Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kia v září: hotovostní slevy 20 až 50 tisíc korun

Ondřej Láník
Diskuze (20)
Po prázdninách přiváží Kia Motors na český trh mírně pozměněnou nabídku.

Po prázdninách přiváží Kia Motors na český trh mírně pozměněnou nabídku.

Nejmenší Kia Picanto je k dispozici se známou slevou 20 tisíc Kč (již od 179.980,-Kč při platbě v hotovosti), na Rio je poskytována sleva také 20 tisíc (cena od 249.980,-Kč), Cerato je zvýhodněno plošným snížením ceny o 25 tisíc (hatchback od 334.980,-Kč, sedan od 359.980,-Kč).

Na Sportage dostanete přímou slevu 10 tisíc Kč a kromě bonusu je nabízena akční série SPORTAGE ADVANTAGE obdrží zákazník také navigační systém Pioneer a střešní nosiče Thule v hodnotě 20.000,- Kč zdarma.

Sorento před faceliftem je zvýhodněno částkou 50 tisíc Kč a dostanete jej tak za 749.980,-Kč. Jako výbava zdarma jsou ještě dodávána na všechna modelová provedení osmnáctipalcová kola z lehkých slitin a pneu v hodnotě 40.000,- Kč.

Další bonusy jsou nabízeny při nákupu vozu s využitím značkového financování KIA FINANCE.

Ondřej Láník
Diskuze (20)
3. 9. 2006 20:59
Re: bez titulku
No jistě, že to nepopírám. Dokonce to velmi (i nahoře) chválím. Například posun mezi generacemi Santa Fe je až epochální.
3. 9. 2006 20:09
Re: bez titulku
Dasty... tvůj svět zdivočelejch bojů v dlouhejch táhlejch ;-) nemusí být světem všech... pochop... že Škoda tímto modelem uspokojí třeba starého pána, který už netouží dělat stovku za pětpět, ale jezdí opatrně na svou zahrádku... tak mu nenuť své dělo, a nech ho v pokoji jezdit. Jinak... byl bych opatrný v porovnávání Elantry s Octaviií... mohl bys dostat závrať... P.S. Pamatuj - jestli něco všechny automobilky umí, pak je to cenová politika :-) Každé auto stojí přesně tolik, kolik má stát. Pokud se nad touhle větou zamyslíš... uvidíš, že ji časem možná i podepíšeš. Jde totiž o to, nemít v životě splasklou peněženku. Lehčeji se ti pak zaujímají soudy... i o autech ;-) :yes:
3. 9. 2006 20:02
Re: bez titulku
Jestli máš se mnou problém, řeš ho tak, že mé texty nebudeš číst. Jestli tedy číst umíš. A pokud umíš napsat (není to vidět)... piš, piš mexi, vypiš tu mexův svět aut... docela by mě to zajímalo ;-) P.S. Pokud toužíš po nějakém filtrování... zkus filtr na vodu... mohl by ti pročistit mysl. Kup dva.
3. 9. 2006 19:28
Re: bez titulku
Nejde vůbec o to, zda je někdo zarytcem či pokrytcem... Mimo finančního důvodu težko nelezneš jiný ke koupi této produkce. Zde, v Eropě... kolébce toho nejlepšího v daných segmentech, co můžeš na světě pořídit. Ano, korejská auta jdou kvalitou nahoru... to šla Škodovka samozřejmě také... o to přece vůbec nejde. Přece to, že někdo zlepšuje kvalitu nemůže být důvod k pořízení auta... Nechceš doufám tvrdit, že tě neosloví nic z evropské produkce v malých vozech - 207, C3, Fabia, Fiesta, POLO, Corsa, Y, Clio, Punto... že si sedneš večer obklopen katalogy na gauč, vyloučíš i Yarise, Micru, Colt a Jazz a dospěješ k závěru, že to nejlepší, co v tomto segmentu můžeš udělat je si zaletět pro auto do Soulu... to mi vysvětli. Abys mě dobře pochopil, já nekritizuji tuto produkci, naopak, velmi cením ten růst... myslím, že tamní trh může absorbovat mnoho tisíc těchto vozů... tak, jako trh evropský, produkty evropské... P.S. Ušklíbat se nad jakýmkoliv autem je zoufalost... v tom s tebou souhlasím... je to ovšem stejná zoufalost, jako poměřovat auta z low-endu třeba s BMW... zde bohužel nic vyjímečného.