Bez diskuze působivější ta překrásná jasná modrá, ale ani tahle stříbrná koncept neobrala o působivost. Zajímala by mě technicistní šedá, nebo jaguáří rubínová.
Tohle auto je takový potvrzovač (po ftypu) jaguářích markant pro příští roky. Tvar masky, přední světla, zadní světla, mřížka v předním blatníku. Pokud si tyto prvky představím použité na sedanu v kombinaci s jaguár základní linkou, tak je podoba např. příštího XF docela jasná... a žádoucí, nutno dodat. ;-):yes:
Konecne normalne premiove SUV. Uz sa tesim na seriovu vyrobu. Konecne Jag zurocil investicie fordu a pod novym vedenim sa ubera spravnym smerom. Je to do buducnosti jedine premiove auto. Zial BMW a MB sa ubrali k mainstremu a audi nikdy premia nebola, tak ako toyota s L a podobny badge engineering. Drzim palce, hlavne tie auta nechrlte v tisicoch denne.
C-x17 bude pre jag zlomovy asi ako pre porsche cayenne. Je sice smutne ze automobilky ako Jaguar musia produkovat obrie SUV aby prezili resp aby bolo na vyvoj ale taka je doba. V podobe Jagu ale tento da sa povedat revolucny skok prebehol nad ocakavania vsetkych. Velmi posobivy maskulativny dizajn podtrhnuty Jag detailami a velkymi kolesami v rohoch. Dynamicka silueta a kratke previsy. Takto nejako si predstavujem premiove SUV od automobilky co je orientovana na sportove naradie. Viem si predstavit otvorit garaz a najst si tam C-x17 na tyz a F-type na vikendy. Jag bude kompletny :yes::yes::yes:
Doufám, že série dostane tyhle bodový světla, s normálními reflektory si to neumím/nechci představit. Z některých předních úhlů mi to přijde až příliš nabubřelé, jako X6, ale to mají na svědomí ty spodní velké otvory. Naštěstí díky Callumovi a Thomsonovi je vidět, že auto je opravdu spíše velikosti Evoque, pokud nebyla fotka záměrně upravována.