Co furt máte s těma kecama o bulváru? To není žádný bulvár ale nadsázka,tak se nechytejte hned každého slovíčka,abyste dokázali,jací že to jste autointelektuálové. >:D
Já mluvil tak nějak všeobecně ke všem autointošům,v diskuzích o autech(na jiné prakticky nelezu) ostatním diskutérům tykám,ať už s nimi souhlasím nebo ne.A ty kecy o bulváru mi připadají fakt dost mimoňské.
Opravdu mimoňské ? Co sis představil po přečtení nadpisu předtím, než sis přečetl i samotný článek ? Opravdu to, že dodatečná změna laku u auta vyrábějícího se více než rok může přinést vícenáklady, které si výrobce naúčtuje ? Můj první dojem byl, že majitel si nesmí vlastní auto ani přelakovat, jinak bude tvrdě platit. Samozřejmě článek se ukázal být o něčem docela jiném - a to je podle mého bulvární...
A kvůli tomu je to bulvární? No možná se to tak jeví kmenu automobilových všeználků a rozumbradů,jehož jazyku já nerozumím.Mně to přišlo docela vtipné,ale holt každý jsme jiný.
Je úsměvné, jak se mě snažíš shodit, ale je to taky k pláči. Překvapuje mne, že pokud jsi to vnímal podobně jako já (což tak nějak tuším z formulace tvé odpovědi), tak že ti ten rozpor nevadí - něco, co se učí už v páté, šesté třídě ?
Toto není web pro specialisty, ale není to ani web o vtipech. Pokud je jeho cílem informovat o něčem, tak by to měl říct tak, jak to je. Jinak je to lež nebo manipulace. Je smutné, že dnes už se takový způsob vyjadřování používá tak často, že si toho většina lidí nevšímá a považuje to za normální a možná dokonce správné... :no:
Zákazníci malých automobilek mají výhodu, že po urč. deadline mohou ještě specifikaci nějakým způsobem změnit. Individuální programy u větších značek jsou celkem striktní (třeba BMW Individual).
tá cena je prestrelená, ako zákazník by som to nepovažoval za korektné jednanie. Chápem, že treba rešpektovať isté pravidlá a vzal by som aj dvojnásobne navýšenú sumu, keď neviem co roupama, ale táto suma myslím nie je dvojnásobná.