Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kia Sportage: Turbodiesel 1,7 CRDi/85 kW zlevnil o 70.000 Kč

David Bureš
Diskuze (38)
Nový rok znamená zlevnění vybraných verzí Kii Sportage, nejvýrazněji klesly ceny vznětového motoru 1,7 CRDi (85 kW) s pohonem předních kol.

Nejlevnější Kia Sportage s naftovým motorem díky snížení cen přijde na 434.980 Kč. V tomto případě jsou přední kola jihokorejského SUV poháněna jednotkou 1,7 CRDi o výkonu 85 kW. Slevová akce se týká skladových vozů.

Již v základní verzi Active je Sportage vybavena elektricky ovládanými a vyhřívanými zpětnými zrcátky, 16palcovými hliníkovými koly, manuální klimatizací, elektrickým stahováním bočních oken, centrálním zamykáním s dálkovým ovládáním, rádiem se šesti reproduktory a dvěma airbagy.

Active Plus přidává podélné střešní ližiny, plnohodnotné rezervní kolo, boční a hlavové airbagy, stabilizační systém a asistent pro rozjezd do kopce.

Nejlevnější Sportage s pohonem všech kol nyní přijde na 489.980 korun. Vůz je ve verzi Active Plus a pod jeho kapotou pracuje zážehový 2,0 CVVT o výkonu 120 kW.

Kia Sportage – ceny vznětových motorizací na českém trhu
Motor1,7 CRDi 4x22,0 CRDi 4x22,0 CRDi 4x42,0 CRDi 4x4
Převodovka6M6M6M6M
Zdvihový objem [cm3]1685199519951995
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]85/4000100/4000100/4000135/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]260/1500-2750319/1800-2500319/1800-2500383/1800-2500
Max. rychlost [km/h]173182181194
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,310,811,39,8
Komb. spotřeba [l/100 km]4,84,95,76,0
Cena Active [Kč]434.980---
Cena Active Plus [Kč]469.980519.980549.980-
Cena Comfort Plus [Kč]519.980569.980599.980619.980
Cena Exclusive [Kč]569.980-649.980669.980

Stupeň Comfort Plus za příplatek 50.000 korun disponuje mnoha prvky. Ty zahrnují chromované detaily karoserie, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, přední mlhovky s funkcí přisvětlování do zatáček, diodová světla pro denní svícení, 17palcová hliníková kola, dvouzónovou automatickou klimatizací, ovládání rádia na volantu, Bluetooth handsfree systém, tempomat, dešťový senzor, kožený volant nebo vyhřívaná sedadla vpředu i vzadu.

Vrcholem je Exclusive s xenonovými světly, 18palcovými koly z lehkých slitin, bezklíčovým vstupem, parkovací kamerou a polokoženým čalouněním.

Kia Sportage – ceny zážehových motorizací na českém trhu
Motor1,6 GDI 4x22,0 CVVT 4x22,0 CVVT 4x4
Převodovka6M5M5M
Zdvihový objem [cm3]159119981998
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]99/6300120/6200120/6200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]164/4850194/4600194/4600
Max. rychlost [km/h]178184182
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,110,410,7
Komb. spotřeba [l/100 km]6,87,57,6
Cena Active [Kč]384.980--
Cena Active Plus [Kč]419.980489.980519.980
Cena Comfort Plus [Kč]469.980539.980569.980
Cena Exclusive [Kč]519.980-619.980

David Bureš
Diskuze (38)
14. 1. 2013 21:36
Congratulation
Můžeme poblahopřát Peteru Schreyrovi k velkému postupu do čela obou(!) značek H/K. Ode dneška tedy určuje směřování designu Kia a také Hyundai pan P. S. :yes:
Avatar - white label
14. 1. 2013 16:03
Re: slusne ceny
Pro každého plebejce,
máme skladem korejce. >:-[] ;-)
Avatar - Jaros71
14. 1. 2013 13:04
Re: uspěch?
Myslím,že u Kia mají problém...slevnily všechny značky vč.koncernu VW viz ceny nového Golfu..ty jsou za takové auto skvělé!!
A ještě např.u dovozce Porsche ČR bez problému dostanete slevy od -5 do -15% dle vybraného vozu-čím dražší tím větší individuální sleva!
Škoda dává slevu menší,ale je levnější..
Vybral bych ale si stejně NE YETI , NE SPORTAGE...- VW TIGUAN je jasná volba..!! A dokonce má i možnost vidět něco vzadu za vozem..U Sportage je to průhled jak v tanku..
Jednodušší styl interieru VW a ŠKODY mi přijde jasně ergonomičtější než chaoz u KIA nebo např OPELU..
A hlavně je následná cena při prodeji vyšší o 20% než u korejce!!! ;-)
Avatar - rohYpnol
13. 1. 2013 22:24
Re: Dokonalý kontrast
jednoduchost, spolehlivost, nenáročnost, dynamika nikde - zkrátka GDI
13. 1. 2013 22:20
Re: Dokonalý kontrast
Do těch výbav vám kecat nebudu, tenhle typ auta kupovat nehodlám, takže jsem líný procházet konfigurátory.
Ale abych řekl pravdu, nějak mi uniká to spojení GDI a pralesa. Do pralesa (což je dle mého asi docela drsný terén) bych to viděl asi spíš na naftu s většm krouťákem. Ale spíš půjde o něco jiného a já nechápu pointu...