Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Krásné Italky: Velká galerie sedanů Alfa Romeo

Historie sedanů s logy Alfy Romeo je bohatá. Na ten nejnovější jsme však čekali dlouhých pět let.
Zpět na článek
4. 6. 2016 08:40
5. 6. 2016 00:48
5. 6. 2016 10:56
5. 6. 2016 13:36
5. 6. 2016 14:59
5. 6. 2016 08:25
5. 6. 2016 11:23
Avatar - maxi!
4. 6. 2016 08:40
Alfa Romeo
fajn clanok, v case navratu Alfy medzi elitu! :-!
Ak nepocitam kratke spoluzitie s Alfasud (okolo roku cca 1981), tak moja prva ( nova ) Alfa bola 156 benzin ( okolo roku 1998? - uplna novinka to bola....) a neskor som dcere kupoval mierne jazdeny diesel 156 s motorom 2.4 JTD
Mali sme ich pomerne kratko, ale obe auta dodnes jazdia a svojim sposobom su stale elegantne. ( Walter bol genius!)
:-!
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Uživatel_5340709
4. 6. 2016 08:48
Re: Alfa Romeo
Fajn článek po ránu, fajn vtip po ránu: "....v čase návratu mezi elitu". :-) :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
4. 6. 2016 16:57
Re: Alfa Romeo
A co ty si představuješ pod pojmem "elita"...

;-)
Avatar - Dylan McKay
4. 6. 2016 09:10
Re: Alfa Romeo
Nechápu za co máš mínusy. Článek je skvělý a o Alfě Giulia se hodně mluví. Osobně bych QV bral raději než to, co považují za jeji konkurenci. Je úžasná! :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
4. 6. 2016 17:02
Re: Alfa Romeo
Mně se líbí 2.0 turbo.
Na www.alfaromeo.com se o něm píše, a skoro bych řekl, že to bude ta "správná Alfa"... Alfa nemusí být nutně ta nejvýkonnější... ale bývá nejrychlejší díky podvozku.
:-)

[odkaz]
Avatar - Uživatel_5340709
4. 6. 2016 22:04
Re: Alfa Romeo
Jo, hlavně Brera a jiné. A jako bývalý majitel AR GTV 3,0 V6 /to se psal rok 2002 až 06/ můžu dokonce trochu posoudit co patří mezi elitu a co ne. To jen vy bychaři, jezdci vydechlých 156tek máte bujnou fantazii.
/čím zároveň nechci hanět novou Giuliu, je to krásné auto, ale cesta do elity bude dlouhá, a netvrdím, že tam klidně nemůže skončit/
Avatar - maxi!
5. 6. 2016 00:48
Re: Alfa Romeo
ano, anoooo.... ako pises, trochu mozes posudit, co je elita a co nie!
no ved ty si priamo na to predurceny - v roku 2006 jazdit na GTV...
jasne, my ostatny mame len bujnu fantaziu, jasne!
tak to uz chapem, ze ako si hore napisal, ze pre teba je to vtip, ze sa teraz Giulia sa snazi dostat do elity!
Avatar - speedfred
5. 6. 2016 07:45
Re: Alfa Romeo
no aspoň vidíš že GTV bola alfa,ostatné asi nie :'-(
Avatar - maxi!
5. 6. 2016 10:56
Re: Alfa Romeo
srdia ma tieto fakt zbytocne utoky - preco by mal zhadzovat a urazat majitelov 156?
preco tu treba stale si merat vtaky, ze kto co mal alebo ma?
jasne, ze sa bavime o nasom hobby a v klude aj bez urazok sa mozeme pobavit aj o svojich milacikoch, ale popritom nemusime hned sa stat nepriatelom,nie?

:-!
Avatar - Uživatel_5340709
5. 6. 2016 11:37
Re: Alfa Romeo
Tak to vůbec není. Mě zase trochu mrzí objektivita lidí, co mají vztah k alfě romeo. I na to GTV vzpomínám rád. Ale prostě tu značku mezi elitu asi nikdy řadit nebudu. Řidičsky byla perfektní, v té době měla veliký wow-efekt, ale na druhé straně člověk od začátku řešil problémy s kvalitou a reklamace, ale dalo se to vydržet. Jako ojetou bych ji ale nechtěl. Dál když se objektivně podíváš kam to alfa dotáhla s prodeji v Evropě, tak je to hodně bídné, prémiové značky jsou prostě někde jinde a to je fakt. Jinak jsem byl taky unesený z Giulie, hlavně z interiéru, ten se povedl.
Takže v pohodě, nepřátelé určitě ne. :-!
5. 6. 2016 14:59
Re: Alfa Romeo
Prosim te, co te jako majitele 156 urazilo? Ze tvrdim, ze neni jizdnimi vlastnostmi nijak vyjimecna?
4. 6. 2016 09:27
Bezkonkurenční design i jízdní zážitky!
Sedany Alfa Romeo byly vždy řidičsky i designově zcela mimořádná auta. Díky tedy za tuto nádhernou galerii, je to nejkrásnější začátek dne! :-) :yes: :yes: :yes:
P.S. Nepochybuji o tom, že se nové Giulii podaří na tuto skvělou tradici založenou již v roce 1950 důstojně navázat! :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2016 11:19
Chybí mi zmínka o...
.... 2600 Berlina rok 1964-69 [odkaz] [odkaz] a 2600 De lux 1965-67 [odkaz] [odkaz] , pokud jde sedany a když už je v článku řeč i o Dauphine (nebo také Ondine - Rusalka viz. nápis na palubce [odkaz] , luxusnější verze Dauphine a už se čtyřkvaltem).
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ja Prvni 123
4. 6. 2016 17:18
Re: Chybí mi zmínka o...
mně chybí pár technických detailů... ale obecně je článek sympatickej a díky za něj.

Chybí mi info o tom, že Alfa 6 je sice ohromná... ale zas ne až tak moc Alfa - má klasickou koncepci s převodovkou u motoru vepředu, a vzadu klasickýho deDiona.

Alfa 6 si říká o technickou poznámku o unikátní šestiválci 2.0 V6... unikátním neznamená nezbytně výjimečně dobrým... mělo to karburátory a žralo to i trávu kolem cesty, aby s tím tak velký auto jelo.
:-)

Chybí mi informace o tom, že podvozek 164 sice vychází "z architektury" ostatních ze čtevřice, ale jako jediná má kompletně nezávisle zavěšená kola - má i vzadu modifikovaný McPherson - a proto jezdí tak, jak jezdí!
:-)

A zaujala mě ta formulace "velký, 4.3 metru dlouhý sedan". Ale souhlasím s ní! Je prostě jiná doba.
Možná.
Ale možná i teď je čas na to ustoupit z luxusu směrem k užitečnosti... Evropa chudne, ať se nám to líbí nebo ne.
Avatar - flyboyeda
4. 6. 2016 19:09
Re: Chybí mi zmínka o...
A co 166 2. generace, ta má jaký podvozek ?
4. 6. 2016 19:53
Re: Chybí mi zmínka o...
No, 166 má jen jednu generaci a pak facelift, takže podvozkově stejná jako před ním. Přední náprava - [odkaz] , zadní multilink - [odkaz] . Když se opotřebuje, tak hlavně zadek stojí nějakou tu tisícikorunu, když má oprava za něco stát.
Avatar - Ja Prvni 123
4. 6. 2016 19:56
Re: Chybí mi zmínka o...
Z principu máš pravdu... ale fakt se často mluví o druhé generaci.
;-)

První je zajímavější... druhá je "funkčnější" - mluvím hlavně o čumáku = světlech.
4. 6. 2016 20:12
Re: Chybí mi zmínka o...
Je to vlastně jedno, jak tomu kdo říká, jen jsem to upřesnil.

Podstata je taková, že v době, kdy se jednalo o akční auto a nebyly na to žádné druhovýroby, tak rozhašenou zadní osu dát komplet do cajku z originálních dílů mohlo stát víc než 60 000 Kč. To už ale samozřejmě dlouho není pravda. Za kolik se dá dnes zadek poléčit už ani přesně nevím, ale určitě za daleko méně. Ale musíš se smířit s tím, že nebudeš měnit všechna ramena, ale budeš přelisovávat silentblůčky. Stejně to ale úplně zadarmo nebude, už jen z titulu její poměrně komplikované konstrukce.

(Pokud vím, tak 164ku máš a tam vzadu ty ramínka - táhla také nejsou navěky.)
Avatar - Ja Prvni 123
4. 6. 2016 20:34
Re: Chybí mi zmínka o...
Jo jo.
:-)

Dneska už to není tak hrozný.
A když si pomůžeš Powerflexem, tak to i trochu dýl vydrží...
Avatar - Ja Prvni 123
4. 6. 2016 19:54
Re: Chybí mi zmínka o...
No.. úplně jinej.
:-)
A v zásadě velmi dobrej - jen trpí na českých silnicích.

Zvlášť zadní náprava, složitá, je unikát. Vepředu dvojité trojúhelníky dělají svou práci taky velmi dobře.
5. 6. 2016 15:07
Re: Chybí mi zmínka o...
Hockenheim short:
alfa 166 v6 24v 226ps 1:26,80
Fabia rs 1,4tsi 179ps 1:22,60 ( pomalejsi hot hatch me nenapadl)
156 gta 250 ps 1: 22,70
Takze alfa 6 to fakt nikomu nenatre.... Pokud ano, navrhuji setkani v moste...:)
Avatar - Ja Prvni 123
4. 6. 2016 17:11
Nevím, jestli si Giulii někdy koupiím...
ale to mi nebrání v tom souhlasit s tím, že zatím vypadá, jako "návrat ke kořenům".
A určitě ji aspoň vyzkouším.
Parkovat tohle auto na sídlišti mi přijde rouhání. A víc než dvě auta už ve svým věku fakt neužiju.

Myslím, že mám s čím srovnávat. Vlastnil jsem Giuliettu vyrobenou v roce 1985... benzínovou, vlastnil jsem několik 75, naftovou i benzínové, včetně asi nejlepší verze 2.5 V6 Milano... kterou si dodnes vyčítám, že jsem prodal... vlastnil jsem naftovou 90, a najel s ní po Evropě skoro 400tis km... vlastnil jsem několik 164, a jedu dodnes vlastním, a na nástupce se upřímně těším.
Mám radost už z toho, že existuje, nemusím ji nutně vlastnit.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - maxi!
4. 6. 2016 19:26
Re: Nevím, jestli si Giulii někdy koupiím...
:-! :yes: :-!

jak ti moze niekto dat na toto minus, nechapem....
Avatar - Ja Prvni 123
4. 6. 2016 19:48
Re: Nevím, jestli si Giulii někdy koupiím...
:-)

To neřeš... tady už to tak prostě je.
Avatar - maxi!
5. 6. 2016 11:00
Re: Nevím, jestli si Giulii někdy koupiím...
asi mas pravdu...
ale ja sem chodim pospominat a pokecat a uz v mojom veku na to mozem milovat, aby som sa v kuse branil nejakym utokom.
Vidim, ze je tu zopar fakt dobrych petrolheadov, fanusikov motorizmu a preto si myslim, ze to by nas malo viac spajat ako rozdelovat! :-!
Avatar - Ja Prvni 123
5. 6. 2016 15:46
Re: Nevím, jestli si Giulii někdy koupiím...
Vidíš - i Ty jsi za tohle vyfasoval mínus... ber to jako poklonu.
Potlesky k umlčení a pískot na pochvalu... doba se zas tak moc nezměnila.

Úplně popravdě tady opravdu útočí pár trotlů... tak na ně prostě vůbec nereaguju, a je to.
A když si nedají pokoj, a že byli i takoví, co mi psali nesmysli do soukromých zpráv - tak je prostě pošlu na "hate list" a je od nich pokoj úplně.

:-!
Avatar - flyboyeda
4. 6. 2016 19:11
166ka 2. generace je moc krásná
:yes: :-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
4. 6. 2016 19:59
Re: 166ka 2. generace je moc krásná
Je.

A o tom, že 159 s motorem 1.8 TBi je i technicky výborná se moc nemluví... a málo ví.
;-)
5. 6. 2016 08:25
Uz zase bludy...
Alfy vzdy vitezily podvozkem?? Kdo tomuhle veri? Mozna existovala vyjimka, ale vetsinou mela alfa problem zajet na okruhu srovnatelny vysledek proti stejne vykonnemu autu... Tykalo se 156, 159, gt, gtv... Chapu, ze maniaci rozpoutaji hate, ale fakta jsou fakta a pokud mate nekdo dukaz o opaku, sem s nim prosim. Btw giulia asi bude me dalsi auto, takze proti alfe nic nemam...
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Ja Prvni 123
5. 6. 2016 09:34
Re: Uz zase bludy...
Bude to tím, že jseš mladej...
;-)
To je vlastnost - nikoliv závada.

Pokud pro Tebe Alfa začíná 156, tak pak jo... ale pak ani nemůžeš pochopit slovní spojení "návrat ke kořenům".

Ano, i ve skutečné historii Alfy jsou kousky, který nejsou vyloženě důvodem k hrdosti - třeba ta citovaná Alfa 6. Bylo to velký... mohlo to být i výkonný... ale nejezdilo to jako Alfa.

A neplatí úplně šmahem, že dobrý byly jen typy s transaxlem. Držím si 164 z nostalgie... ale je s ní i sranda.
Nevypadá vlastně nic moc, taková šedá myška... ale má asi 150 koní a 187 hezky dostupných Nm, při váze těsně nad 1.200 kg... k tomu tu hmotnost slušně rozloženou a McPhersony na všech 4 kolech... čert vzal okruh a speciály, ale na normální okresce je prostě rychlejší, než i novější auta s třílitrovými motory.
Teda umí být rychlejší... když to umíš i Ty.
;-)

A o 75 to platilo dvojnásob. S tím V6 dvaapůlliterm byla na normální silnici prostě jedinečná... a doboví bavoráci jednoduše nestíhali.

Ano, Alfa dělala i Arnu - abych šel na druhej extrém... ale to má každej výrobce, nějakou skvrnu.
Řídil jsi někdy BMW Z3?
To je takové malá "1203"...
>:D
5. 6. 2016 13:41
Re: Uz zase bludy...
Ja mladej sem, ale duchem... Alfa pro mne nezacina 156, ale v clanku je citovana 164 a jeji vyborny podvozek... Ja jsem mel 164 v dobe produkce a byla to celkem tragedie.
Ja mam doma naftovej trilitr o nejakych 300,400 kg tezsi, tak to zkusime?
Napsal jsem, ze obecne jsou alfy (pro ty co nepochopili, myslim standardni produkcni auta, ne dtm specialy, ktere se standardnim podvozkem nemaji spolecneho nic) vetsinou pomalejsi, nez auta s podobne vykonnym motorem. Okruhove casy starsich alf se spatne hledaji. Proto zminuji novejsi. Poste tvrzeni, ze alfa vzdy vitezila podvozkem je usmevne a mohou mu verit jen fanaticti majitele...
Avatar - Nomad6
5. 6. 2016 09:46
Re: Uz zase bludy...
Alfa Romeo 159 - better car than BMW 3
5. 6. 2016 10:57
Re: Uz zase bludy...
Pokud někdo srovnává jízdní vlastnosti 156 se 159, tak je zbytečné reagovat. A že Alfy vyhrávaly v DTM a WTCC (to se jezdi na okruhu ;-) ) pro tebe asi nic neznamená.
Avatar - Uživatel_5340709
5. 6. 2016 12:53
Re: Uz zase bludy...
Připadne ti tahle konstrukce závodního auta /obecně v DTM/ že má něco společného s běžnou produkcí? [odkaz]
5. 6. 2016 13:48
Re: Uz zase bludy...
Neblbni, takhle vypada kazda alfa, kdyz zvednes kapotu >:D
5. 6. 2016 13:43
Re: Uz zase bludy...
Kdo srovnava 156 a 159?? Jsou rychlejsi nez konkurence? Prosim dukaz!
5. 6. 2016 14:30
Re: Uz zase bludy...
Mas pravdu to pro srovnani produkcnich aut neznamena vubec nic >:D
Avatar - maxi!
5. 6. 2016 11:13
Re: Uz zase bludy...
Ted
ked chces dokazy, tak v dnesnej dobe uz ozaj by si nemal mat problem prebehnut globalnu siet ( myslim nejaky internet ci ako sa to nazyva a tam je strejda Gugl, ten dost o tom vie, alebo slecna Siri.... )
Alebo pozri prvy Speed v Cr, tam je test novinky Alfa 156 v porovnani BMW3 a mercedes C a alficka to celkove vyhrala.
Neviem, ci registrujes legendarne ucinkovanie na okruhoch, kde Alfy 155 roky vladli v DTM a podobne....
Jednoducho urob pre seba aspon tolko, ked uvidis na ulici starucku Alfu 156, tak sa pozri zozadu na tu zadnu napravu a tie ramena - a porovnaj si to auto z roku 1997 s najnovsou Octaviou z 2016 s jednoduchou napravou.
A uz len to - ja nie som maniak, co sa ozval
Ja som si kupil novu 156 alficku len ako druhe auto ( aby som mal stvormiestne priblizovadlo) k mojmu ostremu autu. ( napoveda - 10 valec )
:-!
Avatar - Ja Prvni 123
5. 6. 2016 12:58
Re: Uz zase bludy...
:-)

Ten 10ti válec... můžu hádat?

Tatra 815!

:-)
Avatar - Nomad6
5. 6. 2016 13:34
Re: Uz zase bludy...
daj link na test 156vsBmw3
Avatar - maxi!
5. 6. 2016 14:09
Re: Uz zase bludy...
ten test, co som hore spominal, bol v casopise SPEED
bolo to este nulte cislo zacinajuceho casopisu v Cesku, ak dobre pametam este len ako priloha.
bol to trojtest - Mercedes C, BMW 3 no a Alfa 156
Alfa bola vitaz testu
Nemam nejak v zasobe linky na testy, aspon nie na taketo auta - ale Siri alebo Google urcite nieco v zasobe bude mat!

ano, napriklad:
[odkaz]
5. 6. 2016 14:28
Re: Uz zase bludy...
Jak souvisi srovnavaci test s rychlosti??
Avatar - maxi!
5. 6. 2016 14:33
Re: Uz zase bludy...
prosim ta ukludni sa, zamysli sa nad tym, co ten clovek po mne chcel a co som mu odpovedal

vobec sa tu nebavime o tej teme, co tu riesis - chcel link na porovnanie spominanych aut a to tu riesime
Chapes to? :-!
5. 6. 2016 14:36
Re: Uz zase bludy...
Nevim jestli neni nekde problem, ja tu jasne mluvim o onech popisovanych kvalita h podvozku. Tvuj odkaz mozna ukazuje, ze alfa ma lepsi motor. Ale zarny okruhovy cas tam nevidim. Ono na zrychleni 0-100 se fakt podvozek nepozna ;)
5. 6. 2016 13:45
Re: Uz zase bludy...
Ja s tim problem nemam, ale ackoli je to tak jednoduche, zadny dukaz neuveden. Nevim, jak s tim souvisi tvuj desetivalec???
Vazne tu chces srovnavat s octavii?? Ta je pro tebe etalonem ceho?
Avatar - maxi!
5. 6. 2016 14:28
Re: Uz zase bludy...
ukludni hormon, pohoda!
vysvetlim - vidim podla tvojich otazok, ze si to nepochopil

Ale nie - vlastne ked ani tak jednoduchu vetu, kde ti jasne pisem, ze Alfu som kupoval len ako rodinne viacmiestne auto popri sportovemu autu, ktore je nepouzitelne na bezny zivot TY NECHCES chapat a radsej tu strielas jedovate otazky, tak vlastne to cele ani nema cenu riesit. :-!
5. 6. 2016 14:46
Re: Uz zase bludy...
Ja ti jen rikam, ze reagujes na prispevek o rychlosti alfy na okruhu a nesmysl ve forme lepsiho podvozku alfy...
Ja si tu praci dal:
[odkaz]
Alfa romeo156 gta:
250ps 1445kg
Okruh winton: 1:47,58

Jen pro zajimavost tento vrcholny model 156ky, ma nordschleife za 8:51

Bmw 330ci:
231ps 1505kg
Okruh winton: 1:45,83
Takze lehci a vykonnejsi alfa gta, ktera neni uplne beznym autem oproti 330ci, je na okruhu o tridu pomalejsi...
Btw zrychleni ma take lepsi nez bmw, ale jak dojde na zatacky, je konec ;)
Avatar - Ja Prvni 123
5. 6. 2016 15:58
Re: Uz zase bludy...
aspoň si přečti, na co odkazuješ, šašku... ti amatéři na stránce, na kterou odkazuješ sami píšou:
Verdict

There is no clear winner in this comparison.

Se tě zapomněli zeptat, co?

Ale vezmi nějaký italský okruh!
Tak třeba Balocco:
48 Alfa Romeo 4C 2:54.43 240 / 895
srovnatelný BMW
67 BMW Z4 M Roadster 2:56.67 343 / 1444

Vůbec neumějí udělat auto, viď.

Vždyť i Audi bylo rychlejší! A to je co říct...

64 Audi TT-S Roadster 2:56.55 272 / 1455
5. 6. 2016 16:32
Re: Uz zase bludy...
Sasek ses ty >:D
Proc to necitujes cely? Porovnani sice neni prukazne, protoze neni moc okruhu na kterych byla zmerena obe auta...
Na jednom ale ano, a nordschleife za 8:51 je vazne vtipna...
To ze je 4c rychlejsi nez z4 bych nikdy nerozporoval, jsou to taky kapku jina auta :-) nicmene srovnani se nabizi - cayman s a s tim uz opet 4c prohraje. A svete div se, na vine je podvozek....

Ale 156? 164??

Diskuse na alfistech ma vazne uroven. Kdyz se. Vyjadrite k jizdnim vlastnostem 164, navic s odkazem na vrcholne verze q4, kterou jsem vlastnil. Zacali mi vsichni rikat, ze je zajimave, ze u jejich 30 let starych 164 se podobne zavady neprojevuji. Takze samozrejme si to vymyslim a jen plivu na alfu!
>:D
Na alfistech proste musite mit jen pozitivni zkusenosti, jinak jste oznacen za * ;)
Mile.... >:D
Hlasky jako ze na okresce setre majitel 164 kdejaky hothatch me vazne bavi! Skoda jen, ze kdyz nabidnu prime srovnani, odvaha zucastnenych je pryc!? Proste jiny nazor na alfu se nepripousti :-)
Jen pro poradek bych rad nejake okruhove srovnani 156gta, pripadne 164/166, ktere vychazi dobre pro alfu. jestli nemas, mlc ;)
Avatar - Ja Prvni 123
5. 6. 2016 17:35
Re: Uz zase bludy...
Jasně... 1.8 čtyřválec Alfy proti 3,4 šestiválci Porsche... a na vině je podvozek.

Přesně podle tohodle se pozná šašek.

A taky podle toho, že když s ním někdo nesouhlasí, tak ho zahrne snůškou vulgarismů...

No - a to bylo naposledy. Užij si to tady.

Howgh.
5. 6. 2016 21:34
Re: Uz zase bludy...
Ty se mi fakt zdas. >:D
Nejdriv tu lidi nazyvas trotly, pak me nazves saskem a kdyz ti napisu ze ses sam sasek zasypal jsem te snuskou vulgarismu...
Fakt dobrej pokus >:D
Takze poporade:
1) srovnat karbonovej hardcore s motorem uprostred s bmw z4 muze fakt jen odbornik
2) cayman s uz dnes nema sestivalec 3,4l, ale ctyrvalec 2,5 s turbem 350 koni oproti 240 u 4c. Jenze alfa vazi 895 kilo, coz znamena pomer vykon/ hmotnost 0,268 oproti 0,258 u caymana. Pokud ti to neprijde prihodnejsi vcetne umisteni motoru, tak mne jo.
3) 4c je krasne auto, ale oproti caymanovi je prave podvozek a ovladatelnost na okruhu ten problem
4) diskuse se tu tocila kolem 164, pak i 156. K tomu zjevne zadnej dukaz o pod ozkovy uzasnosti AR nemas, takze nastoulila demagogie.
5) stale cekam na ten termin stazu v moste, kdy to 164 natre nejakymu hot hatchi
6) saska odvolavam, ses jen kasparek
Avatar - maxi!
5. 6. 2016 22:20
Re: Uz zase bludy...
naozaj nemam chut riesit normalne auto od Alfy ( 156 alebo 159) a hladat nejake testy ci porovnania na okruhu
ale ked sa pozries na list z Nurburgringu, tak by si mal vediet z toho pochopit, ze to nebolo az tak zle auto, ako sa tu tak horlivo snazis dokazovat.
ked citam tu tie zufale pozvania na okruh do Mostu.... zaujimave napady - to akoze vazne chces zorganizovat test 20 rocnej alficky?
a kto bude jazdec?
ved nezajazdis dve kola za sebou v jednej sekunde na identickom aute, nie ze presadnes do cudzieho auta!
huh!
casy z Ringu:
297 BMW M3 Sport Evolutione (E30) 8:50.00
298 Porsche Cayenne GTS Walter Rohrl 8:50.02
299 Alfa Romeo 156 GTA 8:51.00
300 Mercedes-Benz C 43 AMG 8:51.00
304 Porsche Boxster 8:54.00
305 BMW X6 xDrive50i 8:54.00 408 / 2190
308 Lotus Esprit Turbo SE 8:58.00 268 / 1300
316 Toyota GT86 9:09.00 200 / 1180
5. 6. 2016 23:21
Re: Uz zase bludy...
Hele, ta blbost s okruhem vznikla tak, ze tu nekdo (a na alfistech je takovych borcu hromada) tvrdi nesmysly o tom jak s AR164 natre kdejakej soucasnej hot hatche.... Je to proste nesmysl... A rad to komukoli dokazu bezpecne v moste... Ale najednou nikdo s tou alfou nikoho natirat nechce.
M3 sport evo e30 je auto z roku 1990. Jedno z nejakych 500 vyrobenych jsem mel... Je to ctyrvalec 2,5 litru a ma 240 koni. Na alfu 156 gta s 3,2 v6 a 250 ps trosku starecek, nemyslis? A byt na deviti minutach rychlejsi o 3 vteriny nez x6 50i je prave ten for, kterej me bavi. O natirani hothatchu to vazne neni a na primou konkurenci to take nema.

Timto jsem chtel pouze podotknout, ze 164 nebylo nic vyjimecneho a 156gta bylo sympaticky auto, ale podvozek nebylo to, co by ho delalo vyjimecnym. O tom Svedci i casy aut, ktere si poslal.

Alfu mam rad, pokud giulie QV pri testu nezklame, asi ji poridim, ale nejsem dogmatik....
Avatar - Ja Prvni 123
5. 6. 2016 15:56
Re: Uz zase bludy...
to je marný... vůbec to neřeš.
Na "alfistech" už se ztrapnil, tak to zkouší tady... přesně stejný kecy o okruzích a jak je tam Alfa pomalá - a v okamžiku, kdy dáš odkaz na úspěšný auto, tak to je speciál... a tak.

Tam si s ním těžce vytřeli a odešel s výkříkama plnýma vulgarismů a heslem, že on se o starých autech vůbec bavit nebude, bo ON to nemá zapotřebí... a teď se holt zkouší zrealizovat tady.

;-)
Avatar - maxi!
5. 6. 2016 19:15
Re: Uz zase bludy...
ja uz som rezignoval
7. 6. 2016 06:46
Re: Uz zase bludy...
Tve uspesne auto je rozebrano vyse, ani to vsak na svou konkurenci nestaci ;) fakta jsou fakta... Doporucuji na youtube prime okruhove srovnani 4c a stareho caymana od EVO.
ale na to ty se ani nepodivas, protoze je pro tebe logictejsi porovnavat karbonovej hardcore s motorem uprostred s kochacim bmw z4 s motorem vpredu a dvojnasobnou hmotnosti...
Avatar - maxi!
5. 6. 2016 11:23
len tak dalej!
mysli, ze prinosny clanok a podla reakcii aj poucna diskusia.
navrhujem redakcii, ze by mohla takto zmapovat aj ine legendarne firmy.
Ved podla dnesnej palety vyrobkov vela fandov si ani nevie predstavit, aky vyrobca bola Alfa a aj napriklad LANCIA!
Ucast Alfy v F1 alebo Lancie v rallye si uz asi vela ludi osobne nepamata.
Rozbalit vlákno
0