Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Koenigsegg One:1: První snímek auta s jedním koněm na kilogram váhy

Švédský výrobce polozávodních superaut Koenigsegg pracuje na unikátním projektu auta, které má ve stejném poměru výkon v koních a hmotnost. V obou případech bude mít hodnotu 1400.
Zpět na článek
9. 2. 2014 00:58
9. 2. 2014 01:05
9. 2. 2014 07:40
9. 2. 2014 20:13
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 16:19
Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka je na
V české republice není silnice ba ani dálnice kde by se stím dalo jezdit, člověk musí furt přemýšlet kde projede, kde jsou retardéry, kde jsou nerovnosti , díry a to je otravné, tohle auto se mi moc nelíbí a je hloupé, Jsem zvědavý jak dlouho to Von Koenigseggovi ještě vydrží než zkrachuje

Koenigsegg CCX semi vždy moc líbil, ale všeho moc škodí

na naše silnice Range Rover, nebo Audi A,S 6 a na okruh Caterrham Lola R300
to je moje řešení
Rozbalit vlákno
94
Avatar - RWD
8. 2. 2014 16:29
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Já na něj mít tak si ho rozhodně koupím :P
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 16:35
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
to auto je blbost, ale lidi si kupujou i blbosti ,tak proč ne
Avatar - speeder75
8. 2. 2014 16:34
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Jsem si jistý, že Christian von Koenigsegg se teď doma drží za hlavu, protože auto nedělá s ohledem na české podmínky. :-(
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 16:36
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
a s ohledem na jaké podmínky je dělá?
Avatar - speeder75
8. 2. 2014 16:41
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Okruhové. Zajede to možná nějaký rekord na severní smyčce, nebo jinde a pak už nejspíš bude stát v klimatizované garáži nějakého sběratele.
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 16:44
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
když je auto stavěné na maximálku, je stavěné na úkor těch ostatních předností a tenhle krám na nic rozhodně na severní smyčce žádný rekord nezajede, probuď se
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 16:47
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
třeba takový Veyron má vyšší maximálku jak Zonda a Aventador, a i přesto ho tihle dva na okruhu porazí , maximálka není ta nejduležitější přednost, tomu ty ale rozumět nebudeš
Avatar - speeder75
8. 2. 2014 17:01
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Bavili jsme se o podmínkách, pro které je to auto stavěné. Napsal jsem "zajede to možná nějaký rekord.. možná (!!!!!MOŽNÁ!!!!!).. Nerozumím tomu, proč jsi to okamžitě překroutil a bral to jako fakt. Ale Tvá věta "tomu ty ale rozumět nebudeš" to nejspíš celé vysvětluje. Tvá omezenost nezná mezí. :no: Tím končím, zdar!
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 17:03
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
to je dobře že končíš, to je to nejlepší co můžeš udělat :-)
8. 2. 2014 18:12
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Veyron neni supersport, ale ultra luxusni GT s vahou skoro 1.9tuny ;-)

proc ty se vubec zajimas o auta? vzdyt vsechny supersporty jsou protebe jen zbytecnosti >:D
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 18:28
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
supersporty jsou zbytečnosti, ale některé ty zbytečnosti se mi líbí a jiné zase né, třeba Koenigsegg Viking One se mi nelíbí

Aventador, Zonda, se mi líbí a nejvíc se těším na Audi Nanuk, to bude něco pro mě
Avatar - Petrolhead_CZ
8. 2. 2014 18:31
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Tvrzení, že jsou supersporty zbytečností, je absolutní nesmysl, nezlob se na mě...
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 18:45
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
je to zbytečnost a rozmařilost, ale příjemná a zábavná

pokusím se to vysvětlit:

Nikdo na světě k životu nepotřebuje supersport

Supersport je ale zdrojem zábavy a radosti

a jsou supersporty které jsou hodně zábavné a skvěle ovladatelné a dají se i každý den používat: například Audi R8, Gallardo, Huracán

Potom je kategorie výkonnějších supersportů jako je Aventador , Ferrari 458

Pro mě vrchol současné nabídky supersportů je P1, Porsche 918, La Ferrari

Potom je kategorie zbytečně přemotorovaných nesmyslů, bez využití: Veyron, novým kouskem bude Koenigsegg One

A ještě speciální Idiot kategorie: Lamborghini Veneno, ošklivý a drahý Aventador, za cenu 8-10 Aventadorů, který navíc nemá vyšší zrychlení, ani maximálku
Avatar - Petrolhead_CZ
8. 2. 2014 19:03
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Když je člověk automobilovým nadšencem, tak se jedná o životní nezbytnost, nikoliv zbytečnost, tohle mi nevymluvíš a už vůbec nic vysvětlovat nemusíš ;-)

Kategorizace supersportů je v jádru nesmysl, hlavně mi leze na nervy to dnešní označení ''hypersporty'', ale taky mám rád přehlednost díky hierarchickýmu rozčlenění. Máš tam ale pár chybek.

Liga supersportů: 458 Italia, MP4-12C, Gallardo, SLS AMG, R8, atd.

Liga výkonnějších supersportů: 458 Speciale, MP4-12C MSO (chystá se), Gallardo Squadra Corse, SLS AMG Black Series, R8 V10 Plus, V12 Vantage S, atd.

Supersportovní vlajkové lodě: F12 Berlinetta, Aventador, Zonda, Huayra, One-77, atd.

Supersportovní špička: LaFerrari, P1, 918 Spyder, Veneno

S tím začleněním Veyronu a Agery souhlasím, přemotorované nesmysly, které ohromí jen výkony na papíře. Takový Veyron je nejpřeceňovanější auto všech dob, naprosto nepochopitelně...
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 19:07
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
máš supersport?
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 19:20
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
F12, SLS, Viper, Corvetta, DBS 9 to pro mě nejsou supersporty, jsou to hodně nadupaný GT, pro mě supersport znamená auto s motorem uprostřed a tím uprostřed myslím před zadní nápravou - to říkám proto ,že se zde objevili blázní co si myslí že motor uprostřed je za přední nápravou,

Nenašel jsem nikde přesnou definici, která by přesně difinovala co supersport je a co není, takže každý na to může mít jiný názor, můj názor je ,že supersport vycházel vždy podle současných formulí (1 )!!!, v době kdy měly formule motor ve předu mohl být supersportem auto s motorem ve předu, dnes ,ale konstruktéři F1 vědí že ideální misto pro uložení motoru je uprostřed před zadní nápravou, proto považji za supersport auto s tímto uložením motoru

A nesouhlasím s tvým dětinským názorem , že supersport je nutnost,

Supersport je rozmařilost a zbytečnost, kterou člověk k životu nepotřebuje

Na druhou stranu je ale supersport zdrojem zábavy a radosti, tím mylsím řídit ho , kochat se jeho krásou a všude budí rozruch, někteří blednou závistí a jiní ho zas oslavují a radují se z jeho přítomnosti
Avatar - Petrolhead_CZ
8. 2. 2014 19:34
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
To je pouze slovíčkaření - F12 a One-77 jsou kované supersporty, nemůžeš je zařadit nikam jinam. SLS je diskutabilní, SLS Black Series už supersport prostě je. Nemůžeš to brát podle žádné definice, je to dáno celkovým naladěním auta. GT jako je např DB9 je relaxované pohodlné auto, F12 a One-77 jsou ostré jako břitva. To samé 599 GTO, které platí za jedno z nejpovednějších supersportovních aut s motorem vpředu.

Myslet si, že je supersport pouze auto s motorem uprostřed je hovadina největšího kalibru, ikdyž sám mám auta s tímhle layoutem nejradši.

Vyvrácení mého názoru o tom, že je supersport nezbytností pro ukojení touhy potřeb benzínové hlavy je naopak dětinské od tebe...jedna věc je to, co pro tebe představuje - pro mne je to řidičské nebe a jak správně píšeš zdroj radosti a zábavy, pro někoho póza. Vlastnictví je jiná věc, bavíme se tu o ideálech.
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 19:53
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
F12 a ONE - 77 nejsou supersporty a už vůbec né kované a 599 taky ne
Avatar - Petrolhead_CZ
8. 2. 2014 20:10
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
To si piš, že to jsou supersporty. F12 je přímá konkurence Aventadoru. One-77 je ostrý supersport s jedním z nejvýkonnějších atmosférických motorů všech dob. 599 GTO je mistrovské a precizní dvanáctiválcové dílo excelující na okruhu i silnici. Nikde ani náznak GTčka.
Avatar - Deathstar
8. 2. 2014 19:52
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
F12,SLS Black,Viper a One 77 nejsou supersporty..Pobav mě ještě něčím >:D >:D >:D
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 19:54
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
jsi Idiot ;-) pobavilo tě to dost ?
8. 2. 2014 19:43
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Dlé tvého popisu je vlastně zbytečnost spousty věcí.. proč si kupuješ televizi? Potřebuješ ji k životu? Proč si kupuješ kolo a motorku? Potřebuješ to k životu?

Vidim to jasně, prostě a jednoduše závidíš a jsi v klubu s Petrumr. :-)

Tys prostě nepochopil funkci těhle vozů..
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 19:57
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
přesně tak spoustu věcí je zbytečných a nejnom věcí i lidí a organizací
Avatar - Petrolhead_CZ
8. 2. 2014 18:17
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Napsal jsi skálopevně ''okruhové''. Takže tvrdíš, že je to auto koncipované zejména na okruh, což opravdu není. Bude to stejně neotesaný, přemotorovaný počin jako Veyron, Venom a jim podobné nafouklé bubliny. Jediné využití pro toto auto vidím skutečně jen v předmětu pro sběratele. Pokud bychom se měli bavit o elitě, která bude dominovat na okruhu i na silnici a přitom bude (při svých omračujících výkonech) opravdu využitelná, jsou na místě jména jako LaFerrari, P1 a 918 Spyder. Není náhodou, že se tyto vozy nehoní za nejvyšší maximálkou, ale za schopnostmi na silnici i na trati, trakcí, aerodynamikou, vyvážením a kulervoucí přilnavostí.
Avatar - speeder75
8. 2. 2014 19:02
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Tím jsem reagoval na toho chytráka, podle kterého by to auto mělo skákat přes retardéry a vymetat díry na cestě. Asi to vyznělo jinak, ale myslel jsem tím spíše rovnou a čistou plochu, než že by to mělo vyloženě lámat rekordy na světových tratích (ale zase bych to hned nezatracoval, nakonec i ten zmíněný veyron na okruzích není až tak špatný).
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 19:23
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
ty taky nejsi v diskuzích až tak špatný a nezatracoval bych tě >:D
Avatar - speeder75
8. 2. 2014 20:15
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Co tím chtěl básník říci? 8-s
8. 2. 2014 18:47
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Pro naše díravé silnice se už chystají supersportovní SUV, třeba od Lamborghini :-) Jinak ten výkon 1 kůň na 1 kilo, to není nic zase tak extra, stejný poměr má několik sériově vyráběných motorek. Ty sice díky horší aerodynamice dosáhnou jen kolem 300 km/h, ale i to stačí vzhledem k jejich nízké ceně ve srovnání s podobně silnými auty. Třeba u ZZR 1400 elektronicky omezili v nízkých otáčkách točivý moment, jinak by se s ní začátečník nedokázal vůbec rozjet, zadní kolo má chuť pořád gumovat :-)
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 18:50
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
na našich dálnicích a silnicích bude kralovat jen jeden supersport a to je Audi Nanuk
Avatar - poterienko
8. 2. 2014 19:00
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Nejsi ty něco podobného jako Adam Novák? Jen pro tebe je modlou pouze jedno auto a ne jedna značka? Nanuk je dle tvých měřítek stejně nesmyslný jako One:1, protože je to prostě hodně silné a malé auto.
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 19:43
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Mám víc aut , které se mi líbí a žádné pro mě není modlou, jenom si vybírám auta které se hodí do různých zemí, lokalit , terénů a tratí.

nejlepší jsou vždy příklady:

1) česko a nejenom česko i jinde na světě je dost špatných cest, proto když máš supersport který má plno koní ,ale extrémně malou světlou výšku , tak jezdit sním po těchto cestách je dost nepříjemné a i nebezpečné, Audi Nanuk je zatím jenom koncept, ale je mi sympatický, protože auto má velké kola , slušnou světlou výšku , dobré odpružení a uložení motoru uprostřed z něho udělá v těchto místech neporazitelného predátora,

2) v místech kde jsou všude dokonalé silnice se bude hodit víc klasický supersport, třeba Zonda

2 ) na delší cesty do hor bych Nanuka a Zondu nechal doma a vzal bych si Audi A6 All-road, nebo Range Rovera

3) na normální ježdění po městě Audi A6

4) na okruh je mým favoritem Caterham Lola SP300R, nebo nějaký Radical

5) v hodně přeplněných městech, bych možná autem ani nejezdil a vzal bych si metro, taxík, nebo malý elektromobil

6) kdybych chtěl pálit pneumatiky bral bych novou Corvettu

takže mám větší rozhled, než si myslíš a mám více favoritů
Avatar - Deathstar
8. 2. 2014 19:48
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Ty máš spíš Nanuk místo mozku,a roztejká se,když to tak čtu,to tvoje hodnocení použitelnosti a smyslu supersportů.. >:-[] >:-[]
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 19:51
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
urážet lidi je lehké, říct svůj názor a něco vymslet je těžší
Avatar - Deathstar
8. 2. 2014 19:57
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Kup si Range Rover 5.0 nebo Mergla E 63 AMG kombi a nemusíš řešit supersporty,který očividně nechápeš ani zařazení(to bys nepsal,že Ferrari F12 a SLS Black nejsou supersporty ),natož jejich smysl..

Budeš rychlej jako blázen,v pohodlí,nepřekvapí Tě počasí,naložíš do toho krámy,nebudeš muset řešit počasí/rozbitou silnici a nemusíš se starat o superauto.

Každý superauto je kompromis,s každým silničním se dá jezdit po silnici,záleží na míře kompromisu,kterou jseš ochoten snést.Asi tak:)
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 19:58
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Nemám rád slovo kompromis :-)
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 19:59
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
SLS a F12 prima Barelina nejsou superspoty :-)
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 19:59
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
supersporty pardón
Avatar - Deathstar
8. 2. 2014 21:04
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Když si myslíš tohle,tak nemáme o čem mluvit,protože kecáš blbosti...SLS Black i F12 jsou supersporty,používají dokonce polo-závodní technologie..Máš v tom guláš:)
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 21:14
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
mám v tom naprosto jasno. SLS ani F12 nejsou supersporty,jsou to výkonný GT. jediné s čím stebou souhlasím je to , že se nemáme o čem bavit .auto s motorem vepředu nemůže být supersport

najdi mi oficiální definici co je a co není supersport z nějakého důvěryhodného zdroje
8. 2. 2014 21:37
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Auto s motorem vpredu nemuze byt supersport pouze v tvem pomatenem mozecku.
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 22:00
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
až ve formuli 1 postaví formuli s motorem ve předu dej mi vědět ;-)
Avatar - Deathstar
8. 2. 2014 21:38
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
SLS Black serie,což je vlastně auto na okruhy není supersport..A F12 ze 730 koňma není supersport..aha:DD
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 22:05
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
hele pošli mi odkaz s definicí supersportu jinak se nemáme o čem bavit

F12 prima barelina i kdyby měla milión koní pořád to nebude supersport

SLS je spíš Muscle Car než supersport

Ivošu zavolej na 155 , komu není rady tomu není pomoci, tak ti třeba pomůžou
8. 2. 2014 22:02
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
U supersportu je snad důležitější jak má rozdělenou hmotnost, ne kde přesně má uložený motor. Pokud má Ferrari 599 GTO ideálně rozloženou hmotnost 47:53 ve prospěch zadku, tak není žádný problém v uložení jeho motoru.

GTčka jsou snad od toho, aby se v nich dalo pohodlně cestovat a užít si trochu zábavy. Moc rád bych viděl, jak by jsi pohodlně cestoval v 599 GTO nebo SLS Black Series :-!
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 22:12
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
599 je na okruhu úplně na nic auto, je to další hloupé muscle car

supersport je jenom s motorem uprostřed a to jsou například

Ferrari 458, Aventador, Mp412C

ve filmu italian Job bylo jasně vidět že 599 se na 458 vůbec nechytá, má sice víc koní,ale nedokáže je využít, takže využitelných koní má míň, 599 všechny koně prodriftuje a prokouří takže těch tvých 47:53 není důležitý údaj, stahni si to , mrkni na to a pak mi řekni

pošli mi odkaz s přesnou definicí co je to supersport, z důvěryhodnýho zdroje
Avatar - speeder75
8. 2. 2014 22:24
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Tak děláš si z nás srandu? V jednom postu napíšeš, že není přesná definice supersportu a o kousek níže napíšeš, že "supersport je jenom s motorem uprostřed"? Dej si to v hlavě do pořádku proboha. :no: Tvoje pokřivené názory nejsou žádná norma, tak to tady laskavě každému nevnucuj.
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 22:31
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Přesnou definici supersportu jsem nikde nenašel, tak říkám, že to je to má definice a někdo jiný na to může mít jiný názor, můj názor je samozřejmě ten správný a jenom blázen by se snažil mi to vyvracet
Avatar - Petrolhead_CZ
8. 2. 2014 22:41
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Kdybys byl chytrý tak zjistíš, že definice supersportu neexistuje ty hlupáčku naivní.

599 GTO tady hodnotíš na základě filmu Italian Job, kde s GTO jezdí Clarkson, který jednak není žádný objektivní recenzent a je pověstný tím, že když to s daným autem neumí, odepíše ho. Neustále to sem předhazuješ a přitom nejsi schopný přečíst si hodnocení v nejvěhlasnějších magazínech jako jsou Evo a Autocar, kde 599 GTO vychválili do nebes a označili ho jako jedno z nejlepších Ferrari všech dob a jako špičkové silniční i okruhové superauto. Všude dostává maximálních 5 hvězd a nějaký vůl uctívající nanuk na tom těžko něco změní.
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 22:58
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
vím že neexistuje, aproto si z vás střílím, čekám až ji někdo najde a objasní mi to , ale pořád nic, moje teorie vychází z historie F1, supersporty se vždy snažili mít něco z F1, no a dnešní F1 mají motory na tom správném místě uprostřed před zadní nápravou a proto auta s stejným uložením motoru považuji za ty opravdové supersporty

a žádnej Ivoš, Krutoš a jim podobní z horní dolní mě nepřesvědčí že auto s miliónem koní a motorem ve předu je supersport,prostě není

a když se podíváš na vrchol nabídky dnešních supersportů : P1, 918, La Ferrari všechny mají motor uprostřed a není to náhoda

:-)
8. 2. 2014 22:32
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
599 je na okruhu úplně na nic auto? Obávám se, že Ferrari jsi v životě asi viděl jenom na plakátu nebo na monitoru, že jsi schopný vypustit tak silná slova >:D

Vidim, že rozložení hmotnosti je pro tebe absolutně nedůležitý, tak se zkus zamyslet, proč se ty motory snaží dát co nejblíže geometrickýmu středu auta.

Co řekne Jeremy Clarkson nemusí být pokaždý úplná pravda. Jeho práce je dělat hlavně zabavný pořady.

A když jsi tolik přes ty přesný definice, tak se hlavně vygoogli co přesně znamená pojem "musle car" ;-)
Avatar - Petrolhead_CZ
8. 2. 2014 22:41
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
:yes:
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 23:02
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
pušt si ten Italian JOb ať už se probudíš

599 je odporné a hloupé auto k ničemu, bez elektroniky by nedokázalo projet ani jednu zatáčku, tak špatné to auto je a je mi jedno kolik dostalo hvězdiček, mě se nelíbí nechci ho
Avatar - Petrolhead_CZ
8. 2. 2014 23:13
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Tak blbý být nemůžeš...přiznej se, že to hraješ >:D

Je vtipné, že tady pořád omíláš jediné video o 599 GTO, které jsi kdy viděl. Clarkson není žádný zkušený řidič a člověk, který může auto komplexně a objektivně zhodnotit. Uboze tu jen papouškuješ jeho slova. DVD mám doma a viděl jsem ho.

Pusť si tenhle test, ty ztělesněná stupidito: [odkaz]

Mimochodem řídí Steve Sutcliffe, jeden z nejlepších světových redaktorů.
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 23:29
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
autocar.co.uk znám vím kdo to je

Jeremy Clarkson ale není tak špatný řidič jak si myslíš je minimálně 10 x lepší jak ty a řídíl asi tak 1000 x víc aut, takže když on neuřídí 599, tak nikdo

599 je dvakrát dražší jak 458 a není ani z poloviny tak dobré jak 458

599 není to nejlepší Ferrari co kdy vyrobili

:-)
Avatar - Petrolhead_CZ
9. 2. 2014 00:06
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Když neuřídí Clarkson tak nikdo? Uch, to jsou kapky >:D Co věta, to perla. I sám Jeremy později v jednom díle už s respektem přiznal, že to auto je nad jeho schopnosti. Není to první auto, které nezvládl a nefunguje tady úměra, že to, co
Clarkson neuřídí není špičkovým autem. A přestaň citovat člověka, který taového auta není hodný a začni s pár větami od Sutcliffa z Autocaru nebo Bovingdona z Eva.

599 GTO není nejlepším Ferrari všech dob, tím je 458 Italia a 458 Speciale, ale 599 GTO je hned v závěsu, společně s F355, 360 Challenge Stradale, 430 Scuderia, F12 Berlinetta, F40, F50 a Enzem.
Budoucím nejlepším strojem z Maranella je bezpochyby LaFerrari, během jara bychom se měli dočkat prvních testů.
Avatar - flyboyeda
9. 2. 2014 01:25
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
proč je teda 599 2x dražší jak 458 když sam přiznáváš že 599 je horší, to je zajímavé viď, kdyby se v 599 pokazila elektronika, která drží auto na cestě, tak je stebou ámen, když vypneš stabilizaci u 458 mechanika ji na cestě udrží protože je perfektně vyvážená, 599 je kus šrotu, který na cestě drží počítač

Můj Ferrari žebříček je takový La Ferrari, 458, Enzo , 430, F50, 430, 360, F40, 355, 512, 348, to jsou opravdová Ferrari

Potom tu jsou auta s motorem ve předu a pohonem zadních kol, která nejsou hezká a pro mě Auto s motorem ve předu prostě není Ferrari

Když bych chtěl auto s motorem ve předu a pohonem zadních kol sáhl bych po nové Corvettě, LFA, DB9,DBS, SLS,SL, prostě skoro všechno kromě Ferrari

4x4 Ferrari jako je FF je totálně o ničem, to samé platí o F12 prima baleríně

Takový je můj pohled, komu se to nelíbí má smůlu

Jeremy je 10x lepší řidič jak ty a všichni zde diskutující pomatenci
Avatar - Petrolhead_CZ
9. 2. 2014 10:45
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Jediný pomatenec jsi tu ty, na tom se všichni shodneme :-)

Pořád tady dokola opakuješ Clarksonova slova, jako zhypnotizovaný magor. Nic neznáš, nevíš, netušíš.
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 23:11
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Gtčka jsou cestovní auta a mají motor ve předu

závodní auta a formule mají motor uprostřed

proto SLS, ani prima balerina nejsou supersporty
Avatar - Deathstar
9. 2. 2014 09:53
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
F12 je supersport,tam je to úplně jasné,navíc má,div se nebo ne,víc váhy vzadu..

SLS standartní tam bych si dovolil s Tebou lehce souhlasit,není to typický supersport,opravdu připomíná spíš muscle car,ovšem v podání Mercedesu,tzn,kvalita/výbava jako v GT,tam je to složitější

Ovšem SLS Black Serie,je supersport,používá úplně jiné technologie než normální SLS(dvouspojka,elektronický diferenciál,závodní komponenty motoru),navíc pokud si viděl nějakou recenzi tak určitě vidíš,že tam kde SLS se zmítá a přetáčí,tam jede Black jako po kolejích.Je mnohem víc okruhové,je méně pohodlné,nižší než SLS a je to supersport..

Mimochodem když vzýváš Top Gear,tak pár čísel.

Audi R8 V10 1:21,6
Ferrari Italia 1:19,1
Gallardo 560 1:19,5

A teď podle Tebe auta která nejsou supersporty jen kvůli motoru vpředu
Ferrari 590 GTO 1:19,8
SLS Cabrio 1:19,6 (stejně jako 911 GT2)
SLS Black 1:19 (stejně jako Enzo)
Nissan GTR 1:17,8 (jako Zonda F!!!)

Když jsou tedy auta s motorem vepředu jen GTčka nebo dle Tebe, hnusné Muscle cary,jakto,že zajíždějí časy srovnatelné se supersporty a i lepší???:)
Avatar - flyboyeda
9. 2. 2014 11:26
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
F 12 prima balerina v žádném případě není supersport, je to pohodlné GT s spoustou koní, ale v žádném případě né Supersport

Top supersporty P1, 918, La Ferrari jsou nejrychlejší na planetě a mají motor uprostřed

Pagani Huyura: 1:13,8 (motor uprostřed)

tohle žádná F12 prima balerina nepřekoná
Avatar - Deathstar
9. 2. 2014 13:33
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Že já se s Tebou ty lítajcí Edo vůbec snažím:DD

Nechtěj abych se Tě zeptal kolik stojí Huaraya,918 nebo LaFerrko
A kolik stojí,F12,599, SLS,SLS Black a nebo na závěr kolik stojí GT-R:)

Mimochodem nový GT-R Nismo,co má 600 koní určitě nebude o moc dražší,než základní GT-R a na to se moc těším kolik zajede na TG trati..

Myslím,že se budou silně otřásat časy kolem 1:16,což jsou Veyron SS, Aventador a McLaren MP12,..můj osobní tip je ,že to GT-R Nismo zajede za 1:15,5..
Avatar - flyboyeda
9. 2. 2014 14:26
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
1:15,5 je víc jak 1:13,8 takže stale nejrychlejší auto je s motorem uprostřed

a to je v pořádku tak to má být

GTR je s porovnáni těmi ostatními jmenovanými auty za babku, nicméně, tady nejde o peníze, tady jde o to kdo je rychlejší na trati a nejrychlejší je Huyura, jsem zvědavý na novou serii Top Gearu, zda li někdo z těcj TOP3 :P1,918, La Ferrari porazí Huyuru a o kolik

Huyura mo motor uprostřed i TOP3 supersport a žádné auto s motorem ve předu tuhle TOP3 + Huyuru neporazí

A auto s motorem ve předu není supersport,

Asta la Vista Ivošu
Avatar - Deathstar
9. 2. 2014 14:32
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Já neříkám,že je nejrychejší auto není s motorem veprostřed,jenom jsem Ti chtěl ukázat,že některá auta s motorem vepředu jsou stejně rychlá jako supersporty s motorem vzadu/uprostřed..

Ohledně definice supersportu,říká se,že se bláznům nemá odporovat a má přiznat jejich "pravda".
Tudíž to víš že jo,máš pravdu,tvoje definice supersportu je správná.A teď Edíku vypni internet,konec vycházek,bež zpátky na pokoj do postýlky,nebo se pan doktor bude zlobit.. :-)
Avatar - flyboyeda
9. 2. 2014 14:43
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
to pro mě není nic nového že některá auta s moterem ve předu jsou rychlejší jak s motorem uprostřed, to já vím

Ale nejrychlejší auto ze všech bude vždy s motorem uprostřed a auto s motorem uprostřed má specifické ovládání a na limitu bude vždy lepší jak auto s motorem ve předu, auta s motorem ve předu a pohonem zadních kol, nikdy nebudou neutrální a projedou zatáčku hůř jak auto s motorem uprostřed

Dle mé teorie supersport vychází z současných formulí 1 a formule 1 má motor uprostřed

Proto tvrzení ža auto s motorem ve předu je supersport, považuji za kacířství

Auto s motorem ve předu je dobré na delší cesty, na závodění a ideální průjezd zatáčkou NE
Avatar - Deathstar
9. 2. 2014 15:51
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Jaký kacířství?:DD

Aha auto s motorem vpředu není na průjezdy zatáčkou a závodění..

Proto Nissan GTR co má motor vepředu,velkej kufr ,automat, a nestojí ani půlku toho co srovnatelná auta s motorem uprostřed má na okruhu TG rychlejší čas než,Veyron,Noble M600,Ferrari Italia,Gallardo,Enzo,Murcielago SV nebo dokonce okruhová auta jako 911GT2 či 430 Challenge Stradale..

A jak jsem psal výše,když už bereme jako měřítko TG tra´t, SLS Black a jeho 1:19,0 je taky slušnej čas,jako Enzo, po Nissanu druhý nejrychlejší auto s motorem vpředu

A Nissan GTR Nismo ti teprve ukáže co to je rychlý okruhový auto s motorem vepředu:DDD

Supersport příteli nevychází z žádný formule,ale já už si jen tak s tebou nezávazně povídám,vám,že ti tvoje bludy nevyvrátím :-)
Avatar - flyboyeda
9. 2. 2014 16:48
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Zapomněl jsi na Pagani Huyuru, kterou neporazil chlapečku
Avatar - Petrolhead_CZ
9. 2. 2014 17:11
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Když už se bavíme o TG a časech, tak zrovna dnes bude Huayra rozcupována McLarenem P1. Bude to stát za to, tipuji čas okolo 1:10-1:11, ale bude to pravděpodobně ještě míň.

Mimochodem, Sutcliffe ti vyřizuje, že F12 Berlinetta je první auto s motorem vpředu, které se chová jako auto s MR layoutem. Dal bych kdykoliv přednost autu s motorem uprostřed, ale nemůžeš ignorovat shopnosti supersportů jako je F12, 599 GTO a One-77, které se svou agilitou a výkony směle měří MR (Middle engined, Rear drive) auty.

Vezmi si krásný příklad - F12 vs Aventador. Zatímco Aventador je v zatáčkách těžký a nedotáčivý, F12 je mrštné a vyvážené, má ohromně rychlé řízení a na okruhu dostane Aventador napráskáno.
Avatar - Deathstar
9. 2. 2014 17:22
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Nevím v ukázkách nového TG Jeremy z P1 někde na okruhu v Belgii(Spa??),a nevím jestli dojde i na měřené kolo na dráze..Myslím,že spíš ne..

Jinak Macy jsou snad i testovány při vývoji částečně na dráze TG,tudiž pokud to fakt dneska pojede,tak bleskově..O 200 koní víc než Huaraya, s tím přítlakem a brzdama,já to tipuju kdyžtak na 1:05:)
Avatar - Petrolhead_CZ
9. 2. 2014 17:29
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Přesně tak, je to ze Spa, kolo jeli dle mě na stopro. Máš pravdu i v tom, že jsou McLareny testovány v Dunsfoldu. Když o tom tak přemýšlím, bude to určitě míň jak 1:10...reálně bych odhadl na 1:06-1:07 :-) Podle recenzí je to silniční LM prototyp a nefalšovaný nástupce F1.
Avatar - Deathstar
9. 2. 2014 17:33
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Tak na kolo se těším pokud bude.To bude mazec:)
Už MP12 byla testována na TG trati a hned šla svého času do čela tabulky

Jinak 918tku,pokud bude bych viděl někde o chlup rychleji než Pagani H. někde kolem 1:12,ale Mac a La Ferrari jsou větši hardcore, to bude podle mě hodně blízko k minutě:DD
Avatar - Deathstar
9. 2. 2014 22:03
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Tak jestli jsem to pobral správně ,tak v nějakém z dalších dílu TG bude Hammond řídit Porsche 918 a ak je oba s Mc P1 pošlou na dráhu proti sobě :-)
Asi jim tam teď hodně prší a tohle chce suchou dráhu
Avatar - Petrolhead_CZ
9. 2. 2014 23:04
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Je to tak, tím líp, alespoň vynikne rozdíl mezi P1 a 918 :-) Chce to jednoznačně lepší podmínky, na mokru by to bylo o kompromisech, dobrý rozhodnutí.
Avatar - flyboyeda
9. 2. 2014 17:06
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
navíc srovnáváš nesrovnatelné nový Nissan GTR porazí 8 let staré murciealogo a ještě starší ENZO, v době kdy Enzo bylo nové byl starší model GTR a ten na ENZO neměl

jestli chceš rovnocenné srovnání srovnej GTR s P1, 918, La Ferrari a Huyurou

případně GTR s AVentadorem kdy Aventador vyhrál na té tvé TG trati

tak se už prober GTR je výjmka která potvrzuje pravidlo

nejrychlejší auto bude mít vždy motor uprostřed

auto které má motor ve předu a pohon zadních kol pojede zatáčky smykem, kdežto auto s motorem uprostřed ji projede v neutrálním klidu bez smyku, smyk totiž brzdí a spomaluje
Avatar - Deathstar
9. 2. 2014 17:17
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Aha Nissan GTR jezdí zatáčky zásádně smykem:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

GTR jede jak po kolejích,je to jedno z aut co drží v zatáčkách úplně maximálně,utrhnout ho v zatáčce je téměř nemožné jak drží,je mu kvuli tomu i vyčítána absecne zábavy a hravosti jak sedí.

A to samé SLS Black(opakovaně to bylo zdůrazněno,proti SLS je Black úplně někde jinde co se týká přítlaku a jízdy po okruhu).A spousta dalších aut s motorem vpředu co drží v zatáčce..

Rovnocenné srovnání GTR a P1 nebo 918???.Ty jsi fakt komik GTR stojí 10krát méně a to je podle rovnocenné srovnání??Nissan z hybridníma mašinama za desítky milionů???K zamyšlení je jen to,jak blízko jim rychlostí a časy na okruhu ten Nissan je,to je jediný co mají společný:)

Uzavřeme to:
Supersportům,jejich koncepcím,sportovním vozům,a nedejbože srovnáním sporťáků,podle Tvé argumentace, rozumíš asi jako Zeman racionální výživě:)

Jinak řečeno jsi tak trochu trotl..
Avatar - Petrolhead_CZ
9. 2. 2014 17:35
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
:yes: :yes:
Avatar - flyboyeda
9. 2. 2014 18:00
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
nejde o peníze
Avatar - flyboyeda
9. 2. 2014 18:09
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
ty jsi troglodit a jenom trogloditi si myslí ,že auto s motorem ve předu je supersport

naposled ti říkám že top supersporty jsou P1, 918, La Ferrari a Huyura

a žádné Muscle Car s motorem ve předu: SLS, F12 a podobně je neporazí

GTR je sedan s karoseri Coupe, to je jeho kategorie, supersport to není i když jeho výkony by ho do supersportů řadili, ale není

už mě docela nudíš a pěkně duníš

zdar Troglodite
8. 2. 2014 22:54
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
ja jen doufam ze něco tak hnusného jako NANUK se nebude delat.... :-)
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 23:06
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
naštěstí na to nemáš žádný vliv :-)
8. 2. 2014 19:06
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Zavist je hrozna vec vid ***ku?
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 19:25
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Máš svou Agresivitu pod kontrolou?

dle mého odhadu NE
8. 2. 2014 23:06
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Že to píšeš zrovna ty...
[odkaz]
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 23:12
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
čo bolo to bolo
8. 2. 2014 23:31
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Tak to si na omyle. Nezmohol si sa ani na úbohé ospravedlnenie. :-! Namáhať sa ale nemusíš, je to už zbytočné.
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 23:56
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
norozumím po slovenski , nauč se česky jeslti mi chceš něco říct
9. 2. 2014 09:36
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
primitív je skrátka primitív 8-s
Avatar - Hotwire
10. 2. 2014 16:17
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Podla vsetkeho nerozumies ani cesk"i".
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 19:49
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
mimochodem závist je normální přirozená vlastnost a má ji v sobě každý, někdo v menší a jiný zas ve větší míře, to samé platí i o agresivitě, je to normální a přirozená vlastnost, v dnešní době je ale dobré ji mít pod kontrolou

nejlepší způsob jak nezávidět, je mít všechno to co někomu závidíš, když všechno to co si někomu záviděl máš, zjistíš, že si záviděl zbytečně, proto je dobré se zamyslet a říct si co je opravdu důležité a co není
Avatar - jimmbo205
8. 2. 2014 21:04
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Tohle je především dlouhodobá investice. Oficiální pořizovací cena bude nejspíš ta nejnižší, kolik kdo za to auto zaplatí. Jeho cena půjde jen nahoru (pokud to někdo nerozstřelí)..

Veyron není supersport, ale luxusní GT, co váží skoro 2t a proto na okrohu nebude nikdy tak rychlej... Tohle je něco úplně jinýho. poměr váha/výkon na úrovni 1k/1kg nemaj kolikrát ani superbiky, otázka je jak se podaří ten výkon dostat na silnici a jak bude fungovat podvozek.. Ale to se nejspíš nikdy nedozvíme, protože pochybuju, že tohle auto se objeví v nějakým nezávislým testu...
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 21:16
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
doba kdy se auta brala jako investice jsou nenávratně pryč, udivuje mě že stále existuje někdo kdo si myslí že koupí auta vydělá

tohle auto dopadne jako Concorde to letadlo
8. 2. 2014 22:57
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
pan je opravdu znalec... znam par nemcouru co si slusne ziji na prodeji starych Ferrari.. koupi uskaldni na par let a prodaji...
Avatar - šmoula nešika
8. 2. 2014 21:53
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Ty jo, to chce mít názor, v tuto chvíli tu vidím skoro padesátipříspěvkovou diskusi na jedno vlákno. Ne, k drncání po D1 supersporty opravdu primárně neslouží, i když toto jsou spíš hypersporty, kde to platí... násobně, no prostě se jedná o doplněk garáže, zdroj výdělku (a teď nemyslím prodělečné Bugatti) automobilky, výkladní a reklamní skříň výrobce, drahou hráčku boháčů, okruhové nářadí majetných fajnšmekrů, zajímavou (občas) investici... uplatnění se najde.
Avatar - Egi
8. 2. 2014 22:32
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
Jenže svět není ohraničen hranicemi ČR, víte?
Avatar - flyboyeda
8. 2. 2014 23:03
Re: Jinde než na okruhu se stím nedá jezdit a ta maximálka j
ano jsou i horší silnice než v česku, mnohem horší
9. 2. 2014 00:58
flyboyeda
Začínám mít dojem, že ten obrovský vyvolávač flame na diskuzích
flyboyeda je jenom dalším nastrčeným uživatelem redakce, aby zvýšil aktivitu v diskuzích, protože takové kraviny nemůže normální vůbec vymyslet.
Rozbalit vlákno
3
9. 2. 2014 09:35
Re: flyboyeda
To asi nie, ale máš pravdu, že niektoré vylízané hlavy svojou tuposťou a primitívnym správaním diskusiu rozširujú. Ale takým smerom, že sa už radšej nezapájam a idem inam.
Avatar - Petrolhead_CZ
9. 2. 2014 10:51
Re: flyboyeda
Také mě to napadlo ;-) :yes:
9. 2. 2014 07:40
stereotypy
me vzdy pobavi stereotyp o ceskych silnicich. veta o tom ze auto nebude na nade padne v uplne kazde diskuzi. no ja treba nikdy nemel jine auto nez sportovni( I kdyz zadny super sport) ale tato veta me bavi.samozrejme mame spousty silnicek pro podobna auta jak delanych s kazdy pozitivni takova ma ve svem okoli zmapovana. a to ze mezi nemi tezko bude d1-d666 je zcela zrejme I kdyby byly v tom nejlepsim stavu:-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
9. 2. 2014 20:13
FLYboy
.... že ty jsi petrumrgrand? ... >:D >:D >:D co tě vede k tomu, Petře Umře Grande, že si zřídíš ještě jeden nick?
Rozbalit vlákno
0