Diskuse

Konec Lancie se blíží. Vypnula své evropské webové stránky. Zůstane alespoň v Itálii?

9.5.2017

Nabídka značky Lancia se zúžila na jediný model, malý ypsilon. Nabízen je však už jen na domácím italském trhu.

 

  • 42 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 09.05.  15:56

    Hm

    Dnes jsem potkal nejméně tři kamiony Ypsilonek a je to fakt pěkné auto. Bude jí škoda, jestli skončí.
    • 00 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 09.05.  17:01

      « Re: Hm

      ... a koupil byste si toto auto?
      Souhlasím, že je pěkné, bohužel tato "vlastnost" netvoří plný užitek pro kupce. Zdá se, že v dobách prosperujících ekonomik klesá zájem o miniauta dosti citelně, zatímco ostatní velikostní třídy jsou na tom (výrazně) lépe.
      • 10 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 09.05.  17:32

        « Re: Hm

        Tak třeba Pětistovka měla loni nejúspěšnější rok v historii. A to je 10 let starý model.
      • 00 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 09.05.  17:52

        « Re: Re: Hm

        myslím, že B je najpredávanejší segment v eu
  • 04 Reagovat !

    foto 695

    695 09.05.  16:05

    Lancia JEDINE electro buducnosť

    Lancia bola vždy niečim iná, jej modely boli viac pre fajnšmekrov nie pre bežných konzumentov. Podla mojho názoru budúcnosťou je jedine prejst kopletne na elektro a natom budovat podobne ako Tesla. Lancie by bola škoda...
    • 20 Reagovat !

      foto stary-kluk

      starý_kluk 09.05.  16:19

      « DELTA

      Kdyby nic jiného, tak tam měla zůstat ještě dnes pozoruhodná a při svém vzniku vyjímečná Delta. Pomineme-li to, že předvedla světu využití první variabilní plošiny na světě (Stilo - potažmo Bravo), která umožnila vytvořit zcela jiné auto s nádherným prostorem s posuvnými sedadly vzadu, tak její úžasná jednotná krása zvenku i uvnitř, kterou následně v detalilech (ne už v jednotnosti) okopírovali všichni výrobci, tak ta je nepřehlédnutelná i dnes.

      Že nemá bohatá, zářná a nadmíru pozoruhodná minulost Lancie pokračování zůstane navždycky trestuhodná škoda.
      • 01 Reagovat !

        foto euro89

        euro89 09.05.  16:24

        « Re: Re: Lancia JEDINE electro buducnosť

        A jeje, tys tu chybel. Dalsi, co by cpal do aut baterky... 8-s To at radsi potkavam Lancie jen na srazech oldtimeru, nez z nich udelat neco jako je Tesla. :-!
        • 10 Reagovat !

          foto stary-kluk

          starý_kluk 09.05.  16:27

          « Re: Re: Re: Lancia JEDINE electro buducnosť

          Ten příspěvek nemá s baterkami co dělat. Omylel se mi přilepil zde. Napsal jsem ho samosttaně ještě dole. Kdybys neragoval, už bych ho tady vymazal.
          • 00 Reagovat !

            foto euro89

            euro89 09.05.  16:42

            « Re: Re: Re: Re: Lancia JEDINE electro buducnosť

            Moje chyba. Ja nereagoval na tebe, ale na uzivatele 695.
    • 02 Reagovat !

      foto stary-kluk

      starý_kluk 09.05.  16:19

      « Re: Lancia JEDINE electro buducnosť

      Čistá elektomobilita je utopie.
    • 00 Reagovat !

      foto Joky

      Joky 09.05.  17:21

      « Re: Lancia JEDINE electro buducnosť

      mínusy za to umí dávat jen ta Škodomilská chátra co má doma stejně hnusnou manželku jako auto ....
      • 00 Reagovat !

        foto pargi

        pargi 10.05.  08:24

        « Re: Lancia JEDINE electro buducnosť

        No tvl, jak by asi podle toho vypadala manželka toho v Civicu 8-s
  • 20 Reagovat !

    foto zlysoused

    zlysoused 09.05.  16:08

    Ypsilon

    se prodává velmi slušně, navíc stejně jako F500 s pěknými maržemi. Byla by škoda ho zaříznout.
    • 20 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 09.05.  17:03

      « Re: Ypsilon

      Ale to je poněkud jednoduchá myšlenka... Velmi slušně??? Co to znamená? Naplní dostatečně kapacitu továrny? Pokud vím, Ypsilon dělá necelých 10% výroby v Tychy... A vydělá si tím na neustále nutné modernizace a vývoj nové generace? Tyto úvahy nemohou být tak naivně jednoduché, jak se jeví na první pohled.
  • 30 Reagovat !

    foto N6600

    N6600 09.05.  16:11

    Autoplay videa - palec hore za snahu

    Chapem, ze ked nas citatelov este neodradila kvalita clankov, tak to skusate aj samotnym webom. Najprv rozsekat clanky na milion sekcii, potom autoplay videa, ASCII znaky miesto galerie, problem s pridanim reakcii do diskusii... Co bude dalej? Zmena fontu na Windings?

    K teme - RIP, Lancia.
  • 20 Reagovat !

    foto stary-kluk

    starý_kluk 09.05.  16:24

    DELTA

    Kdyby nic jiného, tak tam měla zůstat ještě dnes pozoruhodná a při svém vzniku vyjímečná Delta. Pomineme-li to, že předvedla světu využití první variabilní plošiny na světě (Stilo - potažmo Bravo), která umožnila vytvořit zcela jiné auto s nádherným prostorem s posuvnými sedadly vzadu, tak její úžasná jednotná krása zvenku i uvnitř, kterou následně v detalilech (ne už v jednotnosti) okopírovali všichni výrobci, tak ta je nepřehlédnutelná i dnes.

    Že nemá bohatá, zářná a nadmíru pozoruhodná minulost Lancie pokračování zůstane navždycky trestuhodná škoda.
    • 15 Reagovat !

      foto chytrak1

      chytrak1 09.05.  16:53

      « Re: DELTA

      Trosku si pleteš dojmy s pojmy. Po týdenním používání Lancie Delta jsme jí doma neřekli jinak než Dacia. Design velmi specifický,ale budiž. Palubka z Fiatu Bravo a vše co má nějak fungovat bylo buď nepříjemný nebo nedotažený. Neuvěřitelný jak se dá zprznit prostorný a variabilní auto.
      Jeden příklad za všechny - zadní posuvná lavice byla v rámci snahy odlišit se tvarovaná tak, že reálně člověk využil jen ca. 2/3 její délky od opěradla dopředu. Pak tam vymysleli takovou vlnu směrem k podlaze, která nepodpírala nic. Takže ač byla reálně delší, sedělo se na tom asi jako v té dacii. Manželka to auto nakonec nemohla ani vidět. I díky zkušenosti s lancii dnes svého golfa považuje za superkáru.

      A to mi jako značka lancia byla sympatická. Ale poslední dobrý auto který udělali, byla lybra.
      • 40 Reagovat !

        foto stary-kluk

        starý_kluk 09.05.  17:18

        « Re: Re: DELTA

        Nikdy jsem v ní nejel, ale staticky jsem si ji osahal několikrát velmi podrobně. Nic takového, co píšeš, jsem nepociťoval. Naopak - předčilo to veškeré popisy. Nakonec i obvyklý test zde na auto.cz to potvrzuje také (a ten je z doby, kdy se tu Italům moc nepřálo):
        Plusy
        •Atraktivní design
        •Luxusně působící interiér
        •Pohodlná sedadla
        •Prostor pro nohy vzadu
        •Dobré odhlučnění motoru
        •Přesné řízení
        • 03 Reagovat !

          foto chytrak1

          chytrak1 09.05.  17:21

          « Re: Re: Re: DELTA

          Tady je to vidět.
          [odkaz]
          • 20 Reagovat !

            foto stary-kluk

            starý_kluk 09.05.  17:40

            « Re: Re: Re: Re: DELTA

            Díky. No, je vidět obdivuhodná všemožná originální variabilita zadních sedadel a hloubka sedáků. Je takový etalon, že by měla být 500 mm, což tady je vepředu i vzadu - není to zcela běžné, bývá kratší i u MPV a SUV, kde na to je místo(!). Mírný sklon sedáku, který se na fotce jeví, mi po dosednutí nikdy nepřipadal - naopak, byl velmi dobrý a navíc možný originálně dorovnat pro stehna výškou(!) pro různé postavy.
            Vaše poznání nechci zlehčovat, ale zaráží mě..
            • 04 Reagovat !

              foto chytrak1

              chytrak1 09.05.  17:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: DELTA

              No já myslím, že foto z golfa ukazuje ten rozdíl naprosto jasně ne?
              [odkaz]
              • 04 Reagovat !

                foto Jaros71

                Jaros71 09.05.  18:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: DELTA

                Sedadla u VW patří tradičně k nejlepším.
                Ale jako tragédii bych interier Lancie fakt neviděl.. ;-)
                • 50 Reagovat !

                  foto RS

                  RS 09.05.  22:05

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DELTA

                  Pokud jde o zadní sedadla, o kterých je řeč, tak zrovna VW/Škoda/Seat na ně byl přímo expert. Ne nadarmo se jim říkalo trestná lavice ;-) V základních výbavách to umí dodnes i na předních...
            • 02 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 09.05.  19:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: DELTA

              Sice jen podle fotek - ale souhlas s chytrákem - ta vlna na předku sedáku přece nemůže podpírat nohy.
          • 30 Reagovat !

            foto Nonsens

            Nonsens 09.05.  17:59

            « Re: Re: Re: Re: DELTA

            ešte aj dnes tá fotka hovorí, že vzadu by to kľudne mohlo voziť alžbetu. To sa len tak nevidí.
            • 03 Reagovat !

              foto chytrak1

              chytrak1 09.05.  21:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: DELTA

              No, místa je tam hodně, ale pro Alžbětu? To asi ne. Každopádně sedět se tam nedá. A to je jen jedno z mnoha minusu. To auto nejezdi nijak zázračně. Rozdíl proti Bravu v podstatě nula, mizerný materiály - pokud se bavíme o tom ze to mělo byt něco víc v rámci segmentu. Ale nebylo to ani tak dobrý jako třeba golf highline. Alcantara tady na fotkách fajn ale v reálu? Plasty na palubce hrály všemi barvami (a to byla celočerná verze interiéru jen každý kus byl trochu jinak udělanej) a ovládalo se to jako loď. Fakt hrůza. A to jsem se na to tenkrát těšil. :-(
      • 32 Reagovat !

        foto Joky

        Joky 09.05.  19:49

        « Re: Re: DELTA

        jsi k r e t é n mám ji 4 roky a pohodlné auto , ne jako ty Šroty VW... škoda
        ze nejde napsat víc sprosťáren
        • 13 Reagovat !

          foto chytrak1

          chytrak1 09.05.  21:25

          « Re: Re: Re: DELTA

          Za to ty si inteligent a to poradnej. Ale bohužel se nevyznas v autech, tak sis koupil strep co vypadá hogofo. Nalestena bída se tomu taky říká. Užij si ji. >:D
          • 00 Reagovat !

            foto jarafara

            jarafara 10.05.  09:54

            « Re: Re: Re: Re: DELTA

            Hmm delta, co to bude 1,4 benzín či 1,6 nafta >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Makovnik

              Makovnik 13.05.  14:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: DELTA

              1.6 nafta tahne "vocpoda" uz od 1300ot, nie od 2000 ako tdi, takze velmi pouzitelny motor.
              Navyse najdes 1.8tbi 200k, ak ti je 1.4 140k malo
      • 00 Reagovat !

        foto Makovnik

        Makovnik 13.05.  13:09

        « Re: Re: DELTA

        Tak si si nemal kupit Daciu a prezyvat ju Lancia, ty chytrak.

        Zadne sedacky su bez problemov, odvezie sa tam pohodlne aj 195cm clovek.

        Golf 6 je proti Delte uhrkana krabicka, skus si to medzi sebou priamo po presadnuti.
  • 04 Reagovat !

    foto Brin

    Brin 09.05.  16:30

    Apple

    Tohle je automobilka, kterou by měl koupit Apple. Mají historii a zkušenosti se stavěním aut a Apple má technologie a peníze. Dovedete si představit, co by mohlo vzniknout touhle kombinací? To by byly parádičky...
    • 11 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 09.05.  17:05

      « Re: Apple

      :'-( ... a co tato automobilka nabízí? Kromě opravdu dávné historie? Vývojové kapacity? :'-( Výrobní kapacity? :'-(
      Prosťáčku.
      • 01 Reagovat !

        foto Brin

        Brin 09.05.  21:14

        « Re: Re: Apple

        Myslel jsem tím samozřejmě celý koncern FCA. Prosťáčku.
        • 00 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 10.05.  11:01

          « Re: Re: Re: Apple

          Tak jsi to tam měl napsat, prosťáčku. Pak se nediv, že jsi za vola.
  • 24 Reagovat !

    foto chytrak1

    chytrak1 09.05.  16:59

    Osudová chyba

    65 000 prodanej starejch střepů Ypsilon. To ukazuje jakou má Lancia sílu. Kdyby v minulosti místo Alfy dali budoucnost Lanciii, mohli dnes mít jednu živou a schopnou lancii a ne dvě mrtvé značky. :'-(
    • 40 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 09.05.  18:05

      « Re: Osudová chyba

      Alfa Romeo má nyní několik výborných aut..
      Stelvio vypadá na prodejní hit mezi SUV.
      Cena kolem milionu..atraktivní design a skvělé italské motory.
      Bral bych ho raději než Tiguan ve stejné ceně.
      • 10 Reagovat !

        foto chytrak1

        chytrak1 09.05.  20:21

        « Re: Re: Osudová chyba

        A vydělají ty dva nový modely na dlouhodobý přežití značky? Lancia Y se zatím prodávala lip než všechny (staré) modely alfy (včetně mito).
        • 00 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 10.05.  11:02

          « Re: Re: Re: Osudová chyba

          Rozhodně snáze, než jedno mikroauto. Už proto, že o Y není zájem mimo Itálii...
  • 15 Reagovat !

    foto Joky

    Joky 09.05.  17:15

    Ypsilon

    ano prodává se jen v Itálii a prodá se jí tam 3x víc než všech modelů toho technického hnoje z Boleslavi dohromady ...
    • 22 Reagovat !

      foto chytrak1

      chytrak1 09.05.  17:29

      « Re: Ypsilon

      Těžko říct, proč prodeje lancie srovnáváš se škodovkou, ale když už jsi se do toho pustil - Chápu to správně že chceš říct že škodovka je mnohonásobně úspěnější v Itálii než Lancia v ČR a proto tu lancii zavírají?
      To je zajímavý názor, ale jen kůli ČR to asi nebude. Spíš kůli tomu. že na každým trhu. ne jen v ČR je na tom lancia dlouhodobě bídně.
      • 12 Reagovat !

        foto Joky

        Joky 09.05.  19:43

        « Re: Re: Ypsilon

        asi proto , že se prodává jen v itálii a tam nejsou takoví * jako tady, aby podporovali
        ty emisní leváky!

        k r e t é n í
        tam mělo být
    • 00 Reagovat !

      foto jarafara

      jarafara 10.05.  09:52

      « Re: Ypsilon

      Krásná ukázka lidské malosti a nejspíš ještě nějaké poruchy, jak tebe dokáže vytočit cokoliv z Boleslavi, pak že jsou škodovky bez emocí. Jako vždy jsi pobavil :yes: >:-[]

      Co že to máš vůbec za auto/motorizaci?

      Ty musíš na silnici, nebo když tě pustí na vycházku hrozně trpět při pohledu na české silnice ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto Jaros71

    Jaros71 09.05.  18:08

    SPEKULACE

    Bohužel , takový článek má hodnotu reportáže z BLESKU.. :no:
    Fakt je jen jeden , že Lancia momentálně bude prodávat jen v Itálii.
    Otázka zní? Trvale nebo do příchodu nových modelů...pokud budou?
    To ví asi jen vedení koncernu.
    • 20 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 09.05.  19:21

      « Re: SPEKULACE

      Dle již tradičního chaosu kolem přípravy nových modelů v FCA bych spíše řekl, že samo vedení koncernu neví.

      BTW, v těchto dnes se v Jižní Americe pomalu odhaluje nový Fiat Argo, hovoří se tam o něm jako o nástupci Punta. [odkaz] O jeho působení ve zbytku světa (mi) ale zatím není nic známo...což je zvláštní, protože nic jiného, co by mohlo globálně nahradit Punto, Fiat nemá a jen tak mít nebude.
      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 09.05.  21:19

        « Re: Re: SPEKULACE

        Ak som dobre pochopil tak Punto malo dostať nasledovníka z rodiny 500 a označeného ako 500 + . Ale z toho čo bolo na tom videu vidieť by to Argo nemuselo byť márne. :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 09.05.  22:03

          « Re: Re: Re: SPEKULACE

          Ano, to byla jedna ze spekulací. Mluvilo se i o tom, že Punto naopak dostane nástupce ve stylu Tipa. Před rokem se ale Marchionne nechal slyšet, že nástupce Punta vyvíjet nebudou, že by pro ně nebyl rentabilní či co. A jediným malým vozem, který byl v poslední době skutečně intenzivně vyvíjen a testován, je Argo.
          • 20 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 10.05.  08:03

            « Re: Re: Re: Re: SPEKULACE

            Tak Marchione toho občas narozpráva no. :-) Uvidíme čo z toho Arga nakoniec bude a či sa dostane aj ku nám.
            • 10 Reagovat !

              foto stary-kluk

              starý_kluk 10.05.  09:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: SPEKULACE

              Nic méně - stávající Punto je podle mne i po těch letech stále jedno z nejlepších a nejhezčích aut své třídy. Jen to svědčí o fundovanosti vývojářů Fiatu a italských mistrů návrhářů. Avšak přetržení vývoje a s ním jistý odchod staré generace a nepoučené té nejmladší může mít vliv i na vývoj nového "Punta".

              Nechci však ztratit naději - následník Brava - (nové) Tipo je povedené. I když pověstný šmrnc minulých generací není až tak pronikavý (bych řekl).
              • 00 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 10.05.  13:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: SPEKULACE

                O tej fundovanosti svedčí hlavne to, že technický základ s patričnou dávkou úprav si ďalej v pohode žije v Corse. :-)
    • 01 Reagovat !

      foto beibej

      beibej 09.05.  21:24

      « Re: SPEKULACE

      obávám se, že nové modely už prostě nepříjdou. :-(
  • 00 Reagovat !

    foto Freddka

    Freddka 10.05.  08:45

    Taky proc web, kdyz na nej neni co dat

    :-!
    Docla rozumny tah, k cemu web, kdyz na nej neni co dat :-!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

IKEA po smrti 8 dětí stahuje z trhu komody. Máte doma nábytek zajištěný?

IKEA po smrti 8 dětí stahuje z trhu komody. Máte…

Švédský nábytkářský řetězec IKEA stahuje ve Spojených státech a Kanadě z trhu 29 milionů prádelníků a komod,…

Ozbrojenci na Ukrajině obklíčili Luhansk. Chtějí prý sesadit ministra vnitra

Ozbrojenci na Ukrajině obklíčili Luhansk. Chtějí prý…

Ozbrojenci v úterý obklíčili centrum Luhanska, jednoho z center proruských separatistů v Donbasu na východě…

 

iSport.cz

Vydra se trefil podruhé za sebou, osmým gólem v sezoně načal výhru

Vydra se trefil podruhé za sebou, osmým gólem v…

Český útočník Matěj Vydra skóroval v druhé anglické lize ve druhém zápase za sebou. Tři dny poté, co pomohl…

VIDEO: Plzeň přestřílela Kometu, Indrák dal hattrick. Sparta prohrála

VIDEO: Plzeň přestřílela Kometu, Indrák dal…

SOUHRN | Extralize nadále vládne Plzeň. Ve šlágru 24. kola Škoda doma zvládla přestřelku s Kometou Brno a po…

 

Reflex.cz

Další protikuřácké tažení: Zakáže nám EU elektronické cigarety?

Další protikuřácké tažení: Zakáže nám EU…

Nenápadně a pozvolně nám aktivisté rozjíždějí, podobně jako rozjeli válku proti tabáku, válku proti…

Čína má poprvé více superpočítačů než USA. A daleko více než Japonsko, Německo a Británie dohromady

Čína má poprvé více superpočítačů než USA. A daleko…

Bouřlivě se rozvíjející Čína dosáhla dalšího milníku v nejmodernějších technologiích. Poprvé v historii má více…