Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Kia Soul: První jízdní dojmy

Jedna věc je naprosto jistá – Kia Soul vypadá opravdu dobře. Otázkou je, zda tím jeho atraktivita nekončí. Jestli se na něj máte už teď těšit, napověděly první kilometry za jeho volantem.
Zpět na článek
17. 12. 2008 14:56
neregistrovaný "Johny Blaze"
17. 12. 2008 15:18
neregistrovaný "Stillborn"
17. 12. 2008 19:55
neregistrovaný "Johny Blaze"
17. 12. 2008 20:42
neregistrovaný "Johny Blaze"
18. 12. 2008 02:32
neregistrovaný "Stillborn"
19. 12. 2008 18:47
neregistrovaný "exctenar"
18. 12. 2008 21:23
neregistrovaný "Johny Blaze"
19. 12. 2008 18:53
neregistrovaný "exctenar"
18. 12. 2008 14:07
neregistrovaný "Horways"
17. 12. 2008 15:17
17. 12. 2008 17:24
17. 12. 2008 22:44
17. 12. 2008 16:49
17. 12. 2008 16:59
18. 12. 2008 13:38
neregistrovaný "Tony84"
18. 12. 2008 15:04
neregistrovaný "507--"
18. 12. 2008 18:34
19. 12. 2008 18:59
neregistrovaný "exctenar"
18. 12. 2008 18:30
18. 12. 2008 18:52
18. 12. 2008 20:09
19. 12. 2008 08:53
18. 12. 2008 22:14
neregistrovaný "Tony84"
18. 12. 2008 23:24
neregistrovaný "Tony84"
18. 12. 2008 23:42
neregistrovaný "Tony84"
18. 12. 2008 15:03
neregistrovaný "507--"
18. 12. 2008 19:51
neregistrovaný "507--"
18. 12. 2008 19:49
neregistrovaný "507--"
17. 12. 2008 22:45
18. 12. 2008 10:45
18. 12. 2008 11:46
18. 12. 2008 20:05
18. 12. 2008 20:52
19. 12. 2008 15:39
19. 12. 2008 18:00
22. 12. 2008 18:53
neregistrovaný "Johny Blaze"
17. 12. 2008 14:56
typicky korejský design
Design je určitě originální ale mě se teda absolutně nelíbí. Doufám že škoda yeti na tom bude líp
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Stillborn"
17. 12. 2008 15:18
Re: typicky korejský design
Chápu, že se ti tenhle design třeba nelíbí, ale typický korejský design bych si teda představoval jinak... ;-)
17. 12. 2008 19:41
Re: typicky korejský design
Čím je ten dizajn podľa teba tak typicky kórejský?
17. 12. 2008 19:49
Re: typicky korejský design
Jak Kia Soul, tak i Toyota Urban Cruiser jsou svébytná auta s neotřelým designem a Yeti bude jen hybridní klon Roomsteru a Fabie II. Na povedený koncept zapomeň!
Osobně jsem na Soul i Urban Cruiser zvědavý a jeden z těchto vozů si budu pořizovat ... :yes:
neregistrovaný "Johny Blaze"
17. 12. 2008 19:55
Re: typicky korejský design
Třeba tím že je totálně odpornej. Absolutně nesourodá slátanina - to je si myslím typické pro korejce
17. 12. 2008 20:18
Re: typicky korejský design
Jestli je Soul nesourodá slátanina, tak co je potom Roomster? Tomu říkám slátanina! Vždyt' vypadá, jako když se srazí dva různé typy aut na křižovatce ...
A co asi bude Yeti? Jo, už vím, pro tebe zřejmě designové nebe s Roomster-Fabia II. introšem ... :no:
neregistrovaný "Johny Blaze"
17. 12. 2008 20:42
Re: typicky korejský design
Ale já jsem nikde nepsal že se mi líbí design škodovek, takže vychladni ty blbštajne. Já svůj názor nikomu necpu, jenom jsem ho tu vyjádřil, od toho ty diskuze jsou ne?
Tobě se líbí prapodivný korejský design který je asi tak stejně atraktivní jako kýbl ovčího trusu,
mě zase ne.. :no:
neregistrovaný "Stillborn"
18. 12. 2008 02:32
Re: typicky korejský design
Ale chlapci, přece se tu nebudete hádat ;-) líbivost či nelíbivost designu je čistě subjektivní věc. Objektivně ale musim říct, že k prapodivnému korejskému designu, jak ty říkáš weed.farmere, už má kia daleko. Ano bývaly časy, kdy kie bývaly ošklivé krabice, ale to už si myslím je dávno minulostí, obzvlášť, když teď je u designerského křesla Peter Schreyer... ;-)
neregistrovaný "exctenar"
19. 12. 2008 18:47
Re: typicky korejský design
Jasně,navíc ten pán zasvětil svůj dosavadní profesní život minus dva roky pro v exČSSR nenáviděný koncern,že? Mmě se to třeba líbí, že němec dělá design korejcům.Sice to auto vypadá jak krabice od ledničky,stejně jako jiná auta od VW, ale co?Naživo se to vcelku dá,proč ne?Obestavěný prostor je solidně pořešen a vo to tu de,ne? :-!
18. 12. 2008 08:34
Re: typicky korejský design
Bývalo tady dobrým zvykem diskutovat, ale neurážet. Časy (a lidí) se mění, bohužel ... Je vidět, že ti Korea pořádně leží v žaludku a Tvé hloupé předsudky to jen potvrzují!

OK. Tak až někdy předvede nějaká Korejská firma design, který podle tebe nebude slátaninou jako kýbl ovčího trusu, tak nám to tady všem neodborníkům připomeň, možná si toho všimnem a snad to i pochopíme ... :-!
neregistrovaný "Johny Blaze"
18. 12. 2008 21:23
Re: typicky korejský design
Omlouvám se, trochu jsem to přehnal, teď musím asi vypadat jako jeden z těch imbecilů co dovedou akorát urážet. no nic...
Kia mi v žaludku neleží, podle mě už dnes dělají spolehlivá auta, vždyť jižní korea je vyspělejší než ČR, ale ten design mi prostě nesedí. tečka.
neregistrovaný "exctenar"
19. 12. 2008 18:53
Re: typicky korejský design
Zase to otoč z jiného pohledu.Dcera mi pár měsíců studovala v Kanadě,převládali asiaté, z nich korejčíci a většina ani netušila, kde nějaké česko leží, natož aby řešili jakýkoliv český výrobek a jeho design. Spíš řešili jiné věci, ale auta-to bylo to poslední.S řadou korejčíků si denně nebo ob den píše či volá a plkají tak, o životě.Ale auta berou oni o ona jako spotřební zboží.Nic víc.Věc na z A do B, pak do C a živý a zdravý domů do A.V poho.... :-!
17. 12. 2008 22:43
Re: originální ?
Predek jak od Fordu Fusionu, hlavne tvar chladice.
18. 12. 2008 10:43
Re: originální ?
Ty aby si na nejakom aute nenašiel kópiu niečoho... :-!
18. 12. 2008 15:35
Re: originální ?
Ano zrak mam dobry, nedelam u Kia >:D
18. 12. 2008 18:43
Re: originální ?
Zrak možno, ale čo s tým mozog narobí.... >:D
neregistrovaný "Horways"
18. 12. 2008 14:07
Re: originální ?
To já taky... ;-\ :no:
17. 12. 2008 15:17
Osud
No jen aby ho nepotkal osud Fordu Fusion. Až cenu upravili směrem dolů, tak se z toho stal trhák.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - gld
17. 12. 2008 17:24
Re: Osud
cena bude spočiatku prepísknutá ale potom snáď prídu akcie a zľavy...za 15 000 euro to na východ od nemecka nebude práve masovka
17. 12. 2008 22:44
Re: Osud
Design Fusionu uz tam je >:D
17. 12. 2008 16:49
NO KONEČNĚ
Tak to přišlo, konečně auto od Kii, které nastavuje původní estetická měřítka. Obšlehnout Golfa, to by uměl kde kdo, tak zde je konečně vidět, že to Kia myslí s auty vážně a především - samostatně.

Malý problém vidím (zatím) v tom, že kupci cee´dů se po nocích přemlouvají, že si vlastně koupili skoro golfa... takže u Soulu to budou mít o mnoho těžší. Pokud však v sobě naleznou odvahu, budou moci zažít pocity, které my, vyznavači evropské estetiky, zažíváme přes sto let - kupujeme výhradně originální díla.

Akorát ten... friťák místo středového panelu... ten mi nějak nesedí. Že by také "zatím"?

Jinak aby bylo jasno, pokud tu nějakej kiičař rozehraje partii, že soul je vlastně takový skoro geelkáčko od Mercedesu, doporučuju už nyní preventivně mokrý hadry a hodně, hodně větrat... >:D ;-)
Rozbalit vlákno
37
Avatar - jazva
17. 12. 2008 16:59
Re: NO KONEČNĚ
No teda! Nikdy by som nepovedal, že sa dočká od teba nejakej pochvaly na adresu KIA. Čo sa to s tebou deje? Žeby Vianoce?! :-)

Alebo len zle čítam medzi riadkami... ;-)
17. 12. 2008 18:02
Re: NO KONEČNĚ
Fritovaci hrnec mi nevadi, jen si myslim, ze mohl byt vyresen jinak ten kabel od SAT-NAV. Ne mozna uprostre ale dolni levy roh od ridice.

Asi nejvice bude zalezet jak se postupen casu mezi lidma do 1-2 roku rezsiri povest (dobra ci spatna)spolehlivosti auta jako takoveho.
neregistrovaný "Tony84"
18. 12. 2008 13:38
Re: NO KONEČNĚ
ty jsi byl vždycky úplně mimo synku...

víš už sem ti to tady jednou říkal: kdybych si chtěl koupit golfa tak sem si ho koupil, ale já ho NECHTĚL. dokáž to někdy pochopit že z toho auta nemusí být každý udělaný jako ty??? asi ne. hold a to je logika takových lidí jako ty...
neregistrovaný "507--"
18. 12. 2008 15:04
Re: NO KONEČNĚ
Keď GTIho voláš synku, tak 90 ročný dedko sa ešte ani nenarodil?
Avatar - Katikakus
18. 12. 2008 15:12
Re: NO KONEČNĚ
Ne, to tomuhle fesakovi nevysvetlis. Taky uz jsem mu nekolikrat vysvetloval, ze vyjadrovat status autem, navic lidovym vozitkem typu Golf, frci mozna nekde na vesnici. Je to jako hazet hrach na zed.
V civilizaci je auto jenom spotrebak, vec, ktera mi ma slouzit. A kdyz uz ma nekdo komplex a chce si ho lecit autem, tak urcite ne Golfem.

K clanku - vypada to zajimave, design je dle meho povedeny, i kdyz to je subjektivni - kolik lidi, tolik chuti.
Ad velikost kufru - tohle je auticko do mesta, prip. pro bezdetny mlady par, ne rodinny kombik. Tomu nasvedcuji i moznosti individualizace. Takze svou klientelu si mezi mladymi ridici urcite najde. :yes:
18. 12. 2008 18:34
Re: NO KONEČNĚ
Pochop, kakusi, lidé kteří jezdí golfy jsou úplně jiní lidé, než ti co to doplácaj s odřenou peněženkou k nejlevnějšímu kompaktu na trhu. Můžeš tomu věřit. Golfaři, to je jiná společenská liga. Jednou to (bohužel) budeš muset pochopit... A i když ti přeji, abys to pochopení realizoval zpoza volantu GOLF GTI 2.0 TFSI, dopadne to spíše tak, že se po večerech budeš přemlouvat k tomu, aby se ti líbil cee´d.
Avatar - Katikakus
19. 12. 2008 09:24
Re: NO KONEČNĚ
Jo, jo, diky za vysvetleni, ted uz tomu rozumim. Nastesti do teto "ligy" nepatrim, a nikdy nebudu:
[odkaz]

Ted vazne. Ja te chapu. Taky jsem byl ve veku, kdy Golf byl pro me modlou. Casem jsem ale zjistil, ze jsou mnohem lepsi auta - motoricky, kvalitativne, pomerem cena/uzitna hodnota, jizdnimi vlastnostmi atd. Golf neni spatny, je to jen normalni prumerne auto, jako ostatne prakticky vsechno od VW.
Navic klesat do nizsi stredni uz by se mi opravdu nechtelo.
Takze sni dal o svem Golfu, preju ti to. Jednou prozres mozna i ty.
neregistrovaný "exctenar"
19. 12. 2008 18:59
Re: NO KONEČNĚ
Tak třeba moje zubařka, byť pro ni díky podnikání manžela není problém mít auto klidně za 2 mega (on má coby čech firmu v německu),pak má jednoho golfa starého tři roky a druhého rok.Nový dům asi za 10 mega.Je ta paní podle tebe socka a debka?Asi ne,že jo?
Avatar - Katikakus
19. 12. 2008 20:39
Re: NO KONEČNĚ
A to jsem nekde napsal? Rikam jenom, ze Golf neni zadne super auto, jak se nam tu snazi GTI namluvit. Vzdyt pisu, ze Golf neni spatne auto, ale neni nicim vyjimecne, proste prumer. Takovych aut je hafo. O sockach a debkach pise GTI, ne ja.
18. 12. 2008 18:30
Re: NO KONEČNĚ
Tony, nelži si do kapsy, golfa jsi si nekoupil proto, žes na něho neměl, ne že bys ho nechtěl. Třeba GTI 2.0 TFSI v antracitu na kůži a na DSG bys smlsnul jak malinu. Tedy, vata, děngy, chechtáky, resp. jejich nedostatek, jen z tohoto důvodu jsi pořídil cee´d, ano byl to jediný kompaktní mainstream, po jehož koupi sis mohl ještě dát věčer i teplou večeři. Abys mi dobře rozumněl, já tě za to nekritizuji, chápu to, ostatně, potvrzuje to mou teorii - ti v BMW X5 v nich jezdí proto, že chtějí, ti v cee´dech v nich jezdí proto, že... musí. Teď jde o to, jestli to dokážeš pochopit... :-)

P.S. Ten synek mi vehnal slzy do očí, fakt upřímné díky :yes:
18. 12. 2008 18:52
Re: NO KONEČNĚ
Tak tohle je hodně velký omyl,nic tě nenutí kupovat ani toho Ceeda,je to naprosto svobodné rozhodnutí,vždy máš více variant(když chceš * souseda,který má myšlení jako ty,je nejlépší koupě trochu jetý mercedes,fakt to funguje,ale jen na někoho).Když kupuješ nové auto,a dáš na to dohromady potřebný balík peněz,dalších pár procent z celkové částky (rád si za některé věci i připlatíš) tě už nerozhodí.Jen pečlivě vybíráš,zkoušíš a pak koupíš v kterém jsi se cítil nejlépe,né tvůj soused. ;-)
18. 12. 2008 20:09
Re: NO KONEČNĚ
Každý majitel cee´du by ho okamžitě vyměnil za Golfa. Ani jeden majitel Golfa by ho nevyměnil za cee´d. Jak píši - jiný svět. Divím se, že to nevíš.

To o tom zdlouhavém vybírání a zvažování se praktikuje výborně například v prémii. Věř, že ve v low-endu platí trochu jiná pravidla.

Prosím tě, mohl bys mi napsat jaké varianty ten majitel cee´da zvažoval? :-)
19. 12. 2008 08:53
Re: NO KONEČNĚ
Vyměnit Ceeda za Golfa?Proč?Proč ne za něco jiného,výběr je dnes dosti rozmanitý.
Kdo nemá peníze musí hodně dlouho uvažovat než něco koupí,a proč to kupuje.Takový člověk to auto nekupuje na rok,že se ho rychle zbaví a právě čím kratší dobu vlastníš jako první majitel,tím více na něm tratíš,to ti je snad jasné.Takže vybírám auto třeba na deset let,na takovou dobu přece nebudeš kupovat něco,co se ti absolutně nelíbí,co ti nevyhovuje a proto musíš pečlivě vybírat.Barák také vybavuješ podle vkusu,né jen podle ceny.Ženskou si snad také nevybíráš jen podle snadné dostupnosti?jestli jo pak tě lituji.Když se ti něco moc líbí velmi rád připlatíš (nebo se více snažíš).
Variant k Ceedu je Golf,Octavie,vždyť spoustu lidí ti řekne jak velké slevy od dealera na ně dostávali,a pár procent+-,nikoho při takovéto velké investici nevytrhnou.Při nákupu prémie dáváš najevo že na to máš,budeš se snad starat jaké jsou záruky,laciné náhradní díly,servis skoro zadarmo,atd.Tam kupuješ hlavně značku.
Stejná situace je Getz,Fábia,Polo.Je to asi měsíc co jsme vybírali třetí auto do rodiny,vyhrál to Getz,za čtvrt mega,i když na Fábii nabízel prodejce slevu a pak by vyšla o fous laciněji,stejně při srovnání neměla šanci,Polo už se nechytalo tuplem.Jo taková je realita.
19. 12. 2008 10:27
Re: Ceeda by som za Golfa určite nevymenil !!!
Je mi jedno aký je Golf geniálny - parkujem vonku a mať Ceeda je pre mňa istota, že ho tam ráno nájdem. Golf je po Oktávii a Fábii najkradnutejším autom a čo viem v Bratislave dosť často miznú hlanve po prvých garančkách.
Avatar - Katikakus
19. 12. 2008 11:32
Re: Ceeda by som za Golfa určite nevymenil !!!
Chapu tvuj omezeny rozhled, ale vyber v nizsi stredni je opravdu siroky - sesterska i30, 307, 308, Civic, Focus, Mazda3, Astra, C30, Megane, Golf, Octavia atd.
Golf neni jedine auto na svete. :-!
19. 12. 2008 22:24
Re: Ceeda by som za Golfa určite nevymenil !!!
Ale no tak GTI, za tento výrok sa samonomynuj na ten Tvoj Zlatý ventilek: Každý majitel cee´du by ho okamžitě vyměnil za Golfa. Ani jeden majitel Golfa by ho nevyměnil za cee´d." Takú sprostosť som tu ešte od Teba nečítal, samokontrola je tažká, ale dôležitá, ovládaj sa prosím.
neregistrovaný "Tony84"
18. 12. 2008 22:14
Re: Ceeda by som za Golfa určite nevymenil !!!
tak zaprva ty kokůtku já mam na 4 golfy ale nejsem takový * abych vyhodil tolik peněz za spotřební věc! to si ty prachy raději nechám na barák!
zadruhé kdybych si chtěl honit péro nad autem jako ty tak určitě né nad golfem, to jako sorry ale je mnohem více aut která JSOU auty než ten tvůj DAS AUTO...
a za treti, jak uz sem psal golfa resp. VW koncern sem nekoupil protoze mi nenabidl kvalitni, moderni motor! jj ty tady zacnes operovat s 3,0TDI atd. s tim jdi nekam...
a kdyz se ptas co aspon u me rozhodlo tak toto: design /at se ti to libi nebo ne me se libi), vybava (ne jak ten tvuj vrak se social vybavou a normalni vybavou za 3/4 mega :no: ), bezpecnost, zaruka (ktera chudacku funguje at si rikas co ckces...), dobre se mi s nim jelo i v nem sedelo (coz je dost dulezite protoze v jinych autech tehle tridy jsem nemel misto na nohy), kvalitni vysledky ruznych motoristickych testu (napr. takovy VW casopis jako svet motoru, precti si neco ucho jo?), a taky hrala roli cena. usetrenych cca 110tisic! za to budu par let jezdit. pak ho prodam (a podle aktualniho kurzu v bazarech za podobne prachy jako golf) a koupim nove auto.
takzze asi tak nejak. nekecej o nekom ze nema prachy kdyz vis *! ver hochu ze takove jako jsi ty fakt "miluju"! kdybych te dostal do ruky tak bys hošánku viděl... ale hold máme éru internetu kdy se každé pako schovává za monitorem. to je pak těžké s takovými lidmi diskutovat. jediné co je možné jim rozbít hubu at už s těmi svými kidami neotravují.
Avatar - T613
18. 12. 2008 22:31
Re: Ceeda by som za Golfa určite nevymenil !!!
jak je vidět noblesu si člověk za prachy nekoupí.
neregistrovaný "Tony84"
18. 12. 2008 23:24
Re: Ceeda by som za Golfa určite nevymenil !!!
no a tebe by takové kecy nevytočily? takové lidi prostě nemám rád. ať se stará o sebe. já mu taky netlačím ať si něco koupí nebo ne. tady ta jeho demagogie je brutál. samé kecy fanatika a žádné fakta
19. 12. 2008 08:55
Re: Ceeda by som za Golfa určite nevymenil !!!
No ono je zde hlavně vidět že za prachy si rozum nekoupíš. ;-)
18. 12. 2008 23:36
Re: Ceeda by som za Golfa určite nevymenil !!!
No, tak tenhle žalm by si tu měl povinně přečíst mistr mravů Špaček, a i každej uchazeč o cee´da :-)

Tony, takhle trapně jako ty se tu sám se sebou už dlouho nikdo nepral. Když dovolíš, použil bych tvůj příspěvek do ankety Zlatý ventilek v rubrice, jejíž název je parafrází na píseň od Petra Nováka - Klaunova zpověď. Ve zlatém ventilku jde tedy o rubriku - "švorcákova zpověď". Už předem ti píši, že tvůj žalozpěv nemůže v letošním ročníku překonat nikdo :yes:
neregistrovaný "Tony84"
18. 12. 2008 23:42
Re: Ceeda by som za Golfa určite nevymenil !!!
napiš si to pro mě za mě kde chceš když ti to udělá dobře :yes:
18. 12. 2008 23:47
Re: Ceeda by som za Golfa určite nevymenil !!!
Jsi statečný :yes:
19. 12. 2008 08:49
Re: Ceeda by som za Golfa určite nevymenil !!!
GTI ma bohužel pravdu aspon v mém pohledu. Ted jezdím novým Hyundaiem CDRi protože je to auto které sem si mohl dovolit nové a se silnějším dieslem.. ale mít peníze tak jezdím v Golfu R32 v DSG a třeba jednou budu. jo a Hyundai a ani Kia nic takového nedělají.. jinak s H spokojenost ale Golf v bíle na 19 a KW hmmmm..
19. 12. 2008 09:09
Re: Ceeda by som za Golfa určite nevymenil !!!
Nutil ti někdo Hyundae,nemohl jsi koupit třeba Opla,Fiata,Renaulta,Peugota,Citroena,Dac… jsi na výběr?To musí být hrozné užívat každý den něco z donucení. :-!
19. 12. 2008 10:07
Re: Ceeda by som za Golfa určite nevymenil !!!
Já někde psal že nejsem spokojený??? auto je super! mezi ostatníma sem si ho vybral jako nejlepší a maximálně mě vyhovuje, jen kdybych měl víc peněz nekoupím Hyundai za 350tis...
19. 12. 2008 10:40
Re: Ceeda by som za Golfa určite nevymenil !!!
Když budeš vybírat ve vyšších cenových kategoriích,zase by tam mohlo uvíznout něco z produkce Hyundae,mohlo a nemuselo.To je to kouzlo širokého výběru na trhu.každému toto zřejmě asi nevyhovuje,některým by stačilo na výběr pouze jedno auto.Vše má své pro a proti.Já jen nesouhlasím s GTI-ho tvrzením,že Ceeda koupí jen švorcák,to je dle mého veliký omyl.
Kdybych měl na rollse,tak bych ho raději,než cokoli jiného.
Avatar - Katikakus
19. 12. 2008 09:13
Re: Ceeda by som za Golfa určite nevymenil !!!
Nebo ve stribrne >:-[]
[odkaz]
neregistrovaný "507--"
18. 12. 2008 15:03
Re: SLALOM s GTI(fakt super!!!)
Ale nie je to super. Nemyslel som žiadne auto. Myslel som t
voj slalom ako vykľučkovať z toho tak, aby si Kiu nepochválil a pritom napísal dlhý článok. Veď kritizovať asi nemáš čo. Neviem, že či ty potrebuješ sa takto zhadzovať. :no:
18. 12. 2008 18:35
Re: SLALOM s GTI(fakt super!!!)
Chybně si vykládáš můj horní příspěvek. Zkus přečíst ještě jednou.
18. 12. 2008 18:44
Re: SLALOM s GTI(fakt super!!!)
Neblázni...Myslíš, že má ďalšiu hodinu čas...? >:-[]
neregistrovaný "507--"
18. 12. 2008 19:51
Re: SLALOM s GTI(fakt super!!!)
Nuž, tebe nemôže ani 10 hodín ľUBOŠKO.
Avatar - Hory
18. 12. 2008 20:09
Re: SLALOM s GTI(fakt super!!!)
SHALOM ale´chem, GTI! :-!
19. 12. 2008 10:10
Re: SLALOM s GTI(fakt super!!!)
Skús prepnúť CapsLock. Aby si si nerobil hanbu.
neregistrovaný "507--"
18. 12. 2008 19:49
Re: SLALOM s GTI(fakt super!!!)
Ale dobre GTI, písal si tom, že plejstejšnovi kovboji si zase budú myslieť, že Kia predstavila konkurenta pre BMW X1. Ale ty o tom píšeš celý článok. Tvoj celý článok je o tom, že Soul nie je Mercedes-Benz GLK. Som zvedavý, že ak by to bol Seat, či by takto tiež vyzeral tvoj príspevok. O tom si síce plejstejšnový kovboj nemyslí, že je to Mercedes-Benz, ale ak by si to aj niekto myslel, tak určite by takto tvoj príspevok nevyzeral, to mi nehovor. S
Avatar - T613
18. 12. 2008 20:25
Re: SLALOM s GTI(fakt super!!!)
Co si Danielovi provedl prosím tebe? Jede po tobě jako Rath po Bendlovi! >:-[]
18. 12. 2008 23:39
Re: SLALOM s GTI(fakt super!!!)
>:D
17. 12. 2008 22:45
mno
Na Kii Soul jsem se moc těšil, spíš jako praktik, který hledá nějaké to auto ke koupi. Co se týče designu ale neumím rozchodit hlavně ten arogantní a sci-fi zadek kolem svítilen a zadní dveře... Prostě to asi do našich měst nepatří a nechci přispět k tomu, že to tam bude jezdit. Jinak koncept "vnějšího obalu" kokpitu daný pojetím A-sloupků (Fabia II etc.) je podle mě taková líbivá cesta do pekel, jejíž krása vlastně A-sloupkem končí, a nejde jinak než skončit až móóóc obrovským pontonem zbytku karoserie. Jestli se autor reportáže rozplývá nad ergonomií, tak o té (alespoň z fotek) mám jinou představu. Skoro jediné, co změnili na Golfu VI oproti předchozímu, byla madla dveří s ovladači el. stahování oken. A tady - tupost nad tupost ve výplních dveří. To nezbyl čas?? Zrovna v crossoveru by se člověk možná rád ve výplni dveří něčeho chytil ;) Středový panel mohl třeba zrovna takhle přesně vypadat v "solidním sedanu" Renaultu před 3-4 roky... A pak taky: proč si mám koupit docela velké auto, když dám do kufru dvě menší tašky?
Rozbalit vlákno
2
18. 12. 2008 10:45
Re: mno
Vyskúšaj naživo, a potom sem pusť komentár. Hodnotiť ergonómiu iba podľa fotiek je trochu krátkozraké.
Avatar - Plautus
18. 12. 2008 11:46
Re: mno
s tým pojatím A-stĺpiku sa dá súhlasiť len čiastočne, pretože Fabia II, ktorej nesvedčí, si ho ´odkukala´ od Swiftu, ktorému naopak svedčí a pri Soule ho vnímam menej rušivo ako na Fabii II, ale tá sa Škode fakt nepodarila ako celok, v mojich očiach isto nie, a keď som videl faceliftovanú Oktávku, tak som išiel do kolien, pretože hentak domrdať a dizajnovo rozladiť donedávna najpohľadnejšie auto z MB, to sa len tak nevidí, predná časť nezodpovedá línii zadných partií, no jednoducho :no: :no: Soul je pre mňa auto kategórie ´ani ryba, ani rak´, ale na druhej strane chápem, že to niektorých môže osloviť, tak ako sa to podarilo Nissanu s Qashqaiom. KIA rozhodne dizajnovo niekam smeruje, a či je to smer správny, určí trh a zákazníci
18. 12. 2008 07:49
Podle mě super jen to fakt chce ty 18 kola
když se podívám na tu bílou na 16 a 18 tak je to úplně jiné auto. Bohužel dnes většina aut potřebuje nebo má větší kola něž bylo dřív na předchozích modelech ale zase cena napr 18 pneu šla hodně dolů a pokud bych tohle auto kupoval 18 nutnost :yes:
Rozbalit vlákno
1
18. 12. 2008 10:46
Re: Podle mě super jen to fakt chce ty 18 kola
Nutnosť kvôli vzhľadu, čo na to ale tvoja chrbtica na našich "rovných" postkomunistických cestách...?
Avatar - Hory
18. 12. 2008 20:05
Oblečky
Mně se auto líbí, hlavně s "oblečkama" na karoserii. Viděl ´sem různý nálepky a pak auto vypadá opravdu zajímavě. Bez nich to zas taková bomba není, ale auto se Korejcům povedlo. Vypadá to, že budeme muset začít Kiu brát vážně... Vážně? >:-[]
Rozbalit vlákno
0
18. 12. 2008 20:15
New Subaru Legacy
Auto.cz spi,takze posilam prvni fotku New Legacy.Odkaz:[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
18. 12. 2008 20:52
Soul brothers
Tohle je zajímavá zpráva: Kia bude za pár neděl (přesně 11.1.2009) na NAIASu (v Detroitu, přímo pod okny chorých...) prezentovat nový koncept na bázi Soulu. A tvrdí, že na něm znovu oživí flexibilitu, kterou se vyznačoval původní koncept Soulu, který byl prvně vystaven taky v Detroitu (2006). Spekuluje se, jestli to bude spíš 3D "kupé" (to ale z hlediska flexibility nedává smysl) anebo mrňavý pickup (tomu věřím mnohem víc), možná pravé SUV. Může to být nejen další fešácká výzva americkým obrům a japonské konkurenci, ale hlavně to, že Soul nebude osamělý výstřel. Otevření perspektivní položky v modelové řadě, která není zatížená komplexy designové minulostí Kie, velikostí se hodí do časů upatlané tety recese, vyzařuje optimismus a umožňuje bez zábran uplatnit nové nápady, to zní dobře. Koncepce (a tedy i design) Soulu vznikly v korejsko-americké spolupráci, s myšlenkou na tamější urbánní mladou generaci jako budoucí trvalé klienty značky, proto prezentace dalšího derivátu Soulu v Detroitu je jasný signál, že tahle priorita u Kie trvá.
Rozbalit vlákno
1
19. 12. 2008 15:39
Re: Soul brothers
Patriku, skvělé doplnění jako vždy! Díky tobě se vždy něco konkrétního dozvím. Mám na Soul spadeno, ale sám jsem na něj zvědavý v reálu a taky mě láká Toyota Urban Cruiser, tak jsem sám zvědavý, jak to nakonec dopadne ...
Avatar - chetoos
19. 12. 2008 18:00
kia
Na soul jsem se hodně těšil,a když jsem ho viděl v praze na autosalonu tak se mi hodně zalíbila.
Rozbalit vlákno
0
22. 12. 2008 18:53
Yeti killer
No tak tohle je snad na vlas podobné novému Yetimu, alepoň podle předpokladů ze Škodovky. Navíc je to zřejmě větší. S cenou Kia taky může být níže a to hlavní - dojem z nových zajímavých částí designu Škodovce přímo vyfoukla. To že Boleslavská autofabrik má problémy nebude jen krizí..
Rozbalit vlákno
0
16. 2. 2009 10:22
KIa Soul . zase kopie
Ahoj vsem, jsem tady dnesak uplne poprve, me prakticke zkusenosti s auty nejsou nijak svetoborne, ale pracuji v automobilovem prumyslu, mam kolem sebe lidi, kteří pročli různými automobilkami, takže snad nebude můj názor zcela zašlapán do Země.
Ale ještě než začnu bych se rád pozastavol nad jednou maličkostí a to na způsobem a formou vyjadřování přispěvovatelů. Nechápu proč se musíte lidi takhle upražet a ponižovat jeden před druhým jen kvůli hloupému autu, každý má právo na svýj osobní názor, každý v tom daném voze vidí něco jiného, myslel jsem si, že v době demokracie je svoboda slušného projevu běžná věc, ale jak vidím, někteří lidé s tím mají stále problém, což je docela škoda. Jak mám potom brát názor člověka za věrohodný a nezaujatý, když čtu jeho narážky na inteligenci někoho jiného. Pokud někdo přispívá do takovété rubriku, předpokládám, že je již inteligentní. Noto jen tak na okraj ...

A co dodat k novemu vozu KIA ... CEED .. JA v tom vidim zase nekolik automobil slepenych dohromady, Skoda, Ford, Toyota, VW, Renault, Citroen ... typicky korejsky zpusob ... prijet s fotoaparatem na autosalon, vsechno si do detailu nafotit, stahnou si design z netu a na zaklade jinych firem postavit libive auto za dobrou cenu, s kolisavou kvalitou (vim, jak se u nas na fabrice resila kontrola kvality:-)). Pravda je, jak říkal můj známý a musím s ním souhlasit, že autíčko se bude líbit mladým lidem, ale men osobně se nelíbí. Radši si přivezu z reichu staršího a zajetého Čecha (myslím Škodu) Němce, nebo Francouze :-). A to jsem v tom ještě nejel :-). Byl bych moc rád, kdyby Korejci jednou udělali něco svého, na co by moli být poprávu hrdi. A mimojiné. Někdo tady psal, že JIžní Korea je vyspělejší jak ČR. S tímto názorem bych byl velice opatrný. Jak v čem, jak v čem. Doporučuji danému přísívateli krátký seznamovací pobyt tak na týden v Jižní Korei. Ale ne jako turista ale jako zaměstnanec. Me zaměstnání je z oboru IT, a v tomto směru mají Korejci hoooooooooodně co dohánět. Samsung stavím mimo, to je špička .... a taky to není typický korejský přístup.
Rozbalit vlákno
0