Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Krize v EU pokračuje, už ani bohatý sever nekupuje nová auta jako dřív

Prodeje aut na jihu Evropy jsou stále nízké. Severnější trhy byly donedávna stabilní, situace se však už změnila.
Zpět na článek
2. 4. 2013 09:28
2. 4. 2013 09:34
Avatar - Atlis
2. 4. 2013 09:28
NL
...keby v holandsku nebola tak vysoka ekoteroristicka dan na auta s vyssio emisiou CO2, predaje by boli podstatne vyssie.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
2. 4. 2013 09:34
Re: NL
Nojo, a KEBY politici nebyli jací jsou, nebyla by už 5 let krize a prodávalo by se ještě lépe. ;-)
PS: Dokud politici nedostanou rozum (není to oxymóron? :-) ) tak to (hned tak) lepší NEbude (pro začátek bych zavedla "Schuldenbremse" jako v Německu Angela POVINNĚ pro celou Evropu!)
No a PAK ... jednou ... se prodeje (všeho) zase zvednou (snad ;-)
Avatar - Barrichello
2. 4. 2013 09:43
Bude to pokračovat
i řadě velkých a silných zemí dochází dech a i samotnému německu postupně slábnou síly....
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
2. 4. 2013 11:42
Re: Bude to pokračovat
..ráda vidím že Německo (de facto) řadíte NAD (jiné) "velké a silné země" ;-)
Avatar - Barrichello
2. 4. 2013 14:55
Re: Bude to pokračovat
Německo je přece nade vše ne, to ses tu nenaučila ještě za ty roky?

Dojče, dojče íbr ááles frau Kylie >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 4. 2013 16:52
Re: Bude to pokračovat
Já to mám v DNA, já se to učit nemusím.. ;-)
..PROTO jsem "ocenila" VÁS :-)
2. 4. 2013 11:03
nebude to pokračovat, jenom všeobecný předpoklad pro tento r
Holt jednou za čas se musí finanční chlívek vyčistit všude na světě a potom se to zase vrátí k normálu. Jenom se musí zatnout zuby a vydržet ten dočasný půst, tedy nesnažit se problémy obcházet a věřit zázračným spasitelům, a už vůbec ne těm "pravým", českým.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - WinDiesel
2. 4. 2013 11:13
Re: nebude to pokračovat, jenom všeobecný předpoklad pro ten
Nu, myslím že máš pravdu jen částečně.
Nepřirozeně vysoké prodeje v západních a jižních zemích Evropy, založené na půjčkách a virtuálních penězích, nebyly dlouhodobě udržitelné.
Ano, Augiášův chlívek se vyčistí, ale nikdo neví, jaká je vlastně úroveň přirozených prodejů. To se bouhužel zjistí až za pár let, až politici dostanou rozum, přestanou podporovat nereálné projekty a přestanou (doufám) zasahovat do ekonomiky.
Do té doby to bude ode zdi ke zdi, viz Británie - jeden měsíc minus 30%, druhý plus 20% - a tady tiká časovaná bomba, protože dluh Spojeného království je astronomický.
Avatar - Barrichello
2. 4. 2013 11:20
Re: nebude to pokračovat, jenom všeobecný předpoklad pro ten
stejně jako sluh USA a řady EU zemí >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 4. 2013 11:36
Re: nebude to pokračovat, jenom všeobecný předpoklad pro ten
..a čí NEní? :-|
PS: Nicméně s tím že vlastně NEvíme "jak to bude až se do normálu vrátíme" - to je PRAVDA (trochu se OBÁVÁM, že to pro evropany NEbude moc radostné zjištění = jak na tom REÁLně jsou
Avatar - Hammunasakra
2. 4. 2013 11:34
Re: nebude to pokračovat, jenom všeobecný předpoklad pro ten
Ano :yes: :-)
Avatar - Aladeen
2. 4. 2013 11:56
Re: nebude to pokračovat, jenom všeobecný předpoklad pro ten
európsky trh je presýtený , kam sa pozrieš tak máme plné bazáre , tak skoro sa to nevráti do starých koľají .... ľudia už ani na nové peniaze nemajú , a tak si to staré nechajú alebo si kúpia nejakú 2-3 ročnú jazdenku ...
Avatar - 3_diamanty
2. 4. 2013 13:04
Re: nebude to pokračovat, jenom všeobecný předpoklad pro ten
suhlasim... bazarovky su plne 2-3 rocnych doslova novych aut ktore ale oproti tym v showroomoch stoja polovicu.... situacia je zla..... mlade rodiny nemaju dnes sancu si kupit nejake slusne auto a to nielen na slovensku... ani v severnej europe ludia nemaju peniaze na vyhadzovanie....
Avatar - Barrichello
2. 4. 2013 14:51
Re: nebude to pokračovat, jenom všeobecný předpoklad pro ten
Když daj lidi 40-65% výplaty za bydlení, tak nezbejvá no....

A když k tomu ještě někdo rád čmoudí a bumbá a protoelefonuje, prosurfuje a pročumí v kabelovce měsíčně 3 litry.....tak to má vcelku blbý. To je pak 70% vejplaty fuč.

Ono se jde dát jít dvě cestama
1) zvýšení příjmů
2) minimalizace nákladů

Já když někomu povím kolik mě stojí nájem tak mi to nikdo nevěří, že prej si vymýšlím no.
Takže oproti průměrnému čechovi co hodí měsíčně někomu do chřtánu takovejch 8-15 táců měsíčně za bydlení já mohu rozdíl mezi tím co paltím já a co platí jiní hodit do chřtánu Kalouskovi (pokud chci)

Má to jednu zásadní výhodu - nemusím jezdit v kadla kadla downsinzovým bruselkým ekovehiklu co žere 5 na sto >:D >:D
Avatar - WinDiesel
2. 4. 2013 19:52
Re: nebude to pokračovat, jenom všeobecný předpoklad pro ten
Hele ty ekovehikle, downsizing dieselů se zastavil na 1,5 benzíny máš i dvouválce i 0,9 litru.
A miláčkem Bruselu jsou elektrovehikly, takže střílíš hodně vedle.
Avatar - DRBNUTY
3. 4. 2013 09:52
Re: nebude to pokračovat, jenom všeobecný předpoklad pro ten
Downsizing dieselu sa nezastavil na 1,5...
[odkaz]
Avatar - Barrichello
3. 4. 2013 10:09
Re: nebude to pokračovat, jenom všeobecný předpoklad pro ten
Ve Smartu už byl dávno diesel 0,8 :-)
Avatar - volvo s60
3. 4. 2013 14:50
Re: nebude to pokračovat, jenom všeobecný předpoklad pro ten
Tak to by bylo asi nejlepší ho namontovat do Superbu!? >:D
Avatar - beibej
2. 4. 2013 20:20
Re: nebude to pokračovat, jenom všeobecný předpoklad pro ten
5 brala rotačka v O1, dnes bere O3 7L/100km. Proto je lepší zvolit downsizovanej benál.
Avatar - sargis
3. 4. 2013 10:41
Re: nebude to pokračovat, jenom všeobecný předpoklad pro ten
Kupit si nove auto a plati tu nezmyselnu registracnu vec? Kupou auta platim DPH, platbou za servis, palivo platim dalsie dane statu....radsej si kupim starsie auto, ktore na 90% vie opravit kamos automechanik. Pokial prehltnem fakt, ze nejdem na fungelt novom, vozim sa tak ci tak.
Avatar - Barrichello
3. 4. 2013 11:07
Re: nebude to pokračovat, jenom všeobecný předpoklad pro ten
Spíš se můžeš vozit daleko líp, protože za peníze co stojí nová oktávka se základním moorem můžeš mít starší auto, ale o třídu vejš bez dvouhmotových setrváků, dpf, start stopů a dalších vymožeností.....
S pořádným motorem a plné výbavě
Avatar - JDM
3. 4. 2013 15:08
Re: nebude to pokračovat, jenom všeobecný předpoklad pro ten
:yes:
3. 4. 2013 15:59
Re: nebude to pokračovat, jenom všeobecný předpoklad pro ten
Ty si vychytralej.... >:D To nás ani nenapadlo....Jsme blbci, na co vlastně kupovat nový auta, když mi to starý "vie opravit kamoš"

Jenže nebejt těch blbců, co berou nový, tu tvoju výhodnů jazděnku, co ti ju vie opravit aj..atd. nemáš. Nebo si za ní tvrdě přicáluješ.
3. 4. 2013 11:19
Nemůže všechno pořád jen růst...
Ono takhle to vypadá jako strašná krize, ale stačí si uvědomit, že pokles 10% znamená, že místo nového auta každé 4 roky si koupíte auto každé 4 roky a 5 měsíců...

Když se dívám na auto co mám doma (zrovna ty 4 roky staré) a co si můžu teď koupit - nevidím moc důvod, utrácet za nové. Nemyslím, že by ta nová byla horší - jen prostě "proč?".
Rozbalit vlákno
1
3. 4. 2013 23:29
Re: Nemůže všechno pořád jen růst...
ja si myslim, ze tie nove su az na vynimky horsie, 1,2 TSI, 0,9 trojvalec renault, 1,4-1,6 VTI v PSA - to nie su motory, ktore by som si zelal. Takze vw, skoda, seat, audi, citroen, peugeot, renault neprichadzaju do uvahy. A euroV resp. coskoro euroVI diesle tiez nie su ziadna vyhra. Takze ja si myslim, ze nove auta su horsie, pretoze maju horsie motory - zeru v praxi rovnako, ale su nachylne...