout po budoucnosti. Doteď Kia doháněla "svět", teď ho chce "předehnat". Možná se jí to nepodaří, ale možná taky ano, je tak blízko, že stačí trochu štěstí a zvládne to, co se Nissanu nepodařilo s Notem a Fordu s Fusionem - protlačit na trh mrňavého trendsettera a před nosem uzmout tuhle šanci např. Citroenu a Škodě, jinde zase třeba Toyotě (Scion Hako, xB, T. UrbanCruiser). Ze zpráv Kie je jasné, že G.Guillaume dostal za úkol udělat evropskou úpravu původně korejsko-amerického projektu, aby malý výstředník zdejšímu publiku dobře voněl. Jak to bude zvládat výroba v Koreji, to uvidíme celkem brzo - poprvé už za měsíc v Paříži.
3. 9. 2008 07:57
Re: Vsádzka na extrém
aby sme sa necudovali, podla mna to zaberie a bude sa to velmi dobre predavat. Konecne nieco co ma svoj napad a styl.
2. 9. 2008 21:33
Videl jsem ji,konecne vim,co to bylo zac,to zahalene cosi
Presne tenhle kousek jsem videl vcera na Chodove,cumak i zadek zakrytej cernejma maskovacima plachtama, byly videt jen dvere a ty vydechy v blatnicich..no nevim co to delalo na chodove,ale za nim se hnal Ceed a jezdil zan im i na cervenou...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - da_b0mb
2. 9. 2008 21:38
Re: Videl jsem ji,konecne vim,co to bylo zac,to zahalene cos
mel's ses za ne povesit a sledovat je ;-) a udelat par "spy" fotek :-)
2. 9. 2008 22:16
Re: Videl jsem ji,konecne vim,co to bylo zac,to zahalene cos
Ted uz by to bylo zbytecne :-) ,ale napadlo me to,no kazdpodne je jedna tahle obluda v Praze, minimalne jedna,tak treba nebudu jediny,kdo ji uvidi :-) ,cekal jsem,ze zajede do salonu KIA na chodove,ale pokracovali dal,jestli uz to treba zitra nebude vystaveny v OC Chodov >:D.Jinak velikostne je to jako roomster priblizne a pripadalo mi to takovy nakoply.Jen se mi libily ty vydechy v blatnicich, ty me zaujaly, naopak zadni cast je skoro stejne hnusna jak Roomster,coz uz je vidno na techto fotkach lepe .
Avatar - skejpa
3. 9. 2008 08:31
Re: Videl jsem ji,konecne vim,co to bylo zac,to zahalene cos
kdyz koukam na zadek tohodle tak musim rict ze roomster je v porovnani s touhle rašplí je roomster topmodelka...
Avatar - Pierro
3. 9. 2008 08:55
Ošklivka KIA
No podle prototypů jsem očekával ještě větší mazec. Tohle auto je sice škaredý jak noc, ale má cosi do sebe, co z něj dělá docela sympatickou krabičku. Takže můj názor je takový - buďto se bude líbit anebo ne. Nic mezi tím. Já sdílím názor klaudia. To auto je tak ošklivé, až mi je svou ošklivostí sympatické. Věřte, že si své zákazníky najde. A mimochodem to bude velký konkurent našeho Yettiho. (doufám, že ten tak hnusnej nebude...)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
3. 9. 2008 15:14
Soul vs. Yeti
Neviem ako vy ale takto podobne si predstavujem Škodu Yeti...Keďže Soul je na svete skôr, Yeti môže mať problém..
Rozbalit vlákno
1
3. 9. 2008 22:07
Re: Soul vs. Yeti
Samozřejmě, o tom jsme tu už dost mluvili v roce 2005-6. Bohužel pro Škodu, s odchodem Thomase Ingenlatha se ledacos vytratilo - stačí se podívat na to, s jakou klukovskou radostí Ingenlath v r.2005 Yetiho prezentoval [odkaz]
Kdyby byl T.I. ve Škodě zůstal a měl aspoň zčásti tak volnou ruku jako Schreyer v Kie, mohli jsme teď v Paříži možná sledovat napínavé střetnutí dvou veselých kedlubnů na kolečkách. S odstupem času ale stejně vypadá Yeti i v konceptu pořád dobře, že?
Teď se ještě objevila sice korejská, ale ofiko brožura Soulu, tak ji sem pro pořádek dávám: [odkaz] Je zřejmé, s kým se Soul srovnává, i stylovkové řádění Kie - podsvícení repro, bombastické audio, dračí polepy, kola jako z vola, světélkující potahy na sedačky, couvací kamera, spojlery, kam oko dohlídne, prostě mládí vpřed.