Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Koupí MG Rover polské Daewoo-FSO?

Může koupit zadlužená automobilka krachující? Zdá se že ano, a nemusí to být nutně ekonomický nesmysl.
Zpět na článek
11. 6. 2002 21:23
neregistrovaný "THERES"
11. 6. 2002 21:48
neregistrovaný "Martin"
12. 6. 2002 17:42
neregistrovaný "Autor"
12. 6. 2002 18:41
neregistrovaný "THERES"
12. 6. 2002 22:25
neregistrovaný "Martin"
14. 6. 2002 22:28
neregistrovaný "Mr.modena"
neregistrovaný "THERES"
11. 6. 2002 21:23
Dle meho nazoru toto nemuze skoncit dobre.
Za 2 roky uz NIKDO, a to ani v UK nebude chtit Rovery 25 a 45. Podivejte se na ty auta, jsou proste zastarale a ani 4 facelifty to nedokazi zakryt. Stari modelove rady je dnes i mene nez 6 let. Myslim ze Rover prodava nyni asi okolo 180.000 aut rocne a nestaci mu to ani na nejaky kladny hosp. vysledek, natoz na to aby investoval do novych modelovych rad a zaplatil jejich vyvoj. Troufam si tvrdit, ze masovy vyrobce, ktery je sam a neni v nejake skupine by musel prodat tak neco k milionu aut rocne aby mohl platit vyvoj (elektronika, diesely, primy vstrik ...).
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Martin"
11. 6. 2002 21:48
Re: Dle meho nazoru toto nemuze skoncit dobre.
Tak to nemáš pravdu. Podívej se třeba na BMW. Není v žádném koncernu (kromě toho, že vlastní Rolls-Royce, do kterého ovšem pouze cpe svou vlastní techniku a RR mu na oplátku nedává absolutně nic, protože to je značka na...). A podívej se, jak vypadá jeho produkce. BMW jsou nejpokrokovější, nejmodernější, nejvymakanější, nejpěknější atd. auta na světě (to je alespoň můj názor, ale ta pokrokovost jejich techniky se nedá vyvrátit). Ale to bylo jen tak mimo. Je fakt, že dnes už pomalu po Roverech 25 a 45 neštěkne ani pes a ještě za 2 roky... Ale ani kdyby se hoši od Rovera rozhodli v Polsku vyrábět zcela nové a třeba i naprosto revoluční a dokonalé modely, stejně bych o nich ani neuvažoval, protože už jsem mnohokrát slyšel o naprosto příšerné "kvalitě" v Polsku vyráběných vozů (konkrétně i oněch Daewoo u kterých je moooooc velký rozdíl, zda pochází z Korey či z Polska). A když je něco ještě horší než Korejci.... hodně daleko od toho!!! Jestli se nakonec Rover "přestěhuje" do Polska, myslím, že přijde i o ty poslední zbytky prestiže, které mu ještě zbyly!
neregistrovaný "Autor"
12. 6. 2002 17:42
Re: Dle meho nazoru toto nemuze skoncit dobre.
Nezbývá, než souhlasit :-(
neregistrovaný "THERES"
12. 6. 2002 18:41
Re: Dle meho nazoru toto nemuze skoncit dobre.
BMW neni masovy vyrobce ktery vyrabi levna auta. Jeho marze na jednotlivych modelech se nedaji srovnavat s temi od masovych vyrobcu typu Skody-Auto, Peugeotu nebo treba VW. BMW prodava na celem svete, takze zadna lokalni krize (tim myslim treba pokles aut v Evrope) je neodrovna. BMW prodava pres 1 milion aut rocne. S pokrokovosti BMW s tebou naprosto souhlasim, to je spolecnost postavena na know-how spickovych inzenyru, mozna nejlepsich v automobilovem prumyslu. BMW se o svou budoucnost bat nemusi. Jenze to je uplne jina situace nez u Roveru. Jedine co bych si od nich mozna koupil je 75, ale kdyz maji 5 servisu u nas tak nemohou ocekavat nejake prodejni uspechy alespon v radech stovek kusu rocne.
neregistrovaný "Martin"
12. 6. 2002 22:25
Re: Dle meho nazoru toto nemuze skoncit dobre.
No jo, to je naprostá pravda, že BMW není v žádném případě masový výrobce a už vůbec ne levných aut, ale Rover přece, i když se s BMW nemůže porovnávat, také není klasický masový výrobce jako např VW atp. Ale to je podle mě celkem jedno. Souhlasím s Tebou, 75 tu taky můžu, kdyby přišli na trh s nástupci ostatních modelových řad v podobném duchu (tím myslím komplet celé auto, ne pouze kulatá světla, jimiž se snaží sjednoti celou svou modelovou řadu i když 25 a 45 jsou úplně jiná auta než 75 - oproti ní působí, jako by byly nejméně o dvě generace pozadu). Pokud by ta 75 ale měla pocházet z Polska, no tak to si raději nechám zajít chuť!
neregistrovaný "Mr.modena"
14. 6. 2002 22:28
Re: Dle meho nazoru toto nemuze skoncit dobre.
Rover 25 je naprosto skvělý auto!!!!! Je mnohem lepší než srovnatelý např. Mégane nebo Golf. Jediný problém Roveru v ČR je neschopnost jeho of. dovozce.