Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Klasické karoserie vs. atypické modely: Po proudu přirozené evoluce

Časy se mění a s nimi i pojetí automobilů. Reakce prestižních výrobců na tento trend se různí.
Zpět na článek
5. 5. 2012 12:41
6. 5. 2012 11:44
7. 5. 2012 14:09
neregistrovaný "SR20"
5. 5. 2012 12:41
a co třeba?
Renault Modus, či Škoda Fabia at´ jsme trochu lidovější.. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
5. 5. 2012 12:48
klasicke karoserie
budu mat za par rokov tvar crossoveru ako murano kaskaj SX4 a doterajsia klasika sedany pomaly ale isto vymru, trend je jasny , urobit co najpraktickejsie a najobjemnejsie auto pri co najmensich rozmeroch - navyse ak ma dany crossover este pohon 4x4 a vyssi podvozok tak je to uz uplne idealne a neprekonatelne riesenie :yes:

trend je jasny: mokka, 2008, 500L, fusion, SX4, soul, juke, kaskaj,........a coskoro ich uz budu desiatky :yes:

klasicke sedany uz budeme poznat len z filmov co mne osobne nevadi kedze nepraktickost sedanov je to co ich casom vyradi z hry, aj octavia je v podstate liftback a nie klasicky sedan a keby to bol klasicky sedan tak jej predajne pocty budu polovicne teda aspon v nasich koncinach.

Je jasne ze sedany casom vymiznu , nie vsetky, premia ostane ale ich pocty sa vyrazne zredukuju, vobec by ma neprekvapilo keby za par rokov prisli nove medaky so zadkom typu liftback ako octavka pripadne ak by buduca generacia modelu 5GT nahradila uz aj klasicku 5ku ale uvidime, este je to asi nie prilis skora buducnost ale trend je jasny......
:yes:

deti o 15 rokov budu pod pojmom klasicka karoseria rozumiet auta typu kaskaj alebo fusion... a pod pojmom ine riesenie a netypicke budu v historickych knizkach spominat na sedany
Rozbalit vlákno
9
5. 5. 2012 12:54
Re: klasicke karoserie
Doporučil bych srovnání tuhosti na krut u karosérií kombi, hatchback, liftback, sedanu.
5. 5. 2012 13:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 5. 2012 13:13
Re: klasicke karoserie
Sedan nikdy nevymrie. Staci sa pozriet na najvacsi trh na svete... V podstate LEN sedany, velmi zriedkavo nejaky hatchback alebo lift a ziadne karoserie typu combi ;-)
Co myslis, preco bude Skoda Rapid ako liftback, ale v Cine to bude sedan? Preto, ze je to na vymretie a nema to perspektivu?
Avatar - twistedTSD
5. 5. 2012 15:38
Re: klasicke karoserie
Nesouhlasím. Každý má jiné potřeby a NE všichni potřebují jezdit v jakožeteréňáku. A nevidím nic, co by někoho jako já přivedlo k nějakému mutantovi namísto krásné Pětky....mimochodem, zapomínáš na jednu maličkost: Kolik se těch Fusionů, kaškajů nebo SX4 prodá třeba v takové USA?
5. 5. 2012 15:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 5. 2012 15:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - bigi25
6. 5. 2012 00:04
Re: klasicke karoserie
tak jen pro pořádek:
1) Passata původně vymysleli jako liftback a v prvních dvou generacích (B1,B2) to byla nejprodávanější karosářská varianta, tak nevím, kde jsi udělal TY chybu? ;-) Teprve když začali B2 vyrábět v Číně, zrodila se Santana, což je první Passat sedan.
2) Nejde o systém otevírání zavazadelníku, ale o tvar kastle, takže Passat CC v podstatě není sedan a prodá se ho víc, jak klasickýho (nepočítám Variant, kterej válcuje všechny ostatní varianty: poměr prodejů je 20%sedan,30%CC,50%kombík)
3) Passat by byl v Evropě nejprodávanější i jako hasičský auto, na tvaru kastle tady vůbec nezáleží, takže tím svoje tvrzení neobhájíš - musíš porovnávat různý karosářský varianty stejnýho modelu - a tehdy skoro vždycky liftback překonává v prodejích sedana, aspoň v Evropě. Klasickým příkladem je první generace Fabie.
6. 5. 2012 11:58
Re: klasicke karoserie
S druhým bodem nesouhlasím. Pro sedan je typická tříprostorová karoserie (výjimkou budiž fastback sedany), pro liftback/ hatchback pak dvouprostorová. CC je jen sportovněji střižený sedan. Zatímco klasický Passat má blíž notchback sedanu, CC má blíž fastback sedanu. Rozhodně to není hatchback sedan, nebo, jak se často říká, liftback.

Podle mne se prodává dobře, protože většinou potřebuješ i velký kufr, když potřebuješ místo vzadu. A pokud nepotřebuješ místo vzadu, tak proč si nevzít líbivější formu. Kdyby CC existovalo i v levnějších variantách, popřípadě nabízelo 4Motion i k jiným motorům než 3,6 V6, tak se ho nejspíš prodá ještě víc.
6. 5. 2012 17:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 5. 2012 13:16
DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Horní příklady mají společný pozitivní rys - jeden každý reprezentuje originální designové dědictví, jehož markanty jsou aplikovány na karoserie, jejichž tvary odráží nikoliv minulost, nýbrž přítomnost a samozřejmě i budoucnost. Druhým, podstatným rysem je to, že u daných příkladů nejde o bohapusté kopie, nýbrž "jen" o množení firemního designového genofondu.

Jen přisleplý, neorientovaný a esteticky degenerovaný prosťáček volá po absolutní modelové originalitě každé značky u každého jejího modelu. Pomineme-li povrchost tohoto (nijak výjimečného) postoje, pak neakaceptovatelný je tento postoj zejména proto, že samozřejmě neodhaluje vizuální nedostatky automobilek (naivně kritizovaný trend designové unifikace) nýbrž jen a než vnitřní plochost autora. Vždyť co už má ve vztahu k designu, k estetice větší význam, než možnost, totožnit svou vizuální představu s tou kterou automobilkou? A pak... designové repetice, no to je přece přesně to, co "táhne" esteticky spřízněné fanoušky k daným automobilkách, to je to, co vytváří kotvu v čase a v garážích, to je to, co tvoří silniční ikony, silniční démanty. Kýčařům nechme jejich porcelánové jeleny a drátěné Švejky. Na víc stejně nemají.

Ideálním věkem designu byly padesáté až šedesáté roky minulého století. Úročily designovou špičku, dosaženou v meziválečné době, reagovaly na lepšící se techniku, růst dosažitelné rychlosti a vůbec rostoucí výkony motorů, a absorbovaly samozřejmě vlivy širšího spektra - umění a celkový společenský kvas. Výsledkem jsou karosářské stálice - MB "racek", 911 na jedné straně, brouk, Mini, "kachna" například na straně druhé.

Aktuální doba přinesla akcent nikoliv na design, nýbrž na... rostoucí četnost karosářských variant, automobilky auta doslova cílí na úzkou, či užší skupinu zájemců, právě speciálními karosářskými variacemi. Je jen logické, že designový předvoj užije na moderní segmenty svých vizuálních markant. To samozřejmě ke kritice není.

A jak si stojí aktuální de-sig-ny? (nezaměňuj s - ta-ble-ty..., i když v některých případech... :-)

No v podstatě jsou tu:

- mistři designu, kteří ví jak má daný vůz (dané vozy) automobilky vypadat - Porsche, Volkswagen, AUDI, Mercedes-Benz, BMW, Jaguar, Aston Martin. Dokonale nadávkovaný mix karosářiny se špičkově aplikovanou designovou jedinečností. Nezapomeňme též na naší Škodu (Octavia, Yeti).

- Běžná karosařina bez výrazných markant, generačně modelový odzdikezdismus, rezignace na jedinečnou firemní vizualitu. Ikony a legendy se nedostavují, přesto se jedná o akceptovatelnou realitu - Renault, Opel... například.

- Kopírboys - Slidiči, aplikovači přes plot. Zřetelné například v Čínské produkci, ale i... no, to snad ani nemusím psát...

Závěr - Nejcennější je vlastní firemní jedinečná designová markanta, současně umění absolutního stylu, umění dokonalé vizuální balance a harmonie mezi účelem užívání vozu, mírou umění a stylu vtěleného do karoserie a neprvoplánovou, hlubokou krásou vozu jako celku. Konkretizujeme-li, pak ideálem sportovních aut je PORSCHE 911, ideálem kompaktů je samozřejmě GOLF, tedy auta, která vypadají stále stejně a... stále krásně. Rok za rokem, desetiletí za desetiletím, století za stoletím...

BRAVO DESIGN, BRAVO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :-!
Rozbalit vlákno
28
5. 5. 2012 13:25
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
pravdive slova :yes:
Sam nemam rad automobilky bez designoveho charakteru a vizualnej modelovej kontinuity - Ford, Opel ale najma Renault a Honda... co generacia, to tapanie a strelba naslepo...
5. 5. 2012 22:41
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Souhlas :yes:
5. 5. 2012 19:35
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Pravdu díš, ale každá mince má rub a líc. Designová unifikace s cílem jednoduše rozpoznat příslušnost vozu ke značce je ošemetná věc.
Vezměme si jako krajní případ Audi. Posledních několik generací si nelze splést s ničím jiným. Pokud vyjmeme jakýkoli model značky na podstavec a hodnotíme jeho design, lze ho hodnotit jako povedený. Když ale bereme zřetel na celé nabízené portfolio značky je to příšerná šeď. Osobně nemám problém s rozpoznáním aut jakékoli značky, ale A4-A6-A8 hodnotím jen podle bočního profilu, resp. velikosti. Vím, že v přímém srovnání tam jsou rozdíly, ale nejsem Audifil, takže je neznám.
Pokud ale vezmeme druhý extrém, tak asi nejde jmenovat nikoho jiného než MB. Osobně poznám jakýkokoli model kdykoli a při přímém srovnání nevypadá ani jedno auto stejně jako druhé.
A teď, co je a co není dobře. Osobně si myslím, že nejde vyřknout jednoznačný soud. Sto lidí má sto chutí. Proto může prosperovat v reálném jak MB, tak Audi.
Spíš mi na celé té věci vadí ekonomické hledisko. Samozřejmě, že by měla automobilka vydělávat, ale jako všude- špatné investice se stávají a ne vždy je příznivá doba (viz. Opel). Všichni se orientují na zisk a rošíření výrobních kapacit. Ale nastane doba a věřím, že zase sci-fi budoucnost to nebude a trh se nasytí, neříkám, že zcela, ale růst se zbrzdí, případně poklesnou prodeje a všichni budou holedbat, jak na tom budou bídně..
5. 5. 2012 22:45
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Vybral sis MB, tedy v kontextu automobilek zcela ojedinělého mistra. Ano, tam je ta apolikace známých jednotlivostí dokonale komponovaná vždy do úchvatného zbytku, a dohromady je to pak úchvatnosu nadruhou :-) AUDI je jiná designová parketa. Musíme mu však potvrdit, že i přes jaksi kompolexní vizuální unifikaci to svojí estetickou prémiovou úroveň prostě má.

Jinak souhlas, ten ekonomický tlak, to je dvojsečná zbraň, na jedné straně záplava nových modelů, na straně druhé citelný tlak na úsporu.
5. 5. 2012 23:40
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Jasně. Já jsem tím chtěl jen ukázat, že jsou dva extrémy MB a Audi a jejich vozy nemají problém s prodejem. A všechno ostatní je vlastně mezi nimi a je spíše subjektivního dojmu z designu, jestli se jim líbí, nebo ne. Takže je trochu složitější tady členit design a jeho vývoj. V tomhle neexistují měřítka od kdy do kdy je to únosné, navíc na tom příkladě Audi-MB jde vidět, že i oba extrémy mají uplatnění.
Osobně jsem zvědavý na novou generaci AM, hlavně teda můj oblíbeny Vantage, ale ještě si chvíli počkám :-)
A co se týče kopií z (jižní) koreje, tak bych řekl, že už pár let to tak nefunguje. A neříkám to jen kvůli tomu, že mám i30 v garáži.
K9 koncept, vypadal jako AM, realný model prý jako BMW. Ale podíval se někdo na Lambo Urus? Upřímně, při bočním pohledu v tom vidím RR Evoque a BMW X6 a při čelním P Cayenne..
6. 5. 2012 08:26
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Ano, to rozpětí designu je opravdu široké. K9 je silně inspirovaná, osobně tu inspiraci považuji již za hranicí regulerně přípustného na daném (evropském) trhu. Důvod, proč se K9 nemá právě zde prodávat můžeme jen domýšlet :-)

Ten Evoque tam samozřejmě trochu je. Je to dáno zejména tvarem střechy, je to zatím studie, počkejme na produkční model.
6. 5. 2012 10:32
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Já ti nevím. Ne, že bych byl Kia-fil nebo nesnášel Lamba. Ale s tím kopírováním v dnešní době.. To už dělá snad jen Čína. Automobilka, která chce expandovat (a Hyundai/Kia má na rozdíl od VW ještě spoustu nepokrytých segmentů) v moderní době, musí vyvíjet svébytné kvalitní modely. Ne kopie. To jsme viděli u starších Lexusů, které kopírovali MB. Teď najeli na vlastní design a voilá, jsou konkurentem svých vzorů.
Proto si myslím, že tvrdit zrovna o Kii, která si vytváří vlastní designový jazyk, že kopíruje BMW není nejlepší. Jako samozřejmě, že tam vidím to BMW, ale řekl bych, že výsledku se dobrali nikoli cestou- vezmem BMW, pár plechů ohnem, pár vyrovnáme a je to, ale spíš- teďka děláme tyhle linky, nahoď to, světla větší než nový ceed, dozadu elegantnější a je to. A pak přišlo jen to- damn.. >:-[] Proto bych netvrdil, že je to kopií BMW, i když tak vypadá, protože když vedle sebe postavíš nového ceeda a K9, tak je jasně patrné, že jsou aplikovány stejné prvky na dva různé segmenty. A podobnost s BMW je tak v podstatě čistě náhodná.
Pro příklad, nová Laguna coupé je zezadu AM a je to nejkrásnější Laguna všech dob. Podobně je na tom to Lambo Urus. Určitě nemá zapotřebí někoho kopírovat, ale rozměry jsou víceméně dané a vhodná řešení už někdy byla použita. Kdyby dali na Urus vertikální světla á la první Punto asi by to nebylo ono >:D >:D
6. 5. 2012 10:38
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Přesně jsi vystihl i můj názor.
Správně narážíš na to, že už z principu dnešní doby, kdy je vše normováno a ideální proporce aut jsou vymyšleny, se auta stávají čím dál stejnějšími a stejnějšími. Z historického hlediska už jsou dnes skoro všechno klony jednoho a toho samého. Jak píšeš, málokdo dneska udělá schválně hnusné auto jen proto, aby to vypadlo totálně jinak. Na to měl koule překvapivě právě korejec - Ssangyong.
6. 5. 2012 11:21
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
:-) Podobnost čistě náhodná samozřejmě není, takovéto náhody se ve světě aut dějí opravdu jednou maximálně dvakrát za... století :-) Musíme rozlišovat, vyhraněnou čínskou kopírovací praxi, a designovou inspiraci. Nevyznám se tolik v čínském chápání autorských, průmyslových práv, někde jsem však četl, že tamní obecný, přirozený postoj je takový, že kopie je vlastně oslavou původního autora originálu, oslavou originálu samotného... no, tohle je samozřejmě udržitelné jen tam, kde pocit svobodná tvorba a odpovědnost definuje miliardě lidí jen úzká společenská špička, udržitelné v celosvětovém měřítku to samozřejmě není.

Jiná je samozřejmě situace u jaksi eurokorejské produkce, ausgerechnet produkce aktuální. Cenný je především ten směr ke vlastní designové identitě, koneckonců, tomu výrazně u kii napomohl příchod designoveho guru Petera Schreyera. Píši to zde opakovaně, jakkoli nám nemusí zrovna tygří tvář na daných autech harmonizovat, ta snaha (úspěšná) po vlastní identitě tam jednoznačně je. Jinak ovšem to lze už vnímat u kádevítky. Nejde samozřejmě o přímočarý vizuální plagiát tak, jak to bylo včera vidět v Autosalonu, přesto lze asi těžko z pozice evropského voka přitakat té silné a zřetelné inspiraci u BMW.

Konečně možná bychom si měli ještě něco napsat o jednom z rysů designu, a tím je jedinečnost, neokoukatelnost v čase. A právě v tom zatím nemají korejské značky proti klasickým europroduktům šance. Právě v konfrontaci vynikne ta jedinečnost, kouzlo zdejších aut, a to i těch, která tu třeba tvrdě tepeme (Renault, fiat atd). Ostatně nejzřetelnějším důkazem je GOLF. Jak píši nahoře - stále stejně... krásný. Rok za rokem, desetiletí za desetiletím, století za stoletím.
6. 5. 2012 11:46
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
V tomhle se asi neshodnem. Ať nad tím dumám z jakéhokoli úhlu, tak nevidím důvod, proč by (jak sám píšeš) designový guru Schreyer měl zapotřebí kopírovat BMW. V tomhle se shoduju s martinem.bladerem. Všechno tu už v nějaké podobě bylo, jen jde o to nově auto poskládat, dívat se na to z jiného úhlu atd. Golf jak píšeš je držák. Pro někoho etalon třídy, pro někoho nudný konzervativita. Jde o úhel pohledu. Pro zarytého Alfistu je nepochopitelné, že někdo může vyzdvihovat Golfa, pro Golfistu zase blázen, kdo si koupí Alfu.
Tím nijak nechci urazit kvality ani jednoho auta, obě mají něco do sebe.
Neber to nijak útočně, jen tady se prostě neshodnem ;-)
6. 5. 2012 11:58
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Nejde o to co Schreyer dokáže, jde o to, jaké má zadání. A jak ti naznačuji nahoře, jedno ze zadání může znít i tak, že vůz musí jemně evokovat to nejlepší, co svět nabízí... A třeba právě tu inspirativní jemnost umí do karoserie vtělit jen zase ta špička, včetně Schreyra.
6. 5. 2012 12:28
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Kdybys napsal tohle na začátku, mohli jsme ušetřit spoustu místa >:-[]
6. 5. 2012 12:38
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
>:D ;-)
6. 5. 2012 14:13
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
K té K9. Je z toho cítit inspirace. Samozřejmě, že se recyklují a přebírají nápady. Je to přirozené a pro zákazníka výhodné. Důležité je, kolik z tebe je v produktu. A vůbec je pro mne důležité množství inovací. Rozhodně si dali práci s tím vše předělat, nebo alespoň pozměnit, ale nemohu si pomoct a pokaždé, když to auto vidím, hlavně na malém obrázku, tak hlava řekne BMW. Nebo spíš karikatura na BMW. Ty základní rysy tam jsou. To se mi u MB nebo Audi neděje. Není to přímá kopie, spíš BMW posloužilo jako předobraz. Těch podobností je tam až moc na to, aby to byla jen náhoda.
6. 5. 2012 20:37
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
To já tam těch podobností moc nevidím. Pouze ten celkový tvar BMW nějak evokuje, ale design jako takový je z mého pohledu velmi odlišný. Když jsem si prohlížel fotky, samozřejmě se mi vybavila 7. řada, ale jakmile se najelo na porovnávačky, nějak jsem nechápal, kde jsem to tam viděl. Ale to je věc subjektivního vnímání, tak jako tak se nejedná o nic, co by i přes jistou příbuznost nějak odpuzovalo. V podstatě si nedokážu představit nic, co by něco připomínalo a zároveň vypadalo tak hodně jinak, podařilo se jim trefit hodně tenkou hranici mezi úplnou svérázností a jemnou inspirací. Osobně tomu moc nevěřím, že by ta evokace sedmičky byl dělána cíleně, ale možné je obojí a je to vlastně úplně jedno. Auto to je pohledné, tak co řešit, viz ta zmíněná Laguna coupé.
7. 5. 2012 16:48
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
A třeba přední světlomety A6 mi připomínají C5. Ale ve zbytku auta další souvislost nenajdeš. Stejné je to s Lagunou. U K9 se podívám do interiéru a opět vidím určité prvky BMW. Jak říkám, nepůsobí to na mne jako náhoda.
7. 5. 2012 18:32
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Ano, možné to je. Ale rozhodně to na mě nepůsobí jako odpudivá kopie. Je to celkem pohledné auto, co používá v různých variacích již u spousty aut používané zrecylované designové prvky, kterými může evokovat jiné modely a dělají to tak skoro všichni. Ale hlavně nevím, co by na tom mělo být špatně. Spíš vidím snahu zdejších "diskutérů" za každou cenu kopat do korejců, ale pokud to není vyloženě plagiátorství (od kterého je toto hooodně daleko), zajímá mě, jestli se mi to auto líbí, zda má funkční interiér atp. Jestli má nějaké drobné podobnosti s nejnovějším BMW 7, se kterým jsem v životě stejně nejel (kdo by měnil 7er za K9?), mi může být ukradené. Řeší se zde kraviny a chybí soudné uvažování.
6. 5. 2012 13:58
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Když bereš MB proti Audi, musíš vzít v potaz odlišnou historii. Audi si pořád svou pozici buduje. Když před deseti lety přišel de'Silva k Audi, tak dostal za úkol vytvořit identitu značky. Audi časem půjde opačnou cestou a jednotlivým řadám a později nejspíš i modelům bude dávat individuálnější design. Logika za tím je celkem zřejmá.
5. 5. 2012 19:53
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Mohu tě o něco požádat? Vyjmenuješ mi tady ty zástupy korejských aut (jež jsi jistě myslel těmi třemi tečkami), které jsou designovými kopiemi něčeho jiného?
Mně nějak nic nenapadá, tak se rád poučím.
5. 5. 2012 22:49
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Jak tě tu tak čtu, ty jsi nějaký vysazený na možnou kritiku korejské produkce. Nemyslím u mého příspěvku, myslím například na tvou aktivitu vedle pod kádevítkou. Tvá zdejší reakce jen potvrzuje tvou umanutost, dokonce ve svém diskusním amoku tu podsouváš pod tři tečky automaticky "záplavu korejských aut". Vydejchej si tenhle mindráček a pak se vrať. Vyrovnanější a komunikativnější...
5. 5. 2012 23:19
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Takže znovu... nějaký okopírovaný Hyundai, Kiu nebo Ssangyong znáš? O záplavě hovořím proto, že zde dáváš Korejce do škatulky kopírovačů, je tudíž na místě se domnívat, že dělají spousty vyslovených kopií jako Číňani. A já nevím o žádných hnusech, jako jsou Ssangyongy, Accenty a podobně, tudíž mi tak trochu nedochází, z čeho je kopírovali. Jsou to odporná auta, ale asi na základě toho nelze psát, že jsou to kopiemi, když ničí design (dle mého názoru) nekopírují. Na základě tvého tvrzení tě tedy podruhé žádám o vypsání nějakých příkladů kopií. V autech se moc nevyznám, je možné, že jsem na něco zapomněl. Dohodneme se a uznám, že máš pravdu.
Druhá varianta je, že jsi třemi tečkami myslel něco jiného, a pak tedy vyjasni co a omluvím se, že jsem neopodstatněně domýšlel nesmysly. Ty by ses pak z toho mohl do budoucna poučit a své příspěvky kompletovat, aby nedocházelo ke zbytečným nedorozuměním.
A formálně tu existuje ještě poslední varianta - uznáš, že jsi napsal účelový pošpiňující blábol nezakládající se na pravdě (což je to, proti čemu jsem vysazený a je jedno, o jakém autě je řeč). Ale to nepovažuji za pravděpodobné a očekávám, že mi dokážeš mou omylnost jednou z prvních dvou variant rozumné odpovědi, z nichž jsi bohužel na první pokus ani jednu nevyužil, tak se omlouvám za trochu delší usměrňování.
6. 5. 2012 08:33
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Tebe číst je docela zábavné. Jak se tu hádáš především... sám se sebou :-) Koukám, že příště (pro tebe) už nebudu ani muset nic moc psát, postačí jen - ... >:D Máš zajímavé výrazivo - "hnusy", "korejci, škatulka kopírovačů"... ;-\ no, ještě to všechno promysli.
6. 5. 2012 09:49
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Aha, takže třetí varianta, děkuji za odpověď.
6. 5. 2012 11:06
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Neodpovídám ti, naopak, nepřímo ti kladu otázky - otázky po tvých nesmyslných diskusních domyšleninách, třítečkových mindráčkách a otřesném slovníku, aniž bych ovšem čekal na odpověď. Odpovídej sám sobě, vnitřně.
6. 5. 2012 11:57
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Já jsem tě ale nežádal, abys mi nepřímo kladl otázky, ptal jsem se tě na korejské vozy, které jsou designovými kopiemi něčeho jiného. Tu kraťoučkou odpověď obsahující např. 10 slov (10 modelů) jsi doteď nebyl schopen napsat (určitě bys mi je napsal, kdyby to šlo, neboť je to nejsnažší způsob, jak ze mě udělat idiota), místo toho se tu vykrucuješ i po mém až trapném usměrňování diskuze správným směrem, třetí varianta je proto logickým vyústěním. Ani nechápu, jak je možné na ten úvodní příspěvek, kde nebylo nic než tato otázka, odpovědět jinak. Opravdu pozoruhodné. Až zazní konstruktivní kritika, budu se tím třeba zabývat, ale zkus si uvědomit, že mě tvé psychopříspěvky, kterými se uměle snažíš získat převahu, neberou. Možná to na někoho funguje, koneckonců jsi zvyklý zde tímto způsobem neustále jednat a celé zdejší diskuze jsi tím poslal do háje, ale já na to opravdu nejsem zvědavý. Až se budu chtít ze srandy hádat o nesmyslech, dám ti vědět, ale myslím, že tentokrát jsem dal jasně najevo, že vyžaduji výhradně věcné reakce. Na to jsi nepřistoupil, neboť toho zjevně nejsi schopen, umíš jen shazovat ostatní i při naprosto slušném položení otázky, proto se loučím s výsledkem třetí varianty, jak už jsem předeslal.
Pouze lituji své trpělivosti, nejrozumnější by bývalo to odpískat po první reakci, tak se omluvám, že jsem plýtval tvým časem, příště se mými příspěvky radši nezobírej, pokud na ně nemáš odpověď, zbytečně budeš ztrácet čas. :-)
6. 5. 2012 12:03
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Pleteš si to zde s dotazovnou a odpovědnou. Mohu ti zde na tvé nesmyslné domněnky napsat román. Proč bych to dělal, tvůj útočný postoj, který ze tří teček domýšlí globus je směšný a nestojí ani za jedno souvětí. Přemýšlej o tom, cos tu domyslel. Ty otřesné výrazy, konkrétní značky, to je ustředí tvého zmatku, jen a než toto.
6. 5. 2012 12:14
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Ano, je to má chyba. Přeci když se na něco normálně zeptám, byl byl blázen, kdybych si myslel, že mi někdo normálně odpoví. V tom jsem se opravdu spletl. Když si tak pročítám tu diskuzi, musím uznat, že máš naprostou pravdu, byl jsem to já, kdo začal útočit, příště se polepším.
Mně stačilo těch deset slov. Když mi je odmítáš napsat, skutečně mi nepiš ani to jedno souvětí, zbytečně plýtváš svým drahoceným časem. ;-)
6. 5. 2012 12:24
Re: DESIGNOVÁ METAMORFÓZA
Konečně jsi to pochopil. Příště nedomýšlej za kolegy jejich úvahy, nepodsouvej jim značky a těm značkám, o kterých píšeš ty, nepodsouvej otřesná synonyma v podobě "hnus" a podobně. Takhle tu totiž nediskutuje snad ani ten poslední garážový prosťáček ;-)
Avatar - Norge
6. 5. 2012 11:44
FF
..ked sa clovek pozrie na Ferrari, neda sa inak iba :yes: A ich oddelenie Ferrari Classico je pocta, laska a ta nacistejsia emocia motoristickej duse :-! :yes: :yes: :yes: K clanku..., ..tvar modelu FF je akceptovatelny ...vzhladom na urcenie a klientely modelu, ale zaroven a to JEDNIM dychom, DODRZANIM tvaroveho konceptu a zamerania znacky. Toto nie je vylet mimo, toto je plnohodnotne Ferrari ! Ked sa clovek pozrie na Cayenne a odmysli si znacku ... aj pri prizmureni oka, nevidim tam nic z Porsche .. ;-\ ..oznacenia a predne svetlomety su v tomto pripade irelevantne. Ked sa pozriete na FF, dnesne ci 40-sat rocne stale je to FF ! ..a musite ho milovat. Vivat laske k motorizmu, vivat Ferrari !
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "SR20"
7. 5. 2012 14:09
Re: FF
??? ze jake Vivat ???

FF je jasne BMW Z3 coupe. Akurat je navyse s pohonom pre zbabelcov (4x4).

Posledne pekne F bolo 275 GTB, potom uz same krabice.