Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Koenigsegg One:1 pojede až 450 km/h, nabídne ideální poměr výkonu a hmotnosti

Christian von Koenigsegg je vizionář, který změnil své sny ve skutečnost. Jeho nový model bude mít ideální poměr výkonu a hmotnosti a mohl by jet rychlostí až 450 km/h!
Zpět na článek
1. 10. 2013 14:59
1. 10. 2013 15:00
1. 10. 2013 15:20
1. 10. 2013 15:33
1. 10. 2013 15:33
1. 10. 2013 15:42
1. 10. 2013 17:07
1. 10. 2013 18:09
1. 10. 2013 18:14
1. 10. 2013 20:35
2. 10. 2013 13:41
2. 10. 2013 13:44
2. 10. 2013 13:51
27. 2. 2014 21:17
1. 10. 2013 21:46
27. 2. 2014 21:13
Avatar - flyboyeda
1. 10. 2013 14:59
Hovadina
tohle auto mi připomíná ty auta co jezdí na soných jezerech v Americe a je stejně užitečné a praktické v běžném provozu

tohle auto rozhodí i miniaturní kamínek, či nerovnost, nepřejede přes retardér, bude tak drahé, že se ho mechanici v místních servisech budou bát dotknout, ale když se pokazí přijede borec ve Fábii od Koeniggsegu aby to dal do pořádku a to mi příjde komické

Ve VW už pochopily že Veyron, je minulost, Koeniggseg to nechápe, proto Koeniggseg bude minulost
Rozbalit vlákno
15
Avatar - PTS
1. 10. 2013 15:20
Re: Hovadina
Toto auto má být (stejně jako Veyron) imagemakerem. Už nejde o to, zda to auto bude mít pro "obyčejného" člověka smysl. Zde jde čistě o to, být Numero Uno. To, že vývoj atd. bude dosahovat astronomických výšin je jasné už teď, ale myslím, že pro Koenigsegg to bude dobrá investice pro to, aby mezi vyššími vrstvami společnosti byl o jejich vozy větší zájem a oni tak mohli navýšit cenu... Agera je dle mě jeden z nejhezčích vozů moderní produkce a jsem velice zvědav, zda se toto soudruhům von Koenigsegg povede :yes:
Avatar - flyboyeda
1. 10. 2013 15:33
Re: Hovadina
VW má větší rozpočet - proto bude vždy VW- respektive Bugatti- Veyron numero Uno

hotovo a tečka
Avatar - flyboyeda
1. 10. 2013 15:33
Re: Hovadina
nejvyšší vrstvy jak ty je nazýváš budou jezdit v Audi Nanuk
Avatar - flyboyeda
1. 10. 2013 15:42
Re: Hovadina
Ano Agera je krásná, ale bude to stejné jako s Zondou, pro mě když se řekne Pagani vybavím si Zondu a né Huyauru či jak se tomu nadává

to znamená Ageru nebude mít lepšího nástupce, už se to bude jenom zhoršovat

Pagani a Koeniggse jsou pro mě kapely jednoho hitu, nebo singlu

Pagani - Zonda

Koeniggseg - Agera
Avatar - EauRouge
1. 10. 2013 17:07
Re: Hovadina
Kdybys nesrovnával všechno s fábií a pochopil kontext a prostředí pro který je to auto vytvořený, tak by se ti mohli trochu rozšířit obzory. A neblil bys takový hlouposti.

Doporučuji ti navštívit youtube a najít si tam "inside Koenigsegg"

Ve VW pochopili že Veyron je minulost? Aha, tak proto už dva roky vyrábějí speciální edice speciálních edic a dál ho udržují naživu. Navzdory tomu, že ho prodávají za třetinu výrobní ceny.

PS: Když neumíš napsat Koenigsegg, tak to aspoň opiš z titulku.
Avatar - flyboyeda
1. 10. 2013 18:09
Re: Hovadina
nesrovnávám Koeniggseq s Fábií jestli si myslíš že si to myslím tak si Jantar

myslím si že jsi Jantar

je po něm stále poptávka, to je stejné jako Pagani Zonda,

Doporučuji ti zajít do Bohnic za panem Chocholouškem

Projeď se v nějakém supersportu ve městě, nebo obyčejné cestě a probereš se
Avatar - flyboyeda
1. 10. 2013 18:14
Re: Hovadina
představ si že s takovým autem co je na obrázku můžeš jezdit asi po 20% silnic a musíš mít sebou supersportovní mapu, mapu která ti řekne, kde se dá jezdit s supersportty

Naopak s Audi Nanuk můžeš i mimo cestu, takže máš 100% silnic a třeba 20-30% navíc mimo cestu, nechci se omezovat,proto volím Nanuk
Avatar - EauRouge
1. 10. 2013 20:35
Re: Hovadina
Tvoje schopnost dedukce z textu je zoufalá. Kromě toho, že tvoje domněnka že si na běžné cestě v takovém autě zlomíš páteř, je mylná. Tak je tu i vynález jménem závodní okruh. A jelikož mi není 14 jako tobě, tak už jsem měl možnost vlastnit pár sportovních aut a i projet se v řadě aut s podobným ražením. Každý hezký letní den jezdím do práce Carrerou 2 964 a zbylé dny v 3er E92. A hádej co, jezdím po městě a mám páteř i zbytek těla v celku. A není to to nepohodlné jak by sis mohl přečíst v tvém oblíbeném časopise "Klišé automobilového průmyslu - vydání pro vodnatý hlavy" v kterém si asi našel i mapu pro supersporty.
Nanuk je super, jen kdyby existoval a nebyla to jen krabička z plastu obšlehnutá tuším od giugiara. To jen tak na zakončení tvý snahy o slaboduchý troll.
Avatar - flyboyeda
2. 10. 2013 13:41
Re: Hovadina
třesky plesky, na okruh je tohle auto taky hloupé, místní burani ti dali za pravdu, uží si svou slávu, jinou mít nebudeš
Avatar - flyboyeda
2. 10. 2013 13:44
Re: Hovadina
V kolika Koenigsegg si jel, jel si vůbec někdy v nějakém supersportu po normální silnici či ve městě, až budeš mít tu skušenost, pak mě pochopíš, zatím není divu že mi nerozumíš, všechny supersporty s extrémně nízkými podvozky jsou k prdu, Nanuk to je revoluce, nová dimenze , level a hlavně budoucnost
Avatar - flyboyeda
2. 10. 2013 13:51
Re: Hovadina
ty *** Nanuk je Giugiaro, to není obšlehnuté Audi vlastní Lamborghini a Lamborghini vlastní Ital Design tudíž i koncep Giugiaro Parcour, to že si Audi vzalo koncept Giugiaro je jenonm dobře, znamená to že je reálné, že se bude vyrábět
Audi se tím netají že je Nanuk = Giugiaro Parcour a naopak

to je jako by jsi řekl že Fabie je obšlehnuté VW Polo

KOenigsegg co nevidět taky zbankrotuje a tenhle One ho zničí

Koenigsegg ONE je hrozně hloupý koncept, nemá žádnou přidanou hodnotu, kde sním chceš jezdit 450 KM/H , ve snu ?

Prober se
27. 2. 2014 21:17
Re: Hovadina
"KOenigsegg co nevidět taky zbankrotuje a tenhle One ho zničí

Koenigsegg ONE je hrozně hloupý koncept, nemá žádnou přidanou hodnotu, kde sním chceš jezdit 450 KM/H , ve snu ?" opraavdu nechápeš o co jde >:D a tak jak je pro tebe komické že k týpkovi s pokažým bugaty přijede týpke ve fábce tak mě zas příjde komické jak ty nechápeš obchod a účel věcí. >:D ale mel si dál... jen mě baví že zatím tu s tebouz nikdo nesouhlasí, i hodnocení příspěvků máš vesměs negativní takže je očividné že s tebou nikdo nesouhlasí ale ty si budeš mlít pořád svoje >:D
1. 10. 2013 21:46
Re: Hovadina
podla tvojej "logiky" by sa uz mali vyrabat len terenaky >:D zrusil by si vsetky supersporty ? >:D
27. 2. 2014 21:13
Re: Hovadina
hej nezlob se na m ale normálně jsem se kvůli tobě musel zarewgistrovat, ty ťápeš šílené zmatiny už jen tím prvním příspěvkem jsi potvrdil svou slaboduchost pokud si nepochopil význam těchto aut, a na co slouží, za prvé na to že si hraješ na to že všechno víš a znáš tak si napsal šílenou kravinu, asi jsi v životě nebyl na cestách mimo naší republiku pokud si myslíš že na běžné cesty se to nehodí, téměř všude v cizině jsou cesty naprosto přepichové hladké bez výmolů, dlaší věc, kdyby si se orpavdu o tyto věci zajímal tak by si věděl že ty auta jsou sériové do běžného provozu a tím pádem musí splňovat veškeré základní homologace což zahrnuje i dostatečnou výšku podvozku na přejetí retardéru. další věctyhle auta si nekupují dělníci z fabriky ale multimilionáře, , další - ty si myslíš že takové auta se vozí do běžného servisu , nebo že by to tam někdo takovéý přivezl ? pro tyhle drahé auta jsou servisi kde se na takové auta specializují a obvykle jsou součástí pobočks ve které si to auto koupíš nebo ti na ně dají kontakt. další vc koenigsegg je pro tebe agera ? :DDDD hochu.. raději už nemluv (či nepiš) >:D v první řadě koenigsegg= CCX což je legenda... navíc u těchto zaneček nejde o to porad jich stovky, jsou to značky patřící pod automobilové giganty, jak si sám npasal VW atd, tyto auta se vyrábí proto že to mají být klenoty, něco extra čemu poroste i nadále hodnota protože jich bude jen pára každý z nich se bude honosit titulem nejrychlejšího sériově vyráběného auta světa v roce xxxx. buduje to prestiž těch automobilek pro které spadají protože se zde bude jednat o díly špičkových kvalit a zpracování cuž má dělat reklamu tomu že i jejich ostatní auta se vyrábí pečlivě a že to umí. A předhánění v rychlosti už je jen třřešnička na dortu. navíc se díky výzkumům pro tyhle auta příjde na různé novinky které se zapojují i do sériových běžných aut protože zlepšují jízdní vlastnasti, nebýt tedy těchto soutěží a různých závadů F1 apod tak by jsem dnes s autama nebyly tam kde jsme, pro mě osobně jev hypersportech č1 konegsegg, je to krásné auto a má fantastické zrychlení a design. a ta *** o tom že ho rozhodí každý kemmíjek mě taky pobavila >:D jo rozhodí ale možná tak v rychlosti přes 300km/h , asi ti nic neříkají pojmy jako přítlak aerodynamika či valivý odpor. další níž v příspěvku to srovnáváš s fordem Nanuk, je to jako by jsi srovnával F22 raptor a boing s tím že f22 je k * protože se do něj vleze jeden chlap, moc to žere atd.. chápšeš vůbec funkce různých aut ? jako např proč se supersportům říká supersport, pro je gt gt a tak dál ? plácáš tu dhoromady páté přes deváté, ty auta mají úplně jiný účel, byly vyrobeny z úplně jich důvodů a mají oslovit úplně jinou klientelu. stejně tak jak když npsal s nadsázkou kravinu typu přijede tam týpek ve fábi.. jo přijede ale přije proto že fábie je postřební laciné auto pro běžný provoz. Takže já na tom nic komického nevidím. pač ten týpek bude i tak slintat nad tím že má někdo koenigsegga kterému by rád provětral pírka a užil si jeho skvělý zátah a přilnavost.. to je auto pro potěšení z jízdy a né na to aby si s ním jezdil a nákupy. i když já osobně mít takoé auto, tak mi v garáži nelží tak jak těm paďourům. Jako nezlob se na mě ale co jsem si od tebe četl tak mi příjde že si prostě nějak nepochopil skutečnost toho proč se to vyrýbí , na co se to vyrábí a pro koho.. v podstěta mi příjde že nechápeš marketing jako takový, jinak by jsi takové kraviny nemohl napsat, tomuhle by se musel smát jakýkoliv manager který se pohybuje v uatomobilovém průmyslu, nejspíš by si myslel že to píše tak 14ti letý přechytračelý kluk co se rád poslouchá.