Kleemann SLK20K – trpaslík v posilovně

Kleemann SLK20K – trpaslík v posilovně

 
 

Od dánské firmy Kleemann jsme zvyklí na stroje s výkony za hranicí 500 koní, ale i oni umí upravovat základní modely. Příkladem je SLK20K se základním motorem 1,8 litru, který dostal téměř 50 koní navíc.

Od dánské firmy Kleemann jsme zvyklí na stroje s výkony za hranicí 500 koní, ale i oni umí upravovat základní modely. Příkladem je SLK20K se základním motorem 1,8 litru, který dostal téměř 50 koní navíc.

Na jaře Kleemann představil tuning pro špičkový model SLK AMG a nyní postupně doplňuje nabídku i pro modely se slabšími motory. Pro všechny je určen nový aerodynamický kit obsahující přídavný spoiler pod sériový nárazník, který snižuje vztlak na přední nápravě a díky vhodně tvarovaným kanálům přivádí větší množství chladícího vzduchu k brzdám. Na boky karosérie technici připravili nástavce prahů a na zádi se objevil spoiler na víku zavazadlového prostoru. Pod zadním nárazníkem nemůže chybět difuzor se zakomponovanými lichoběžníkovými koncovkami výfuku. Cílem těchto úprav bylo nejen vylepšení aerodynamiky, ale také vzhledově slabší modely dostat na úroveň špičkového modelu AMG.

Pro základní model s kompresorovým čtyřválcovým motorem 1,8 je připraven výkonnostní kit, který obsahuje upravený pohon kompresoru s novými řemenicemi s jiným převodem a novými řemeny i pro pohon příslušenství motoru. Pro lepší dýchání dostal kompresor na vstup sportovní filtr vzduchu a vše sleduje přídavná řídící jednotka. S touto výbavou se ze sériových 120 kW (163 k) motor dostává na zajímavých 155 kW (210 k) a také točivý moment se posunul z 240 Nm na masivních 300 Nm. Pro lepší zvládnutí vyššího výkonu si mohou zájemci nechat osadit vůz dvěmi různými sadami brzd. Slabší nesou označení KB4 a mají třmeny se čtyřmi pístky a kotouči 355 x 32 mm vpředu a 328 x 28 mm vzadu, silnější KB8 pak disponují osmi pístky v každém třmenu a kotouči 380 x 34 mm vpředu a 345 x 28 mm vzadu. Tyto malé klenoty se pak ukrývají za koly 8,5J x 19“ vpředu a 9,5J x 19“ vzadu. Kola jsou obuta do pneumatik 235/35 ZR 19 vpředu a 265/35 ZR 19 vzadu. Je však možno zvolit i kola o průměru 18“.

Spolupracujeme s TipCars.com
Deutsche Bank se brexitu nebojí, z Londýna se stěhovat nebude Deutsche Bank se brexitu nebojí, z Londýna se stěhovat nebude

Největší německá bankovní skupina Deutsche Bank zůstane…

Kritika Putina zabil ruský agent, tvrdí ukrajinské úřady Kritika Putina zabil ruský agent, tvrdí ukrajinské úřady

Ukrajinské úřady identifikovaly vraha bývalého ruského…

Kontroverzní ropovod dostal od Trumpových lidí zelenou Kontroverzní ropovod dostal od Trumpových lidí zelenou

Administrativa prezidenta Spojených států Donalda Trumpa…

 
 

Tapety








Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Vybrali jsme 10 současných aut s nejodvážnějšími světlomety a svítilnami Vybrali jsme 10 současných aut s nejodvážnějšími světlomety a svítilnami

V našem výběru najdete deset současných aut, u kterých se…

Budoucí elektromobil Škody se vynořuje ze tmy. Zde je silueta Budoucí elektromobil Škody se vynořuje ze tmy. Zde je silueta

Koncept vozu bude mít svoji premiéru na autosalonu v…

 




Mercedes Benz SLK 350 a CLK 350 – Nesnadná volba Mercedes Benz SLK 350 a CLK 350 – Nesnadná volba

Dva otevřené vozy, stejný výrobce, téměř stejný motor…

Mercedes-Benz SLK: automobilka oslavuje 500.000 prodaných vozů Mercedes-Benz SLK: automobilka oslavuje 500.000 prodaných vozů

V roce 1996 automobilka Mercedes-Benz uvedla sériové…

 



 
Tatra 813, která se proslavila jako Kolos a Drtikolka, vyjela před 50 lety

Tatra 813, která se proslavila jako Kolos a Drtikolka, vyjela před 50 lety

Dnes 12:50

Kořeny vývoje těžkého nákladního vozidla Tatra 813 sahají do přelomu padesátých a šedesátých let, ale první exemplář, jímž byla zahájena výroba tohoto modelu byl dokončen v pátek 24. března roku 1967.




Blesk.cz

Mrazivé foto: Hrdinný policista se vyfotil s turistkou, za chvíli byl mrtvý

Mrazivé foto: Hrdinný policista se vyfotil s…

Zapózoval s americkou turistkou a za 45 minut byl mrtvý. Statečný policista zemřel, když se snažil zastavit…

Opilý řidič najel do obchodní tepny Antverp. Obvinili ho z terorismu

Opilý řidič najel do obchodní tepny Antverp.…

Devětatřicetiletý Tunisan, který ve čtvrtek najel ve vysoké rychlosti autem do nákupní zóny v Antverpách, byl…

 

iSport.cz

Růžička zase ožil, po klidu ani památky. Chomutov zázračně probudil

Růžička zase ožil, po klidu ani památky. Chomutov…

ONLINE 17:30 | „Uklidnil jsem se. Na střídačce, v kabině i při tréninku už všechno tolik neprožívám,“ přemítal…

Darida srovnává kouče: EURO 2016? Moc jsme trénovali, asi to byla chyba

Darida srovnává kouče: EURO 2016? Moc jsme…

V reprezentaci je pátým rokem, zažil tři trenéry. Vladimír Darida má mandát srovnávat. Byl Michal Bílek opravdu…

 

Reflex.cz

Václav Klaus ml.: Byty se v Praze nestaví kvůli zeleným fanatikům ve vedení města

Václav Klaus ml.: Byty se v Praze nestaví kvůli…

Pravidelná páteční rubrika, ve které Václav Klaus ml. odpovídá na otázky šefredaktora časopisu Reflex Marka Stoniše.

Jak FBI podezřívala čtrnáctiletého kluka, že je špión. Pak se stal americkým diplomatem

Jak FBI podezřívala čtrnáctiletého kluka, že je…

Američan Robert F. Dorr byl vlastenec, příslušník letectva, diplomat a byl úspěšný publicista. Přesto byl ve 14…