Krone: Skříňové návěsy - Dvojí provedení

Krone: Skříňové návěsy - Dvojí provedení

 
 

Společnost Krone má ve svém výrobním programu i skříňové návěsy, a to hned ve dvou provedeních.

Návěsy pocházejí z výrobního závodu ve Werlte a část komponentů nástaveb dodává partnerská firma Brüggen s produkčním závodem v nedalekém Herzlake.

Skříňové návěsy značky Krone mají obchodní označení Dry Liner a jednotlivá provedení se liší materiálem použitým pro zhotovení nástavby. Podvozek vychází z léty prověřené koncepce plachtového návěsu Profi Liner. Nástavby skříňových návěsů jsou zhotoveny z oceli nebo překližky. Obě provedení mají délku ložné plochy 13,5 metru a pojmou celkem 33 europalet. Design nástaveb zahrnuje rovněž aerodynamicky zkosené rohy čelní stěny pro co nejmenší odpor vzduchu a snížení spotřeby paliva.

Konstrukce

Návěsy Krone Dry Liner se hodí pro přepravu nákladů, které vyžadují vodotěsný a prachotěsný prostor. Patří sem například konzervované potraviny, elektronika, oděvy či nábytek. Vnitřní obložení stěn si každý zákazník může libovolně volit, k dispozici je překližka nebo plsť a provedení s ocelovou nástavbou i profily s otvory ve tvaru klíčové dírky pro snadnou přepravu oblečení na ramínkách. Pro toto provedení Krone dodává i speciální příčníky s konci ve tvaru, který přesně odpovídá otvorům v bočních stěnách. Na tyto příčníky lze ramínka s oděvy jednoduše zavěsit.

Pro případ, kdy si zákazník vybere překližkovou nástavbu, ale přesto potřebuje oblečení na ramínkách přepravovat, lze vybavit i toto provedení speciálními lištami a příčníky se stejnou funkcí.

Přední stěna je z vnitřní strany standardně osazena překližkovými deskami v celé výšce, aby se zabránilo jejímu poškození při nakládce či během přepravy. Zadní vrata jsou standardně ocelová dvoukřídlá se zajišťovacími tyčemi integrovanými uvnitř vrat, díky čemuž se dá vnější část vrat využít pro nalepení reklamy přepravce. Volitelnou výbavu tvoří vrata v roletovém provedení. Ta jsou oblíbena v případě časté nakládky a vykládky.

Dvojí střecha

Provedení střechy návěsu si zákazník může vybrat také, k dispozici se nabízí standardní ocelová střecha nebo průsvitná z tvrzeného PVC. I skříňové návěsy lze samozřejmě vybavit druhým patrem pro umístění dalších palet se zbožím, čímž dojde k zdvojnásobení přepravní kapacity. I v tomto případě, stejně jako u plachtových návěsů Krone, jsou i Dry Linery vybaveny úložným prostorem pro příčníky druhé podlahy pro případ, kdy jich není třeba. Podlahu návěsu tvoří odolné překližkové desky. Toto řešení známe již z modelu Profi Liner.

Dovybavení

Vozidla lze na přání vybavit dalšími doplňky, například zvedací nebo samořiditelnou zadní nápravou pro snazší manévrování, ráfky z lehké slitiny, paletovými boxy, oky pro zajištění návěsu během přepravy na trajektu, sledováním opotřebení brzdových segmentů. K dispozici je i systém Tcontrol umožňujícím pozorovat pohyb vozidla, monitorovat jeho funkce a sledovat intervaly otevírání a zavírání vrat on-line. Návěsy Dry Liner lze samozřejmě ocenit dle některého z uznávaných certifikátů DCE 9.5, VDI 2700, EN 12.642 Code XL nebo pro přepravu nápojů v lahvích.

Kratší do města

Trochu netradičním návěsem je typ Krone City Liner, který je svými vlastnostmi předurčen k zásobování především městských aglomerací. Návěs tvoří pouze jediná náprava, navíc samořiditelná. Díky tomu se docílí manévrování i v ulicích měst. Tento návěs se hodí ke všem běžným tahačům a standardně je vybaven hydraulicky ovládanou zvedací plošinou. Nástavba je skříňová, a to v klasickém prachotěsném provedení nebo jako izotermická či mrazírenská nástavba. Celková hmotnost návěsu City Liner činí 22 000 kg, užitečná délka ložné plochy dosahuje téměř 11 metrů.

Povechová úprava

Tradici u Krone představuje kvalitní povrchová úprava návěsů a ocelových částí, které je nutno chránit proti korozi. Proto i rámy návěsů Dry Liner se napřed čistí ocelovými kuličkami a ošetřují ferrofosfátováním. Následně přichází nanášení základové barvy metodou KTL ve vícefázové ponorné lázni. A jak již bývá u KRONE dobrým zvykem, na závěr se rám lakuje práškovou barvou, která se následně vypálí v peci. Tím výrobce docílí nejen jedné z nejlepších antikorozních ochran dostupných na trhu, ale i vysokého a dlouhotrvajícího lesku ocelových částí.

Osvědčené komponenty

Návěsy Dry Liner jsou osazujovány pouze vyzkoušenými komponenty osvědčených dodavatelů. Na těchto vozidlech naleznete výhradně značkové nápravy největších výrobců BPW, SAF, DCA a Gigant. Stejným způsobem Krone řeší i osazení návěsů vzduchovými komponenty a systémy EBS. Ty již od roku 2004 standardně zahrnují systém stabilizace příčného zrychlení. Stejně náročná kritéria výrobce uplatňuje i při výběru pneumatik, jejichž kvalita má velký vliv na spotřebu, a tedy celkovou ziskovost přepravy. Společnost na svých webových stránkách spustila bezplatný Servisní Lokátor, díky němuž si každý uživatel vozidla může v případě nutnosti vyhledat nejbližší servisní místo a prodejnu náhradních dílů. Lokátor v současné době obsahuje více než 12 000 servisních míst.

Spolupracujeme s TipCars.com
Jindy rušná tepna La Rambla je prázdná, na místě jsou policisté a sanitky Jindy rušná tepna La Rambla je prázdná, na místě jsou policisté a sanitky

Policie ulici uzavřela uzavřela, aby našla útočníka nebo…

Trump rozpustil poradní sbory. Nikdo v nich ani nechtěl být Trump rozpustil poradní sbory. Nikdo v nich ani nechtěl být

Americký prezident Donald Trump přišel o oba poradní…

Teroristé útočí automobily stále častěji Teroristé útočí automobily stále častěji

Výběr incidentů, při nichž v Evropě zahynuli lidé.

 

Štítky Design

 







Doporučujeme
Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta? Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta?

Policista řídící provoz na křižovatce mnohé řidiče mate.…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
To je škoda! Více než 150 krásných veteránů shořelo v autosalonu To je škoda! Více než 150 krásných veteránů shořelo v autosalonu

Více než 150 klasických automobilů bylo poškozeno nebo…

Richard Hammond je zpět za volantem. Podívejte se! Richard Hammond je zpět za volantem. Podívejte se!

Poté, co svět motorismu zachvátila zpráva o tom, že člen…

 





 
Docela obyčejný Superb? Tahle bestie má 560 koní a na stovku zrychluje 3,3 sekundy!

Docela obyčejný Superb? Tahle bestie má 560 koní a na stovku zrychluje 3,3 sekundy!

Včera

Superb měl po úpravě nadále zůstat rodinným vozem. Nakonec z toho vznikl parádní sleeper.




Blesk.cz

Test nakládaných utopenců: Co najdete ponořené v láku? Výrobci šidí na mase a gramáži!

Test nakládaných utopenců: Co najdete ponořené v…

Mlynář Šamánek z Berounska by zaplakal. To jemu totiž vděčíme za utopence – tedy v láku naložené špekáčky. Jenže…

Pták šedivák: Fitness nadšenec Pavel (35) se snaží vypadat dvakrát tak starý, jeho manželka to miluje

Pták šedivák: Fitness nadšenec Pavel (35) se snaží…

Většina mužů se bojí toho, že zestárne a začne být pro ženské pokolení neatraktivní. Ne však Polák Pawel Ladziak…

 

iSport.cz

Češi byli u remíz a prohry. Fenerbahce i Ajax senzačně padly, AC dal šest gólů

Češi byli u remíz a prohry. Fenerbahce i Ajax…

Tři čeští fotbalisté zasáhli do úvodních zápasů 4. předkola Evropské ligy. Obránce Adam Hloušek nahrál na jediný…

Slavia dál loví na Ukrajině. Z Dynama Kyjev chce útočníka Besjedina

Slavia dál loví na Ukrajině. Z Dynama Kyjev chce…

S Michaelem Krmenčíkem to nevyšlo, ale vedení Slavie hledá posilu do útoku i nadále. Ukrajinský server…

 

Reflex.cz

Jak nám Babiš opravil D jedničku...

Jak nám Babiš opravil D jedničku...

Idiotismus Babišovy volební kampaně je čtyři roky od voleb, těsně před volbami dalšími, vidět ještě mnohem lépe,…

Barva strachu: Albíny v Tanzanii zabíjejí kvůli starým mýtům

Barva strachu: Albíny v Tanzanii zabíjejí kvůli starým mýtům

S poruchou tvorby melaninu se v Tanzanii narodí každé 1400. dítě. V severních částech země žije dokonce…