Koroze není vymýcena: Víme, jak na ni!
4
/
25
Prohlédnout znovu
Koroze není vymýcena: Víme, jak na ni!
Koroze není vymýcena: Víme, jak na ni!
|
acz
Abarth
|
acz
Čtyřleté Mitsubishi Lancer: povrchovou korozi kolem svarů zadní nápravnice ještě půjde zpomalit obroušením a konzervací.
|
acz
Pětiletý Opel Astra: Vůz z operativního leasingu jezdil do značkového servisu. Obáváme se, že tady už je na záchranu rámu pozdě.
|
acz
Plastové lišty zabrání škrábancům, drží však pod sebou vlhkost. Pravidelně kontrolujte.
|
acz
Na skrytá místa podvozku běžný uživatel nedohlédne. A bomba tiká...
|
acz
Hrany prahů představují technologicky složité body, navíc vystavené vnějším vlivům
|
acz
Všechny dutiny karoserie mají dole otvory pro odvádění zkondenzované vlhkosti. Zároveň se jimi dá vstřikovat konzervační vosk. Další otvory do karoserie rozhodně nevrtejte.
|
acz
Tovární ochranný nátěr chrání podlahu Mazdy 6 jen na některých místech
|
acz
Rezavějící lem je třeba vyměnit, natření pomůže jen na cestu do bazaru
|
acz
Počínající koroze se opravuje snáz než pokročilá, nepodceňujte prevenci
|
acz
Počínající koroze se opravuje snáz než pokročilá, nepodceňujte prevenci
|
acz
Ventilační otvory jsou i ve dveřích a kapotě. Špatně umístěné však nepomohou.
|
acz
Ventilační otvory jsou i ve dveřích a kapotě. Špatně umístěné však nepomohou.
|
acz
Ventilační otvory jsou i ve dveřích a kapotě. Špatně umístěné však nepomohou.
|
acz
Pro schopnost odolávat korozi je rozhodující kvalita svařování i laku
|
acz
Pro schopnost odolávat korozi je rozhodující kvalita svařování i laku
|
acz
Pro schopnost odolávat korozi je rozhodující kvalita svařování i laku
|
acz
Kdo si nedá práci s odstrojením výfuku a krytů, zůstane s ochranným nátěrem na povrchu
|
acz
Teprve demontáž výfuku odhalila, že kryty pod ním už také rezaví. Když se na to přijde včas, dají se zachránit.
|
acz
Na spreje z autokosmetiky zapomeňte. Nutným základem je ruční tlaková pistole.
|
acz
Profesionální rozstřikovací zařízení by nemělo chybět v žádné specializované dílně
|
acz
Na rozdíl od lemů a prahů dutiny nelze vizuálně kontrolovat. Jejich preventivní ochranu doporučujeme u všech vozů starších vozů.
|
acz
Vytékání vosku je krátce po aplikaci obvyklé a není na závadu
|
acz
Podlaha patří ke kritickým místům mnoha starších, zejména japonských automobilů. Není od věci s preventivními nátěry začít už po třech letech.
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz