Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Komise udělila rekordní pokutu za kartel výrobců nákladních aut

Pokuta se netýká firmy MAN, která věc oznámila. Dalším společnostem byla částka snížena, protože při vyšetřování spolupracovaly. Firmy mají na zaplacení tři měsíce.
Zpět na článek
19. 7. 2016 16:05
20. 7. 2016 07:05
20. 7. 2016 08:10
19. 7. 2016 16:05
Hrůza
"Na zákazníky také přenášely náklady emisních technologií, které musely vyhovovat stále přísnějším evropským normám" - Tak to je už fakt vrchol, přenášet na zákazníky náklady, které vzniknou rozhodnutím božské, pardón, evropské komise. V tom případě ovšem trvám na navrácení příspěvku na ekologické zdroje elektřiny, který jsem nucen zálovat kvůli jinému rozhodnutí EU komise a na udělení miliardové pokuty ČEZu a všem podobným spratkům.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ja Prvni 123
19. 7. 2016 18:27
Re: Hrůza
Presne to mi slo hlavou!

Cilem je zlikvidovat?
Ale proc?!
:-(
19. 7. 2016 20:37
Re: SVÍÍŇ DIESELOVÝ = ZPOKUTOVAT POZATVÁRAT !!
jj
TAKOVÝHO KSINDLU [odkaz] PO EVROPĚ LÍTÁ co RAKA [odkaz] PRÁŠÍ :-) Všecky bysom je nechat pozatvárat !! A jen ty najlepší [odkaz] [odkaz] by prósperovali ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
PS: bez pardónu nelitovat a každou dízlovou svíň ... [odkaz] >:-[]
19. 7. 2016 20:07
Re: SVÍÍŇ DIESELOVÝ = ZPOKUTOVAT POZATVÁRAT !!
chtěl jsem k tomu napsat, možná potřebuji otevřít oči, ale nějak mi uniká smysl té věty. Chápu to tak, že firmy zvýšily ceny vozidel, aby pokryly zvýšené náklady spojené s drahými technologiemi vynucenými pro splnění norem. A? Kde je pointa? Prosím může mi to někdo vysvětlit? díky
20. 7. 2016 08:24
Re: SVÍÍŇ DIESELOVÝ = ZPOKUTOVAT POZATVÁRAT !!
No pointa je ta, ze papir snese vsechno. I ten digitalni papir... :-)
Avatar - Ja Prvni 123
19. 7. 2016 18:26
Jsou fakt tak blbi nebo jsou za likvidaci evropskeho prumysl
Takze pokuta jako krava za normalni chovani... vysledek?
Pokud se budou chovat trzne, tak se na to vykaslou a vyrobu aut prenesou nekam jinam.
:-(
A evropska komise se dme pychou?
Rozbalit vlákno
1
20. 7. 2016 08:14
Re: Jsou fakt tak blbi nebo jsou za likvidaci evropskeho pru
Viz muj prispevek dole - ta pokuta je dost mala, ikdyz cislo je to velky.

A ted bych od tebe potreboval vysvetlit jak muze byt na jednu stranu podle tebe v evrope zlikvidovanej prumysl a na druhou stranu vic nez 95% nakladaku v evrope je vyrobenych tady v evrope.
Nejak tomu nerozumim, musis mi tohleto vysvetlit jak se tady produkuje a vyrabi bez prumyslu, hlava mi to nebere...
Avatar - Hittman
20. 7. 2016 07:05
Na
zákazníky přenášeli náklady emisních zařízení... a kdo jiny by to měl platit, když je to nákladová položka výroby vozu????
Rozbalit vlákno
1
20. 7. 2016 08:10
Re: Na
No to taky ukazuje neci inteligenci...
Se vsadim ze ty mrchy normalne uctujou zakaznikovi i naklady na vyrobu blinkru! To jsou dneska veci, co...
20. 7. 2016 08:07
Pokuta tedy nekde €500-1000 na nakladak...
... tak treba Daimler proda v evrope nekde 50 tisic aut rocne, takze za 20 let co tenhle kartel bezel prodal nekde kolem 1 milionu nakladaku.

Takze pokuta je v prumeru zhruba €1000 na nakladak.

Podle me na tom kartelu urcite trhli vic nez kolik je ta pokuta (jeden nakladak stoji nekolik, vetsinou docela hodne milionu korun, kartel se tykal vybavy, tam se toho vejde...), takze ve finale je to dobra zprava pro vsechny, kdo delaji kartely, protoze ikdyz se na to prijde, nemuzou v finale prodelat...

No ale jinak okradli spotrebitele, takze predpokladam, ze logicky by bylo poslat tech €1000 kazdemu kdo si koupil ten nakladak, ne?
Kam ty penize pujdou?

Nebo mi neco uniklo?
Rozbalit vlákno
0