Ale v honbě za kritikou komoušů se zapomíná na kritiku celé Asie.
Viz. Indie, nyní roste rychleji než Čína a proč asi???
Indie taky nemá vývoj, tak musí krást.
Re: Pochvala www.auto.cz za kritiku komoušů v Číně.
Souhlasím. Zvláště ve chvíli, kdy naše vládnoucí garnitura v čele s Ovarem soudruhům z Číny lezou servilně do pr*ele a prodali by jim klidně půl republiky. Číňané nejsou ani dobří zaměstnavatelé, navíc jen kopírují a kradou, co pak vyrobí u nich. Duševní vlastnictví a autorská práva pro ně nic neznamenají.
Re: Pochvala www.auto.cz za kritiku komoušů v Číně.
Než začneš někoho chválit, tak se podívej na reálnou čínskou automobilovou produkci. Plagiáty a napodobeniny se v Číně skoro neprodávají. Číňané o ně nemají zájem. To, že někdo v garáži splácal napodobeninu VW (tito garážisté prostě své výtvory skládají z existujících dílů), nic nevypovídá a současné čínské produkci. Ale chápu, že někdo, kdo čínský trh nesleduje, může zdejším redaktorům na tento levný špek skočit.
Je zajímavé, že v poslední době čtu takovéto zprávy nejdříve na jednom nejmenovaném konkurenčním autowebu, a poté se s malým zpožděním "náhodou" objeví zde.... :-O
z auto.cz jiz odesla snad vetsina lidi co neco opravdu umela a mela tak jistotu ze se pohodove uchyti v mensich magazinech o autech, auto.cz me prijde posledni roky spise jako takova drbarna kde redaktori jedou jen na kliky, takze cim vetsi stupidnost za co nejkratsi dobu vlastne vitezi, nasleduji to novinky ktere si preceteme o den ci dva jinde a na auto.cz je s pompou uvedou jako exklusivni >:D
Číňanov nemožno obviňovať z kopírovania dizajnu, oni ho totiž výrazne vylepšili: okno v zadných dverách sa (možno) dá sťahovať, pretože je rozdelené na 2 časti. >:D
Kdysi SEAT ukradl Fiat Ritmo a začal ho vyrábět jako Rondu. Fiat se bránil a Seat zažaloval. A Španělé přišli s tímhle [odkaz] , že TOHLE VŠECHNO udělali nové, takže to vlastně s původním Ritmem nemá vůbec nic společného, podobnost čistě náhodná. A soudu to stačilo. Takže čemu se tady divíme?
Pro připomenutí - bavíme se o tomhle Ritmu [odkaz]
A nebude to tým, že SEAT pred tým ako sa dostal do rúk vW vyrábal licenčné Fiaty napr. aj 124? Ono to Ritmo sa vyrábalo aj ako SETA Ritmo "Licenční výroba Fiatu Ritmo probíhala i v Barceloně v automobilce Seat. Výroba probíhala v letech 1979–1982 pod názvem Seat Ritmo. Po vypršení licence probíhala výroba až do roku 1986 pod názvem Seat Ronda."