Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kia v Paříži 2006

Vitek
Diskuze (33)
Světovou premiéru měla v Paříži sériová verze pětidveřového hatchbacku cee'd, který bude od letošního listopadu vyrábět první evropská továrna značky Kia v Žilině s roční kapacitou 150 tisíc kusů.

Karoserie postavená na podvozku s rozvorem 2650 mm je 4235 mm dlouhá, 1790 mm široká a 1480 mm vysoká. V nabídce se objeví zážehové čtyřválce 1,4 CVVT (80,2 kW, 137 Nm), 1,6 CVVT (89,7 kW, 154 Nm) a 2,0 CVVT (103 kW, 184 Nm). Evropští zákazníci jistě uvítají turbodiesely 1,6 CRDi (84,6 kW, 255 Nm) a 2,0 CRDi (103 kW, 305 Nm). Kia bude na cee'd poskytovat záruku 7 let nebo do ujetí 150 000 km.

Další premiérou na stánku značky Kia byl koncept pro_cee'd, který je předzvěstí sportovněji laděné třídveřové verze hatchbacku cee'd. Třídveřová verze přijde na trh jako třetí v pořadí (po kombíku) v prosinci 2007. Pro_cee'd s rozměry 4291/1800/1433 mm má velmi dynamicky střiženou karoserii, která byla navržena pod vedením Gregory Guillaumeho v designovém centru v Rüsselsheimu. Pro_cee'd má linii střechy ve srovnání se cee'd o 25 mm nižší, což přispívá ke sportovnějšímu dojmu. Koncept pro_cee'd jezdí na 19-palcových kolech s pneu profilu 265/30.


Vitek
Diskuze (33)
5. 10. 2006 22:55
Re: UDĚLAT AUTO JE UMĚNÍ
:-) Vydrž prosím rok... vyjede GOLF VI. Král třídy... Pak mi napiš něco o tom, kdo to umí. :yes:
5. 10. 2006 13:04
Re: UDĚLAT AUTO JE UMĚNÍ
Vypadá to, jako bychom tu v Evropě 20 let jenom spali... Já vím, jaký fouká vítr. Vím také ovšem, do čeho se posadit, aby na mě nefoukalo.
5. 10. 2006 12:43
Re: A čo motory?
Motory su fajn, uvidime este spotrebu. Ale ta cena 600.000 je trochu prehnana. Som niekde cital, ze cena ma zacinat pod 500.000. Tak som fakt zvedavy. Nie kazdy potrebuje autoAC, 6xABG... U nas zatial rozhoduje cena a konkurencia je s nou podstatne nizsie.
5. 10. 2006 11:46
Re: UDĚLAT AUTO JE UMĚNÍ
Klid, ACE, klid... ;-)
5. 10. 2006 09:36
Re: UDĚLAT AUTO JE UMĚNÍ
Nikdo na tom není vůbec špatně... ano Logan. Jde jen o to, kritizovat ( i opěvovat) přiměřeně. Vědět, kdo určuje estetiku, vědět, kdo je králem, vědět co je low-end... Jde prostě o to, nedělat z autosvěta jeden velkej guláš... Proto si tu dopisujeme. Proto tu čteme články a zejména testy.