plnohodnotný konkurent pre Dáciu :yes: navyše s poctivým motorom , zdá sa , že nebude brúsiť ani obrubníky . Myslím si , že na našich jamách vydrží o niečo viac ako konkurencia . Kto nie je náročný a potrebuje auto do práce a hypermarketu a späť tak prečo nie ?! Mne sa páči :-)
Ja ti neviem, mne sa to strašne podobá na Thaliu II. Nehovoriac o tom, že to vzniká tiež pod taktovkou Renaultu, takže by si kradli zákazníkov medzi sebou. Ďalšia vec je tá, že predajná a servisná sieť v úbohom stave, meno za posledné roky tiež nie najlepšie. Myslím že tej Lade bude najlepšie tam kde vznikla v Rusku.
no u nas mozno tak najskor o 1-2 roky a aj tomu davam sancu tak mozno 50/50, teraz ist zlozit zalohu za ruske auto, ktore ma mat transport cez ukrajinu, je mozno financna samovrazda
sused ma nivu bielu ale nestretavam sa s nim casto a nekecame o autach.... on je uz taky dedko a sam a ma velkeho psa ... pre neho je niva ideal.. vlciak mu skoci do kufra a je to , skvele auto na rybacku a aj u nas na sidlisku sa mu s tym kratkym autom dobre parkuje :yes:
Krom Nivy si můžeš koupit Grantu sedan a Prioru kombi a snad i sedan. Tot zatím vše, Kalina II se zatím nevozí a zbytek se už nevyrábí ani v rusku (výroba Samary byla ukončena loni)
1. není možnost volby
2. nevzpomínám si, že by tu číňani jezdili tankama
Nenech se nikdy zmást, rus je dobrákem dokud nezíská aspoň kousek moci.
Vem si hokej, za Tichonova museli držet hubu a tak jim to šlo. Teď jsou hvězdy a místo pro kolektiv hrajou sóla na sebe.
Poslední tu byli rusáci a nastolili režim, že kdyby ses chtěl podívat do Rakouska tak tě zastřelí na hranici jako psa. Hlavní rozdÍl mezi Amerikou a Ruskem je ten, že američani nevraždili svůj vlastní lid.
V tvojej definicii nie je ziadna vynimka pre "není možnost volby". Takze sam uznavas ze nie si slusny clovek. Vacsinou tu trieskas sprostosti ale v tomto mas vynimocne pravdu.
Rusové tu jezdili tanky, protože nám pomáhali vyhnat ty hodné Němce, kteří nás posílali do koncentráků a vraždili. Pro ty pomalejší - kdyby nepřišli Němci, nikdy by nepřišli Rusové. Prostě příčina - důsledek - chápeme? Díky válce vyprovokované Němci se posunuly sféry vlivu a ty už se potom jen držely. Takže doporučuji hlavně někupovat nic Německého, spravedlivý a slušný člověče, richtig?
Najprv sa pozri na Český výrobok z Mladej Boleslavi a potom hovor čo je hnusné , inak na ten "šmejd" si spomeň keď nebudeš vedieť v mrazoch naštartovať svoj supermoderný diesel . Neviem čo máte proti Rusku ( pre zakomplexovaných Čechov ešte stále "Sovietsky zväz") ak je to kvôli minulosti , tak nezabúdajme čo urobilo vaše milované Nemecko , ktorému trčíte z r*ti počas druhej svetovej ;-) Tak sa už konečne spamätajte :-!
Ale no tak, kľud. Je to lacné auto a je to vidieť, tak ako aj na thálii 2, na ktorú som si hneď spomenul pri pohľade na fotku tejto lady.
Každý má rebríček hodnôt, ten kto berie auto ako povoz na presuny z A do B a nič viac a kadí na názor ostatných, môže kukučkovať aj po tomto, nie?
To je tak, že na základě desítek let zkušeností a tradice kvality si člověk dokáže představit o jaký výrobek se bude jednat. Je to stejné, jako když švýcarské hodinky automaticky řadíš mezi přesné a kvalitní a taky se nespleteš.
a potom existujou lidi,kterým se tyhle podceňovaný a haněný auta líbí :-) Přirovnal bych ty auta k oslu...je to vošklivý,není to ušlechtilý,ale dře do úmoru.. (i když první Kaliny byly docela poruchový). Problémem 111tek (předchůdce Priory) byla leda koroze a elektrovýbava (stahování oken a prkotiny) ale po mechanický stránce to auto je skoro nezničitelný.Motor i bez úprav ventilů jezdí spolehlivě na LPG a nápravy vydrží snad všechno
proti Rusku jako takovému nebo Rusům nic moc nemám, to ale nic nemění na tom, že Rusové ještě nikdy nevyrobili pořádné auto, které by v západní evropě obstálo... ;-) berme to tak, že pro jejich trh se to hodí...pro náš nikoli... :-)
JJ, vš z ruska byl šmej, leckdy takový že američani horečně dumali jak se k těm šmejdům dostat nebo zírali jak mohlo někdo vyrobit stroj, jehož parametry sou ze 70% shodné s americkým, ovšem za 35% nákladů oproti tomu americkému >:D >:D
Zaspomínali sme na najlepšie časy Mondea a Vectry liftback z prelomu milénia a teraz naspäť do reality. Lada je v európskom ponímaní tam kde bola Dacia v časoch Solenzi. Pod taktovkou Renaultu by sa Lada dala pekne nakopnúť, snaha tam už je, ale jednoducho... Rusko.
Spolupráca so západom tam asi nikdy nebude moc fungovať. A predaje Lady zatiaľ klesajú a klesajú...
Nemůžu si pomoct, ale je v tom jasný BMW 3GT a to je podle mě dobře, na takto obyčejném autě mi ten tvar kastle sedí více. Za mě docela dobrý, být Rusákem, tak automobilově plesám :-)
ono jeden dovod by tu bol - dobry, vychytany rusky motor 1,6 8v, popr. 16v (netusim, ci sa bude vozit a kedy) , ktory uz v dacii sandero nenajdes, este mozno trochu hrubsie plechy, ako pouziva dacia, ale to je moj odhad - odolnostou podvozku budu na tom rovnako - si myslim
Tak se dívám na obrázky a kouká z nich nostalgie. Ze předního poloprofilu něco jako Chevy Aveo, z profilu minulá generace Focusu, jenom trochu "přifouknutá" do výšky nebo spíš sražená do délky), zezadu něco jako Daewoo Lanos - ale všechno a lá 90. léta. Pokud se to nebude moc sypat, možná by to do ruské širé stepi stačilo. Ale nevidím žádný důvod, proč zrovna tohle kupovat u nás.