Ten automat mě taky zaujal, kdoví jak to s ním bude. Moc ale nechápu, proč Putinovi předváděli kousek bez barvy na náraznících a plecháčích. Ta verze na fotkách přeci jen vypadá lépe.
To taky netuším.
Asi sou první kusy ty úplně holoverze.
Pro rusko to bude dostatečný stroj, něco by se mohlo prodat i v turecku, býv. jugoslávii a dalších takových zemích, možná i zajímavé auto pro Kubu či jižní ameriku.
Za á to vypadá jako hybrid thalie a novýho passatu, za bé z toho úplně čiší hm, jak to říct, snaha ušetřit na každým šroubku ... a vůbec bych se nedivil, kdyby se to při prudším zabrždění rozsypalo :-)
Ale zase co by člověk chtěl za 115 tisíc, že.
mno, nevim, stredovej panel i palubka se mi libi podstatne vic nez v daciiich (ale zatim je na obrazku jen animace a ne skutecne foto). A vnejsi vzhled? to je take v porovnani s loganem diskutabilni co je hezci. ;-) A jak a z ceho je to smontovany, to nevime ;-)
Logan sice není žádný krasavec, ale na silnici vypadá jako normální levné auto, které nijak neurazí. Toto svojí přítomností urážet bude - předpokládám to podle zkušeností s ostatními Ladami, které na ulicích člověk občas potká. Toto vypadá ještě odpudivěji než Lady řady 211x (či jak se označovaly).
U interiéru platí totéž, Logan je sice neergonomický a laciný, ale toto na mě působí jako Olcit. A věř tomu, že fotky mu ještě pomáhají...
Jj, už jsem si to našel tamtéž, nicméně musím říct, že palubka v tom Neonu je oproti té v Grantě luxusní a jsem přesvědčen, že rozdíl v reálu bude ještě markantnější.
Veľká sláva... Putin pri aute... uzávierky fotoaparátov nestíhajú... a... auto neštartuje... ďakujem! Toto ma veľmi pobavilo! Že to už s tou Ladou nie je tým Rusom trápne... >:D
Ono celá Lada vůbec vystihuje celé Rusko. Zaostalost, hloupost... Minulý režim se tam nezapře. Já Rusko upřímně nenávidím a vždy říkám, že z něj nikdy nic dobrého nepřišlo, až na hokejisty.
A tohle? To je jen další špatný vtip. Jasně, doma to půjde na dračku jako horká luxusní novinka, ale jinde to opravdu nemá šanci na výraznější úspěch. A když si vedle toho postavím podobě řazenou Thalii nebo Logan, tak musí hold každý uznat, že se rusáci pořád mají co učit.
To je otázka.
Rusové vždy byli na špici a používali ty nejprogresivnější technologie (vesmírný program, ekranoplány, MiGy a Sučka), proč dělají taková auta je mi záhadou...
[odkaz]
How cool is that? >:-[]
Souhlasím, Rusové jsou na to, v jakých podmínkách žijí, velice šikovní (samozřejmě jsou nejvíce vidět extrémy).
Opravdu mi vrtá hlavou, jak může někdo mít názor jako Parda71 a zároveň být starší patnácti let.
Holt dnesni propaganda, drive jsme obdivovali Rusy, dnes vzhlizime k Nemcum a Americanum.
Kdyz uz jsme u toho Ruska, doporucuji shlednout tenhle film, docela hezky ukazuje ruskou supercar scenu.
[odkaz]
Na vesmírný program a raketoplány jsem zapomněl, jelikož se o tohle až tak nezajímám. Zajímám se o historii a o auta a tady to vždy byla a asi i bude tragédie.
Myslím, že máme každý nárok na svůj názor bez ohledu na věk. Někomu se ten můj může zdát hloupý, ale já pro něj mám své důvody. Vilemrousi, neznám tvé názory, ale to samé bych mohl říci já o tobě v kontextu s nějakým tvým názorem, takže se vyvaruj unáhlených soudů. Děkuji.
Já mám na Rusko taky svůj názor a lichotivý zrovna není. Asi bych doplnil, že to vytahování se technologickou vyspělostí je třeba vidět taky v kontextu efektivity - není problém vyvinout a vyrobit kus něčeho i třeba dobrýho a zajímavýho, ale vyrábět to ve standardní kvalitě a za dobrou cenu všetně servisu a souvisejících činností - to Rusům opravdu nejde a nešlo. Absence smyslu pro detail a přezíravost ke komplexním řešením je součástí jejich (a nejen) podnikatelské mentality. Nakonec - oni tu studenou válku prohráli (i když si to samozřejmně nikdy nepřipustí) právě na technologiích, organizaci a efektivitě. A co se týká těch zbraní? Nepočítám kalašnikova, ale už ve vietnamské válce se ve špičkových zbraních začalo projevovat jejich zaostávání. A u těch zbraní - které současně vyráběné stroje prošly skutečně ostrým testem? Kvality třeba Su29 jsou na papíře ohromující, ale jak je to ve skutečnosti? Když jsem konečně pochopil, co způsobilo nehodu Kursku, udělalo se mi špatně....a co jiného než zbraně dělají tedy ti Rusové tak skvěle? Proč třeba veškeré těžní a dopravní zařízení na ropu dovážejí? KaMaZ sice vyhrává Dakar, ale kde jinde se na globálním trhu chytá? Proč většinu jejich vývozu tvoří suroviny? Nevím, kdo je vilemrous, ale tvrdit, že Rusové jsou šikovní u mně vyvolává docela údiv.....a Rusko znám velice dobře, osobně na vlastní kůži a dodnes umím i dost dobře rusky. Nejsem předpojatej, znám tam slušný lidi, na který je spoleh, dokonce jsou země (v Evropě!), jejichž příslušníci mně sedí míň (dokonce to není ani na východ od našich hranic), ale tvůj postoj dost chápu a myslím, že si dovedu představit, co k němu vede.
Díky.
Není v tvé příspěvku nic, s čím bych nesouhlasil. A vyzdvihl bych hlavně tohle: ,, není problém vyvinout a vyrobit kus něčeho i třeba dobrýho a zajímavýho, ale vyrábět to ve standardní kvalitě a za dobrou cenu všetně servisu a souvisejících činností ". Přesně tohle je pro ně typické.
Zkrátka tu zemi nemám rád.
Su29 je porad lehce nad urovni nejpouzivanejsich zapanich viceucelovych letadel, ale jinak v zasade souhlas.
Rusum nechybi vynalezavost a smysl pro nekonvencni reseni, bohuzel nic nejsou schopni dotahnout do konce.
delaji takovahle jednoducha auta, protoze potrebuji neco levneho a jednoducheho, co lze opravit jen sroubovakem a kladivem.
Proste prekapotovanou 2107.
No, nepovedal by som, že boli vždy na špici. Toto je pekný príklad toho, ako v hight-tech odvetví úplne pohoreli:
[odkaz]
A v podstate to ani nevymysleli, dokonca to ešte aj kopírovali úplne nešikovne. Nepopieram však, že v mnohých prípadoch vyvinuli zaujímavé kúsky.
Tu144 neni zadnou kopii.
Konstrukce velkych supersonickych letadel vzdy bude mit podobny vysledek. Je to podobna situace jako u F1, kdyby nebyly v tymovych barvach, nerozeznal bys je.
A dobry protipriklad mas treba v Antonovu An-225, ten proste nema konkurenci.
Celkem nerad musím přiznat, že se jim na dané poměry podařilo udělat z Logana alespoň vzhledově solidní auto, proti originálu i s obstojným interiérem.
Jak už tu ale bylo zmíněno, dát na prezentaci s "prezidentem" nestartujícího juniora na 13" plechu, to je opravdu kumšt 8-s ... na druhou stranu mě to snad ani nepřekvapuje ;-)
Pozor, na favoritu jsi měl možnost otočit klíčkem do vodorovné polohy a kufr se dal otvírat jen páčkou u zámku (pravda, kufr pak byl nezmaknutý)! A táhlo uvnitř měl v pozdějších dobách i ten favorit. Nicméně ideální řešení je zámek napojený na centrál a madlo tímto zámkem uzamykané (většina novějších i starších aut to takto má) - to by dnes snad měl být standard ;-\
Čo ja viem, tak na favorite si vždy otváral kufor len kľúčom, pri zabuchnutí sa vždy zamkol..či? A nebolo to až také hrozné riešenie, byť samozrejme páčky v interiéri.
A že lada nebude auto ideálnych riešení, to už tu všetci vieme ;-)
Ne ne, aspoň na formanovi, co jsme měli v rodině (byl to r.v. 94), když se klíč ze zámku vysunul ve svislé poloze, bylo zamknuto, když ve vodorovné, bylo možné otevřít pouhým otočením páčky.
ale ta žebrácká verze, co nemohl Putin nastartovat, teda vypadá fakt strašně, hůř než Fabia Junior. Ke kvalitě se vyjadřovat nebudu, mám spoustu (řekl bych oprávněných) předsudků.
Což o to, vypadá opravdu slušně. Za cenu eurovraku tu stojí nový vůz se zárukou. Co za danou cenu chtít víc?
Vůz je prvořadě určen na východ a tam se jednoduchost cení. Otázka, co Evropa. S uvedenou cenou by mohla Lada přivést velkou revoluci stejně jako kdysi Logan.
Jen mám obavy, že i kdyby se soudruzi k invazi vůbec odhodlali, tak to opět ztroskotá na kvalitě. Pravda je, že Logan působil proti předchozím Ladám stejně jako broušený diamant vedle lomového kamene. To je takový problém vyrobit jednoduché ale KVALITNÍ auto?
Každopádně přeji Ladě úspěch. Ať si kdo chce co chce říká, je to stále významný hráč a mezi západními produkty alternativa, ne jen pouhá licence.
Co to hulíš, člověče? :-! Jaká alternativa mezi západními produkty? Na západ od ukrajinských hranic uvidíš pár raritních kousků. Logan byl tak trochu revoluce, protože přinesl za levný peníz velké auto ve víceméně západní kvalitě (a západní technikou). Nepochybuju, že toto se bude prodávat v Rusku a zemích bývalého SS, ale revoluce na našich silnicích to rozhodně nebude, to se s klidem vsadím!
Spíš bych očekával revoluci, až přijdou s něčím konkurenceschopným Číňani, z Ruska ale mráz ohrožující západní automobilky rozhodně nečekám...
Pokud by se tu začala prodávat za 115 000,- a byla KVALITNĚ zpracovaná, tak by to mohla být zajímavá volba proti stočeným pašíkům po německých důchodcích. Ovšem je tam to POKUD ... Navíc kvalitně zpracovanou Ladu jsem snad ani neviděl.
Poslední věta byla myšlena s ohledem na východní trhy. Ne každý totiž v Rumunsku či Ukrajině ocení zrovna měkčené plasty, parkovací asistent nebo hlídání jízdních pruhů >:-[]
Navíc se podívej, kolik Němců naznačuje, že by byli ochotni koupit číncké vehikly! Proč by tedy neměla mít šanci značka s dlouhou tradicí, POKUD ... :-!
video. >:D:yes: Prej, pane prezidente, jak to že to nestartovalo? No, já jsem nevěděl, že to má vstřikování, tak jsem ze zvyku šlapal na plyn. >:D Pěkný kufr, dva pytle brambor se vejdou... dobrá práce molodci... :-);-)
Kdyby to jen nestartovalo, ale nešel ani otevřít kufr >:D
Jinak celá ta akce s přechlastaným Putinovým sytičem (ruská verze vstřikování) mně připomíná jednu z nejlepších filmových scének s Petrem Nárožným >:-[] :
>:D >:D znám, nádhera, taky jsem po požití tyto rady "zařaď si první převodový stupeň" svojí ženě dával... jednou jsem málem šel pěšky. ;-)
P.S. Ještě k tomu Putinovi, představ si, být to v Americe, Ford představuje svůj nový model, Obama čumí do kufru a říká, super, dva pytle brambor se krásně vejdou, dobrá práce, bojs! >:D;-)
Již jsme tu měli cenovou gilotinu, všichni známe princip cenového jemnocitu, ovšem cenový granát, to je tu novinka.
Ten Putinův dvojník tam poměrně solidně sekunduje, ovšem pozor, nenech se zmást, Průměrně rostlej středoevropan bude mít granta nikoliv po temeno, nýbrž lehce nad pupík.
Jinak ovšem odtušuju, že tohle auto bude mít úspěch. Je sice trochu trpké, když jedna ze světových velmocí adoruje auto, které by jinde těžko obstálo i u McDonalda v dětském koutku, ale takový je již svět. Každopádně od dob T34 zase konečně něco, co když pojede, nebude vzbuzovat nutně sarkastickej úsměv.
Z pohledu optické vyváženosti, lze tvůrce jen pochválit. Fakt nečekaně dobré. Pokud to i pojede, sláva. Absolutním esem je pak cena. Jsou-li v ní zahrnuté i airbagy a nějaká ta abeeska, potom snad jen rada - Než abys střádal sto let na bavoráka, pořiď si na těch sto let jednoho granta, ty si přece na fanouška aut stejně jenom hraješ...
No já nevím, jedno klasické pořekadlo praví, že nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci. Takže než vyhazovat peníze za tohle, měl bych pro případné zájemce radu: dojezdit ještě jednu zimu Felicii po tetičce, něco mezitím našetřit a za rok si koupit novou A-Entry.
Na to auto je třeba se dívat jako na povoz vyrobený čistě pro ruské podmínky, někdo to nahoře už psal, jednoduchost, musí to jít spravit šroubovákem a kladivem. V Evropě něco podobného nemá co dělat, co nabídnout, maximální minimalismus pro evropské podmínky je ten logan, nic míň už není potřeba. ;-)
Nevim, kolik z vas melo moznost se podivat na linku pri prvnim startovani auta. 30 vterin je uplne standardni cas na oziveni a to je auto jeste pripojeny na kabely. Co se tedy soudruhum nepovedlo je, ze predvadeci auto uz melo byt pripraveny a 3x provereny oddelenim kvality - zvlast pokud dopredu vedeli, ze k nim chysta statnicka navsteva a bude se to natacet jako propagace. Ale oni toto nejak neresej a podle toho taky jejich marketing vypada...
byla teda hezčí, tohle vypadá divně, jako ostatně to dopadne skoro vždy když někdo začne částečně měnit design auta. Celkově ale moc nechápu tu zaujatost pro sedany na některých trzích, přece kombi nebo hatchback je mnohem praktičtější a cena stejná.