Když myslíš.....jinak klimatizace tam určitě časem bude, Priora jí má, takže není důvod proč by nebyla tady, kro když v grantě bud i autoamtická převodovka, navigace a další věci, které ještě Lady nikdy neměly....
granta sport je pekna paci sa mi [odkaz] a hlavne je aj ziva .... tu dacia este ma co dohanat... maximalka takmer 200 a zrychlenie za 9,5s su na sviznu ladu velmi pekne cisla, interier mi trosku pripomina staru fiestu [odkaz] ale inak pohoda.. vyzera to zvnutra ok ... bude to zabavne zive auto :yes:
SU TO FRANCUZKE CENY ! A tie su o 2000€ vyššie ako u nás , Granta má aj klímu , multimedialny systém s bluetooth a USB , Automat od Nissana , dažďový senzor či elektrické okná a spätné zrkadlá s vyhrievaním . Netreba veriť tomu čo tu píšu . Môžeš sa presvedčiť na Lada.ru !
Otázka je, proč si kupovat Ladu místo levnějšího Logana (zvlášť ve Francii si tuto otázku položí většina zájemců). Také absence klimatizace (ač možná dočasná) je dnes docela fail.
Konecne poradny auto na nase cesty, taky se ji mame v nejblizsi dobe dockat :-) a hlavne, kdo by si kupoval rumunskej pekac jmenem Dacia >:D Lada byla a je dodnes paradani auto, drzim ji palce, a pokud bude cena a propagace na zdejsim trhu alespon neco k cemu, tak se o prodeje nebojim :-)
Rozhodne udelal, ale je to pro me porad vyrobek rumunskeho delnika, ke kteremu nemam takovou uctu jako k delnikovi z Togliatti, tot muj nazor, a pokud bude Granta v liftbacku, uz na webu koluji obrazky, tak je to idealni auto pro chalupare a rybare jako jsem ja :-)
Kedže je tento článok dosť biedny ...
1: To sú francúzke cenníky ktoré sú o 2-3 tisíc € vyššie oproti Slovenským
2: Granta sa bude ponúkať aj so 100k 1.6 16V
3: Auto je odolné , určené na Sibír ako Nástupca Lady 2105 a naštartujete aj pri -20.
4: Podvozok , ten je rovnaký ako pre ruský trh , takže sa určite nebude báť nejakej tej jamy !
5: Kto Vám Ladu ukradne ? No predsa nikto , nepotrebujete žiadne extra poistky ako na Fábiu či Rapid .
6: Keď potrebujete vymeniť svetlo nepotrebujete ísť do servisu , všetko je jednoduché a dá sa to urobiť aj na dvore .
7: má všetko čo potrebujete klímu , Počítač , rádio CD/MP3 a USB u nás by mala byť aj Automatická prevodovka od Nissanu
8:lada patrí pod Alianciu Renault-Nissan a na jednom páse sa vedľa Lady vyrába aj Nissan Almera , tiež momentálne nakupujú novú techniku
9: Elektrika BOSCH
Veď sa chodte presvedčiť na lada.ru alebo aj slovlada.sk , taktiež je všetko podrobne rozpísané aj na FB stránke "Lada na Slovensku"
Lady vôbec nie su zlé autá , to len niektorí zakomplexovaný večne nadávajú na "Rusákov" a sami jazdia vo fábii 1,2HTP ...
no hele já vůči autům nemám předsudky a i díky tomu se musím přiznat, že vlastním Logana. Nicméně objektivně fakt musím říct, že vše co se u nás prodává je výrazně jinde než všechny modely značky Lada. Přitom koukal jsem, že Logan 0.9tce laureate (nejvyšší výbava) stojí ve Francii 10 800€ (279 430Kč), čili je ještě levnější než tato Lada.
Je sice pravda, že Lada nabízí některé papírově silnější motory, ale nemění to fakt, že ta auta jsou hodně za zenitem. Porovnej si ta auta jak v katalogu, tak naživo a usoudíš že Dacia je v takovém kontrastu prémie.
Jinak ruský Nissan Almera je skládačka z dílů Dacie, takže žádný zázrak se neděje. Ono jenom se podívej na web www.lada.cz. Soudný člověk musí vidět, že toto rozhodně konkurence nám známým autům není.
Nikomu nic neupírám, ať si každý jezdí v čem chce, ale můj názor je ten, že aby si člověk koupil Ladu místo zmíněné Dacie (u nás asi jediný přímý konkurent), musí chovat velké city k Rusku nebo Ladě jako takové.
no u dacie mi momentalne /nove sandero,novy logan/ vadi ponuka motorov,
trojvalec 0,9 Tce je tragedia, 1.2 16V dobry, vychytany, ale maly vykon a naftu nemam rad, cize pre mna ponuka motorov je skoro nulova - ja osobne neriesim dizajn, kedze auto potrebujem na denne dochadzanie do prace /42km tam a spat/ - a ak dojde na sk, urcite ju pojdem pozriet a vyskusat, tak ako som bol vyskusat nove sandero, suzuki sx4, seat ibiza, peugeot 301...
0.9 TCe je v pohodě a opravdu je lepší se s ním projet a neposlouchat řeči převzaté z jednoho českého testu. Třeba v Německu, Británii nebo v Německu s tím motorem nikdo problém nemá.
0,9 tce som mal moznost vyskusat v sandere a vobec mi tragicky nepripadal. S relativne lahkym autom slusne hybal. Jedine co musis prekusnut je trojvalcovy zvuk. Od lacnej znacky nemozes ocakavat extra siroku ponuku motorov a velke moznosti individualizacie ;-)
trochu musim doplnit, preco 0,9 Tce je podla mna krok vedla (aspon pre mna) - problem s prerobenim na lpg, je to trojvalec a ma turboduchadlo, cim viacej ku...tok, tym ma cakaju vacsie problemy - mozno ak je nove, pocas zarucnej doby nie, ale chcem ten motor vidiet, ak bude mat natahane aspon 100tis. km
problem s prestavbou by byt nemal, motor nema priamy vstrek paliva ;-) . Turbo nie je ziadna novinka, takze toho by som sa tiez nebal. Sucasne atmo 1,6 su totalne zdochliny , az na par vynimiek a s prichodom EU VI to bude este horsie a cakam, ze to bude klinec do rakvy pre posledne (male) atmosfericke motory
LPG na tce jsem zrovna tento týden zjišťoval. Situace je taková, že v ČR to nabízí zatím jediný (aspoň co jsem hledal) dealer v Brně. Bohužel se pak ztrácí globální záruka - zmíněný dealer přebírá na sebe záruku na 24měsíců. Čili přestavit to jde, pokud toho dealera nemáte daleko, tak bych se toho nebál, ale faktem je že ideál to není. Ten motor by ale zase tolik žrát neměl, tak nevím jak moc je přestavba na LPG na místě.
Co se týče životnosti, tak je to otázka, ale myslím že takových 150t km nebude problém, obzvlášť když je do 100t km auto v záruce. Auto za cca 200t Kč když tohle vydrží bez problémů (což si myslím že ano), tak si nemyslím, že by to byla chyba. Navíc nevěřím, že i přes technickou jednoduchost bude Lada spolehlivější.
Já mám 1.5dci z roku 2006 o kterém všichni říkají jak je poruchový a žádný problém jsem s tím neměl, takže asi tak :-)
Tak tak, zlata 1,6 co tam byla.. sice starsi motor, ale udrzba za 1, vykon za 1, a spotreba sice horsi, ale kdyz to predelas na LPG tak si za vodou :-) taky mi to tam chybi..
Ahoj, taky nemám předsudky. Můj první automobil byl VAZ 2101 Lada 1200. Na svou dobu a v rámci licence Fiatu 124 u nás nejlepší volba (pokud jsi měl známost v Mototechně). Jen se mi opravdu nelíbí design tohoto auta. Když se podívám na Thálii od Renaultu, tak je tam cena o cca 100 litrů nižší a taky je to takový naroubovaný kufr na hatchback. Když už někdo jde do takového auta, tak je cena klíčová. A tady je to za hodně peněz málo muziky a ještě v otřesném kabátě. Nehodnotím motory, ty neznám a asi ani nepoznám. Podle mne auto za Ural a za úplně jinou cenu.
Ja ako clovek, ktory zije v chladnejsom alpskom prostredi mozem povedat, ze sa to tyka vela aut. Za tuto zimu, ked som sa rozpraval s viacerymi, tak naozaj mali problem nastartovat (chlad bol v priemere do -20). Najviac mi to vraveli majitelia Pandy (ma 4x4 a je tu velmi oblubena). To nenastartovanie byvalo skoro pravidlom a pritom cerpacky tu v okoli (teda aspon OMV, kde chodim) ponukaju v zime VYLUCNE "zimny diesel", takze v tom asi problem az tak nebude.
Měl jsem na mysli hlavně benzínové povozy. Nebo má Lada dieselový motor? Že se dieselům tolik nechce, mě zase moc nepřekvapí (možná jen předsudek). Časté starty při -20 životnost motoru určitě neprodlouží a nejsou zrovna ekologické, ale s problémy jsem se nesetkal. I když zase tolik zkušeností nemám, preferuji nezávislé topení (a ještě lépe garáž).
Má , ver mi . Akurát ju vo Francúzku asi nebudú ponúkať (dosť tomu nerozumiem prečo) Inak sa v Rusku aj u nás na Slovensku má predávať aj s Klímou ,vyhrevom sedadla,el. Oknami a multimediálnym systémom
Nechápu ten konec. Fabie (a především jedničková) je velmi kvalitní auto a osobně si myslím, že ve většině aspektů jasně převyšuje tuto Ladu... opravdu by měli mít komplex z Lady? :-)
Přeste jak říkali v Top gearu rusáci v životě neudělali pořádné auto. To že někdo argumentuje s tím jaká byla či nebyla niva, tak i kdyby více méně lepší než část konkurence, tak svým vzhledem je to stejně nula.
Docela lituju tamnějšího obyvatelstva (nebo jestli jsou tak zblblí), že musí kupovat nevzhledné a nekomfortní ruské vraky.
v historii se tolik neorientuju, ale typl bych, že i rusáci uměli dělat auta, co nějaká ta volha, zill, vaz, auta na práci, barichelo by mohl povídat..
tak většina těchto Volh a Zilů byly jen překopané americké automobily z padesátých let...takže bych to uměním ani nenazýval, žiguli byl překopaný fiat...no a jak byla jejich auta konkurenceschopná se ukázalo velmi záhy po revoluci...všechny automobilky krom lady skrachovali
No zejména GAZ M14 a Zily 70 a 80. let byly kopie aut s 50. let....připomínáš my písničku Honzy Vyčítala......"karoserie mění tvar, to dědovi mýmu ušlo nák"......
Ony to přímé kopie už později nebyly, spíše silná inspirace nebo části 4 amerik v jednom modelu s vlastním designem a dimenzované na ruské podmínky....
Opravdu není proč se těmhle autům smát, sou to vyhledávané veterány i na západě (zis,zil, čajky, staré volhy)
>:D jasny ja si budu kupovat do lesa nejakou oplastovanou dizajnovku, abych s ni udelal dojem na divocaky >:D ted si me fakt dostal >:D Niva je skvely ucelovy vozidlo, kdyby byla dizajnovka tak vse co v lese upadne za kazdou jizdu by stalo neskutecny penize. Zavolej na spravu lesu a zeptej se jich jestli nechteji do lesa neco vic frajerskyho >:D
Niva se také dobře prodávala i na západě. Celkově Lady byly za komančů na západě mnohem úspěšnější než Škodovky. Tady je jasně vidět přínos VW. Před jeho příchodem Škodovku nikdo neznal a válcovala ho i ta ruská Lada. Proto nepochopím některé jedince, dle kterých VW brzdí Škodovku v rozletu.
Zase na druhou stranu je dobře vědět, že Moskva držela Škodovku a východoněmecké automobilky zkrátka a jakýkoliv rozumný vývoj jim brzdila, seč mohla. Jsou o tom i nějaké TV dokumenty, které běžely na ČT včetně ukázek prototypů.
A to až do "perestrojky" (Gorbačov, cca od roku 1985), během které Škodovka stačila ještě uvést Fávo (1987). Pravda, bylo to drahé (2,5 průměrné roční výplaty) a z dnešního pohledu nemoderní, ale už asi o fous lepší, než tehdejší Lada Samara...
Zejména ve Fracnii byly Nivy velmi úspěšné, tehdejší dovozce Poch je pomalu enstíhal upravovat, v německu se Lady taky prodalo dost + další země. Dokonce se Lady jednu chvíli vyvážely i do Británie, Kanady a na Island.....
Top Gear nie je veľmi dôveryhodný zdroj Informácii , je to v 1. rade Zábavná šou . ;-)
Nekomfortné ? Sedel si už v nových ladách , alebo iných Ruských automobiloch ?
Vieš prečo si ich vlastne kupujú ? pretože na ruské cesty tam ani nič iné nemajú , ostatné značky by sa rozpadli , taktiež potrebujú niečo čo sa dá opraviť doma .
Všetko je to jednoduché a účelové .
nevím proč bych si tohle měl kupovat za 290 tis. Kč, když můžu mít třeba Renault Fluence za 264 tis. Kč...reálná cena tohodle křápu je tak 60 ti. Kč a to bez nadsázky!!! tohle si snad nikdo normálně uvažující nemůže koupit
Jenže ty porovnáváš francouzské ceny Lady s českou cenou Fluence. Porovnávej ceny ve Francii a tam je Fluence za cenu od cca 500 000,-. I to základní Clio s atmo 1.2 75k je tam o 100 000,- dražší než Lada.
Tedy ne že bych si něco takového chtěl koupit.
Ale i u nás by to mohl být prodejní hit, pokud by přišli s rozumnou výbavou a cenou tak něco pod 200 tisícovek. Ruskému medvědovi se u nás věří co do spolehlivosti o něco víc, než Drákulovi... Už pro ten pocit "nezničitelnosti".
A museli by něco nasypat do reklam, ale to snad Renault (majitel Avto-VAZ) ví.
no ohladom tej klimy,tak dava sa do tohoto modelu aj klima, ale vsetko zalezi, aku kompletaciu si distributor objedna, v rusku konkretne tento 1,6 8V 64kW model s klimou stoji v prepocte cca 8580 euro, ak by takto to stalo aj u nas, tak to nie je az tak strasna cena - na 8490 zacina P301 a C-elysse s trojvalcom a bez klimy, ale s lepsim dizajnom zdroj: [odkaz]
Je to docela odvážný krok, prodávat ji hned tak sfleku na západních trzích. Osobně bych s tímto automobil zečal postupovat z východní Evropy, kde nároky nejsou tak vysoké jako v Západní Evropě. Francie, Německo, Vb jsou jedny z nejnáročnějších trhů co se týče automobilu. Myslím si, že oprtoi Kaline je to obrovský skok dopředu, ale pořád to nebude stačit. Desing je velice podařený, ale jde vidět podobnost s rumunským Loganem. Navíc cena je rovněž odvážná, z 282 000 se dají sehnat mnohem lepší a kvalitnější vozy více prémiových zanček. Myslím, že to bude mít Lada hodně těřké. Na našem trhu budeToto auto je určeno spíše specifické skupině fanoušků této značky a dále starším lidem, kteří za dob komunismu jezdili z automobily značky VAZ.