Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Venga (kompletní ceník): V zaváděcí akci od 279.980,- Kč, turbodiesel od 319.980,- Kč

Dnešním dnem oficiálně startuje prodej malého MPV Kia Venga. Základní provedení 1,4 CVVT Active stojí 299.980,- Kč, v zaváděcí akci je ale výbava Active zlevněna o 20 tisíc Kč, takže nejlevnější provedení se reálně nabízí za 279.980,- Kč.
Zpět na článek
11. 12. 2009 20:30
11. 12. 2009 20:49
12. 12. 2009 13:04
13. 12. 2009 01:18
11. 12. 2009 22:58
11. 12. 2009 23:06
11. 12. 2009 22:19
11. 12. 2009 23:05
11. 12. 2009 23:57
11. 12. 2009 22:14
11. 12. 2009 22:39
12. 12. 2009 00:07
12. 12. 2009 12:50
12. 12. 2009 00:16
12. 12. 2009 13:54
12. 12. 2009 15:19
12. 12. 2009 15:46
12. 12. 2009 15:53
14. 12. 2009 13:24
12. 12. 2009 17:01
13. 12. 2009 13:04
13. 12. 2009 15:41
14. 12. 2009 13:24
14. 12. 2009 16:26
13. 12. 2009 14:35
14. 12. 2009 13:19
14. 12. 2009 16:32
12. 12. 2009 13:09
12. 12. 2009 15:16
12. 12. 2009 15:10
12. 12. 2009 12:21
12. 12. 2009 12:21
neregistrovaný "507--"
13. 12. 2009 13:06
12. 12. 2009 15:05
neregistrovaný "kropac"
12. 12. 2009 15:19
12. 12. 2009 15:26
neregistrovaný "507--"
14. 12. 2009 09:54
neregistrovaný "Thunder_X"
12. 12. 2009 13:11
12. 12. 2009 14:46
Avatar - chetoos
11. 12. 2009 20:30
venga
nemam slov how to je ale pěkne auto
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
11. 12. 2009 20:49
Zdatná konkurence
Zdatná konkurence pro Picasso C3 a Roomster... cena v základu není nejhorší, ovšem aktuální rozdíl Comfort od Active ve výši 60.000 je s ohledem na cenovou hladinu auta dost dramatický. Sečteno a podtrženo, vychází mi lépe Ceed SW... ale jako stylovka proč ne.
Rozbalit vlákno
3
11. 12. 2009 20:57
Re: Zdatná konkurence
Naprosto trefne receno... prvni vec, ktera me napadla - proc Vengu a ne FL Ceed SW za tu samou cenu? I kdyz se mi Venga libi a dokazal bych si ji predstavit jako nastupce meho soucasneho sikmace, tak za takovych cenovych podminek radsi SW... praktictejsi (vetsi).Od stylu je tu prece Soul.
11. 12. 2009 22:16
Re: Zdatná konkurence
Ty ceny musi asi tak byt, aby bylo mozne v dalsich letech z ceho delat slevy !!! Nebo ne?
13. 12. 2009 15:23
Re: Zdatná konkurence
Ceed SW ma oproti Venge nevyhodu vo velkosti. Nie kazdy chce 4,5m auto a prave Venga vychadza v ustrety ludom co chcu mat mensie auto zvonku a naopak zhruba priestorovo porovnatelne vznutra so Ceedom. Je fakt, ze Venga sa nechyta na Ceed SW ale nie kazdy potrebuje az tolko priestoru. Ja do nej pojdem.
Avatar - Ada je zase tady
11. 12. 2009 21:53
Boze, boze
Ty kelimky a ten totalne neprehledny stredni panel... :no: Cisla na tachometru kolem dokola :no: ten sileny knoflik na klimatizaci :no: Windowsowske tlacitko na startovani :no: Proste totalne zpraseny design. Tohle se bude urcite libit rendlikovcum. Do dokonalosti z pohledu cvoku chybi uz jen digitalni tachometr uprostred pristrojove desky.
Predni svetlomety by mely byt vpredu na te fordovske masce a ne temer na A sloupcich kabiny. Vypada to blbe - vsichni si jiste vzpomenou, jak podobne podivny design obchodne zabil Fiat Multipla :no: Celkove je to blba moda, davat svetla namisto na predek auto na jeho boky. Podobne jako ty kelimky...
Naopak slusny je bocni pohled (az na ty svetla) a zejmena pohled zezadu zaslouzi jednicku :yes: Palec nahoru take za rovnou plochu po slozeni sedadel. Zaver: docela podarene auticko, ale hodne spatny interier. Prvni CEED mel rozhodne mnohem, mnohem podarenejsi design interieru.
Rozbalit vlákno
15
11. 12. 2009 22:05
Re: Boze, boze
neprehladny stredovy panel? ...

sialeny gombik klimatizacie?...

cisla na tachometri "kolem dokola" ?... (to akoze maju byt rovno alebo co?)

...chlape... ja neviem co hulis ale chcem to tiez

nemozno zazlievat ak sa niekomu design nepaci. ale autor nado mnou asi nejak... neviem...
aby som bol objektivny. cena je podla mna vysoka. ceed ponuka ovela viac za dane peniaze.
Avatar - white label
11. 12. 2009 22:13
Re: Boze, boze
Pokud to není tajné, docela by mě zajímala nějaká konkrétnější podoba (konkrétní model) tvé představy "sucasnej europskej elegancie" (viz tvůj profil)?
11. 12. 2009 22:43
Re: Boze, boze
BMW 3,5,7 ...
Audi A4,A6,A8...
Mercedes E klasse (v podstate aj C klasse)

vidis...je toho dost...

skor by som povedal ze dotycny nepochopil cielenie Kia Venga. to je auto ktore sa nehra na nic ine nez je. ma to byt moderne svieze MPV pre mladych.
Avatar - white label
11. 12. 2009 22:49
Re: Boze, boze
Díky, ale neptal jsem se na to v souvislosti s touto Kiou, to mě jen tak napadlo po přečtení tvého profilu...
Avatar - theolli
12. 12. 2009 13:04
Re: Boze, boze
zato tvůj profil radši nic nevypovídá,co?
Avatar - white label
12. 12. 2009 14:37
Re: Boze, boze
Myslíš, že když si tam dám věk a jedno auto snů (jako např. ty), bude to mít pro zdejší diskuse podstatný význam, nebo nějakou větší výpovědní hodnotu mých příspěvků. Stejně si tam dost lidí píše co chce a tyto informace se nijak neověřujou...
Navíc informace, které on sám uvedl v profilu nijak diskusně "nezneužívám", naopak se je spíš beru jako jeho určité plus...
Je to každého svobodná volba co si tam napíše, nebo nenapíše, zaregistrovat se tu "musí" každý, ale co si dál napíšeš do profilu je úplně jiná věc, někdo to bere třeba jen jako recesi.
A podle mě, je lepší nepsát tam nic, než (si) tam něco případně nalhávat... Navíc tě tady většina lidí tak rychle a hlavně velmi zkratkovitě zaškatulkuje, že pomáhat jim s tím nějakými osobními údaji je spíš kontraproduktivní...
Avatar - ryman
11. 12. 2009 22:58
Re: Boze, boze
on narazel na to, ze jsi architekt a grafik tak bys mohl mit i oko a vytribeny styl ;-) :-!
11. 12. 2009 23:04
Re: Boze, boze
z profesneho hladiska zatial len grafik :-) ... architektury len student ;)
Avatar - ryman
11. 12. 2009 23:06
Re: Boze, boze
to mas jedno.. nesmis byt tak skromnej ;-) >:D
11. 12. 2009 22:19
Re: Boze, boze
On asi jeste jezdi porad ve "Skode 1000" tam jsou cisla na tachometru v rade! ;-)
Avatar - white label
11. 12. 2009 22:07
Re: Boze, boze
Ado, tos mohl napsat i stručněji: "interier Renault (podle mě spíš Opel), předek Ford a zadek Audi(Q5).., a už podle "značek" každý ví, co a jak je zrovna podle tebe "povedené"... ;-)
Avatar - ryman
11. 12. 2009 23:05
Re: Boze, boze
ten interier teda neni zrovna muj salek caje, ale renault v nem urcite nevidim.. 8-s
[odkaz]
-
[odkaz]
-
a tady ten opel (konkr. astra) [odkaz]
Avatar - white label
11. 12. 2009 23:11
Re: Boze, boze
Tak já tam Renault taky nevidím, a Opel jen částečně, navíc spíš taky něco z předchozích generací Oplů...
Ale vzadu je pro mě částečný náznak jakési menší Q5 docela čitelný...a předek evokuje současné Fordy poměrně dost
Avatar - ryman
11. 12. 2009 23:57
Re: Boze, boze
jj ty zadni svitilny ty jsou jako by vypadly z Q5 >:D :yes: treba si to nejaky sikovny tuzer bude schopny i zamenit >:D
11. 12. 2009 22:09
Pohotovostní hmotnost?
Zatím se mi nikde nepodařilo zjistit jakou má Venga pohotovostní hmotnost. Vzhledem k výšce a designu bych řekl že aerodynamika nebude optimální a ty údaje o spotřebě budou reálně o něco vyšší když k tomu připočítáme i široká kola a možná i vyšší hmotnost - odhadnuto z výkonu/zrychlení. Cena taky nic moc, základ stojí dost a není tam ani klima. Místo jedné Vengy bych asi raději vzal dvě podobně velký Sandera, cenově by to vyšlo nastejno :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - miromen
11. 12. 2009 22:17
Re: Pohotovostní hmotnost?
Zkus technicka data.

[odkaz]
Avatar - miromen
11. 12. 2009 22:14
Chybny udaj
Benzinova 1.6 ma 92kw a ne 82kw. ;-)
Rozbalit vlákno
0
11. 12. 2009 22:39
VENCA MPV
Vztah k autům je poměrně složitá věc. Můžeš si ho datovat až někam do školky... to když jsi poprvé spatřil naživo devětsetjedenáctku, co se prohnala kolem tvojí tříkolky, cos ji zrovna tavil vedle na chodníku...

Jde to dál přes barevný časáky, přes diskuze s tátou u dohasínajícího půlnočního vohně na zahradě o tom, jak že to vlastně všechno chodí... tehdy máš šanci se dozvědět několik podstatnejch věcí o životě i o autech. Možná se ti pak bude zdát, jak navlékáš dírkované rukavice, necháváš do noci zaržát stádo těch poršáckejch nebo ferraráckejch nespoutatelnejch koní a letíš se svm fárem vstříc celýmu vesmíru.

Někdy kolem osmnácti už bys měl vědět že jsou v podstatě jen dva druhy lidí. Ti jedni žijí jinak uvnitř a jinak navenek, ti druzí to zapotřebí nemají. Měl bys už mít také poměrně jasno v autech, v segmentech a v základním pohledu na postavení aut v životě chlapa.

Tvoje první životní zkouška (automaturita) však přijde v den, kdy se osmělíš a vyrazíš koupit svý první auto. Jasně, asi to nebude ten Cayman, jde ale o to, že tehdy počneš zúročovat své pohledy na věc. Pokud ti intelekt dokáže ubalancovat svody směrem k retardovanej tuningářům, a pokud budeš vědět, že auto nemá na tobě bejt to nejcennější, máš naději, že se z tebe stane takzvanej stylař. Stylař znaméná, že jsi estetickým předvojem. Tohle se dá částečně naučit, částečně ovšem pro to musíš mít geny. Nejde samozřejmě jen o kategorii auta, jde o jeho barvu, o kola, o jejich šíři a profil, jde o vnitřek, jde o... všechno.

Stylař v autech znamená, že si umíš vybrat auto, které tě tzv. dotáhne, tedy věrně zobrazí, dotvoří tvůj naturel, prostě se s tebou prolne.

No, takže je potřeba vědět, že jsou týpci, jimž horní Venca naplní jejich životně estetická autoočekávání. A to je vše. Jo, vlastně... ještě... jsou tu naštěstí i týpci, co holt umí dveře svý káry zavírat ostruhou pravýho kopyta, co umí ocenit dlouhej táhlej a krvavý slunce na horizontu. Vlhkou dlaň na řadičce, vzadu lehce zkosenou střechu, alespoň sto koní pod kapotou a tlak na dvě stě dvaceti, to když v dlouhým táhlým vytočí svý stádo k agónii rozkoše.

Neboť umět a moci je něco úplně jiného než čekat a chtít...

BRAVO MÍŤA, BRAVO ROCCO, BRAVO CYMAN, BRAVO... TY.
Rozbalit vlákno
39
11. 12. 2009 22:48
Re: VENCA MPV
kamo ty pouvazuj nad umiestnenim na nejaku kliniku... zacinam mat starosti o tvoje dusevne zdravie
Avatar - white label
11. 12. 2009 23:07
Re: VENCA MPV
Nevím proč, tohle přece v životě platí (bez ohledu na konkrétní značku výrobce) nejen u "aut", ale i v mnohem obecnější rovině...
Právě podle tvého profilu, bych pro něco takového čekal spíš určité pochopení...
Můžeš se raději vyjádřit konkrétněji, co ti na tom tak zásadně "nesedí"?
Myslím , že pro samotnou diskusi (k vůli které tu doufám jsem především), jsou přínosnější pádné argumenty, než se tu navzájem hned posílat na kliniky...
11. 12. 2009 23:56
Re: VENCA MPV
"jsou tu naštěstí i týpci, co holt umí dveře svý káry zavírat ostruhou pravýho kopyta, co umí ocenit dlouhej táhlej a krvavý slunce na horizontu. Vlhkou dlaň na řadičce, vzadu lehce zkosenou střechu, alespoň sto koní pod kapotou a tlak na dvě stě dvaceti, to když v dlouhým táhlým vytočí svý stádo k agónii rozkoše."

keby to napisal chlap co sa vozi v Camare z roku 1969 tak nepoviem ani slovo... ale pisat taketo bludy na margo mestskeho MPV je podla mna maximalne scestne a nevhodne...

ja by som si kiu venga nekupil. ale neodsudzujem ludi ktori ano...
Avatar - Katikakus
12. 12. 2009 00:07
Re: VENCA MPV
Na GTIho je nejlepsi nereagovat. Chlapec zije ve svem sVWete, malinko odtrzeny od reality, tak se mu nesmis divit, ze z nej padaji takovato "moudra". Navic ma silny mindrak z cehokoli ne-nemeckeho.
Nejlepsi je se na tech blabolech zasmat a prejit to s nadhledem.
Avatar - theolli
12. 12. 2009 12:50
Re: VENCA MPV
:yes: :yes: :yes: :yes:
12. 12. 2009 00:16
Re: VENCA MPV
Jakkoli mi pokora a obdiv brání ve srovnání, přesto... pravděpodobně se domníváš, že když psal Karel May Vinnetoua, seděl při tom na koni a kouřil dýmku míru...

Pokud tu hodláš i diskutovat, nejenom nadávat, měl by ses pokusit pochopit elementární předpoklad diskuze - mnohočetnost názorů, mnohočetnost postojů.

Skutečnost, že ty by sis Vengu nekoupil tu ovšem nemusíš tak nešťastně dávat najevo, ostatně to, že by sis nekoupil nic je myslím zcela zřetelné z tvého profilu a navazujícího "mojeho auta"... I diskutéři tvého diskuzního rozměru tu ovšem mají samozřejmé právo psát a právo nebýt přisprostle pranýřován. Jen čas ukáže, máš-li současně tím psaním i co sdělit. Nemyslím sám sobě, myslím diskuznímu okolí.

P.S. Jenom jestli se tu nedopouštíš toho nejzoufalejšího kýče, jehož se tu diskutér může dopustit, totiž zarputilé obrany vlastní podskočené (fleetové)garáže... Bože... 8-s
12. 12. 2009 01:22
Re: VENCA MPV
nie mojko... ja nebranim ziadnu fleetovu garaz. ja totiz dokazem zaujat objektivny postoj ku hocicomu a je mi jedno ci to mame doma v garazi ci nie. a nemusim mat pri tom mokre slipy.

dlhodobejsie som soferoval skodu felicia 1.3 , fabia 1.2 HTP, Octavia 2.0 FSI a Ceeda 1,6 cvvt...takze objektivne viem porovnat auta len do kategorie nizsej strednej triedy. a nic viac ani netvrdim

nehram sa na "fajnsmekra" ako ty. som totiz obycajny student ktory jazdi na tom co doma je. ale to este neznamena ze sa budem spravat ako buran a odsudzovat auto o ktorom neviem nic. dovi dopo. krasne nemecke sny prajem.
12. 12. 2009 13:54
Re: VENCA MPV
GTI-ho prispevky radsej nekomentovat a ani necitat.. Od toho chlapca uz som cital vselico.. jazdi na vw a ide vraviet nieco o jazde? nech si kupi bmw, potom sa mozeme bavit o tych spoetnych rukach co tu pisal.. S predokolkou moze ist tak kosit travnik.. Kto nejazdil nepochopi.
12. 12. 2009 15:19
Re: VENCA MPV
Jasně, zadokolka. Až na to, že mít ju třeba ten, kdo bydlí někde v kopcích, tak ju může rovnou na zimu odstavit nebo parkovat dole pod kopcem, protože se s ním prostě nevyhrabe po zasněžený cestě domů. :-!
To je nesporná "výhoda", hlavně že má člověk v létě o "deset procent" lepší jízdní vlastnosti. :-! :no:
12. 12. 2009 15:46
Re: VENCA MPV
ach jooo.. tak teraz je to jasne uz.. Ty si na zadokolke este nikdy nesiel tak preto ten amaterizmus v tvojich prispevkoch. Chces mi povedat ze vsetky zadokolky ako BMW3 5 7 mercedes C E S a dalsie akoze na snehu koncia? A este mi povedz kolko ludi byva na horskych chatach alebo v kopcoch? 5%? Skus si vybavit nejaku testovaciu jazdu v zime ked nasnezi, staci ak pojdes do BMW 3 alebo mercedes C a uvidis ako ta elektronika chrani.. A naozaj si myslis ze tie zadokolky vedu len o 10%? ja by soom povedal ze minimalne 50%. Pozri sa kde su jazdne vlastnosti bavoraku 3 a passatu C5 superbu atd atd... Jedine co sa tam chyta je mzno accord a mazda 6 .. Ostatok blato...
Avatar - ryman
12. 12. 2009 15:53
Re: VENCA MPV
a co takova laguna gt s riditelnou zadni >:-[] :-!
Avatar - white label
12. 12. 2009 16:10
Re: VENCA MPV
Jako u všeho, jsou výhody i nevýhody zadního náhonu "neokecatelné"...
Nejsi první ani poslední kdo se tu snaží zveličovat výhody tohoto pohonu (jak si došel k té obecné hodnotě min. o 50% "lepší"?)...
a naopak bagatelizovat jeho slabiny (proč např. jen u BMW za poslední 2 roky přibylo tolik konkrétních typů/motorizací, kde je možno objednat i X-drive, když je dnes ta elektronika, podle tebe, tak "všemocná"...?)
14. 12. 2009 13:24
Re: VENCA MPV
no preco asi? Lebo pohon styroch kolies je samozrejme najlepsi co sa jazdnych vlastnosti tyka. Ja som nikde nenapisal ze quatro je na chuja. Ide o to ze za dazda a snehu je zadny pohon nebezpecnejsi ako predny ale dnesne moderne technologie a vyvoj stiahli tieyto nevyhody velmi nizko prave vdaka elektronickym pomocnikom.
12. 12. 2009 17:01
Re: VENCA MPV
Amatér jsi především ty. Je hloupé zde prohlašovat něco ve smyslu, že předokolky se neudrží na silnici. Nesmysl jak hrom.

Výhoda zadního náhonu jsou o trošku lepší (nikoli o 50%) jízdní vlastnosti na SUCHÉ ROVNÉ cestě. Na mokru, námraze, sněhu, díravých cestách a hrbolech se rozdíl smazává, až přímo padá do opravdu velkým minusů. Tohle dokáže uznat jen ten, kdo má přehled a netrpí předsudky. :-!
13. 12. 2009 13:04
Re: VENCA MPV
bmw mam,elektronika ta podrzi. Ale na snehu podrží len tolko, kolko dovolí fyzika.takže s rozumom... napriek tomu 530xd do šmyku nedostaneš >:-[] to same A5 Quatro. a dovolim si povedat ze predny nahon v zime je ovela bezpečnejší než zadný, elektronika je aj v A4 ako aj v bmw 3
14. 12. 2009 16:26
Re: VENCA MPV
Možná bys mohl napsat, v čem s lussem nesouhlasíš, než jen tupě dávat palce dolů. :-!
13. 12. 2009 14:35
Re: VENCA MPV
stou predokolkou opatrne ;-) pozri ake ma jazdne vlastnosti alfa 159. vo WTCC tiež jazdia na jednej trati predo aj zadolkoly :yes:
Avatar - positivemind
13. 12. 2009 11:31
Re: VENCA MPV
Hele, argumentovat se zadokolkou... to může jen dítě ;-) zní to, jako bys se svým BMW 316i z roku 94 jezdil ,,driftovat" na místní parkoviště.

Proč se spousta lidí uchyluje k xdrive a jinejm haldexům? 4 matic? 4x4? Proč ne k tomu zadnímu náhonu, kterej je tak skvělej?
Avatar - white label
13. 12. 2009 14:17
Re: VENCA MPV
V té poslední větě má ale vlastně pravdu: "Kto nejazdil nepochopi." :-)
Až bude jezdit celoročně i po běžných cestách (nejen "driftovat" na parkovišti) s různými koncepcemi pohonu, určitě postupně pochopí výhody i nevýhody každé z nich... ;-)
Avatar - positivemind
13. 12. 2009 23:30
Re: VENCA MPV
S tím souhlasím ;-) ale znělo to od něj trošku arogantně, poznávám v tom kamaráda, který má právě to BMW a nad vším ostatním ohrnuje nos.
Avatar - white label
13. 12. 2009 23:48
Re: VENCA MPV
Tuto lehčí formu arogance můžeme, vzhledem k 10 letům jeho věku, přiznaných v nicku, klidně tolerovat... ;-) >:-[]
14. 12. 2009 13:19
Re: VENCA MPV
hlavne ze u nas je snehu a snehu.. Naco je 4x4 ked tu snezi dva tyzdne v roku? Povedz mi jedno, ked budes mat rodinny dom v cechach alebo na sk tak si kupis snehovu frezu? Asi nie kedze tu nasnezi na dva tyzdne do roka. Druha vec, ja som nikde nepovedal ze pohon 4 kolies je na chuja. Samozrejme je to to najlepsie co moze byt. ALe vacsina predokoliek sa nemoze rovnat so zadokolkami. preto Kto nejazdil nepochopi.
14. 12. 2009 16:32
Re: VENCA MPV
Máš na to zdela neobjektivní pohled.
Jednoduše řečeno. Předokolka (ve srovnání se zadokolkou) tě doveze vždy a všude tam, kam budeš chtít, naopak zadokolka bude v zimě na zasněženém kopci zcela ztracena. Takže i kdyby to bylo jednou do roka, tak jí to nikdo neodpáře. Bude mít nálepku auta, které můžeš v zimě nechat pod kopcem a šlapat pěšky. :-!

Znovu opakuji, zadakolka má o trošku lepší jízdní vlastnosti na SUCHÉ ROVNÉ cestě. Na jiných površích a za jiného počasí ztrácí. V zimě dost výrazně. :-!
Avatar - white label
12. 12. 2009 01:39
Re: VENCA MPV
Že to bylo napsáno se zřetelnou dávkou nadsázky, doufám většina lidí pozná...
Auto je sice především spotřební, průmyslové zboží, ale pro dost lidí má i určitý další "rozměr", který je zase pro jiné lidi nepodstatný, nebo dokonce "neviditelný"...a berou auto spíš vyloženě "spotřebně" a neexistuje žádný racionální důvod je proto, jakkoli "odsuzovat"...Já tam, ale žádné odsuzování! těchto lidí nevidím, jestli ty ano, tak kde konkrétně?
Já z toho spíš citím určité pochopení a respekt k lidem, kteří ten další rozměr auta vnímají velmi zřetelně a mají vztah k autu mnohem víc "srdečnější" a méně spotřební, i když vlastně svým způsobem zároveň i méně racionální...
Pro podobný "srdeční" vztah k autu je ovšem mnohem symboličtější třeba právě ta 911ka, podobně jako tvůj "americký příklad" v podobě Camara z roku 1969...
Navíc je tam pro mě velmi podstatná nejen ta narážka na "tuzing", ale i důraz na výběr barvy laku a designu kol na samotné auto...
Podle toho co děláš a studuješ logicky čekám, že máš spíš senzibilnější vztah i k "technicko/průmyslové" estetice...
a že ti takové "nepodstatné" věci budou něco "říkat"...
Každopádně si myslím, že tento příspěvek, nebyl nijak zcestný ani vyloženě tendenční... a zkreslit jeho obsah jen na "odsouzení" lidí, kteří si koupí tuto Kiu, je (podle mě) "nepochopením" jeho mnohem podstatnější myšlenky...
(o reakci s "posílánim někam" nemluvě)

P.S. Chtěls tím taky říct, že kdyby teď GTI jezdil např. v tom Camaru z r. 69, pak by naopak jeho příspěvek dostal ten správný smysl a "pravdu"?
Avatar - ryman
12. 12. 2009 13:09
Re: VENCA MPV
:yes: :-) taky jsem nad tim pouvazoval a pokud to vemu z pohledu autora (GTI) a zpusobu jakym smeroval svuj prispevek rikam ok. na druhou stranu tech opravdovych automobilovych "srdcaru" a "stylaru" je uz dneska jako safranu.. a jak znamo k tomu, aby sis odpustil kompromisy musis mit dostatecne napustenou tu vec co nosis v prave zadni kapse od jeansu :-)
Avatar - white label
12. 12. 2009 15:03
Re: VENCA MPV
Ano, pokud trváš třeba na té nové 911 apod. pak ano, ale toto bylo myšleno rozhodně více obecně, viz třeba ten závěr začínající "Míťou". Přece se určitě nejen mně stává, že vidím auto kompaktní, nebo i malé třídy a "vyzařuje" z něj určitý styl, který třeba naopak chybí i některým (konkrétním, jednotlivým) prémiovým kouskům, klidně o jednu či dvě třídy výšším. To jakou "kombinaci" si člověk umí u svého auta "vybrat", tedy od volby značky, typu, karoserie, motorizace, výbavy, barvy, kol , "doplňků" (u těch většinou platí, že často méně znamená více)..., ale také to, v jakém stavu auto udržuje, je pro výsledný "styl" auta mnohem podstatnější, než pouze jeho samotná pořizovací cena...
Avatar - Falco
12. 12. 2009 15:16
Re: VENCA MPV
Dobře napsané! Souhlas ;-)
Avatar - Falco
12. 12. 2009 15:10
Re: VENCA MPV
Ty jsi hlavně úplně mimo! Dokonale se na tebe hodí věta "Neboť umět a moci je něco úplně jiného než čekat a chtít."

obzvlášť to "UMĚT"
12. 12. 2009 12:21
Re: VENCA MPV
Pred 25 lety bych cekal marne nato abych videl ve Vratislavicich nad Nisou 911 po ceste do skolky. Maximalne jsem tak mohl koukat jak barak kde byl narozen F. Porsche byl znicen nejakyma KSC socialnima obcanama.
neregistrovaný "507--"
12. 12. 2009 12:21
Re: VENCA MPV
:yes:

P.S.: To Mito mi tam nesedí...
13. 12. 2009 13:06
Re: VENCA MPV
na mito jednici ako ty, nikdy neodzreju..
neregistrovaný "kropac"
12. 12. 2009 15:05
Re: VENCA MPV
Výborný příspěvek, ale trochu mimo mísu. tohle auto, které se hodnotí není stvořeno pro radost z jízdy, nebo zvlhnutí ruky na řadičce... Tohle vozítko je nákupní taška a jako takové bylo koncipováno. Dostupná nákupní taška pro mladou mamču, nebo studentku. Ty na rozdíl od tebe požadují jiná krotéria ;-).
Avatar - miromen
12. 12. 2009 15:19
Re: VENCA MPV
Nakupni taška se 444l kufrem ? Ja VENGU vidim jako běžne rodinne auto a to hlavně u nas.
Avatar - white label
12. 12. 2009 15:22
Re: VENCA MPV
Ano, ale o tom, že by tato KIA (nebo podobné auto), nehohla být dobrá nejen např. pro "mladou mamču", nebo "studentku" jsem tam nenašel žádnou zmínku...?
neregistrovaný "507--"
12. 12. 2009 15:26
Re: VENCA MPV
Text si síce pochválil, ale nepochopil. Je úplne jedno, či si kupuješ Porsche pre radosť z jazdy alebo Twingo do mesta. Ide tu o vkus. Naviac, Venga nie je nákupná taška. Aspoň nie pre Slovákov, Čechov...
neregistrovaný "Thunder_X"
14. 12. 2009 09:54
Re: VENCA MPV
Nejsem fanoušek internetových diskusí, ale GTIho příspěvky mě přinutili se zaregistrovat :)... Opravdu by mě zajímalo co řídí (čím jezdí) za auta, ty komenty ve kterých se mísí životní filosofie mám fauvé, kdo je víc, pseudoznalost všeho a rádoby intelektuální řeči okolo...
14. 12. 2009 21:44
Re: VENCA MPV
Kvuli tomu saskovi se registrivat? Spousta lidi si neuspech v beznem zivote kompenzuje ve virtualnim prostoru. Ten neuspech samozrejme nemusi byt fatalni, ale zkratka nekdo chce jeste vic, a to je zrejme pripad i tohoto individua. Pise takove blbosti, ze jim neveri ani on sam a je vicemene zrejme, ze se zamerne snazi vyvolat konflikt a vzbudit nejake reakce. O autech vi jen to, ze se mu nektera libi, jezdi rychle, maji pohodlna sedadla atd atd. Zajimalo by me, zda umi francouzsky (krecovite francouzska stavba nekterych vet je zarazejici. Treba: "Jsi nez ...", opakuje to donekonecna). Nerekl bych, ze ma VW. Podle me ma nejake SUV, diesel.
Avatar - saldy
12. 12. 2009 13:11
zdá se
zdá se že tento malý vůz má vše co si lze přát, prostorný pěkný interier, líbivý dyzajn, solidní ceny, široká nabídka motorů,
Koncern s touto novinkou přichází s náznakem věcí příštích, je evidentní, že se bude snižovat výkon a emise u 1,4cvvt, stará dobrá 1,6cvvt zůstává beze změn jako poslední mohykán.

Nový 1,4crdi 66kw narazuje 1,6crdi 66kw a 1,6crdi 94kw s přípravou na DPF nahradí starší 85kw.

Při pohledu o třídu výše bude nabídka v blízkém budoucnu stejná, snad jen odpadne ten ekobenzín a 1,4crdi 55kw. Za 1,6cvvt příjde oturbená verze a dovolím si prorokovat, že dvoulitrové motory již pro tuto třídu nebudou dostupné, jako vrcholný dýzl se zde však může objevit nový 1,7crdi zatím s 85kw který se má na jaře představit v novém Tucsonu(i35)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ada je zase tady
12. 12. 2009 14:28
Re: zdá se
Boze, boze... libivy dyzajn?
12. 12. 2009 14:46
Re: zdá se
dizajn je vec vkusu....niekomu sa paci venga, niekomu outlander a niektory masturbuju nad liskou :-)
Avatar - Ada je zase tady
13. 12. 2009 02:50
Re: zdá se
Co delas doma se svou liskou je tvoje vec, ale ten "saldy" by se mohl alespon naucit cesky :-O
Avatar - rohYpnol
12. 12. 2009 23:47
Roomster skoncil
Tak se mi zdá,že Roomster skončil. Tohle je prostě líbivé nadčasové vozítko, kterému nic neschází. Navíc podle mě skrývá další potenciál pro budoucí facelift. Kdežto Roomster? Už by podle mě bylo načase přijít s omlazením, jenže co s takovým autem udělat? Tyhle výstřelky prostě podle mého skromného názoru nedopadají dobře. Například Multipla. Možná pro někoho ošklivá. Pro někoho ne. Ale ve své původní verzi byla alespoň osobitá. Jenže fecelift ji srazil do naprosté šedi, nevíc se k tomu ani moc nehodil. To samé Hyundai Matrix. Netradiční linka bočních oken s faceliftem zůstala zaretušována černým matným polepem. Fakt nádhera. Kdo ví, co čeka Roomstera... Snad to bude lepší osud. Ale jestli na to napasují něco jako provedli s Octavií, pak bůh provázej Roomster.
Nyní je tu Venga. Nemůžu si pomoct, ale design mi přijde opravdu vkusný. Jako by se Kia konečně našla. Vůz mi přijde nejen elegantní, ale také originální. Linky mi nic nepřipomínají. Navíc to není žádná kýčovitá kreatura typická pro dnešní dobu. Kdybych chtěl vůz tohodle segmentu, pak se nerozmýšlím ani vteřinu.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ada je zase tady
13. 12. 2009 02:54
Re: Roomster skoncil
Rumunster skoncil v tom okamziku, kdy vyjel z brany fabriky z tim zprasenym bocnim designem. :no: :no: :no: A ta prid z osklive nove Fabie tomu taky nepridala :no:
Avatar - saldy
13. 12. 2009 10:50
Re: Roomster skoncil
Omlouvám se Ádovi se svou češtinu, není to můj rodný jazyk.
Mně pujčili asi před rokem z prodejny romster na víkend, 1.4 byla taková lenivá, párkrát jsem se napích na dveře při zavírání ale jinak fajn auto pro malé zásobování, dnes už ho zatlačuje konkurence,nejde ani tak o dyzajn,nestudoval jsem ceníky ale tam bude asi problém.
13. 12. 2009 17:07
Re: Roomster skoncil
"Malé zásobování"? Znám spoustu lepších - bez schodu do kufru.
13. 12. 2009 17:03
Re: Roomster skoncil
Snad shoda náhod tomu chtěla že Venga i Room zrovna zaparkoval vedle sebe když jsem šel kolem. Musím říct že v reálu mě přišel design Roomu celkově dotaženější a uhlazenější. Ale je to jen můj osobní názor:)
15. 12. 2009 15:18
Re: Roomster skoncil
Roomster je taky podivny jazvecik skaredy. Viezol som sa v nom. Je to moc uzke, nizke a dlhe na minivan.
Vo Venge som zatial len sedel ale bol som milo prekvapeny. Je to krasne auto (i ked ja by som si cervenu nevybral) a vo vnutri ma clovek skvely pocit. Obzvlast vzadu je kopa priestoru aj nad vlavou aj na nohy, sedak je krasne dlhy.
Vpredu je to velkopriestorove vratane adekvatnej pozicie za volantom. Kufor je stale velmi slusny.
V roomstery si vpredu clovek mysli, ze sedi vo Fabii a to je nevyhoda. Neviem preco si skodovaci nedali trochu namahy navrhnut nieco podobne ako je Meriva. Asi to bude tym, ze fabiacka platforma ich znacne obmedzuje..
V CZ a SK ludia stale akosi hodnotia auto v style, ze cim vacsi kus z vonku tak tym lepsie.. Preto to porovnavanie so Ceed SW..i ked je drahsi.