Další ultra-rychlý Mercedes se narodil v Dánsku u Kleemanna. Tentokrá byl za základ vzat sedan řady C do něhož byl nacpán výkon 600 koní! Co to s ním dělá, je nasnadě.
Z M5 neudělá nic.
Proč když se objeví nějaký medvěd s kompresorem, tak ho hned každej pablb srovnává s M5??? M5 je IKONA a když odpojíš v těch rádobysporťákách turbo, nemá nikdo z nich nejmenší šanci. BMW jsou PÁNI MOTORÁŘI a nemusej honit výkon turbem. Smekám před M3 a M5 motorama. Vsadím boty i krk - dát do M5 turbo, tak se dostane bez problémů přes 1000 kobylek.
Howk dopsal jsem.
M5 zdar
A tobě je kolik let prosímtě? Přijde mi to jako výrok někoho,kdo ještě neopustil Základní Školu Nebo to bylo myšleno jako vtip? To bych to pak chápal... Ale moc vtipný to nebylo
M5 s turbem přes 1000 PS.tak je super debilitina.už vidím jak turbo dává 500PS, panebože ty to vidíš.Udělej s tím něco a takový IQ jsem už nepouštěj.Děkuji
V6 CDI und V6 Benziner werden mit der 7G-Tronic erhältlich sein:
C 280 CDI mit 190PS und 3,0 Liter V6-CDI (OM642) ca. Feb/März 05
C 320 CDI mit 231PS und 3,0 Liter V6-CDI (OM642)ca. Feb/März 05
C 230 2,3 Liter V6 M272 mit 204 PS ab Juni 2005
C 280 2,8 Liter V6 M272 mit 231 PS ab Juni 2005 ab ca. Juli auch im SLK, CLK
C 350 3,5 Liter V6 M272 mit 272 PS ab Juni 2005
E 350 3,5 Liter V6 M272 mit 272PS ab Dez 2004
E 280 CDI mit 190 PS 3,0 Liter V6-CDI (OM642) ca Juni 2005, auch im CLK
E 320 CDI mit 231 PS 3,0 Liter V6-CDI (OM642) ca Juni 2005, auch im CLK (+Cabrio)
E 280 V6 M272 mit 231 PS 2,8 Liter Juni 2005
E 400 CDI V8 OM629 mit 300 PS ab ca. September 2005
E 280 CDI 4matic V6-CDI 3,0 Liter 190 PS ab ca. September 2005
E 320 CDI 4matic V6-CDI 3,0 Liter 231 PS ab ca. September 2005
To já vím a právě proto doufám, že mají v plánu ještě, něco silnějšího.
Typuju, taky těch 400 k a cca. 750 - 800 Nm.
Nové S bude teda mít, dost zajímavé motory i techniku. Nemáte nějaké nové podrobnosti?
Odsuzovat 1000PS z tak vyspeleho motoru pokud by doslo k instalaci turbodmychadla, je hloupost. Z 6-ti valce 3,6 od Porsche je taky mozno dostat pres 700PS, takze to by problem jiste nebyl.Pokud si polozime otazku, k cemu takovej vykon, dojdeme pouze k jedine odpovedi- K radosti. A pri te je taky silne cenena okamzita reakce motoru, ktera je u atmosfericky plnenych motoru vyrazne rychlejsi a umoznuje zababvnejsi "pohranini" si s plynem pri smyku atd. Taky opravdu nejde jen o holy vykon a tabulkove hodnoty... Jde o uplne neco jinyho!!!