Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kultovní indické vozy Ambassador se přestaly vyrábět

Výrobce indických vozů značky Ambassador zastavil jejich produkci s odvoláním na dluhy a nedostatek poptávky po autech, která svého času byla symbolem politické garnitury.
Zpět na článek
27. 5. 2014 21:27
Avatar - Barrichello
27. 5. 2014 15:00
Sbohem a šáteček
další z legend zřejmě končí. Musím smeknout, protože tak dlouho se ve výrobě neudržel snad žádný jiný model jakékoliv značky. Opravdu úctyhodný výkon. :yes:
Rozbalit vlákno
16
27. 5. 2014 15:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
27. 5. 2014 21:36
Re: Sbohem a šáteček
Chrobák sa predsa vyrábal dlhšie, nie?
27. 5. 2014 22:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
27. 5. 2014 22:13
Re: Sbohem a šáteček
Už asi nie, no. Sakra, mali to ešte pár rokov potiahnuť aj za cenu dlhov, aby tromfli Chrobáka. >:D
28. 5. 2014 12:13
Re: Sbohem a šáteček
Pro zadluženou fabriku je to sakra dobrej důvod >:D
27. 5. 2014 15:16
Re: Sbohem a šáteček
Dovolím si oponovat. Ano 60 let je úctyhodný výkon, ovšem docílený jen díky obrovské indické zaostalosti a minimálnímu rozvoji. Stejně tak u nás fungovala řada 105 - 135 od Škody, Trabant 601 v NDR, Lada v Rusku, "staré Passaty" v Číně.. apod. Pokud by se tyto státy rozvíjely normálně, tak by nikdy podobné " legendy" nevznikly...
27. 5. 2014 15:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 5. 2014 21:08
Re: Sbohem a šáteček
Jasně, díky za připomenutí...
Avatar - 3_diamanty
27. 5. 2014 16:27
Re: Sbohem a šáteček
myslim ze existuje auticko ktore bolo este aj dlhsie ako 60 rokov vo vyrobe [odkaz] ;-)

kazdopadne hindustan ambassador je skvela ( nielen indicka ) legenda.... :yes:

PS: mne trosku ambassador karoseriou pripomina staru octaviu
27. 5. 2014 16:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
27. 5. 2014 16:33
Re: Sbohem a šáteček
ano je to dost mozne ze T2 sa zmenil viac ako ambassador ;-)

ale ta podobnost hindustanu s octaviou je pekna [odkaz]
Avatar - Barrichello
27. 5. 2014 16:34
Re: Sbohem a šáteček
Ambassador byl taky modernizován, jsou tam jiné motory, trochu jiný interiér a upravený pdovozek. Ale nebyla to tak rozsáhlá modernizace, to je jasné.
Avatar - 3_diamanty
27. 5. 2014 16:39
Re: Sbohem a šáteček
pozeram do 15 rocneho autoakatalogu z r 1999 ktory mam doma v sufliku a kukam ze ambassador mal v r 1999 na vsetkych kolesach este bubnove brzdy, sila ;-)

pozeram ze mal na vyber dva motory a to benzin 1,8 54 kw a diesel 1,5 26kw ... neskutocne cisla uz dnes ..... a hlavne pre europana ... pri hmotnosti 1,2 tony to asi ziadne delo nebolo ... ale tie bubny vpredu iste dostavali zabrat
Avatar - Stejsn
27. 5. 2014 21:28
Re: Sbohem a šáteček
A víš třeba, že se dodnes vyrábí 1203ka?
Avatar - pumpkin
27. 5. 2014 21:50
Re: Sbohem a šáteček
Fakt? Ja že to už Ocelot dávno zabalil...
Avatar - Barrichello
27. 5. 2014 21:58
Re: Sbohem a šáteček
ale v jakých počtech kusů... Hindustan proti tomu byl masovka
27. 5. 2014 21:27
Odchod klasika
Racionálně vzato je samozřejmě dobře, že se takovýto automobilový dinosaurus odebéře na věčnost, ale přiznejme si, že to auto má i nezpochybnitelné charisma starých dobrých časů.
Tenhle Hindustan se proslavil i v reklamě, když si ho mladý Ind předělal na zadokolkovou 206 >:D, aby na něj letěly holky. Nejlepší byl fór, jak mu snížil čumák tím, že na něj posadil slona >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
27. 5. 2014 21:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.