Na koncepci svejch aut nehodlá Christian von Koenigsegg nic měnit. Dál to budou V8 a pohon zadní nápravy. Jen do budoucna připouští možnost pomocných elektromotorů v kolech přední nápravy
V původnim textu ještě vysvětluje důvod proč šel do V8 místo V12
Šel? Trochu zvláštní formulace. Nejprve chtěl brát V8 od Audi, ale Audi jim nechtělo dovolit motory upravovat. Pak chtěl V12 od Motori Moderni, ale Carlo Chiti zemřel a produkci nezvládli rozjet. Třetí pokus byla upravená V8 původem od Fordu. Ta však vůbec nesplňovala jeho potřeby. A protože se mu nechtělo počtvrté úplně měnit motor, zůstal s tou Fordí V8, kterou museli překopat a postupně si ji víc a víc upravovali k obrazu svému.
Kdyby tedy Chiti žil o něco déle, pravděpodobně by první sériový kus měl V12. A to rovnou derivát jednotky navržené pro F1.