Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

KTM v Ženevě 2009

Diskuze (0)
Polozávodní vůz X-Bow vytvořil rakouský výrobce KTM ve spolupráci se společnostmi Dallara a Audi. Pro rok 2009 byla modelová řada rozčleněna do pěti verzí.

Základní provedení se jmenuje KTM X-Bow Street. Pohání ho motor Audi 2,0 TFSI o výkonu 177 kW. Díky hmotnosti 790 kg zrychlí na 100 km/h za pouhých 3,9 s. Tato verze je vybavená elektronickými bezpečnostními systémy a je určena pro provoz na běžných silnicích.

X-Bow Clubsport má aerodynamický paket odvozený od závodních aut. Celokarbonová karoserie má zakrytý podvozek a hliníkový zadní difuzor, který zlepšuje proudění vzduchu pod automobilem. Využitelnost pro extrémní jízdní výkony zvyšuje diferenciál s omezenou svorností, nastavitelné tlumiče a stabilizátory, seřiditelná poloha pedálů, skořepinová sedadla se šestibodovými pásy a posílenou ochranou hlavy a ochranná klec. Stejně jako v závodních autech je volant vyjímatelný.

Kombinací verzí Street a Clubsport je limitovaná edice 30 kusů X-Bow ROC, pojmenovaná podle závodu Race of Champions. X-Bow Superlight je odlehčenou variantou Clubsport - zatímco Clubsport váží 805 kg, Superlight má hmotnost 785 kg. Výbava obou modelů je prakticky shodná

Čistě pro závodní použití je určena homologovaná verze X-Bow GT4, která má přídavné aerodynamické prvky a váží 825 kg.


Diskuze (0)