Už od představení Kie Stonic víme, že nové korejské SUV chce lákat na styl a individuální vzhled. Po prvních jízdách v okolí Berlína pak rovněž můžeme tvrdit, že její předností budou i jízdní schopnosti.
Pěkný článek, ale v tabulkách mi ještě chybí srovnání se Seatem Arona, ten (a samozřejmě ještě Hyundai Kona) bude patřit mezi hlavní konkurenty Stonicu.
no medzi benzínmi je to tragedia lebo 1.2 a 1.4 sú papierovo úbohé a kto nechce dízel ostáv mu trojvalček... ale kedže ide hlavne o imidž tak sa teším na dôchodcov ktorí si budú užívať nové auto slimačím tempom...
s tymi atmo co pises bohuzial musim suhlasit... 1,2cvvt mi pasuje tak este do picanta... vacsia 1,4ka ako tak este potiahne rio ... ale v stonicu mi to pride ze tu uz oba tieto motory nemaju co robit ... naopak mohli tu dat GDI 1,6 zo ceedu alebo to nove tgdi 1,4 z i30 ... ale tak logiku tu uz nehladajme... o motory dnes uz aj tak moc nejde... hlavne ze o ma dvojfarebnu kasnu ... ono se to pak proda :-|
PS: este k tym litrovym kosackam na ktore som skoro zabudol .... so spotrebou v praxi na urovni 6 valca su v meste ozaj k nicomu... navyse kto si kupi do crossu vibrujuce tri valce... kto co i len kusok auta sleduje tak verim ze sa im proste vyhne bez ohladu na segment
Je to v podstatě malé auto, 1.4i na skákání po městě stačit bude. Vibrující tříválce zase (předpokládám) táhnou prodeje Capturu a 2008, což jsou prodejní lídři.
na 100k 1.4ke cvvt nieje nic spatne ani ubohe, H/k si zadluzi pochvalu, ze este ponuka aj slusnu a poctivu atmosferu... a taka ozaj je z ceedu 1.gen ju poznam dobre v takto malom a lahkom aute uplne v pohode aj mimo mesto
Mas pravdu, na tom neni nic spatneho ani uboheho, pokud se to prodava nekde ve tretim svete v asii apod. Ovsem v roce 2017 jsme v evrope uz trosku jinde...
To by mne zajímalo, kdo v Evropě dnes prodává výkonnější čtrnáctistovku? Nebo třeba jiný výkonnější atmosférický motor v takhle malém autě?
Všichni ostatní už jen honí tři písty a turbínu.
Kde trosku inde sme v Europe? S velkym naskokom su najpredavanejsie motory 1.0 TSI, 1.0 EcoBoost, 0.9 TCe a 1.2 PureTech. 1.0 T-GDi medzi ne dokonale zapadne.
Automobilky robia auta pre realnych zakaznikov, nie pre internetovych vsevedkov.
no kedže sa nedá kúpiť nič lepšie tak sú najpredávanejšie tie čo sú v ponuke že.... Keď si zákazník nemôže vybrať medzi klasickou 1.6 a 1.0 turbo 3 valcom tak sa asi niet o čom baviť.
No je jedno či to má na papieri 100 koní.... mám taký motor a je to fajn do malého ľahkého auta... inak áno pre "moderných" obsluhovačov auta ktorí majú problém s technikou jazdy to bude bohate stačiť. Pre človeka ktorému záleží okrem vonkajšieho vzhľadu a imidžu aj na jazde to stačiť nebude.
Tato Kia se povedla.. :yes:
Design fajn , proti Hjondaji vypadá víc než dobře.
Interier má dotykové radio s čudlíky... :yes:
Žádný digi přístrojový štít...SUPER!
Njede o SUV , tedy absence 4*4 u crossoveru nevadí.
Motoricky ideální bude 1.6 diesel pro lidi jezdící i dálnici , atmosfera 1.4 bude stačit lidem do města , a pro třeba ženy bude optimální volbou.
Tříválce si všichni můžou nechat a nacpat si je víte kam.. >:-[]
Pěkné auto.
Davide, domníváte se stejně jako omezení kolegové ze SM, že nás nezajímá co se děje s volantem, jak funguje? Jak jsou nastaveny odskoky tlumičů, co dělá přední a zadní náprava na limitu, jak funguje při běžné jízdě, přes víka kanálů atd?
To doprčic fasujete osnovu a víc vás nezajímá? :no::-!
Nekdy uz ty PR zvasty fakt nejde spolknout.
Jakoze prej targa. Si delate srandu ne, tak sakris pisete jednou do magazinu o autech, tak se aspon podivejte CO je to targa. To fakt ne tohleto, to je urazka jakekoliv opravdove targy!
Tu sa musím zastať pána Bureša. Samotná Kia to tak nazýva a pravdupovediac, neviem akým iným spôsobom opísať ten dizajnový prvok. Je hádam každému jasné, že to nie je skutočne targa.
Ak si nenaserú na vlastnú hlavu a kupovať to nebudú ich vlastní zákazníci B segmentu komu asi znížia predaje? Automobilky akoby nepochopili že predaje nebudú rásť len preto že zvyšujú počet modelov na trhu.