Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Komplet nový Opel Insignia se ukazuje: Bude to Grand Sport!

Zatím ještě v lehké kamufláži, pod maskováním je to ale on – zbrusu nový Opel Insignia. Grand Sport, prosím!
Zpět na článek
26. 10. 2016 13:38
26. 10. 2016 13:59
26. 10. 2016 14:51
27. 10. 2016 21:16
26. 10. 2016 15:02
26. 10. 2016 20:14
26. 10. 2016 14:13
26. 10. 2016 14:55
26. 10. 2016 18:18
29. 10. 2016 19:13
26. 10. 2016 13:13
Už jsem zvědavý na objevené "nedostatky".
Půlrok na přemýšlení a vymýšlení je dostatečný. Že se jich při analyzování konkurence, takzvaných testech, "najde" spousta, o tom nepochybuju. No a kdo vyhraje ? Hádat není potřeba.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
26. 10. 2016 13:31
Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
Mondeo to vzalo po americku, Pašík je průmyslově uťáplý zdokonalený hobbytuningem.
Chrom na kapotě je kopií chromovaných pásek nalepených na Tháliích. Pár jsem jich takových viděl.
Rozbalit vlákno
21
26. 10. 2016 13:42
Re: Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
Jenže Insignia to nasadí po americku také. Silueta a základní tvary jsou stejné jako u většího Chevroletu Impala. Mám obavy, že ji jen zdrcnou a vznikne Opel/Buick.
Avatar - iudex
26. 10. 2016 13:52
Re: Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
Insignia je pre Opel mimoriadne dôležitý model, je dlhodobo v TOP 3 mainstreamovej strednej, takže nejakého prebrandovania či odfláknutia vývoja by som sa neobával.
Avatar - Emel
26. 10. 2016 15:17
Re: Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
Řekněme raději v Top 4... ta místa 2-4 jsou hodně vyrovnaná a myslím, že už jsem v průběžném pořadí viděl párkrát Insignii na #4.
Avatar - iudex
26. 10. 2016 13:50
Re: Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
Tak Insignia je dlhodobo na špici predajov strednej triedy, aj so súčasnými známymi neduhmi je na 3. mieste v triede, za Passatom a Superbom, takže ak nová generácia bude výrazne ľahšia, agilnejšia a priestrannejšia, svoje postavenie si udrží, resp. postúpi na miesto dvojky, kde aj v minulosti zvykla byť.
Osobne kvitujem zachovanie karosérie liftback, pre mňa je to komparatívna výhoda proti Passatu. Motoricky treba asi čakať ústup od V6 (jeden z posledných v segmente), tipujem dvoliter ako top-motorizáciu, ale pri výraznej úspore hmotnosti by to malo stačiť. Tiež sa mi páči ten kupé-štýl karosérie na spôsob Audi Sportbackov, pôsobí to dynamickejšie a pritom elegante. Som na novú Insigniu celkom zvedavý.
Avatar - Dinar
26. 10. 2016 14:03
Re: Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
Vidím to stejně. ;-)
26. 10. 2016 14:17
Re: Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
Aktuální Insignie je rozhodně atraktivní, ať už má neduhy jakékoliv. Minimálně zvenku to je opravdu pěkné a velké auto :yes: Taková OPiCe v kombiků je dle mého stále jedno z nejhezčích velmi rychlých kombi střední třídy.
U liftbacku už takové nadšení není. Rádoby kupé styl mi úplně nesedí... a jak jsem zmiňoval Impalu, tak zrovna tam mi to přijde dost neforemné, takže se u Insignie dost obávám co vymyslí. [odkaz]
26. 10. 2016 21:41
Re: Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
Současnou generaci Insignie za povedenou určitě nepovažuju - těžkopádné a stísněné auto s hrozivou nadváhou a přehnaně dlouhými převisy. :'-( To nová generace, to bude úplně jiná liga, podobně jako v případě nové Astry! ;-) :yes:
Avatar - qwerty99
27. 10. 2016 08:10
Re: Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
Me by vzdy zajimalo kolikrat s insignii clovek, kterej ji takto hani jel :-)

mam ji skoro 3 roky a krome drobnejch much v infotaimentu nemuzu rict spatneho slova.
a ten stisneny interier mi na mejch 197 cm prijde OK.

qwerty
26. 10. 2016 14:44
Re: Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
Insignia o V6 rozhodne nepríde. DE stránky píšu že OPC príde s V6 turbo o výkone cca 400ps. Už dávnejšie to písali...Mimochodom píšu aj že dosť možnou americkou dvojičkou je nový Buick Lacrosse. Je postavený na rovnakej platforme.

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Emel
26. 10. 2016 15:38
Re: Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
Well, US Passat má V6 a evropský ne... úplně jistý bych si tím nebyl.
26. 10. 2016 16:56
Re: Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
Športové verzie Buickov majú zväčša prívlastky GS no a bez ohľadu na to akú americkú dvojičku Insignia bude mať tak autobild či autozeitung a iní písali o Insignii OPC, a už dávno s tým že V6 bude v OPC ako o istej veci. Len výkon sa zatiaľ presne nevie no povráva sa o tých 400ps...
26. 10. 2016 19:52
Re: Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
Passat však nemá rychlou verzi. U OPC bych tomu klidně věřil. Tím spíš, když ten motor budou mít pro USA. VW VR6T, o kterém se mluvilo, nikde neprodává (měl se objevit v tom SUV pro Ameriku, tak uvidíme).
Avatar - twistedTSD
26. 10. 2016 16:05
Re: Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
Taky jsem slyšel zvěsti o V6 v OPC. Kéž by se potvrdily. :yes:
26. 10. 2016 19:04
Re: Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
V6 určite bude, je aj video kde sa nové OPC už testuje. Ten zvuk je nezameniteľný :-).

[odkaz]
Avatar - twistedTSD
26. 10. 2016 21:24
Re: Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
V tom případě se na Insignii nehorázně těším! Všichni konkurenti přesedlali na obligátní dvoulitry I4, ani se nesnaží nabídnout cokoli peprnějšího a Opel si prostě přijde s další OPC V6 jakoby se nechumelilo. :yes: :-)
26. 10. 2016 21:42
Re: Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
No, jinak super Talisman bohužel končí na 1,6 l.... :-( :-( :'-( :no:
Avatar - qwerty99
26. 10. 2016 14:46
Re: Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
no podle toho ze z insignie bude buick regal a holden commodore VG a cele je to postavene na E2XX platforme , tak se pocita i s osazenim V6, na ruznych webech okolo holdenu a buicku jsem se docetl ze i pro opel se pocita s holdenackym motorem 3,6V6.

jinak uz na cestach je videt i kombik :-)

[odkaz]

qwerty
Avatar - Barry Lyndon
26. 10. 2016 14:54
Re: Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
Jestli zase combi zabijí D-sloupkem ala "kočár do Vídně" z Opelu Adam, jako se stalo Astře, tak mohou na zvýšení prodejů zapomenout...
Avatar - qwerty99
26. 10. 2016 15:17
Re: Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
Adama mam a sloupek mi nevadi, astra se prodava dobre, veril bych, ze to je subjektivni.

qwerty
26. 10. 2016 16:48
Re: Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
Máš naprostou pravdu, tento hnusný C sloupek (+ celková designová těžkopádnost zádě) byl hlavním důvodem, proč jsem před časem novou Astru ST bohužel musel vyřadit z finálního výběru mého nového auta. 8-s :no:
P.S. Po přečtení šokujících informací o vynechávání tahu opelovských motorů 1.4 Turbo při akceleraci jsem ale tomuto C sloupku nyní vděčný. :-)
26. 10. 2016 18:40
Re: Insignia má velkou šanci zamíchat číslama
Já nedávno viděl,, pochromovaná" zpětná zrcátka na Thalii. To byla panečku pecka. >:-[]
Avatar - Hittman
26. 10. 2016 13:38
2.0
Doufám, že nasadí konkurenceschopný naftový dvoulitr, 1.6 je málo jako u rencka, hjonde a kie
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
26. 10. 2016 13:59
Re: 2.0
Toho by som sa nebál, Opel nie je Renault. Downsizing sa dá čakať, ale asi len v tom, že už nebude benzínový 2,8 V6, ale naftový dvojliter je ťažiskom predajov, takže ten určite zostane. 1,6 biturbodízel, čo je vrcholom v Astre, zrejme bude v Insignii tiež, ale tipujem ako stred ponuky, ako vrchol by to bolo málo, veď aktuálny naftový vrchol má 125 kW z dvojlitra, tipujem v novej generácii bude 2,0CDTI so 132-140 kW.
Avatar - qwerty99
26. 10. 2016 14:51
Re: 2.0
insignie zacne urcite s aktualnimi motory

takze Dizl 1.6 CDTI (88kW a 100KW) a 2.0 CDTI (125kW) casem prijde i biturbo a podle vseho by mohlo mit dve vykovove verze.

u benzinu 1,4Turbo ,1,6Turbo a nejsilnejsi 2,0T plus casem mozna 3,6 V6 (pise se o ni a je to moje zbozne prani :-) ).

qwerty
27. 10. 2016 21:16
Re: 2.0
ja slysel ze opc bude 3.0 V6, ale je mi to celkem jedno, mam insignii opc rok a pul a je to pecka, akorat ta spotreba, pod 11.5 se neda dostat, ale odpustim ji to :yes: treba ten novejsi motor nebude takovej zrout
Avatar - Barry Lyndon
26. 10. 2016 15:02
Re: 2.0
doufám, že tato generace aut už je poslední s diesely a že evropské dieselové šílenství mezi lety 1990-2020 bude brzy zapomenuto (nikde jinde na světě nic podobného neznají)
26. 10. 2016 20:14
Re: 2.0
Také neznají naše daně. Kdyby politici chtěli, mohli by to utnout. Nicméně v Indii měli i vznětové motorky.
Avatar - 125S
26. 10. 2016 14:13
studie
Já bych raději ten vůz na poslední fotografii. :-)
Rozbalit vlákno
0
26. 10. 2016 14:55
Hmotnosť
Ta hmotnost je fakt velka ale zase ma dobre odhlucnenie a je taka robustna, ale to miesto v interieri to je fakt male to musia zlepsit a zasadne, skusil som najst hmotnosti aut strednej triedy a Insignia neni na tom tak zle ale asi viac motorizacii sa predava tazsich alebo neviem no, Sup a Mondeo som porovnal predchadzajuce generacie aby to bolo fer kedze je to auto z roku 2008..

Superb II - 1500-1740 kg
Insignia - 1438-1760 kg
Mazda 6 - 1375-1495 kg
Mondeo - 1435-1611
Su to len cisla vycucane z netu tak to netreba brat vazne
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barry Lyndon
26. 10. 2016 15:53
Re: Hmotnosť
uvedená čísla je nutné ještě násobit koeficientem lhavosti té které automobilky....
26. 10. 2016 18:18
Re: Hmotnosť
Opel uvádí hmotnost, která je nejblíže realitě, takže v porovnávacích testech jeho skutečná hmotnost na váze je prakticky stejná jako u Mondea, které sice na papíře tvrdí něco jiného, ale ve skutečnosti má o dva metráky víc.
[odkaz]
26. 10. 2016 16:53
Posun správným směrem
Na novou Insignii se moc těším. Nepochybuji totiž, že to bude stejně obrovský posud vpřed, jako v případě Astry (výrazné odlehčení+zásadní nárůst prostornosti). Na pozoru by se měl mít hlavně Ford, protože jeho amerikanizované Mondeo nebude mít proti novému Opelu střední třídy moc co nabídnout a ani předražená verze Vignale to určitě nezachrání. :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - miromen
26. 10. 2016 19:12
Re: Posun správným směrem
Koukam tebe zajima předevšim prostornost a to jak ma auto pohledny sloupek , jinak za moc nestoji. Už nějak neřešiš , čim to , že jsou kila dole a co to ma za nasledky. Holt Mondeo se přeorientovalo na komfort , ktery je považovan společně s odhlučněnim na špičku třidy a přesto stale jezdi nadpruměrně dobře , včetně povedeneho řizeni. Takže určitě ma co nabidnout. A potvruji to jak testy tak i např. někteři zdejši uživatele.
26. 10. 2016 21:38
Re: Posun správným směrem
To si nerozumíme. Samozřejmě mě velmi zajímají i jiné vlastnosti, ale dnes je třeba stavět auto nejen lehké a prostorné, ale i komfortní a přitom za dobrou cenu. V tom je právě ten kumšt! Když se podíváš třeba na nový VW Passat, tak zjistíš, že splnit toto vše dohromady lze, stejně jako u Superbu. Mezigenerační posun Mondea III. gen. a IV. generace k "amerikanizaci" považuji za krajně nešťastný a škodlivý. Auto už zdaleka není tak agilní jako předchůdce a ve srovnání s ním poskytuje méně radosti z řízení, méně vnitřního prostoru a menší kufr. A jako "třešníčku na dortu" ještě nabízí mizerný výhled a zavalitý, těžkopádný design. Řídil jsem obě generace několikrát, takže jsem měl možnost bezprostředního srovnání. Léta jsem býval velkým příznivcem této značky, hlavně kvůli skvělé jízdní agilitě jejich modelů. takže mě tento mezigenerační vývoj rozhodně nepotěšil. :-O :'-( A určitě je nás mnohem víc, stačí si rovnat prodeje současného Mondea ve srovnání s jeho přechůdcem v porovnání s tehdejším a dnešním Passatem. A nová Insignie nic moc prodeje tohoto Fordu zřejmě dorazí... :'-( :-O ;-\
Avatar - miromen
26. 10. 2016 21:57
Re: Posun správným směrem
No ja čtu docela jine info a vesměs to potvrzuji i majitele , že komfort a kultivovanost je jinde a to na značně vyšši urovni. Taky se mi nelibi odklon , ale holt to tak ford chtěl , tak to tak ma. A stale nechapeš to , že je tu druha stranka mince , ktera je pravě patrna i na te astře , ktera byla třidně vysoce komfortni a kultivovana a to s novou generaci padlo. Navic i to co je vidět je oproti předchudci ošizene a otazne je to , jak je na tom to co oko nevidi. Všeho moc škodi a par kilo navic by klidně snesla , jenže pak by nepatřila k tomu nejlevnějšimu ve třidě a to i u noveho modelu. A dost pochybuji , že by opel nějaky model dotoval ze sveho.
26. 10. 2016 20:04
Čo stále všetci majú s tým športom...
8-s
Rozbalit vlákno
0