Lada patří do Nissan-Renault, je celkem jasné, že ti tu enchtěj auta konkurující Dacii a pro Ladu sou prioritu jiné trhy, kam se postupně vrací či exnpaduje. Evropa je takový doplněk, ale má tam co nabídnout a prodeje rostou.
ruskych muziku je 140 milionu.
proc rusaci nejsou schopni sami vyvinout a vyrabet aspon trochu normalni auto?
proc jejich automobilku musi zachranovat jedna z mnoha zapadoevropskych automobilek?
A proč by to dělali, když způsob, který zvolili je rychlejší a levnější.
Nehledě už na způsob, jakým si ten západ chtěl Rusko rozebrat na součástky (a naštěstí mu to nevyšlo).
už sem to tu psal, před týdnem na blogu (zdravíme redakci ovčenenou titluem Blesk je náš pomalejší brácha) - S-line bude mít 150 HP a R 180 HP. Hodně slušný čísla. Budou k tomu lepší brzdy, spoilery, polepy a stylové doplnky v interiéru.
Na 80ti milionové Německo to tedy je číslo. Přesně 0,0037 % si koupilo ruský krám. Pokud v Německu existuje spolek přátel Putina a z něho bychom teoreticky vybrali jen přihřáté členy a ti všichni si koupili gazíka, tak by ten počet byl x krát větší. ;-)
Veru 150 a 180 koni hodne slusny vykon na kompakt ... pred 20 rokmi. Ale ak to bude z atmosferickej 1.8 tak to bude zaujimavy vysledok, otazne ako na tom budu emisie.
Vesta není kompakt. Je to malé auto s kufrem, velikostní ekvivalent Loganu či Peugeotu 301. Moc výrobců do takových aut nedává motory se 130 kW. Dokonce ani se 110 kW. A takhle rychlý sedan bude v dané třídě jediný.
Neviem, ale s rázvorom 2635mm a dĺžkou 4410mm je to skôr kompakt ako malé auto. Aj motor má ako kompakty (1,6 78 kW). Ako veľkostných konkurentov by som videl Tipo, Rapid, C3 Elysée, 301, teda menšie kompakty (dolný okraj nižšej strednej triedy).
Zrovna u tebe bych podobné zjednodušování nečekal.
Základ, když uříznu kufr a budu brát hatchbackovou verzi, je malé auto. Odpovídají tomu i ostatní rozměrové poměry. 301 a C-Elysée jsou zrovna taky dobrý příklad malých aut s kufrem, stejně jako Rapid (fabka s kufrem). A motor je, jaký je... Rusky specifický, podobné motory bývaly v malých autech také, akorát je v EU vytlačily litrové turbosekačky.
Dnešní móda cpát všechno s kufrem o třídu výš mě nepřestává udivovat.
Vesta je kompakt ako som pisal. Porovnaj si rozmery, velka ako i30fastback alebo mazda3 sedan. Aj nove Polo, a to je najprerastenejsi subkompakt, je mensi, nehovorim uz o inych subkompaktoch ako swift ci fiesta. To ze vesta je technicky stary kram a stoji ako o triedu mensie auta z nej este nerobi subkompakt.
Co tu trepes o dlzke? Pisal som ROZMERY to je dlzka, sirka a razvor. Vesta tym plne zodpoveda dnesnym kompaktom, snad nechces tvrdit ze je velka ako Rio sedan. Si najprv pozri o com hovoris predtym ako sa budes tvarit urazeno.
jo předsudky založené na 30 let staré zkušenosti sou blbá věc no.....to bude jako s těma amerikama vid. Taky ještě existují lidi co si myslí že to nebrzdí a nezatáčí a díly se na to musí vyrábět na soustruhu >:D >:D