Půlrok na přemýšlení a vymýšlení je dostatečný. Že se jich při analyzování konkurence, takzvaných testech, "najde" spousta, o tom nepochybuju. No a kdo vyhraje ? Hádat není potřeba.
Mondeo to vzalo po americku, Pašík je průmyslově uťáplý zdokonalený hobbytuningem.
Chrom na kapotě je kopií chromovaných pásek nalepených na Tháliích. Pár jsem jich takových viděl.
Jenže Insignia to nasadí po americku také. Silueta a základní tvary jsou stejné jako u většího Chevroletu Impala. Mám obavy, že ji jen zdrcnou a vznikne Opel/Buick.
Insignia je pre Opel mimoriadne dôležitý model, je dlhodobo v TOP 3 mainstreamovej strednej, takže nejakého prebrandovania či odfláknutia vývoja by som sa neobával.
Tak Insignia je dlhodobo na špici predajov strednej triedy, aj so súčasnými známymi neduhmi je na 3. mieste v triede, za Passatom a Superbom, takže ak nová generácia bude výrazne ľahšia, agilnejšia a priestrannejšia, svoje postavenie si udrží, resp. postúpi na miesto dvojky, kde aj v minulosti zvykla byť.
Osobne kvitujem zachovanie karosérie liftback, pre mňa je to komparatívna výhoda proti Passatu. Motoricky treba asi čakať ústup od V6 (jeden z posledných v segmente), tipujem dvoliter ako top-motorizáciu, ale pri výraznej úspore hmotnosti by to malo stačiť. Tiež sa mi páči ten kupé-štýl karosérie na spôsob Audi Sportbackov, pôsobí to dynamickejšie a pritom elegante. Som na novú Insigniu celkom zvedavý.
Aktuální Insignie je rozhodně atraktivní, ať už má neduhy jakékoliv. Minimálně zvenku to je opravdu pěkné a velké auto :yes: Taková OPiCe v kombiků je dle mého stále jedno z nejhezčích velmi rychlých kombi střední třídy.
U liftbacku už takové nadšení není. Rádoby kupé styl mi úplně nesedí... a jak jsem zmiňoval Impalu, tak zrovna tam mi to přijde dost neforemné, takže se u Insignie dost obávám co vymyslí. [odkaz]
Současnou generaci Insignie za povedenou určitě nepovažuju - těžkopádné a stísněné auto s hrozivou nadváhou a přehnaně dlouhými převisy. :'-( To nová generace, to bude úplně jiná liga, podobně jako v případě nové Astry! ;-):yes:
Insignia o V6 rozhodne nepríde. DE stránky píšu že OPC príde s V6 turbo o výkone cca 400ps. Už dávnejšie to písali...Mimochodom píšu aj že dosť možnou americkou dvojičkou je nový Buick Lacrosse. Je postavený na rovnakej platforme.
Športové verzie Buickov majú zväčša prívlastky GS no a bez ohľadu na to akú americkú dvojičku Insignia bude mať tak autobild či autozeitung a iní písali o Insignii OPC, a už dávno s tým že V6 bude v OPC ako o istej veci. Len výkon sa zatiaľ presne nevie no povráva sa o tých 400ps...
Passat však nemá rychlou verzi. U OPC bych tomu klidně věřil. Tím spíš, když ten motor budou mít pro USA. VW VR6T, o kterém se mluvilo, nikde neprodává (měl se objevit v tom SUV pro Ameriku, tak uvidíme).
V tom případě se na Insignii nehorázně těším! Všichni konkurenti přesedlali na obligátní dvoulitry I4, ani se nesnaží nabídnout cokoli peprnějšího a Opel si prostě přijde s další OPC V6 jakoby se nechumelilo. :yes::-)
no podle toho ze z insignie bude buick regal a holden commodore VG a cele je to postavene na E2XX platforme , tak se pocita i s osazenim V6, na ruznych webech okolo holdenu a buicku jsem se docetl ze i pro opel se pocita s holdenackym motorem 3,6V6.
Máš naprostou pravdu, tento hnusný C sloupek (+ celková designová těžkopádnost zádě) byl hlavním důvodem, proč jsem před časem novou Astru ST bohužel musel vyřadit z finálního výběru mého nového auta. 8-s:no:
P.S. Po přečtení šokujících informací o vynechávání tahu opelovských motorů 1.4 Turbo při akceleraci jsem ale tomuto C sloupku nyní vděčný. :-)
Toho by som sa nebál, Opel nie je Renault. Downsizing sa dá čakať, ale asi len v tom, že už nebude benzínový 2,8 V6, ale naftový dvojliter je ťažiskom predajov, takže ten určite zostane. 1,6 biturbodízel, čo je vrcholom v Astre, zrejme bude v Insignii tiež, ale tipujem ako stred ponuky, ako vrchol by to bolo málo, veď aktuálny naftový vrchol má 125 kW z dvojlitra, tipujem v novej generácii bude 2,0CDTI so 132-140 kW.
ja slysel ze opc bude 3.0 V6, ale je mi to celkem jedno, mam insignii opc rok a pul a je to pecka, akorat ta spotreba, pod 11.5 se neda dostat, ale odpustim ji to :yes: treba ten novejsi motor nebude takovej zrout
doufám, že tato generace aut už je poslední s diesely a že evropské dieselové šílenství mezi lety 1990-2020 bude brzy zapomenuto (nikde jinde na světě nic podobného neznají)
Ta hmotnost je fakt velka ale zase ma dobre odhlucnenie a je taka robustna, ale to miesto v interieri to je fakt male to musia zlepsit a zasadne, skusil som najst hmotnosti aut strednej triedy a Insignia neni na tom tak zle ale asi viac motorizacii sa predava tazsich alebo neviem no, Sup a Mondeo som porovnal predchadzajuce generacie aby to bolo fer kedze je to auto z roku 2008..
Superb II - 1500-1740 kg
Insignia - 1438-1760 kg
Mazda 6 - 1375-1495 kg
Mondeo - 1435-1611
Su to len cisla vycucane z netu tak to netreba brat vazne
Opel uvádí hmotnost, která je nejblíže realitě, takže v porovnávacích testech jeho skutečná hmotnost na váze je prakticky stejná jako u Mondea, které sice na papíře tvrdí něco jiného, ale ve skutečnosti má o dva metráky víc.
[odkaz]
Na novou Insignii se moc těším. Nepochybuji totiž, že to bude stejně obrovský posud vpřed, jako v případě Astry (výrazné odlehčení+zásadní nárůst prostornosti). Na pozoru by se měl mít hlavně Ford, protože jeho amerikanizované Mondeo nebude mít proti novému Opelu střední třídy moc co nabídnout a ani předražená verze Vignale to určitě nezachrání. :-!
Koukam tebe zajima předevšim prostornost a to jak ma auto pohledny sloupek , jinak za moc nestoji. Už nějak neřešiš , čim to , že jsou kila dole a co to ma za nasledky. Holt Mondeo se přeorientovalo na komfort , ktery je považovan společně s odhlučněnim na špičku třidy a přesto stale jezdi nadpruměrně dobře , včetně povedeneho řizeni. Takže určitě ma co nabidnout. A potvruji to jak testy tak i např. někteři zdejši uživatele.
To si nerozumíme. Samozřejmě mě velmi zajímají i jiné vlastnosti, ale dnes je třeba stavět auto nejen lehké a prostorné, ale i komfortní a přitom za dobrou cenu. V tom je právě ten kumšt! Když se podíváš třeba na nový VW Passat, tak zjistíš, že splnit toto vše dohromady lze, stejně jako u Superbu. Mezigenerační posun Mondea III. gen. a IV. generace k "amerikanizaci" považuji za krajně nešťastný a škodlivý. Auto už zdaleka není tak agilní jako předchůdce a ve srovnání s ním poskytuje méně radosti z řízení, méně vnitřního prostoru a menší kufr. A jako "třešníčku na dortu" ještě nabízí mizerný výhled a zavalitý, těžkopádný design. Řídil jsem obě generace několikrát, takže jsem měl možnost bezprostředního srovnání. Léta jsem býval velkým příznivcem této značky, hlavně kvůli skvělé jízdní agilitě jejich modelů. takže mě tento mezigenerační vývoj rozhodně nepotěšil. :-O:'-( A určitě je nás mnohem víc, stačí si rovnat prodeje současného Mondea ve srovnání s jeho přechůdcem v porovnání s tehdejším a dnešním Passatem. A nová Insignie nic moc prodeje tohoto Fordu zřejmě dorazí... :'-(:-O ;-\
No ja čtu docela jine info a vesměs to potvrzuji i majitele , že komfort a kultivovanost je jinde a to na značně vyšši urovni. Taky se mi nelibi odklon , ale holt to tak ford chtěl , tak to tak ma. A stale nechapeš to , že je tu druha stranka mince , ktera je pravě patrna i na te astře , ktera byla třidně vysoce komfortni a kultivovana a to s novou generaci padlo. Navic i to co je vidět je oproti předchudci ošizene a otazne je to , jak je na tom to co oko nevidi. Všeho moc škodi a par kilo navic by klidně snesla , jenže pak by nepatřila k tomu nejlevnějšimu ve třidě a to i u noveho modelu. A dost pochybuji , že by opel nějaky model dotoval ze sveho.