Krone: Skříňové návěsy - Dvojí provedení

Krone: Skříňové návěsy - Dvojí provedení

 
 

Společnost Krone má ve svém výrobním programu i skříňové návěsy, a to hned ve dvou provedeních.

Návěsy pocházejí z výrobního závodu ve Werlte a část komponentů nástaveb dodává partnerská firma Brüggen s produkčním závodem v nedalekém Herzlake.

Skříňové návěsy značky Krone mají obchodní označení Dry Liner a jednotlivá provedení se liší materiálem použitým pro zhotovení nástavby. Podvozek vychází z léty prověřené koncepce plachtového návěsu Profi Liner. Nástavby skříňových návěsů jsou zhotoveny z oceli nebo překližky. Obě provedení mají délku ložné plochy 13,5 metru a pojmou celkem 33 europalet. Design nástaveb zahrnuje rovněž aerodynamicky zkosené rohy čelní stěny pro co nejmenší odpor vzduchu a snížení spotřeby paliva.

Konstrukce

Návěsy Krone Dry Liner se hodí pro přepravu nákladů, které vyžadují vodotěsný a prachotěsný prostor. Patří sem například konzervované potraviny, elektronika, oděvy či nábytek. Vnitřní obložení stěn si každý zákazník může libovolně volit, k dispozici je překližka nebo plsť a provedení s ocelovou nástavbou i profily s otvory ve tvaru klíčové dírky pro snadnou přepravu oblečení na ramínkách. Pro toto provedení Krone dodává i speciální příčníky s konci ve tvaru, který přesně odpovídá otvorům v bočních stěnách. Na tyto příčníky lze ramínka s oděvy jednoduše zavěsit.

Pro případ, kdy si zákazník vybere překližkovou nástavbu, ale přesto potřebuje oblečení na ramínkách přepravovat, lze vybavit i toto provedení speciálními lištami a příčníky se stejnou funkcí.

Přední stěna je z vnitřní strany standardně osazena překližkovými deskami v celé výšce, aby se zabránilo jejímu poškození při nakládce či během přepravy. Zadní vrata jsou standardně ocelová dvoukřídlá se zajišťovacími tyčemi integrovanými uvnitř vrat, díky čemuž se dá vnější část vrat využít pro nalepení reklamy přepravce. Volitelnou výbavu tvoří vrata v roletovém provedení. Ta jsou oblíbena v případě časté nakládky a vykládky.

Dvojí střecha

Provedení střechy návěsu si zákazník může vybrat také, k dispozici se nabízí standardní ocelová střecha nebo průsvitná z tvrzeného PVC. I skříňové návěsy lze samozřejmě vybavit druhým patrem pro umístění dalších palet se zbožím, čímž dojde k zdvojnásobení přepravní kapacity. I v tomto případě, stejně jako u plachtových návěsů Krone, jsou i Dry Linery vybaveny úložným prostorem pro příčníky druhé podlahy pro případ, kdy jich není třeba. Podlahu návěsu tvoří odolné překližkové desky. Toto řešení známe již z modelu Profi Liner.

Dovybavení

Vozidla lze na přání vybavit dalšími doplňky, například zvedací nebo samořiditelnou zadní nápravou pro snazší manévrování, ráfky z lehké slitiny, paletovými boxy, oky pro zajištění návěsu během přepravy na trajektu, sledováním opotřebení brzdových segmentů. K dispozici je i systém Tcontrol umožňujícím pozorovat pohyb vozidla, monitorovat jeho funkce a sledovat intervaly otevírání a zavírání vrat on-line. Návěsy Dry Liner lze samozřejmě ocenit dle některého z uznávaných certifikátů DCE 9.5, VDI 2700, EN 12.642 Code XL nebo pro přepravu nápojů v lahvích.

Kratší do města

Trochu netradičním návěsem je typ Krone City Liner, který je svými vlastnostmi předurčen k zásobování především městských aglomerací. Návěs tvoří pouze jediná náprava, navíc samořiditelná. Díky tomu se docílí manévrování i v ulicích měst. Tento návěs se hodí ke všem běžným tahačům a standardně je vybaven hydraulicky ovládanou zvedací plošinou. Nástavba je skříňová, a to v klasickém prachotěsném provedení nebo jako izotermická či mrazírenská nástavba. Celková hmotnost návěsu City Liner činí 22 000 kg, užitečná délka ložné plochy dosahuje téměř 11 metrů.

Povechová úprava

Tradici u Krone představuje kvalitní povrchová úprava návěsů a ocelových částí, které je nutno chránit proti korozi. Proto i rámy návěsů Dry Liner se napřed čistí ocelovými kuličkami a ošetřují ferrofosfátováním. Následně přichází nanášení základové barvy metodou KTL ve vícefázové ponorné lázni. A jak již bývá u KRONE dobrým zvykem, na závěr se rám lakuje práškovou barvou, která se následně vypálí v peci. Tím výrobce docílí nejen jedné z nejlepších antikorozních ochran dostupných na trhu, ale i vysokého a dlouhotrvajícího lesku ocelových částí.

Osvědčené komponenty

Návěsy Dry Liner jsou osazujovány pouze vyzkoušenými komponenty osvědčených dodavatelů. Na těchto vozidlech naleznete výhradně značkové nápravy největších výrobců BPW, SAF, DCA a Gigant. Stejným způsobem Krone řeší i osazení návěsů vzduchovými komponenty a systémy EBS. Ty již od roku 2004 standardně zahrnují systém stabilizace příčného zrychlení. Stejně náročná kritéria výrobce uplatňuje i při výběru pneumatik, jejichž kvalita má velký vliv na spotřebu, a tedy celkovou ziskovost přepravy. Společnost na svých webových stránkách spustila bezplatný Servisní Lokátor, díky němuž si každý uživatel vozidla může v případě nutnosti vyhledat nejbližší servisní místo a prodejnu náhradních dílů. Lokátor v současné době obsahuje více než 12 000 servisních míst.

Spolupracujeme s TipCars.com
Útoky amerických dronů porušují suverenitu země, vzkázal Pákistán do Washingtonu Útoky amerických dronů porušují suverenitu země, vzkázal Pákistán do Washingtonu

Pákistán označil plánované útoky amerických bezpilotních…

Sankce vůči Rusku budou trvat dál, rozhodl summit Evropské unie Sankce vůči Rusku budou trvat dál, rozhodl summit Evropské unie

Evropská unie prodlouží hospodářské sankce uvalené na…

V případě prohraných voleb se vrátím se do houpacího křesla na Vysočinu, slibuje Zeman V případě prohraných voleb se vrátím se do houpacího křesla na Vysočinu, slibuje Zeman

Pokud prezident Miloš Zeman prohraje příští rok volby,…

 

Štítky Design

 







Doporučujeme
Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta? Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta?

Policista řídící provoz na křižovatce mnohé řidiče mate.…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Poprvé s vodíkovou Toyotou na našich silnicích. (A také jsme pili její odpad) Poprvé s vodíkovou Toyotou na našich silnicích. (A také jsme pili její odpad)

Tuzemské zastoupení Toyoty, která letos slaví dvacetileté…

Pro nový malý sporťák se vyplatí zajet do Německa. Ušetříte až 177 tisíc Pro nový malý sporťák se vyplatí zajet do Německa. Ušetříte až 177 tisíc

Na velkém německém trhu jsou kompaktní sportovní vozy…

 






 
Lotec C1000 (1991-1995): Toto mělo být nejrychlejší auto světa. Proč vzniklo v jediném kuse?

Lotec C1000 (1991-1995): Toto mělo být nejrychlejší auto světa. Proč vzniklo v jediném kuse?

Dnes 18:56

V první polovině 90. let se postupně rodil v Bavorsku unikátní supersport. Na objednávku.




Blesk.cz

Čtvrtek byl nejlepším dnem roku. U Prahy naměřili 36 °C a padaly rekordy

Čtvrtek byl nejlepším dnem roku. U Prahy naměřili 36…

Dosud nejteplejším letošním dnem v Česku byl čtvrtek, který překonal primát úterka. V Husinci-Řeži u Prahy…

Oáza na poušti: Ever Oasis kombinuje akční RPG s budovatelskou strategií

Oáza na poušti: Ever Oasis kombinuje akční RPG s…

Jen málokteré místo je tak nehostinné jako poušť. Vybudovat v něm oázu se zdá jako nadlidský úkol. V nové…

 

iSport.cz

Ztráta pro Pardubice! Hubáček odchází do zahraničí, bude hrát ve Francii

Ztráta pro Pardubice! Hubáček odchází do zahraničí,…

Tato ztráta bude hokejisty Pardubic bolet. V příští sezoně se totiž budou muset obejít bez 37letého útočníka…

Posily Sparty: Stramaccioni budí respekt, první trénink byl náročný

Posily Sparty: Stramaccioni budí respekt, první…

Seznámení i první trénink mají za sebou. Sparťanští fotbalisté už jedou naplno podle rozkazů italského trenéra…

 

Reflex.cz

Vdova po Helmutu Kohlovi si nepřála, aby na smutečním obřadu promluvila Angela Merkelová

Vdova po Helmutu Kohlovi si nepřála, aby na…

Jen o kousek unikla velké mezinárodní ostudě Angela Merkelová, která byla kdysi označována za oblíbenkyni…

Ekonom Vladimír Pikora o předvolebních plánech ČSSD: Zoufalé strany mají zoufalé programy

Ekonom Vladimír Pikora o předvolebních plánech ČSSD:…

Je mi smutno, je mi úzko. Četl jsem program ČSSD. Vážně si politici myslí, že mohou lidem do očí tak lhát a…