Kleemann R 50K: další týmový hráč
Mercedes-Benz třídy R není na trhu dlouhou dobu, ale jako jeden z mála vozů nabízí zajímavou koncepci karoserie někde mezi kombi a SUV. Vnitřní prostor je obrovský, v kabině se pohodlně usadí celé basketbalové mužstvo i s trenérem. A právě tento model byl jeden z mála, pro který Kleemann neměl v nabídce tuningový paket.
Zážehový vidlicový osmiválec v modelu R500 dostal přeplňování v podobě mechanického kompresoru, který vdechl motoru výkon 335 kW (455 k) a maximální točivý moment 585 Nm. Podobného tuningu pro verzi R350 se dočkáme koncem tohoto roku, v současné době se nastavení šestiválce s kompresorem testuje.
Pro majitele naftového motoru 320 CDI má Kleemann nachystán KD-Box, přídavný modul k řídící jednotce agregátu. Výkon dieselového šestiválce se zvedne o 26 kW (35 k) a 80 Nm na celkových 191 kW (260 k) a 490 Nm. Kleemann pro eRko dále nabízí širokou paletu litých disků o velikostech 18-20 palců, silnější brzdový systém s kotouči o průměru 380 mm a osmipístkovými třmeny a modul EBL pro vzduchové odpružení, který sníží světlou výšku vozu o 30 mm.