Diskuse

Video: Koenigsegg CCR vjel v Polsku do diváků

1.7.2013

Akce pro veřejnost, kde se předvádí silné vozy. Jsou vždy lákavé, avšak dost často neskončí zrovna dobře.

 

  • 00 Reagovat !

    foto Ondris

    Ondris 01.07.2013  16:57

    ...

    Jiný úhel. Not safe for work.
    [odkaz]

    Nechápu, co mají ti lidé v hlavě. Kdyby seděli na svahu, nic by se jim nestalo.
    • 00 Reagovat !

      foto flyboyeda

      flyboyeda 01.07.2013  17:13

      « Re: ...

      Tak ten tvůj odkaz je mnohem lepší

      pro Koenigsegg to není moc dobrá reklama

      je pravda že Koenigsegg je jak splašený kůň bez stabilizačních systémů
      • 00 Reagovat !

        foto nope

        nope 01.07.2013  19:43

        « Re: Re: ...

        Je to masina pro RIDICE, ne pro zbohatliky. Tot cele.
        • 00 Reagovat !

          foto MariAchi

          MariAchi 01.07.2013  19:56

          « Re: Re: Re: ...

          Problém je v tom, že ne každý řidič je zbohatlík, ale kdejaký zbohatlík se cítí být dost dobrým řidičem.
          A ať už řídil kdo chtěl - byl to jen člověk a klidně mohl udělat chybu.
          S tím měli počítat jak pořadatelé (a nepouštět lidi tak blízko k cestě), tak diváci, kteří tak blízko stáli.
          • 00 Reagovat !

            foto Ondris

            Ondris 01.07.2013  20:05

            « Re: Re: Re: Re: ...

            Jenže když se podíváš na video, on ji udělal dvakrát...
            Na semaforech to přetočil, musel couvat, lidi se smáli, on si chtěl spravit ego a tak to osolil. Že zpanikařil při řešení té druhé situace mu za zlé nemám, vadí mi, že si moc věřil. Podobnou otočku umí udělat i auto na 200 koních, natož bestie s x-násobným výkonem.

            To video je brutální, snad ale aspoň někoho odradí od stání v "první řadě". Alespoň na mně videa a hlavně needitované fotky z nehod podobně působí - ono je to všechno legrační dokud člověk nevidí, co se s tělem stane při nárazu do kamionu ve 150 km/h. Ale to už odbočuju.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 01.07.2013  20:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: ...

              Jo jasná chyba řidiče. Jinak jsem viděl co s tělem udělá tramvaj v nějakejch 30 km/h, i to je brutal
          • 00 Reagovat !

            foto nope

            nope 01.07.2013  20:31

            « Re: Re: Re: Re: ...

            Ano, mas pravdu.
            Jeden komentar pod videem to docela dobre vystihuje..

            "co za idioci stoją kurwa tak blisko˙ ulicy..."

            Nicmene to stejne vypada tak, ze to auto ridil pes a ne zkusenej sofer.
            No a zrovna Koenigsegg je masina, ktera vyzaduje skutecne mistrovske schopnosti.
          • 00 Reagovat !

            foto Bobo-CZ-

            Bobo(CZ) 02.07.2013  12:15

            « Re: Re: Re: Re: ...

            Souhlasím v obou směrech, byť z toho lidského mě to mrzí/bolí víc. Na vině je řidič i pořadatelé, nicméně - komu není rady, tomu není pomoci. Sám bych si takhle blízko k silnici nikdy nestoupl. To je podobně jako v rallye, tam taky stojí lidi na úplně nesmyslných místech.
        • 00 Reagovat !

          foto samael

          samael 02.07.2013  12:05

          « Re: Re: Re: ...

          A kdo jiný než "zbohatlíci" si auto za cenu několika domů koupí?Skuteční řidiči proletáři? >:D
          • 00 Reagovat !

            foto figurka

            figurka 02.07.2013  12:57

            « Re: Re: Re: Re: ...

            "Zbohatlík" nemůže být řidič ? A kdo je vlastně zbohatlík ? Existuje někdo, kdo má "nekonečný nadbytek prostředků" a není zbohatlík ?
            • 00 Reagovat !

              foto Ondris

              Ondris 02.07.2013  13:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: ...

              Zbohatlík je ten, kdo si schodiště společenské stratifikace nevyšel hezky postupně, ale vyjel výtahem (ať již vlastními silami anebo cizím přičiněním). A protože neprošel tím postupným osobnostním rozvojem, chybí mu dovednosti a skutečné postavení a úcta ostatních - často si to tedy kompenzuje přehnaným utrácením nebo předváděním se.
              Příkladem mohou být fotbalisti - peněz mají nad hlavu, ale pořád jsou skutečné honoraci k smíchu.

              Paralela s auty je zřejmá. :-)
              /konecpřednáškyokterounikdonestál :-)
              • 00 Reagovat !

                foto figurka

                figurka 02.07.2013  13:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

                OK ;-) a díky za odlehčenou rakci nad věcí. :yes:
                Čistě hypoteticky i zbohatlík může být pan řidič (schpnostmi), jen je nemusí umět použít/využít díky hlavě.
                A mám dojem, že velmi dobře víš, jak jsem svůj dotaz/narážku zamýšlel. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Ondris

                  Ondris 02.07.2013  13:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

                  Vím - a taky tě ty čtu už x-tým rokem, takže ta reakce byla spíš pro ostatní :-)
                  Je to tak, často vidím kluky s M3/M5/whatever, kteří umí řídit dokonale a stejně si na odjezdech ze srazů neodpustí zamachrovat před holkama nebo před "chudákama" v Oktách. A to jsou to vysokoškoláci...
                  U tuzerů s Golfama to neberu, u lidí s autem za několik milionů a českou nebo německou RZ je to k zamyšlení.
                  • 00 Reagovat !

                    foto figurka

                    figurka 02.07.2013  14:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

                    Znám to. Nepovažuji se za řidiče boha, ale přemýšlet se snažím. Někdy ale bohužel okamžité emoce zvítězí. To momentální nahecování dokáže s člověkem nepěkné věci. Když se nezávodí, člověk by to měl ovládnout. Na druhou stranu mám pochopení pro závodní piloty (hlavně v rally), kdy jedou lidi nelidi kolem. Jedou prostě závod naplno na trati kam je pustil pořadatel. ;-\ Tento případ z Polska je hodně smutný a zbytečný. Na druhou stranu, když se nic nestane, tak poslouchej potom ty lidi, co se tam "válej", že ten borec s Koengiseggem byl pěknej looser a vůbec se nepředved. Chtěji pěkně z blízka rychlost a plamen z výfuku...... ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto figurka

    figurka 01.07.2013  16:58

    Smutně hloupě tragické

    Především tragédie a přání do Polska, ať se z toho všichni dostanou.
    Když ale vidím to video, tak mám pochybnosti a pořadatelích a možná i řidičích. Tohle mi přijde hodně amatérské.
  • 00 Reagovat !

    foto Gilgit

    Gilgit 01.07.2013  17:11

    Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

    Smutná událost, o které jsem si jiz dost precetl v polských médiích.

    Otázka pro redakci - je to doopravdy nutné ukazovat videa nehod? Jakou informacní hodnotu má video takové nehody? Nemuzete ani tvrdit, ze to má informacní hodnotu pro obyvatele regionu, protoze Auto.cz je ceský server a nehoda se stala v Polsku. Jak to vidíte z hlediska etiky? Jde vám jenom o co nejvíc kliku, i za cenu profitu z nestestí druhých?

    Zádám o konkrétní, kvalifikovanou odpoved. Pokud neodpovíte, jste jeste k tomu vsemu i zbabelci.
    • 00 Reagovat !

      foto flyboyeda

      flyboyeda 01.07.2013  17:14

      « Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

      Jakou informační hodnotu to má ty trdlo

      Takovou že když se dostaneš na takovou akci, je lepší být na bezpečnějším místě

      živý a zdravý
      • 00 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 01.07.2013  17:23

        « Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

        Za prvé se nepovazuji za trdlo, za druhé na to, abych vedel kde to muze být nebezpecné, nepotrebuji nejaké video nehody. Na to stací zdravý rozum + opatrení poradatelu.

        Krome toho moji kritiku jsem mínil vseobecne na ukazování videí ruzných tragických nehod, teda i takových, ze kterých se ani pri nejlepsí vuli nikdo v nicem poucit nemuze.
        • 00 Reagovat !

          foto SamanAR

          SamanAR 01.07.2013  17:29

          « Re: Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

          ses trdlo ;-) to ze ty vis kde mas stat neznamena ze to vedi všichni, a to video tu není jen pro tebe ;-) a zadruhé nehoda muze ukazat nejen divakum, ale i ridicum, co se jim muze stat i na suche rovne silnici ;-) a pokud ti to vadi, tak se nato proste nekoukej :-!
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 03.07.2013  00:08

          « Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

          Neznám trdlo, které se (sebekriticky) samo za trdlo považuje, to už by pak ani nebylo to "správné" trdlo... :*) ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto CenturionCz

      CenturionCz 01.07.2013  17:44

      « Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

      Upřímně moc nechápu podobné internetové moralisty, jako jsi ty. Zaprvé je video jasně a pravdivě pojmenováno (Koenigsegg vjel do divaků), takže jsou slabší povahy předem varovány a na video klikat nemusí. Informační hodnotu to video samozřejmě má. Jednak ukazuje, jak snadné je ztratit kontrolu nad silným vozem (a to i na přehledném rovném úseku) a zadruhé ukazuje, že jsou podobné akce nebezpečné jak pro řidiče, tak pro diváky a že je dobré si rozmyslet účast na nich. Nakonec je třeba říci, že sledováním videa tohoto typu nikomu neubližujete a jeho nesledováním nikomu nepomáháte. Lidé jako vy se na internetu pohoršují i nad mnohem decentnějšími videi, ale vsadím se, že v životě ani neposlali dárcovskou SMS nebo nějaké peníze na charitu. Ale všechno se spraví, až se lidi přestanou dívat na videa na internetu...
      • 00 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 01.07.2013  17:54

        « Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

        1. Nejsem rozhodne moralista.
        2. Más pravdu, ze toto video ukazuje, ze jsou podobné akce nebezpecné, ale to vetsina lidí s alespon prumernou inteligencí ví i tak.
        3. Mou kritiku jsem myslel vseobecne, nejen na toto video, ale i na videa z jiných tragédií, ze kterých se urcite nikdo v nicem nepoucí.
        4. Na dobrocinné úcely peníze posílám.
        5. Motiv médií, proc umístují podobná videa, není v tom, aby se lidé poucili, ale v tom, aby se zvýsil pocet kliku, a to mne vadí. Na to nemusí být clovek moralista.
        • 00 Reagovat !

          foto Rubb

          Rubb 01.07.2013  18:37

          « Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

          Nazdar chytrolíne (teda Gilgite). Ty máš pocit, že to většina lidí ví, že je to nebezpečné, když se podíváš na ty desítky lidí bezprostředně okolo cesty na všech podobných akcích, rallye nevyjímaje ???

          1) Já ten dojem nemám.
          2) Video určitě má vypovídající hodnotu, takže jsem pro, aby to sem redakce, když uzná za vhodné, dávala.
          3) Tudíž máš smůlu
          4) Nech si ty moralistické kecy na koledu, anebo můžeš chodit po takových akcích a poučovat diváky kde mají stát - to bude určitě užitečnější :yes:

          Serus
          • 00 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 01.07.2013  19:10

            « Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

            Ovsem, na podobných akcích je casto videt lidi, kterí stojí nebezpecne. Ale vzhledem k tomu, ze podobná videa byla jiz publikována casto, ze po kazdé takové nehode se téma bezpecnosti podrobne rozebírá v médiích, tak jde asi o druh lidí, na které toto nepusobí. Na té konkrétní akci v Polsku jeste byli lidé jasne zmateni poradatelem akce, který postavil bariéry prímo vedle silnice a nechal tam lidi stát, i kdyz mohli stát i na tom vyvýseném terénu (i kdyz zase pri velké smule mohlo vletet auto i na ten vyvýsený terén, ale pravdepodobnost je o hodne mensí).

            Máme proste trochu jiný názor. Nevím ale, proc na moji adresu hned musís pouzívat slova jako "chytrolín" a "moralistické kecy".
            • 00 Reagovat !

              foto MariAchi

              MariAchi 01.07.2013  19:48

              « Re: Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

              Seš chytrolín já ti ktomu gratuluji.
              Na tebe jen tak někdo nemá.
              A víš proč?
              Protožes prokoukl tu zlotřilou redakci a zjistils, že oni se snaží svou prací...(ani nevím, jestli je vhodné to psát)...vydělat prachy!!! Ó hrůzo!! Kdo by si to jen pomyslel, že redaktoři netvoří články jen pro svou a naši zábavu a provozovatel webu ho provozuje, neboť by se jinak nudil.
              Taková rána...

              Jak jistě vidíš, tak hromada lidí s různým stupněm inteligence považuje stání metr od cesty, na které lítaj supersporty řízené kdo ví kým, za dobrej nápad.
              Tak si nech ty moralistické kecy na koledu >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 01.07.2013  20:21

                « Re: Re: Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

                Jestli já jsem chytrolín, tak je otázka jak nazvat tebe. K tvému intelektuálnímu stavu ti gratulovat nebudu, není k cemu.
                Predstav si, ze já vubec nejsem proti tomu, ze se nekdo svou prací snazí vydelat prachy. Otázka je jenom jakým zpusobem. Pokud ti nevadí, ze redakce dávají na své stránky videa z nehod a nestestí, aby si zvýsily pocet kliknutí (nemluvím jen o Auto.cz a tomto videu, ale vseobecne), tak snahou vydelat prachy muzes omluvit v podstate vsechno. Vzdyt treba novinári Blesku nebo nejhorsích bulváru ve Velké Británii se prece taky jen svou prací snazí vydelat prachy. Kazdý podle svého gusta...
                Kdybys rekl lidem, co mne znají, ze jsem moralista, tak by si poklepali na celo. Ale pokud povazujes dodrzování základních zásad lidské slusnosti za moralizování, tak to je tvuj problém.
                • 00 Reagovat !

                  foto MariAchi

                  MariAchi 01.07.2013  21:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

                  Z toho moralistického blábolu máš pravdu v jedné věci - že snahou vydělat prachy se dá omluvit všechno.
                  Otázka je, jestli tu omluvu pak někdo přijme.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Gilgit

                    Gilgit 02.07.2013  01:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

                    Pokud to, co jsem tady napsal, povazujes za "moralistický blábol", tak si nedovedu moc dobre predstavit, co jsi zac. Tak treba odmítání odpadu jako je Blesk pro mne není otázka morálky, ale zdravého rozumu. Normální clovek nemuze císt Blesk. Jen odpad cte odpad (Blesk).
                    • 00 Reagovat !

                      foto MariAchi

                      MariAchi 02.07.2013  07:32

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

                      Promiň, ale ty jsi dost mimo.
                      Já jsem snad psal něco o Blesku?
                      Co tady vůbec pleteš Blesk? Co to meleš o zdravém rozumu, když nejsi schopný reagovat na jedinou větu z tématu?
                      Psal jsem ti, že snahou vydělat prachy se dá omluvit všechno, jde o to, jestli ta omluva bude přijata.
                      Dokážeš na to zareagovat, nebo tu zase vytasíš nějaké úplně jiné téma?
                      • 00 Reagovat !

                        foto Gilgit

                        Gilgit 02.07.2013  08:44

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

                        Ne, já jsem psal o Blesku. Ty jsi v puvodní reakci na mou kritiku napsal o Auto.cz "že oni se snaží svou prací vydělat prachy". Tím v kontextu toho, co jsem napsal já, logicky omlouvás, ze se v elektronických médiích umístují videa nehod a nestestí, protoze to zvysuje pocet kliku a tím pádem se tím dá vydelat víc prachu. Já tvrdím, ze stejným argumentem ("vydělat prachy") se dá omluvit i odpad v Blesku a lecos jiného.

                        Moje reakce na tvoji vetu, ze jde o to, jestli omluva bude prijata. Z mého hlediska urcite ne. Já proti vydelávání penez nic nemám, ale snahou vydelat prachy za kazdou cenu se podle mne nedá omluvit vsechno. Ty to asi vidís jinak.

                        Myslím, ze nemá cenu dál diskutovat. Máme zrejme zcela odlisné názory.
                        • 00 Reagovat !

                          foto MariAchi

                          MariAchi 02.07.2013  11:37

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

                          V podstatě to vidíme dost podobně, já se jen nad tím nepozastavuju a snažím se ti to vysvětlit :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Gilgit

                            Gilgit 02.07.2013  13:04

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

                            Takze témer shoda názoru
            • 00 Reagovat !

              foto Rubb

              Rubb 01.07.2013  20:18

              « Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

              No přesně jak píšeš, každý máme trochu jiný názor... ale pak si nestěžuj na redakci, ta chce vyhovět všem ;-)

              Jinak dneska jsem nějak chytl na první našlápnutí, ale no war :-)

              Měj se
              • 00 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 01.07.2013  20:22

                « Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

                OK :yes: :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Biest

          Biest 02.07.2013  21:08

          « Re: Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

          gilgit, ste moralista atrepete hovadiny (bez urazky). uz sa to snazite len zahrat do autu a evidentne potrebujete mat posledne slovo.

          pre mna konkretne (a verim, ze pre 90% ludi, ktori ho videli) to video malo informacnu hodnotu 1000 x vacsiu ako keby som o tom cital... jedno skvele prislovie hovori ... je lepsie 1x vidiet ako 100 x pocut ...
    • 00 Reagovat !

      foto Autoservis

      Autoservis 01.07.2013  19:21

      « Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

      Co je špatně na tom když někdo ukáže něčí blbost? A že na tom videu těch blbců bylo.
      • 00 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 01.07.2013  19:28

        « Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

        Tech blbcu tam bylo dost, to je pravda. Ale, jak jsem napsal nahore, podle mne velkou vinu nesou poradatelé.
    • 00 Reagovat !

      foto Kvason

      Kvasoň 02.07.2013  09:06

      « Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

      Naprostý souhlas... tady je to o klicích, počtu zobrazených stránek... a o ničem jiném... přestože se to někteří snaží ukecat... Prostě zveřejníme cokoliv... vždyť jsme přece AutoBlesk... :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 02.07.2013  09:09

        « Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

        Bohuzel.
    • 00 Reagovat !

      foto Tomas-Kovarik-Auto-cz-

      "-- skrytý --" 02.07.2013  12:02

      « Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

      Dobrý den. V žádném případě se na Auto.cz nikdy neobjeví videa, která by byla drastická, nemorální, pohoršující, která by ukazovala utrpení obětí, kusy lidských těl atd. V tomto případě šlo pouze o to, aby si všichni uvědomili, že i zdánlivě nevinná rovinka se může stát zrádnou a že jako diváci při podobných akcích by rozhodně nikdy neměli stát podél trati. V tom z mého pohledu není nic neetického. Už při té obrátce bylo zjevné, že řidič ani náhodou neměl automobil pod kontrolou. Osobně je mi těch lidí líto.
      • 00 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 02.07.2013  18:20

        « Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

        Pane Kovaríku, dekuji za odpoved. Osobne si sice myslím, ze publikace takových videí není nutná, ale na to mohou být, jak i zdejsí diskuse ukázala, ruzné názory.

        Vzhledem k tomu, ze se zdá, ze nadále nejakým zpusobem vedete redakci Auto.cz, chtel bych zadat jeste dva dotazy nesouvisející s touto tragédií:

        1. Jak je mozné, ze vetsina textu o ekonomice mezinárodního automobilového prumyslu vycházejících na Auto.cz je proste opsaná (casto samozrejme zkrácene) ze zahranicních médií jako Automotive News atd., casto je i nadpis nezmenen. Jako zkusený novinár, kterým zrejme jste, jiste víte, ze toto není normální v bezné mediální praxi. Není to normální tam, kde se delá kvalitní novinarina, není to ani normální v západoevropských médiích Vaseho vydavatelství. Neco jiného je cerpat a citovat z jiných médií, coz je bezná novinárská praxe, a neco jiného opisovat celé clánky bez jakékoliv vlastní invence a casto i znalosti tématu.

        2. Jak je mozné, ze nekdy není ani uveden zdroj této informace, viz napríklad dnesní text o Fordu v Rusku. To je nejen v jasném rozporu s novinárskou etikou, ale snad i s nekterými zákonnými normami.

        Predem dekuji za konkrétní odpoved, protoze mne názor vedení Auto.cz ci motoristických médií vydavatelství Ringier Axel Springer velice zajímá.
        • 00 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 02.07.2013  20:27

          « Re: Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

          Je neskutečné, co to tady zase předvádíš.

          Tyhlety věci se řeší soukromně a né někde v diskuzi. Tohle ukazuje na tvůj velký osobní problém. 8-s :no:

          Kontakty i tel. čísla máš dole na stránce.
          • 00 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 03.07.2013  01:15

            « Re: Re: Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

            Tvoje názory jiz znám a moc mne nezajímají. To platí i pro tvoje kecy o mých osobních problémech.

            Bez radeji do nejaké jiné diskuse bránit GTIho. Minule jsem se tvými reakcemi výborne bavil.

            Nevím proc by se tyto veci mely resit soukromne. Zpusob psaní clánku je verejný a dotýká se vsech ctenáru, tak i odpoved muze být verejná.
            • 00 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 03.07.2013  09:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

              Ubohé, co tu předvádíš, krkem to leze více lidem. Viz tato (a nejen tato) diskuze.

              Opět se pasuješ do role "mluvímzavšechny" což je mi z podstaty odporné. Navíc to tu opravdu nemá co dělat. 8-s :no:

              Podivuji se nad tím, jak ty, ve své "prozřetelnosti", vypisuješ tak jednoduché názorečky v domnění, jak to všem nandáváš.
              Nandáváš to ovšem jen sám sobě. :-!
              • 00 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 03.07.2013  09:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

                Skoda casu reagovat na primitiva tvého typu (viz tvoje reakce nejen na mne, ale i v ruzných jiných diskuzích). Ale prece:

                1. Nikde nenajdes, ze bych napsal neco ve smyslu "mluvímzavšechny", takze ti to klidne muze být i nadále z podstaty odporné. Napsal jsem, ze zpusob psaní clánku se dotýká vsech ctenáru, ne ze za ne mluvím. Není to ale poprvé ze nejsi schopen pochopit jednoduché vety.

                2. Mozná to tu opravdu nemá co dělat, ale to vázne není tvuj problém. Pokud bude pan Kovarík chtít odpovedet, tak odpoví, pokud ne, tak ne. Názor nejakého Jossalita v tom nehraje roli.

                3. Rád bych vedel, co si predstavujes pod pojmem "jednoduché názorečky": Uz se zase zacínás vztekat a tehdy bývás vzdycky jazykove kreativní.

                4. To, ze tebe veci jako novinárská etika nebo autorská práva nezajímají, to je evidentní, takze se k takovým tématum nevyjadruj.

                5. Já nechci nikomu nic nandávat, jenom bych rád, aby Auto.cz bylo kvalitnejsí, a k tomu smeruje má kritika. Ale pokud si myslís, ze si to "nandávám jen sám sobě", tak muzes být jenom spokojen.
                • 00 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 03.07.2013  10:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

                  Honíš si tu akorát veřejně triko. 8-s :no:

                  Tohle je vlastní všem diskuzním hulákačům, potřebují jít vidět, potřebují se prezentovat před davem. Nicméně v reálném životě to jsou zoufalci, kteří se neumí podepsat svým ksichtem pod své názory.

                  Znovu ti opakuji, máš tam dole kontakty na redakci, včetně telefonních čísel, zavolej tam, napiš jim, nebo se tam osobně zastav.
                  Takhle se řeší problémy, né nějakým anonymním vypisovaním nesmyslů do diskuzí (!).
                  8-s :no:

                  To jak ty nepotřebuješ reagovat, krásně vystihuje fakt, že tu na reakce čekáš jak kura na sopel.
                  Takže zkus tu hlavu používat taky na něco jiného, než na to, aby ti nepršelo do krku. Nazdar.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Gilgit

                    Gilgit 03.07.2013  10:52

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

                    OK, takze poslední reakce na psychopata Jessalito:

                    1. Co já delám je moje vec, ne tvuj problém.
                    2. Nevidím duvod, proc by odpoved pana Kovaríka nemohli císt vsichni v diskuzi.
                    3. To nejsou moje názory, ale konkrétní zduvodnená kritika. Je formulována slusne a konkrétne a nebyl by problém se pod ní podepsat. Není v tom nic, co by tomu bránilo, jak se kazdý muze presvedcit.
                    4. Naopak rád bych vdel jak se ty podepisujes pod svoje primitivní hulvátské útoky nejen proti mne, ale i jiným diskutérum na jiných fórem. ty jsi vázne tak primitivní, ze si ani neuvedomujes, ze proti mne pouzívás argumenty (anonymita), které vlastne hovorí proti tobe.
                    5. Co se týce cekání na reakce: Pokud jsi si milý primitive vsiml, reaguji jenom na tvé odpovedi. Nebyl jsem to já, kdo te oslovil první nebo má jakýkoliv zájem o nesmyslné diskuze s tebou. Jak jsem ti jiz nedávno psal, jediný plus tech diskuzí je ze se clovek dobre pobaví nad tvým vztekáním a tvou hloupostí. Takze koncíme neplodné diskuze a ted si muzes prskat jak nafouklé jelito. >:D >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Bobo-CZ-

          Bobo(CZ) 02.07.2013  23:04

          « Re: Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

          Souhlasím s jossalitem, tohle do diskuze pod dané téma nepatří a vůbec bych se nedivil, kdyby p. Kovařík na tyhle tvoje narážky nereagoval. Kdokoliv přece chce šéfredaktorovi nebo redaktorům Auto.cz napsat, může k tomu využít kontakty na stránkách.
          • 00 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 03.07.2013  01:22

            « Re: Re: Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

            Ano, tohle pod dané téma nepatrí, ale je to prílezitost polozit panu Kovaríkovi konkrétní dotazy. To nejsou zádné narázky, ale dva konkrétní, slusne formulované dotazy. Nechci se tady dlouze rozepisovat, ale napríklad opisovat clánky bez uvedení zdroje, to zádný slusný a kvalitní novinár nedelá. Doufám, ze mi v tom nebudes oponovat. Proto mne zajímá názor pana Kovaríka. Nevidím duvod, proc by dotaz i odpoved nemohly být verejné. Ty ano?
    • 00 Reagovat !

      foto Bobo-CZ-

      Bobo(CZ) 02.07.2013  12:18

      « Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

      Za tohle redakce nemůže a zbabělcema bych je rozhodně nenazýval. Tohle je jasně chyba řidiče, kterej to vůbec neměl v rukách, a pořadatelů, kteří dovolili, aby lidi stáli takhle blízko u silnice. Ti co byli na svahu viděli líp a ještě se jim nic nestalo. Tohle ti nevadí?!?
      • 00 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 02.07.2013  12:28

        « Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

        Samozejme ze je to chyba ridice a poradatelu, ale co to má spolecného s otázkou, zda se mají taková videa ukazovat nebo ne.
        • 00 Reagovat !

          foto Bobo-CZ-

          Bobo(CZ) 02.07.2013  13:17

          « Re: Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

          Mě osobně to nijak nevadí, naopak si myslím že pro většinu lidí to může být ponaučení. A těch lidí lituju, doufám že to bude v pohodě, nemám další informace jak na tom jsou.
    • 00 Reagovat !

      foto Bobo-CZ-

      Bobo(CZ) 02.07.2013  12:20

      « Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

      A informační hodnotu to má tu, že to vidíme, víme o tom a ti z nás co mají v hlavě mozek si z toho vezmou ponaučení, že kdyby se na nějaké takové show ukázali, tak aby si dali bacha, že hrozí i toto!
      • 00 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 02.07.2013  12:30

        « Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

        Ano, dá se to tak videt, ale myslím si ze ti z nás, co mají v hlave mozek, ví jak se chovat pri podobných akcích i bez takového videa.
        • 00 Reagovat !

          foto Bobo-CZ-

          Bobo(CZ) 02.07.2013  13:20

          « Re: Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

          Souhlasím s tebou. Nicméně osobně kvituji že redakce tohle video vydala. Jako nechtěl bych tady vidět žádný masakry, střeva na silnici atp., ale tohle je v "mezích". A upřímně, jestli to aspoň někomu ze zdejších diskutérů zachrání život, tak díky za to. Jako je to sportovní tragédie, ale bohužel k tomu dochází a jak sám vidíš a musíš uznat, stálo podél silnice hodně lidí co ten mozek asi nechali doma.
          • 00 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 02.07.2013  14:52

            « Re: Re: Re: Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?

            To je fakt.
  • 00 Reagovat !

    foto Midlosek

    Midlosek 02.07.2013  11:41

    Je vidět

    že ten co s autem jede, je opavdu vyježděný, zkušený a má auto plně pod kontrolou...
    Toho měl pořadatel raději odstavit už po té otočce 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto nope

      nope 02.07.2013  12:19

      « Re: Je vidět

      Davat dvojku z omezovace a jeste stale mit plyn az na podlaze dokaze jen naprosty idiot.
      Obvzlast v takove bestii, jakou Koenigsegg CCR bezesporu je.
      Kdyz se k tomu prida pomerne nerovna silnice.. uf. Stesti, ze to nedopadlo hur.
      • 00 Reagovat !

        foto Bobo-CZ-

        Bobo(CZ) 02.07.2013  13:22

        « Re: Re: Je vidět

        Souhlas, uff. Nemá někdo pls informace jak na tom jsou ti zranění?
  • 00 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 02.07.2013  12:21

    Posypová sůl

    Akce jak sviňa a nikde žádná ambulance... ;-\ Aspoň si můžu říct, no jo, pol...
    • 00 Reagovat !

      foto Bobo-CZ-

      Bobo(CZ) 02.07.2013  13:21

      « Re: Posypová sůl

      Sanitka pak dojížděla, je to vidět na tom posledním videu.
    • 00 Reagovat !

      foto figurka

      figurka 02.07.2013  13:53

      « Re: Posypová sůl

      Z vlastní zkušenosti ti můžu říct, že dostat někam sanitku z vyhrazeného stání je někdy díky lidem celkem oříšek a ještě se potom diví, že je pořadatel jemně řečeno striktní a nekompromisní.
      • 00 Reagovat !

        foto Pekelna-Micinka

        Pekelná Micinka 02.07.2013  14:12

        « Re: Re: Posypová sůl

        No tady by asi bylo nejlepší, kdyby stála na začátku dráhy, jak se otáčejí ta auta.
        • 00 Reagovat !

          foto figurka

          figurka 02.07.2013  15:29

          « Re: Re: Re: Posypová sůl

          Těžko soudit. Nevím(me), co vše a kde kolem se dělo. Jestli to byla silnice u nějakého areálu, kde se dělo ještě něco jiného atd.
  • 00 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 02.07.2013  14:34

    Koukám v Poznani

    samej inteligent.
  • 00 Reagovat !

    foto dederon00

    dederon00 02.07.2013  15:53

    ???

    na konkurencnom webe o autach vcera zverejnili prve dojmy z vw golf variant. vy sa radsej venujete senzi videam ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 02.07.2013  16:18

      « Re: ???

      taky to nechápu, asi to v té makovici mají stejný jak ten řidič, protože tady na netu jsou 100kW auta pro blbce co neumí jezdit, když jim nestačí auris hybrid, natož HTP.
  • 00 Reagovat !

    foto Kuban

    Kuban 03.07.2013  10:20

    podle české dementality

    podle české dementality by měli podobné akce zakázat... Tak jako u nás rally...
    • 00 Reagovat !

      foto Kuban

      Kuban 03.07.2013  10:26

      « Re: podle české dementality

      jen na okraj, nechci obhajovat toho rádoby blbce, ale kdo někdy v supersportu seděl, nebo ho řídil a že těch příležitostí dnes i v ČR je, vyzkoušet si na letišti plný kotel prostě ví, že to auto se na takovém povrchu chová jak vytřesená šílená ženská... Nad 200kmh stačí blbý impuls do řízení a auto odskočí a je o zábavu postaráno....

      Ani sprint (rovinka) není tak úplně snadný druh sportu jak se na první pohled zdá!!!
  • 00 Reagovat !

    foto BiffCZ

    BiffCZ 13.07.2013  08:34

    Zde jsou samí znalci že? :)

    Jen bych zde rád uvedl pár věcí na pravou míru copak se stalo...
    Za prvé pro REDAKCI a AUTORA, ano s tímhle autem měl STIG problémy, jenže s první verzí která neměla vzadu křídlo a používal ho na závodní DRÁZE, tedy na OKRUHU v zatáčkách atd a rychlosti které ani tenhle trouba nedosáhl ;-) Takže jsem se zasmál Vaší (ne)znalosti...

    Ano ten co řídil tohle auto byl (jestli ho lidi nezabili tak ještě je) hrozně šikovný... Jak je vidět už na začátku na jiném videu kdy se ho pokusí otočit. Zcela zjevně měl své auto v malíku jako znalosti o fyzikálních zákonech...

    Ale zejména copak se stalo...
    O sprint nešlo... jak zde někdo psal že to není nic lehkého sprint/drag - Ne není to lehké i když jedete po rovině... Jezdil jsem i pár sprintů kdy foukal relativně silný nárazový vítr z boku a dělá to divy... A i bez větru se stane že auto vybočí ze směru...

    Ale zpět k věci frajírek zkoušel driftovat na rovině což je vrcholem umění jet s autem v lehké klikatici a stále protáčet kola... Stačí se podívat na pár videí zejména z arábie kdy driftují na rovné silnici... Tak to chtěl taky zkusit... Ale opravdu...hroznej blbec....
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Počasí s Honsovou: Čeká nás mrazivý víkend, v neděli pozor na ledovku

Počasí s Honsovou: Čeká nás mrazivý víkend, v neděli…

Třetí adventní víkend bude ve znamení pravé zimy. Nejvyšší odpolední teploty budou většinou zůstávat pod bodem…

Prostitutky, drogy a chlast: Šestnáctiletý panic vyhrál výlet na ostrov sexu! Rodiče v šoku

Prostitutky, drogy a chlast: Šestnáctiletý panic…

Na nechvalně proslulý ostrov Sex Island, na kterém se opět pořádá nevázaná párty zahrnující prostitutky,…

 

iSport.cz

Tragédie kapitána Stuttgartu. Na stadionu mu zemřel otec

Tragédie kapitána Stuttgartu. Na stadionu mu zemřel otec

Vítězství fotbalistů Stuttgartu nad Herthou Berlín v dnešním bundesligovém zápase zastínila tragická událost…

SESTŘIHY: Sparta jen s bodem, Opava, Slovácko i Teplice slaví výhry

SESTŘIHY: Sparta jen s bodem, Opava, Slovácko i…

V 19. kole FORTUNA:LIGY znovu ztratili fotbalisté Sparty, když jen remizovali v Příbrami 1:1. Bohemians hráli…

 

Reflex.cz

Všechny naše desky končí pozitivně, říká hudebník a producent Pavel Richter

Všechny naše desky končí pozitivně, říká hudebník a…

Na konci roku, ve kterém jsme si několikrát připomněli čtyřicet let od vzniku hudebního stylu ambient, jsme se…

21 nejlepších filmů pro děti všech dob. Snímky, které mají rádi i rodiče

21 nejlepších filmů pro děti všech dob. Snímky,…

Určitě se s námi pohádáte: každá rodina má vlastní dětskou “hitparádu”, takže vybrat, nedejbože dokonce seřadit…