Které části automobilů nejvíce trpí v zimě? První místo nepřekvapí
11
/
23
Prohlédnout znovu
Které části automobilů nejvíce trpí v zimě? První místo nepřekvapí
Které části automobilů nejvíce trpí v zimě? První místo nepřekvapí
|
acz
Abarth
|
acz
K identifikaci správných parametrů akumulátoru dnes stačí znát typ vozu. Obchodník vyhledá baterii v elektronickém katalogu.
|
acz
Nové baterie neměřte zátěžovým testem (na snímku), protože potřebují pár cyklů nabití a vybití, aby se dostaly do formy. Jestliže chcete zjistit, jak se o ně prodejce staral, změřte si klidové napětí.
|
acz
Většina velkých prodejců autodílů dnes kromě zavedených výrobců nabízí i své takzvané privátní značky (vpravo). U nich bývá poměr ceny a kvality obzvláště výhodný.
|
acz
Autoservisy mají moderní testery, které ověří, zda je baterie ještě schopna dávat deklarovaný startovací proud.
|
acz
Dobíjecí napětí by se u moderních automobilů mělo pohybovat mezi 14,2 a 14,8 V.
|
acz
Abarth
|
acz
U startovaného vozu připojte minusový kabel na kostru co nejblíže startéru. Pokud takové místo nenaleznete, hledejte alespoň hlavní ukostření. Jiskření na pólu baterie by totiž mohlo zažehnout vodík, který z ní v tu chvíli může unikat.
|
acz
Kvůli velkému výskytu nekvalitních kabelů začali někteří výrobci dokonce průhlednou izolací zdůrazňovat, že ty jejich skutečně mají poctivou gramáž mědi. Velmi se nám líbily kabely 600 A z Auto Kelly za 890 Kč.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Negativní a pozitivní deska v separátoru.
|
acz
Při opotřebení baterií dochází k vypadávání aktivního materiálu z olověných mřížek a tím klesá povrch elektrod.
|
acz
I mnohé nové vozy mají plechové spojky s velkým přechodovým odporem. Nejlepší je klasická ocelová potažená olovem.
|
acz
I mnohé nové vozy mají plechové spojky s velkým přechodovým odporem. Nejlepší je klasická ocelová potažená olovem.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Oldřich Pleštil ukazuje stroj na testování elektrolytu v českolipských laboratořích. I jeho kvalita výrazně ovlivňuje životnost baterií.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Na snímku článek z historického akumulátoru. Doplňování destilované vody bývalo pravidlem.
|
acz
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Alternativa se sportovním šmrncem