Kotoučové brzdy: Motor vás nezastaví
2
/
15
Prohlédnout znovu
Kotoučové brzdy: Motor vás nezastaví
Kotoučové brzdy: Motor vás nezastaví
|
acz
Kotoučové brzdy se principiálně nemění, prudce se ale zlepšila kvalita materiálů
|
acz
Takto vypadá nejběžnější typ třmenu, plovoucí jednopístkový (Volvo XC70)
|
acz
Brzdy jako obzvlášť důležitá součást automobilu potřebují pravidelnou péči
|
acz
Automobilky v poslední době troubí do útoku proti málo jakostním druhovýrobovým náhradním dílům, zejména brzdové komponenty se podle nich vyplatí kupovat výhradně v originální kvalitě.
|
acz
Abarth
|
acz
Prvním sériovým autem s kotoučovými brzdami je Tucker Torpedo (1948)
|
acz
Dočasným kompromisem je elektrohydraulický brzdič
|
acz
Elektromechanické brzdy jsou jednoduché, ale zatím prý málo spolehlivé
|
acz
Srovnání konvenčního (vlevo) a dvouhmotového kotouče (BMW)
|
acz
Lehký a pevný hliníkový třmen zůstává výsadou dražších automobilů
|
acz
Dnešní materiály už dovolují výrobu robustních repasovaných brzdičů
|
acz
Motocykly dospěly často k extravagantním řešením, například k obvodovému kotouči (Buell)
|
acz
Moderní letouny používají mohutné kompozitové kotouče, segmenty stlačují elektromechanické aktuátory
|
acz
Charakteristik kotoučových brzd s výhodou využívají i vlaky. Jejich kinetické energii odpovídá dimenzace.
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?