bolševiku, tvé model Rusku to nepomůže, tato sr-a-čka co za dva roky začíná reznout má minimální prodeje a fabrika je několik let zachraňovaná státem před bankrotem
Ale prodává se to slušně, svoje zákazníky to pořád má a každá modernizace pomáhá k tomu aby jich bylo víc. Ono to za svojí cenu nemá moc konkurenci ani v tom co to projede. Pust si někdy Youtube a uvidíš
Stalinisto, ty auta se tu prodávaj i bez ofiko prodejce a toho nemaj proto, že CS Auto Lada a její vlastníci sídlící na Kypru udájně prováděli jisté finanční machinace a sou lidově řečeno před bankrotem...
Šrotem bych ji fakt nenazýval, můj strýc na Balkáně ji má 4 roky a jezdí naprosto bez problému. Nechal teda hned vystříkat dutiny. Na drandění po těch místních kamenitých necestách, a do prudkých kopců je bezkonkurenční. Jediný co mi na ní trochu vadí je špatný těsnění pravých dveří, tak že na dálnici dovnitř profukuje. To je prostě ta ruská lajdácká montáž. I když ruská, i u vw caddy jsem měl stejný problém.
jinak docela zasnu, ze v 21. stoleti se u toho musi pravidelne seřizovat naboje prednich kol, a ze při brzdeni auto tahne do strany (predpokladam za doleva) >:D
Lada Niva je opravdu automobilová fosílie, ale stále nabízí nenáročnou a spolehlivou techniku a hlavně perfektní jízdní vlastnosti v terénu. Určitě by mohli zapracovat na protikorozní ochraně, ta je hodně bídná a po cca 2 letech už hnije. Přesto pokud se udělají včas dutiny a podvozek tak bude sloužit dlouhá léta. Je to zkrátka návrat do socialismu, kde bude potřeba každý rok pod auto lehnout a vše ošetřit a seřídit. Nic pro zhýčkané. Ale myslím, že se jedná o dobré auto a nástupce už nebude tak dobrý, zkrátka už koncepci novému modelu nikdo nezaplatí. Proto jen až se vyrábí...
Zaručené zprávy typu JPP, že. Co by se na tom asi kazilo, osvědčená 1,7 atmo? Navíc díly stojí 5,50. Ano rezne to, zvlášt pokud to jezdí dnes a denně v terénu, je potřeba ošetřit podvozek a dutiny ihned po koupi nového vozu. Navíc to auto má celouřadu vylešpešní a jsou velké rozdíly mezi jednotlivými roky výroby.
Vysvetlí mi niekto, prečo je Niva považovaná za offroad, pterože podľa mňa to, že má uzávierku a redukciu z nej offroad nerobí, podľa mňa je to SUV. Totiž ani zámerom jej konštruktérov nebolo skonštruovať auto do ťažkého terénu