Diskuse

Lada představuje nové logo, dostane jej Vesta

10.4.2015

Ruská automobilka zahajuje novou éru své existence, má být podpořena změnou znaku firmy, jenž dostane jako první subkompaktní model Vesta.

 

  • 45 Reagovat !

    foto gil54

    gil54 10.04.2015  09:05

    DS

    Tak teď už nebude mít DS jen citroën, ale i lada. >:D
  • 11 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 10.04.2015  09:05

    Vesta

    Je už nejaký reálny dátum premiéry? Všetci dobre vieme ako dlho zatiaľ trvalo kým Lada prišla s novým modelom. Áno, viem, už to Renault hádam nakopol, ale kým neuvidím, neuverím.
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 10.04.2015  09:12

      « Re: Vesta

      Září letošního roku
    • 07 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 10.04.2015  09:23

      « Re: Vesta

      Jak jiz napsal Barrichello, udatný válecník proti Fiatu, sériová výroba Vesty má zacít v zárí 2015 a zatím se zdá ze vsechno k tomu smeruje. Séf AvtoVAZu Bo Andersson delá vsechno pro to aby byl projekt úspesný.

      Jinak, pro informaci, Vesta se nebude vyrábet v závode AvtoVAZu v Togliatti, ale ve druhé továrne v Iževsku, kde se momentálne vyrábí Lada Granta liftback a dva modely znacky Nissan.
      • 23 Reagovat !

        foto pumpkin

        pumpkin 10.04.2015  13:44

        « Re: Re: Vesta

        Vďaka za info, páni. Taká podstatne podstatná, ktorá v článku chýba...
  • 112 Reagovat !

    foto Gilgit

    Gilgit 10.04.2015  09:19

    Fokt zase píse nesmysly

    Fokte, zase perlís. Slova "konceptů Vesta a XRAY 2, což je malý sedan a od něj odvozený městský crossover" jsou nesmysl.

    Automobily Lada Vesta a XRAY2 jsou dva kompletne odlisné vozy s ruzným technickým základem. Vesta vznikla na bázi nové platformy AvtoVAZu a byla vyinuta v Rusku, model XRAY 2 byl postaven na bázi platformy Renault/Dacia Sandero a základní vývoj probíhal ve vývojovém stredisku Renaultu v Rumunsku.

    Takze odvozeno nebylo nic.

    Uvidíme jak se z toho budes zase snazit vykecat. Z toho se ale vykecat nedá.

    Ted se ukáze jestli má Fokt "gule" priznat si chybu.
    • 81 Reagovat !

      foto Michal-Fokt

      Michal Fokt 10.04.2015  09:29

      « Re: Fokt zase píse nesmysly

      Vycházím z článku od kolegy [odkaz] , takže své roztomilosti můžeš směřovat na něj. Jestli máš pravdu ty nebo on, se uvidí, až Lada představí produkční modely. Mít ovšem pro dva stejně velké modely dvě různé platformy, to rozhodně dává smysl. :-)
      • 115 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 10.04.2015  09:56

        « Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

        Tak tato odpoved je fakt síla. V tomto prípade uz bude treba pozádat séfredaktora Auto.cz o Kovaríka o stanovisko ke "kvalitám" spolupracovníka Fokta.

        Takze to Fokte rozebereme bod po bodu:

        1.
        V podstate ses odstrelil jiz vetou "Vycházím z článku od kolegy [odkaz] , takže své roztomilosti můžeš směřovat na něj". Je tím totiz potvrzeno ze o mnoha vecech o kterých píses nic nevís ale opisues je od druhých. Tato informace jako taková není nová, ale je fajn ze potvrzena prímo tebou.

        Jinak Chamilla, Micka a spol. na tom co se týce informovanosti o podobných tématech nejsou o moc líp nez ty takze odvolávat se na ne je docela úsmevné.

        2.
        Zábavná je také druhá veta "Jestli máš pravdu ty nebo on, se uvidí, až Lada představí produkční modely." Fokte, kdo si myslís ze má pravdu: Ja, který se pravidelne po mnoho let zabývám ruským automobilovým prumyslem nebo Chamilla který neco nekde opíse aniz by tomu rozumel?

        Jinak Fokte, pro tvoji informaci: Údaje o platformách pro oba modely pocházejí z oficiálních výpovedí manazeru AvtoVAZu. Takze je otázka kdo má lepsí informace o nových modelech Lada - manazeri AvtoVAZu nebo Chamilla?

        3.
        I tvoje tretí veta "Mít ovšem pro dva stejně velké modely dvě různé platformy, to rozhodně dává smysl" je legracní protoze opet ukazuje ze vubec nevís o cem píses. Pokud by AvtoVAZ byl samostatnou firmou tak by dve platformy skutecne moc smyslu nedávaly. Ovsem AvtoVAZ pracuje v rámci aliance Renault-Nissan, coz ví kazdý kdo se o toto téma alespon trochu zajímá, a v rámci této aliance jiz dnes vyrábí modely znacek Lada, Renault a Nissan na platforme Renault, mezi nimi práve Sandero.

        Pokud ti to presto pripadá nesmyslné, muzes se s patricnou kritikou obrátit na AvtoVAZ, prípadne prímo na séfa Renaultu a Nissanu Ghosna.

        Shrnutí:
        Jiz nekolikrát jsem te Fokte oznacil za novinárský odpad a na tom trvám. Jsi neschopný novinár který nerozumí tématu a bezhlave opisuje a krome toho si ani není schopen priznat chybu. To ze te séfredaktor Kovarík toleruje je pro normálního cloveka nepochopitelné.

        • 130 Reagovat !

          foto gil54

          gil54 10.04.2015  10:13

          « Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

          Nejsi tak trochu paranoik ? Článek je primárně o novém logu.

          Obdivuji tě, kolik energie jsi ochoten marně vydávat. Měl by sis pořídit vlastní automobilový web, rád na něj budu chodit, protože tam bude všechno absolutně korektní, bez chyb, informace přesné, úplné a důležité. >:D
          • 18 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 10.04.2015  10:21

            « Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly


            Nejsem, jen upozornuji na nekorektní a pritom zásadní informaci.

            Takze kdyz je clánek primárne o novém logu tak je jedno ze jinak obsahuje absolutne nepravdivou informaci, jeste k tomu o zásadne nových modelech které to nové logo dostanou jako první?

            Takze je jedno ze "novinár Fokt" opisuje veci o kterých nemá ponetí a kdyz je upozornen na chybu tak místo aby se omluvil a chybu opravil tak drze útocí?

            Ber to tak, ze krome tebe a podobných clenu stáda, kterým nezálezí na kvalite informací které konzumují, existují lidé kterí mají zájem být informovaní kvalitne.

            V tvých kruzích jsou zrejme lidé kterí peferují dobré informace oznacováni jako paranoici. >:D >:D >:D
            • 50 Reagovat !

              foto Marybel

              Marybel 10.04.2015  10:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

              A kvalitni info vyzadujes jen na auto.cz co? Nikde jinde jsem te nikde nevidel, ackoliv pisou podobne. Jen jestli to vsechno nebude trochu jinak
              • 08 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 10.04.2015  10:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                Más problém s tím ze nekdo má rád kvalitní informace?

                Tvoje slova "Jen jestli to vsechno nebude trochu jinak" naznacují ze más nejaký závazný problém. Ale treba vysvetlís o co ti jde?
                • 80 Reagovat !

                  foto Marybel

                  Marybel 10.04.2015  10:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                  To bys mel vysvetlit spis ty ne? Normalni nespokojeny clovek by cetl neco jinoho a rikal svym kamaradum at sem nechodi ze maji blbe informace. Ale ty tady uz kdo vi jak dlouho produkujes tisice prispevku, casto pravdivych, casto ale hnidopisskych se snahou co nejvic cely web shodit. Takove usili ve jmenu udajne pravdy a lasky nikdo normalni nevyvine, nehlede na neustale osobni vypady a urazky kterymi taky nesetris, aspon co jsem mel moznost videt.
                  • 09 Reagovat !

                    foto Gilgit

                    Gilgit 10.04.2015  11:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                    Tvoje konspirativní teorie me zacínají zajímat. Klidne je muzes trochu rozvinout. >:D >:D >:D
                    • 10 Reagovat !

                      foto Marybel

                      Marybel 10.04.2015  11:08

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                      Ocekavana odpoved
                      • 07 Reagovat !

                        foto Gilgit

                        Gilgit 10.04.2015  11:15

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                        Na ty tvoje kecy se prece nedá normálne odpovedet. Ale kdyz za kazdou cenu chces tak odpovím: Byl jsem poveren jistou mimozemskou civilizací která je technicky i informacne daleko lépe vyvinuta nez my a pozoruje nás prostrednictvím stálého kosmického monitoringu a obcasných návstev létajících talíru abych zlikvidoval tento autoweb. Delám to tím zpusobem ze upozornuji redaktory na chyby ve snaze a nadeji ze se polepsí. Spokojen? >:D >:D >:D
                        • 30 Reagovat !

                          foto Marybel

                          Marybel 10.04.2015  11:52

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                          Vladimirku Vladimirku...
                          • 90 Reagovat !

                            foto Auto-fan

                            Auto-fan 10.04.2015  17:48

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                            "Byl jsem poveren jistou mimozemskou civilizaci" - hodte na nej uz sít! Na to uz se opravdu neda slusne reagovat >:D Paroubek se taky chtel sveho casu spojovat s Martany >:-[] >:-[] Ale verim, ze si s Jyrkou rozumite >:D >:D
                            • 010 Reagovat !

                              foto Gilgit

                              Gilgit 10.04.2015  18:08

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                              Zatím se jako diskusní Martan projevujes ty. Martanum by se mozná stejne jako tobe líbil web Auto.cz a vázili by si práce jeho redakce. Ovsem u Martanu by to na rozdíl od tebe bylo pochopitelné, protoze neovládají ceský jazyk. >:D >:D >:D
            • 51 Reagovat !

              foto gil54

              gil54 10.04.2015  10:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

              Je až úsměvné porovnat výrazy "....je upozorněn na chybu...." s " .......drze útočí.....", a pak si formu, kulturu a obsah jednotlivých příspěvků přečíst sám. Tím samozřejmě nechci omlouvat ani v nejmenším faktické nedostatky uváděných materiálů.

              Soudný čtenář diskuze - a to nejen této - si udělá obrázek jistě každý sám.
              • 011 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 10.04.2015  10:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                Pokud je Fokt v diskusích upozornen na chybu tak místo omluvy a opravy drze útocí na kritiky, to je u neho normální, nejedná se jen o tento prípad nebo moje pripomínky.

                Tvým prvním príspevkem faktické nedostatky samozrejme omlouvás. Clovek který upozorní na zcela nesmyslnou formulaci týkající se nových modelu je podle tebe paranoik protoze clánek "je primárně o novém logu".
                • 30 Reagovat !

                  foto Bc-Gilgith

                  Bc. Gilgith 10.04.2015  17:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                  Překvapuješ. Nenazval jsi ho odpadem,nepoužil lži,zvratky atd. Mám pocit ,že si píšeš sám se sebou. Podoba v nicích je zřejmá. :-| :-|
        • 80 Reagovat !

          foto Provocateur

          Provocateur 10.04.2015  10:34

          « Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

          Když už se ti nedostalo inteligence, tak kdyby ses líp učil a dosáhl nějaké kvalifikace, pak bys mohl dělat prospěšnější práci než sledovat (ikdyž to ti jde nejlíp) ruský automobilový průmysl >:D
          • 010 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 10.04.2015  10:42

            « Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

            Vítej odpade. Predstav si, ze já sleduji nejen automobilový prumysl v Rusku, ale i v jiných regionech.

            Chápu ze jakou diskusní odpad presne vís jakou kdo má inteligenci, jak se ucil a jakou má kvalifikaci. Ale treba presto vysvetlís co je spatné na tom zabývat se automobilovým prumyslem?
            • 60 Reagovat !

              foto Provocateur

              Provocateur 10.04.2015  10:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

              Výše ses chlubil jen s Ruskem. Neměl jsi být tolik skromný a měl jsi vypsat všechny regiony :-)

              Na to tvoje sledování nepotřebuješ žádnou vysokou inteligenci, kvalifikaci ani školu. Maximálně tak nějaké kurzy zaměřené na práci s internetem. Kolik jsi jich musel absolvovat? >:D

              A špatnýho na tom není nic, někdo to dělat "musí". ;-)
              • 09 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 10.04.2015  11:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                No pokud si ty odpade myslís ze na to co delám stací umet pracovat s internetem tak si to klidne mysli. Zapadá to do rady tvých predchozích "inteligentních" vyjádrení.
                • 60 Reagovat !

                  foto Provocateur

                  Provocateur 10.04.2015  11:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                  Nejde o to, co si myslím, ale co ke své "práci" opravdu potřebuješ. Takže viz. výše ;-)
                  • 09 Reagovat !

                    foto Gilgit

                    Gilgit 10.04.2015  11:31

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                    Provokatérovy slinty a lzi jako obvykle. >:D >:D >:D
                    • 60 Reagovat !

                      foto Provocateur

                      Provocateur 10.04.2015  11:40

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                      Jo jo, když nemám čím argumentovat, tak použiju 3 emotikony :-)

                      Víš ty vůbec co znamená slovo lež, když neděláš rozdíl mezi skutečností a lží?
                      • 010 Reagovat !

                        foto Gilgit

                        Gilgit 10.04.2015  11:47

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                        Predstav si ze vím. Ty opakovane lzes.
                        • 90 Reagovat !

                          foto Provocateur

                          Provocateur 10.04.2015  12:29

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                          Je hezký, že víš, že lžu, když píšu skutečnost. Ale když lže Putin (Rusko), tak ti to nevadí anebo vadí, ale dáváš to na roveň se skutečností :-) Ale vy lidi s vychozenou základkou máte úsudky takový jednodušší :-)
                          • 010 Reagovat !

                            foto Gilgit

                            Gilgit 10.04.2015  12:34

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                            Na tyhle blbeckovské slinty lháre se nedá vecne reagovat.
                            • 80 Reagovat !

                              foto Provocateur

                              Provocateur 10.04.2015  12:59

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                              Ty bys rád reagoval, ale na pravdivý fakta prostě nemáš jak :-)
                              • 011 Reagovat !

                                foto Gilgit

                                Gilgit 10.04.2015  13:07

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                                "pravdivý fakta" je dobrej výraz. To svedcí o "výborném" vzdelání. >:D >:D >:D
                                • 70 Reagovat !

                                  foto Provocateur

                                  Provocateur 10.04.2015  13:30

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                                  Vy Rusáci máte různý fakta, takže v diskuzi s tebou je potřeba uvést o jaké fakta se jedná ;-)
                                  • 010 Reagovat !

                                    foto Gilgit

                                    Gilgit 10.04.2015  13:35

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                                    Zrejme te na zádné z tech mnoha (zvlástních?) skol které jsi absolvoval nenaucili yznam slova "fakta", lhári. >:D >:D >:D
                                    • 20 Reagovat !

                                      foto Provocateur

                                      Provocateur 10.04.2015  19:17

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                                      yznam neznám, ale fakta znám. V civilizovaných státech jsou jen jedna fakta, ale v Rusku mají fakta různých druhů (skutečná, lživá atd.- to ale dobře znáš >:D ).
                            • 10 Reagovat !

                              foto Bc-Gilgith

                              Bc. Gilgith 10.04.2015  16:55

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                              Na tvé debility taky musí mít člověk žaludek ,ale mě třeba dobře bavíš. Nevzpomínám si ,kdy bych na diskuzi potkal takového kašpara.
                              • 50 Reagovat !

                                foto Auto-fan

                                Auto-fan 10.04.2015  18:00

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                                To bylo presné!! Moje slova! >:D >:D Gilgit je kaspar, ale alespon se clovek jeho "inteligenci" zasmeje :-)
                                • 06 Reagovat !

                                  foto Gilgit

                                  Gilgit 10.04.2015  18:05

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                                  Auto-fane, od cloveka který druhé poucuje o vecech kterým nerozumí a který si vází práce redakce Auto.cz je kazdá kritika kompliment.

                                  Jo a uz sis nastudoal význam slov Eigenzulassungen a Tageszulassungen, ty "inteligente"? >:D >:D >:D
        • 70 Reagovat !

          foto Michal-Fokt

          Michal Fokt 10.04.2015  10:43

          « Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

          Neříkám, že nemáš pravdu, neříkám ale ani, že ji máš. Současně netvrdím, že vím všechno o všem, ty ano? Patrně také ne, protože v diskuzi pod zmíněným článkem jsi se věnoval úplně jiným tématům, namísto toho, abys nás vyvedl z temnoty mizerného marketingu zmíněné automobilky. Proto tedy, vcelku logicky, využívám již sdělených informací, zvláště pak, když jsou "Gilgit approved". Tvá orientace na Rusko, Čínu a Kubu ti tedy rozhodně budiž přána.

          Jinak ano, rozhodně mi připadá nesmyslné mít v rámci R-N další platformu pro pár aut od Lady, až Carlose potkám, určitě mu to povím.
          • 08 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 10.04.2015  11:01

            « Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

            1.
            V tomto prípade mám pravdu, tedy mají ji manazeri AvtoVAZu kterí toho o vlastních projektech rozhodne ví víc nez duo Chamilla/Fokt.

            2.
            Pokud jsem se v diskusi pod puvodním clánkem nevyjádril k Chamillove nesmyslu tak to znamená ze jsem tu chybu prehédl, takze "Gilgit approved" není nic.

            3.
            "Tvá orientace na Rusko, Čínu a Kubu ti tedy rozhodně budiž přána" - nevím jestli s tím más nejaký problém (mimochodem kubánský automobilový prumysl není moc rozvinutý). Jinak pro tvoji informaci, já se co se týce automobilového prumyslu nezabývám jen Ruskem a Cínou, ale také Východní Evropou (ke které patrí i Ceská Republika) nebo dalsími emerging markets jako treba zememi ASEANu kde jak známo hrají hlavní roli Japonci vcetne Hondy. A tím ze se zabývám vývojem a investicemi v techto regionech musím se logicky také zajímat o výrobce automobilu kterí tam mají aktivity, to znamená firmy ze západní Evropy, USA, Japonska a Jizní Koreje.

            • 100 Reagovat !

              foto Velkoodberatel-kukurice

              Velkoodběratel_kukuřice 10.04.2015  11:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

              Solidní slinty >:D
              • 011 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 10.04.2015  11:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                Dnes jaké skupenství, slintale?
              • 20 Reagovat !

                foto Bc-Gilgith

                Bc. Gilgith 10.04.2015  16:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                Přesolidní.Vzdělaný člověk hulvát. Šílené ;-\
            • 120 Reagovat !

              foto Ondrej-Chamilla

              Ondřej Chamilla 10.04.2015  11:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

              Z mého článku: "Oba modely mají být postaveny na zcela nové platformě "Lada B"" - že se něco má pravděpodobně stát přece neznamená, že se tak jistě stane. Takto hovořily první informace. Že tomu je nakonec jinak, přece nikdo nikdy nevylučoval. V době psaní článku to byla pouhá spekulace týkající se konceptů, o kterých zatím bylo pramálo ověřených informací. Že to lidé z AvtoVAZu nakonec upřesnili je nejen možné, ale i velmi pravděpodobné, nicméně neznamená to, že informace v původním článku byl "Chamillův nesmysl". Podobné osobní výpady si vyprošuji.

              S pozdravem, Ondřej Chamilla
              • 101 Reagovat !

                foto Velkoodberatel-kukurice

                Velkoodběratel_kukuřice 10.04.2015  11:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                Neřešte ho, je to typický potížista, pravděpodobně odněkud z Prahi >:D , času a mouder má na rozdávání.
                • 011 Reagovat !

                  foto Gilgit

                  Gilgit 10.04.2015  12:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                  Ze konzumujes kukuricné produkty je jedna vec, ze nemás zájem o kvalitní informace a zastávás se spatnepracujících novináru je vec druhá a docela zajímavá. >:D
                  • 90 Reagovat !

                    foto Velkoodberatel-kukurice

                    Velkoodběratel_kukuřice 10.04.2015  12:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                    Pokud s tebou nebude někdo souhlasit, tak ho rád podpořím, i kdyby to byla konina :D, samozřejmě všeho s mírou.
                    • 010 Reagovat !

                      foto Gilgit

                      Gilgit 10.04.2015  12:25

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                      Vzdyt já to o tobe vím, to není nic nového. Ale je fajn ze jsi tak prímo a otevrene napsal ze jsi diskusní odpad.
                    • 40 Reagovat !

                      foto Bc-Gilgith

                      Bc. Gilgith 10.04.2015  16:59

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                      Taky ho rád čtu.Akorát vítat někoho ----vítej odpade --- je projev inteligence.Je to zřejmě neštastný člověk ,možná sám ,bez kamarádů atd. atd. Jsem rád ,že nemám podobný exemplář ve svém okolí. To bych se asi osypal.
              • 010 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 10.04.2015  12:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                Clánek byl zverejnen 28.8. v dobe moskevského autosalonu. To ze ty dva vozy budou mít ruzné platformy bylo v této dobe známo nejen v Rusku, ale i v britském Autocaru, viz text z 27.8.

                [odkaz]

                Kdo mel jako novinár zájem tak tu informaci tehdy mohl mít.

                Takze se nejedná o "osobní výpady" ale konstatování skutecného stavu.
                • 100 Reagovat !

                  foto Ondrej-Chamilla

                  Ondřej Chamilla 10.04.2015  12:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                  Vámi podané to osobní výpady jsou tak jako tak. Kolikrát zde již bylo možno vidět, že jste redaktora nazval blbcem a podobně.

                  Ohledně platformy, ano v článku Autocaru je to rozděleno tak, jak píšete. Nicméně jiné zdroje uváděly to, že nová modulární platforma používá mimo jiné i díly z Dusteru, a tak se dá přizpůsobit jak pro Vestu, tak pro X-Ray. Ostatně dávalo by to smysl i nyní, že konstrukční řešení podvozku těchto dvou aut je příbuzné (od čeho je ta platforma modulární, že ano), nicméně nechci nijak zpochybňovat vaše informace, že tomu tak není.
                  • 112 Reagovat !

                    foto Gilgit

                    Gilgit 10.04.2015  13:11

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                    Pokud jsem redaktora nejak nazval, tak to bylo v souladu s jeho pracovním výkonem. Fakt je ze treba pro Fokta je slovo blbec neprimerené, to uznávám, v jeho prípade to totiz zní témer jako kompliment.

                    Ale zvázím pro budoucnost moznost vás redaktory za vase casté chyby, nekvalitní a nevyvázené zpravodajství a protezování znacky Skoda chválit. I kdyz jeste nevím jak by se takové pochvaly mely formulovat.

                  • 110 Reagovat !

                    foto Auto-fan

                    Auto-fan 10.04.2015  15:47

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                    Redakce vubec si Gilgita nevsimejte, je to mistni sasek,ale to vy jiste vite! On si mysli, jak je ze vsech nechytrejsi a pritom cely dny vysedava na internetu, takze zrejme dalsi nezamestnany, ktereho my z nasich dani platime.

                    Nenechte se od mistniho kasparka odradit, ostatni si vasi prace vází! :yes:
                    • 111 Reagovat !

                      foto Gilgit

                      Gilgit 10.04.2015  16:27

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                      Vázení redaktori, nenechte se odradit Gilgitem od vasí práce plné chyb, opisování, opozdeného zverejnování príspevku, nevyvázeného zpravodajství a protezování znacky Skoda. Clovek s nickem Auto-fan a rada dalsích lidí kterým nezálezí na kvalitních informacích a kterí vzhledem ke svému intelektuálnímu vybavení ani nejsou schopni rozeznat rozdíl mezi kvalitními a nekvalitními informacemi si vasí práci vází!

                      Jen tak dál, vetsinu vasich ctenáru dobré clánky nezajímají. Coz je pro vás v redakci velice príjemné zjistení.
                    • 60 Reagovat !

                      foto Bc-Gilgith

                      Bc. Gilgith 10.04.2015  16:41

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

                      Máš pravdu.Měl těžké dětství a je ducha mdlého. V mládí taky trhal mouchám křidélka. Hnus.
            • 10 Reagovat !

              foto XTad

              XTad 10.04.2015  17:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Fokt zase píse nesmysly

              Hele a kolik za to zajimani beres? Vzhledem k tvemu nasazeni to vypada, jako prace na plny uvazek. A to vytrvale opravovani clanku tady... Korektor by se s tebou mel sabnout minimalne o pulku vejplaty.
  • 130 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 10.04.2015  11:35

    Kupte už

    nekdo tomu bláznovi lístek do DNR, LNR, nebo rovnou do Moskvy. Ty graficke příznaky akutní psychozy se fakt nedají cist, a ani to není zabavne.
    • 012 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 10.04.2015  12:08

      « Re: Kupte už

      Joudo&W, já vzhledem na tvoje predchozí príspevky docela chápu ze nemás zájem o kvalitní informace ale co má platformová politika aliance Renault-Nissan spolecného s DNR a LNR to jiz budes muset vysvetlit tvému osetrujícímu psychiatrovi. >:D
      • 110 Reagovat !

        foto IcePickLodger

        IcePickLodger 10.04.2015  12:42

        « Re: Re: Kupte už

        Gilgit, takmer v kazdom prispevku poukazujes na principialnu vec - snaha ziskat kvalitne informacie. ak si teda uz dlhodobo presvedceny, ze na auto.cz kvalitne informacie nedostanes, nechapem, preco sem vytrvalo chodis, stracas tu kopec casu a energie a pokracujes v urazani nielen redakcie, ale aj ostatnych citatelov. vychadza mi z toho jedine logicke - ze mas nejake vazne psychicke problemy a nevies/nedokazes ich riesit inak, ako vybijanim cez internet. kde ta nikto nevidi, kde sa pekne dokazes ukryt a nedostat tak riadne po papuli, co by bolo v danej situacii urcite najkorektnejsie. nehadz flintu do zita, daj sancu povolanym psychologom/psychiatrom a skus to prebrat s nimi.
        • 013 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 10.04.2015  13:02

          « Re: Re: Re: Kupte už

          Dalsí pacient. >:D >:D >:D

          Oprávnená kritika redakce - chyb, opisování, nevyvázeného zpravodajství, protezování Skody - nejsou urázky.

          Jinak pokud by tito "novinári" byli normální a meli nejaké ambice tak by je kritika primela k lepsí práci coz by zvýsilo kvalitu tohoto webu. Ale to tvuj pidimozek asi nedá.
          • 40 Reagovat !

            foto Manex

            Manex 10.04.2015  16:04

            « Re: Re: Re: Re: Kupte už

            Myslím, že oprávněná kritika redakce je dobrá, ale lze ji dělat absolutně jiným a slušnějším způsobem - to je ten důvod proč tě tu všichni kritizují, často používáš rétoriku jako komunističtí kádři na začátku padesátých let a nebo ti chybí jakékoliv sociální vychování... ;-)
            • 011 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 10.04.2015  16:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kupte už

              Akce budí reakci. Na nekteré veci, treba na Fokta, se slusne reagovat nedá.
              • 100 Reagovat !

                foto Manex

                Manex 10.04.2015  16:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kupte už

                Slušně se dá reagovat úplně na cokoliv, záleží na osobnosti... ;-)
                • 09 Reagovat !

                  foto Gilgit

                  Gilgit 10.04.2015  16:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kupte už

                  Dá, ale v nekterých prípadech (viz Fokt) to je zbytecný prepych.

                  Krome toho jsem v mé dnesní reakci na Fokta nenapsal nic co není pravda.
                  • 50 Reagovat !

                    foto Manex

                    Manex 10.04.2015  16:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kupte už

                    nebavíme se o pravdě a nepravdě ale o stylu jakým se do spousty lidí tady navážíš a jak je urážíš... Takovéhle příspěvky pak dělají z diskuzí pěkné bahno kde si spousta lidí pod anonymem jen léčí svoje mindráky utočením na někoho jiného.

                    Upřímně nechápu že to někomu stojí za to chodit pravidelně každý den na nějaký web o kterém je přesvědčený že tam neodvádí kvalitní práci a trefovat se do všech okolo a jen komentovat jak je ten web špatný nebo jak ti diskutéři jsou špatní...co z toho máš?
                    • 06 Reagovat !

                      foto Gilgit

                      Gilgit 10.04.2015  16:51

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kupte už

                      Normální novinár který má alespon trochu ambice by se v prípade oprávnené kritiky snazil svoji práci zlepsit. Takze muzes za tím videt snahu o zlepsení tohoto webu. Treba se to jednou povede.

                      A ze tady je rada hloupých disktutéru, napríklad lidí kterí nenávidí urcitého výrobce/znacku a pod kazdý príspevek o tomto výrobci/znacce písi nenávistné nepravdivé príspevky, o tom není treba diskutovat.
                      • 10 Reagovat !

                        foto Manex

                        Manex 10.04.2015  16:57

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kupte už

                        ok, to beru, i když bys to mohl dělat slušnějším způsobem.

                        ano, je tu spousta takových diskutérů, ale to pořád není důvod to diskuzní bahýnko ještě víc prohlubovat ne? ;-)
    • 100 Reagovat !

      foto Auto-fan

      Auto-fan 10.04.2015  15:49

      « Re: Kupte už

      Super napad, vyhlasuji sbirku na "one way ticket" pro Gilgita, nejlepe na Sibir! :-!
      • 012 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 10.04.2015  16:18

        « Re: Re: Kupte už

        Sibir je velice zajímavý region s krásnou prírodou a velkým nerostným bohatsvím, ale to joudík který nezná význam slova Eigenzulassung a pritom o tomto významu poucuje druhé nechápe.
  • 60 Reagovat !

    foto Atila-

    Atila_ 10.04.2015  11:57

    Hezke plany

    Tak snazi se kluci rusti co muzou, zastarale technologie po svete sbiraji o sto sest, mozna nakonec i nejake auto vyrobi, nicmene obavam se ze pro cilovou skupinu techto aut bude napresrok v Rusku aktualni spise kde sehnat penize na chleba nez na nove auto. :-!
    • 06 Reagovat !

      foto pogo26

      pogo26 10.04.2015  13:52

      « Re: Hezke plany

      Na rozdíl od nás, kteří si na chleba půjčí, si na něj budou muset v Rusku vydělat. Ale socky žijící na dluh se jim budou dál ve své dementní nadutosti smát.
      • 08 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 10.04.2015  13:54

        « Re: Re: Hezke plany

        :yes:
      • 20 Reagovat !

        foto Manex

        Manex 10.04.2015  16:01

        « Re: Re: Hezke plany

        To že celý západ žije na dluh je smutné a nedopadne to dobře.
        Nicméně Rusko žije především ze svých nerostných surovín (ne nadarmo je GAZPROM největší ruská firma) a z tohoto pohledu už na tom zase tak dobře nejsou... Místo aby svoje bohatství používali ke zkvalitňování života svých obyvatel tak se jen dostávají do izolace a místo bohatnutí chudnou...ale kdo chce kam...
        • 03 Reagovat !

          foto pogo26

          pogo26 10.04.2015  16:45

          « Re: Re: Re: Hezke plany

          Pokud nevidíš ten obrovský růst, který přišel po odchodu Jelcina, tak je to těžké. Po Jelcinovi zůstal zhroucený stát s obrovským propadem životní úrovně, snížila se porodnost, klesl průměrný věk. Se současnou ruskou administrativou pak přišel obrovský růst a nediv se Rusům, že se už nechtějí vracet k jelcinovskému budování kolonie. Chudnutí si už prožili a teď svoje bohatství používají ke zkvalitńování života svých obyvatel. Přesně dle tvých rad.
          • 40 Reagovat !

            foto Manex

            Manex 10.04.2015  16:54

            « Re: Re: Re: Re: Hezke plany

            V devadesátých letech si prožily ekonomický propad všechny země bývalého východního bloku včetně nás - prostě jsme zaplatili za 40 let neekonomického chování. Navíc nikdo tu Jelcina neobhajuje. Současná administrativa dlouhou dobu pro Rusy něco dělala až jim ta nezměrná popularita vlezla na mozek - dnes se chovají jako diktátoři a chtějí být světovou mocností za každou cenu. Myslím, že dnes své nerostné bohatství využívají hlavně k vydírání západu a zisky z něj k budování armády proti fiktivnímu nepřiteli. Navíc možná teď ekonomicky nejsou v takovém bahně jako za Jelcina, ale má to svoje nevýhody jako je třeba potlačování občanských práv a svobod ;-) Navíc teď se Ruská ekonomika propadá a izoluje, tak nevím kde teď vezmou nějaké finance na zkvalitňování života svých obyvatel...
            • 03 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 10.04.2015  17:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

              Co na to říct. Asi žiješ v nějakém jiném světě. Já tu agresi, vydírání ostatních a hledání nepřátelů vidím na druhé straně.
              • 20 Reagovat !

                foto Manex

                Manex 10.04.2015  17:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

                já ji vidím na obou stranách jestli tě to uklidní...ale to nikoho neomlouvá. Jestli si myslíš, že svět je černobílej (ať už si pod tou bílou stranou představuješ Rusko nebo USA) tak se dost pleteš...
                • 11 Reagovat !

                  foto pogo26

                  pogo26 10.04.2015  17:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

                  Jde asi o míru. Rusko zatím nikoho nenapadá, nerozvrací státy. Nejsou za ním milióny uprchlíků, zničené životy miliónů lidí. Nevytváří zvěrstva jako Islámský stát. Nepodporují radikální muslimy v boji proti skoro sekulárním státům,......
                  • 20 Reagovat !

                    foto Manex

                    Manex 10.04.2015  18:39

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

                    Rusko podporuje Asada, Irán a já nevím koho. V Afgánistánu celou tu situaci jaká tam je způsobil Sovětský svaz, má cenu pokračovat? Nemá. Opakuji, svět není černobílej...
                    • 11 Reagovat !

                      foto pogo26

                      pogo26 10.04.2015  19:00

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

                      Tak se zeptej, jak se za Asada žilo třeba křesťanům. A pak se jich zeptej, jak se jim žije v Islámském státu, který USA podporovalo (a možná dál podporuje). Za Asada byla Sýrie skoro sekulární stát. Podívej se, co se tam a nejen tam děje teď. Nechápu, jak někdo alespoń trochu normální může podporovat radikální muslimské islámisty v jejich džihádu. Jinak máš pravdu v tom, že Rusko podporuje "méněcenné" šíty proti radikálním sunnitským muslimům podporovaných Saudi a USA.
                      • 03 Reagovat !

                        foto Gilgit

                        Gilgit 10.04.2015  19:17

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

                        :yes:
                    • 04 Reagovat !

                      foto Gilgit

                      Gilgit 10.04.2015  19:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

                      Jiste, Rusko podporuje Asada a USA se podílely na vzniku Islámského Státu (stejne jako na vzniku Talibanu).

                      Situace v mnoha regionech sveta není tak - relativne - dobrá jako v západní Evrope, Severní America nebo treba Austrálii. V mnoha zemích Azie, Afriky a Latinské Ameriky neexistují demokracie západního typu. Ve skutecnosti neexistuje, tak jak podle tvého cernobílého videní (viz Rusko), jen demokracie nebo diktatura. Mezi tím je mnoho odstínu a já osobne pokud bych si musel vybrat z tech dvou alternativ tak bych rozhodne zil radeji v zemi kde vládne Asad nez v zemi kde vládne Islámský Stát.

                      Rusko podporuje Irán, na cemz není nic spatného. USA provádejí podrázackou politiku proti Iránu jiz mnoho let, delaly to i v dobe kdy po údajném dnesním problému, tedy údajné snaze Iránu vyrobit atomovou bombu, nebyo vidu ani slechu. USA napríklad podporovaly Irák v útocné válce proti Iránu v osmdesátých letech. Doufám ze to podle tebe nebylo kvuli tomu ze USA uz tehdy vedely ze by Irán o mnoho let pozdeji mozná mohl chtít vyrobit atomovou bombu. >:D >:D >:D
                      • 01 Reagovat !

                        foto pogo26

                        pogo26 10.04.2015  19:12

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

                        Asi málokoho napadne, že by se chtěl Irán třeba účinně bránit proti útoku zvenčí. V době, kdy probíhá sunnitský džihád proti šítům je to docela logické.
                        • 20 Reagovat !

                          foto Manex

                          Manex 10.04.2015  20:10

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

                          Ja bych nechtel zit ani v Syrii pod Asadem, ani v Syrii pod ISIS...

                          A budu se opakovat, ale ja jsem nechtel obhajovat USA ale rozhodne nesouhlasim ani s tou vasi obhajobou Ruska, ze USA jsou prece horsi...

                          Jak jsme Gilgite oba psali - svet neni cernobilej - a dle meho Rusko i USA jsou spis v te tmave sede barve nez v te svetle sede... nicmene vam zavidim tu jistotu ktery z nich je lepsi a ktery horsi, ja si tim tak jistej nejsem...
                          • 05 Reagovat !

                            foto Gilgit

                            Gilgit 10.04.2015  20:21

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

                            Já bych taky nechtel zít ani pod Asadem ani pod ISIS, ale pokud by byly jen tyto dve alternativy tak jasne volím Asada. Co ty?

                            Jinak jsme se nejak nepochopili - já jsem nikde netvrdil ze Rusko je lepsí nez USA. V necem je lepsí Rusko, v necem USA, celkove s tím hodnocením obou zemí v tmave sedé barve souhlasím.
                            • 20 Reagovat !

                              foto Manex

                              Manex 10.04.2015  21:57

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

                              Asi Asada v dobe pred zacatkem revoluce v Syrii...od te doby se nechova zrovna nejlip...

                              Ok, tak si rozumime...

                              Ja osobne si myslim, ze my mame patrit k zapadu, ale k zapadni evrope a co me stve je to, ze je plna neschopnych socialistu. Nepochopim, ze pulmiliardova EU ma strach z nepomerne mensiho Ruska a musi se neustale o neco doprosovat USA...
                              • 03 Reagovat !

                                foto pogo26

                                pogo26 10.04.2015  22:44

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

                                To, že máme a chceme patřit k západu ještě neznamená, že musíme se vším souhlasit. Pak by jsme taky časem možná zjistili, že už tam být nechceme. Ten strach z Ruska je jen úspěchem naší propagandy, která to z nějakého důvodu chtěla. A tvá slova o doprošování USA jsou dalším důkazem této propagandy. Evropa by se nemusela ničeho doprošovat, pokud by někomu nevadila spolupráce Evropy a Ruska.
                                • 30 Reagovat !

                                  foto Manex

                                  Manex 10.04.2015  22:57

                                  « Re: Hezke plany

                                  Nevím proč bysme zrovna teď měli nějak extra spolupracovat s Ruskem. Az se zbaví Putina a povede je někdo demokraticky tak proč ne. Do te doby stále trvam na svém názoru ze to ted v Rusku inklinuje spis k diktature a to je důvod proč se s nima nebavit vůbec...
            • 06 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 10.04.2015  17:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

              Jiste, ale zeme jako Ceskoslovensko (Ceská Republika/Slovensko) zdaleka neprozily v devadesátých letech takový propad jako zeme bývalého SSSR.

              Slova jako "diktátori", "vydíraní" atd. jsou ponekud prehnaná.
              • 40 Reagovat !

                foto Manex

                Manex 10.04.2015  17:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

                Jasně, jak už jsem napsal, neobhajuji tady Jelcina a ano, některé země měly ten propad větší, některé menší, bylo to dáno různými faktory...

                Jinak myslím, že diktatura se vyznačuje omezováním svobody slova (vražda Politkovské), potlačováním demokracie a demokratické opozice (vražda opozičního předáka Němcova, odebírání imunity poslanci co byl proti připojení Krymu, atd..), budováním kultu jednoho muže (tady snad stačí zmínit jen ty prokleté amfory vylovené ze dna moře ve stavu jakoby je právě někdo vyrobil osobně panem Putinem), potlačování či nepovolování demonstrací proti režimu, usilovné zbrojení...toto všechno v Rusku probíhá... A to vydírání, myslíš si, že dohoda v Minsku byla v zimních měsících proč? Nebylo to třeba tím, že to je doba kdy by si žádný evropský politik nedovolil zapříčinit konec dodávek plynu do domácností?

                Ale tahle debata sem fakt nepatří, jsme na serveru o autech...
                • 06 Reagovat !

                  foto Gilgit

                  Gilgit 10.04.2015  17:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

                  Rusko samozrejme není vzorová demokracie ale rozhodne to není diktatura. Kazdému kdo tvrdí ze Rusko je diktatura bych prál zít nekolik let ve skutecné diktature a potom se prestehovat do Ruska aby videl ten rozdíl.

                  Jinak se vsím co píses se dá cástecne souhlasit a cástecne nesouhlasit, K atentátum (prípadne únosum) na novináre, politiky nebo treba soudce dochází nebo docházelo i v jiných zemích které kvuli tomu jeste nebyly oznaceny jako nedemokratické,

                  Co se týce vrazdy Nemcova tak vubec není jisté ze za tím stojí Putin, je to spís málo pravdepodobné, Urcité informace naznacují ze to mohla spís být cástecná intriga proti Putinovi za kterou stojí napríklad cecenský prezident Kadyrov.

                  Jinak bylo legracní jak vedoucí západni politici okamzite po vrazde Nemcová pozadovali rychlé objasnení tohoto atentátu. Más pocit ze atentát na Keneddyho je skutecne objasnen? Nebo USA nejsou demokracie protoze dodnes není jasné, alespon ne verejnosti, co se tehdy presne stalo?

                  No a to ze se Putin rád ukazuje (viz prípad amfory a nekteré jiné akce) je jasné ale kvuli tomu jeste nemusí být diktátor.
                  • 20 Reagovat !

                    foto Manex

                    Manex 10.04.2015  18:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

                    Jasně, když to rozebereš takto na jednotlivé případy tak je to jakoby přijatelnějši - i jinde se některé z těchto věcí staly nebo dějí. Problém je, že v Rusku se to děje všechno dohromady a děje se to především kritikům Putina.
                    Když vynecháme vraždu Ňemcova a třeba i Litviněnka tak tu máme třeba nucené vystěhování Kasparova do USA a ono zbavení imunity Ponomareva.
                    Jasně, jenže když se Putin ukazuje v nereálných situacích které z něho dělají jakéhosi nadčlověka/Indiana Jonese nebo já nevím co tak už to je budování kultu osobnosti.
                    A tohle všechno dohromady i s vězněním nepohodlných osob a zbrojením, nekritickým a místy lživým zpravodajstvím a zároveň vytlačováním nezávislého zpravodajství - jsou prostě náznaky diktatury jak vyšité, ať chceš nebo ne.

                    Ono když bys to takhle rozdělil na jednotlivé příklady co je špatně, tak by ti nakonec i ten Kim Čong Un vyšel jako milej chlapík a KLDR jako přátelská skorodemokracie... ;-)
                    • 07 Reagovat !

                      foto Gilgit

                      Gilgit 10.04.2015  18:25

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

                      Jak jsem napsal, kazdý kdo tvrdí ze Rusko je diktatura by mel zít nekolik let ve skutecné diktature, potom v dnesním Rusku, a potom se k tomu vyslovit. Jinak to jsou s prominutím kecy.
                      • 10 Reagovat !

                        foto Manex

                        Manex 10.04.2015  18:34

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

                        jak jsem napsal, všechny znaky nasvědčují tomu, že tam něco jako diktatura je... Bez dostatečných argumentu jsou to s prominutím jen kecy, že se Putin rád ukazuje... ;-)
                        • 04 Reagovat !

                          foto Gilgit

                          Gilgit 10.04.2015  18:48

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

                          Jeste jednou, at si nekdo vyzkousí obe verze - skutecnou diktaturu a Rusko - a potom porovnává. Rada lidí co v podobných diskusích oznacuje Rusko za diktaturu nemá predstavu co to skutecná diktatura je. Ale vidím ze nemá cenu to dál omílat.
                        • 01 Reagovat !

                          foto pogo26

                          pogo26 10.04.2015  19:07

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

                          Z tvé strany jsem taky žádné argumenty neslyšel. Jen nějaké propagandistické hesla a doměnky. Všechno, co jsi napsal o Rusku můžeš ještě ve větší míře napsat i o USA a spol. Včetně té propagandy, lží, zpravodajství, vražd, zbrojení,...
                          • 10 Reagovat !

                            foto Manex

                            Manex 10.04.2015  20:05

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

                            Panove to jsme se nepochopili, ja tady neobhajuji USA ja jen rikam co si myslim o Rusku. Problem je, ze jakmile vam dojdou argumenty kterymi byste branili Rusko tak zacnete oba mluvit o tom co dela spatne USA.

                            Ja s USA ve spouste veci nesouhlasim, stejne tak jako s Ruskem. Debata ale je o ruské automobilce Lada a ne o GM nebo Fordu... ;-)
                            • 04 Reagovat !

                              foto Gilgit

                              Gilgit 10.04.2015  20:11

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

                              Jasne, problém je v tom ze vetsina kritiku Ruska se vyjadruje stylem zlé Rusko/hodné USA a tak to práve není.
                              • 20 Reagovat !

                                foto Manex

                                Manex 10.04.2015  20:13

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

                                Ja se takto nevyjadruju, zato jsem tu cetl hodne nazoru ze zlejsi USA nez ne zas tak spatne Rusko a to proste neni pro Rusko a Putina zadna omluva...

                                Edit: Daleko casteji slysim nazor zle USA a lepsi Rusko nez naopak...takze bych netvrdil, ze se tak vyjadruje vetsina kritiku Ruska. Vetsinou mam pocit, ze kdyz nekdo kritizuje Rusko tak snasi argumenty pro to co si mysli zatim co ze strany obhajcu Ruska se to nakonec vzdycky zvrtne v to jak spatne jsou USA - viz nase dnesni debata...ale nic ve zlem...
          • 40 Reagovat !

            foto Atila-

            Atila_ 10.04.2015  16:56

            « Re: Re: Re: Re: Hezke plany

            Zadny fakticky rust neprobehnul. Jedine co probehlo byl masivni rust ceny ropy a zemniho plynu, ale ruska ekonomika jako takova je na tom ted jeste hure nez za Jelcina. Struktura ruskeho exportu odpovida strukture exportu Spojenych arabskych emiratu. Rusko uz nedokaze v zahranici prodat vubec nic, ropny emirat s atomovkama. S ohledem na predpoklady vyvoje ropy na svetovych trzich nevalna prognoza. Vsechno co se udelalo za Putina je jenom pozlatko, ve skutecnosti pokracuje skoro pul stoleti stagnace a poklesu zapocaty jeste za Brezneva.
            • 04 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 10.04.2015  17:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hezke plany

              Tvrzení ze ruská ekonomika je na Tom jeste hure nez za Jelcina je docela pozoruhodné.
      • 20 Reagovat !

        foto Atila-

        Atila_ 10.04.2015  16:57

        « Re: Re: Hezke plany

        Tak Rusove si tezko mohou pujcovat, kdyz s ratingem ve spekulativnim pasu jim jaksi nikdo uz nepujci. :-!
  • 80 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 10.04.2015  12:13

    Goooooooglite

    Vis jak se pozná inteligentní člověk? ..........že dovedete rozlišovat mezi podstatnými a nepodstatnými detaily!
    • 09 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 10.04.2015  12:20

      « Re: Goooooooglite

      Joudo@W

      Takze korektní informace o platforme nového modelu je nepodstatný detail.....

      Jeste cekám na vysvetlení toho co má platformová politika aliance Renault-Nissan spolecného s DNR a LNR. To bude jiste zajímavé ctení. >:D >:D >:D

      Vís jak se pozná jouda? ...... ze píse slinty jako ty.
      • 60 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 10.04.2015  17:19

        « Re: Re: Goooooooglite

        Od pána s nickem "Gilgit" jsme zde zvyklí už na ledacos, ale to, co zde předvedl dnes je opravdu hnus. Tolik arogance, urážek a sebestřednosti se u jednoho diskutéra opravdu jen tak nevidí, nemluvě o jeho ujetém rusoidním vidění světa... Pan Gilgit velmi rád posílá diskusní partnery k psychiatrům apod., ale psychyatrické vyšetření by měl v prvé řadě absolvovat on sám. Zřejmě jde o mimořádně nešťasného sebestředného člověka, který si zde snaží léčit své hluboké komplexy méněcennosti. Tak nějak mi v leččems připomíná našeho současného prezidenta, včetně té nevymáchané pusy (vlastně pussy :))) Smutné.... :-O :no: :no: :no:
        Co se týče Lady, snaha o její záchranu (samozřejmě za pomoci západních technologií i šéfa) je sympatická, ovšem šanci na nějaký slušný prodejní úspěch asi mají jen na rozvojových a polorozvojových trzích. To ovšem nic nemění na tom, že se mi Vesta docela líbí, to auto má styl a designérskou osobitost ;-) :yes: Teď ještě aby také slušně jezdila a byla opravdu kvalitně vyrobené...
        • 08 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 10.04.2015  17:31

          « Re: Re: Re: Goooooooglite

          Zase to stebou dost mlátí. >:D >:D >:D

          Za to ze z tvého hlediska je upozornení na chybu v clánku a na odpadovou novinarinu AutoBlesku.cz "opravdu hnus" nemuzu, To ze stádo nemá zájem o kvalitní informace, at jiz o automobilech nebo politice, je známá vec, Legracní je jak to stádo agresivne reaguje kdyz se mu to pripomene.

          No a ty kecy o "rusoidním vidění světa", to uz je taková klasika nicku Arese.

          • 60 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 10.04.2015  17:54

            « Re: Re: Re: Re: Goooooooglite

            Tak to seš (jako obvykle) zase úplně vedle. Já nemám vůbec nic proti konstruktivní kritice, ale jde také o formu, jakou je podávána... Pravě ta totiž hodně ukazuje o úrovni svého autora. Ale tu tvou už tady na auto.cz dávno všichni znají, že... Jak už tady bylo mnohkrát řečeno, pokud je auto.cz tak "strašný" a "odpadový" web, je zarážející a nelogické, že se na jeho diskusním fóru nejčastěji projevuješ právě ty. >:-[] >:-[] >:-[]
            • 05 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 10.04.2015  18:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Goooooooglite

              Uz jsem to párkrát vysvetlil, nemám zámer se porád opakovat. Rozhodne není duvod, az na málo vyjimek, císt Auto.cz kvuli získávání aktuálních informací. Do toho ted nepocítám testy ale ty me vetsinou moc nezajímají a jak jak známo mají svoje "mouchy" o kterých se taky hodne diskutuje.
              • 60 Reagovat !

                foto petrumr

                petrumr 10.04.2015  20:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Goooooooglite

                hele prdolo,na ukrajině zakázali nacismus i komunismus, musíš cestovat do kremla přes polsko. >:D
                • 06 Reagovat !

                  foto Gilgit

                  Gilgit 10.04.2015  20:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Goooooooglite

                  petrumre, vzhledem k tomu ze na Ukrajine zakázali nacismus tak tam ted nemuzes. >:D >:D >:D
                  • 60 Reagovat !

                    foto petrumr

                    petrumr 10.04.2015  20:11

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Goooooooglite

                    já tam jelito taky nejezdím. >:D
                    • 07 Reagovat !

                      foto Gilgit

                      Gilgit 10.04.2015  20:12

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Goooooooglite

                      Jasne ze tam nácícku nejezdís, vsak by te tam zavreli. >:D >:D >:D
                      • 50 Reagovat !

                        foto petrumr

                        petrumr 10.04.2015  21:00

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Goooooooglite

                        co to je nácícku? gavariš pa rusky? tavarišt komoušiš? >:D
  • 10 Reagovat !

    foto Manex

    Manex 10.04.2015  15:50

    Nikdy nepochopím...

    ...že je někdo schopný trávit tolik času pliváním po lidech kolem sebe...

    Co se Lady týká tak myslím že v EU bude mít úspěch zhruba jako čínské MG. Tak jako ma Hyundai špatný marketing v ČR tak si myslím, že ruským výrobkům dělá velmi špatný marketing soudruh Putin. Ale třeba se mýlím...

    Co se znaku týká - třeba se Renault rozhodl torpédovat PSA s jeho značkou DS a rusové jako mistři kamufláže (viz vojáci na dovolené v Donbasu cestující "velepohodlnými" T72) to schovávájí za nějakou lodičku - tedy aspoň to tak vypada...
    • 10 Reagovat !

      foto KubikCv

      KubikCv 10.04.2015  20:52

      « Nikdy nepochopím...

      v ČR je marketing Lady tragédie....ale v sousedním Německu má svoje zákazníky pořád.
      • 00 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 10.04.2015  20:58

        « Re: Nikdy nepochopím...

        protože je tam více komunistů.
        • 00 Reagovat !

          foto KubikCv

          KubikCv 14.04.2015  22:43

          « Re: Nikdy nepochopím...

          a v ČR je nejprodávanější škodofka...protože tu máme tolik dutohlavů >:D
  • 40 Reagovat !

    foto petrumr

    petrumr 10.04.2015  20:09

    bojkot

    Nevíme a nebudeme vědět jestli ze zisku lady nejde něco na vojáky a proto bojkotujte ruský výrobky. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 10.04.2015  20:26

      « Re: bojkot

      poznas ten vtip... ze rusi vraj maju najrychlejsie hodiny na svete ;-)

      no ja by som nebol proti lade u nas v europe... a podla mna ak che lada v buducnosti prezit tak by mala do europy prist cim skor... lebo spoliehat sa na domaci trh vecne uz nemoze...
      • 10 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 10.04.2015  20:52

        « Re: Re: bojkot

        už tu byla, kdo je v eu, tak by neměl ze solidarity kupovat věci zevně.
  • 01 Reagovat !

    foto KubikCv

    KubikCv 10.04.2015  20:50

    Gilgit

    Klidně mi naklikejte mínusy,ale musím se ho zastat...začínám chodit na acz hlavně kvůli diskusím,jelikož články mě delší dobu nezaujaly. Třeba autoprofi je fajn rubika ale celkem dost opomíjená jak redaktory,tak místními komentátory :-) Provázanost se Škoda masochistickým SM je víc než zřejmá. Dostat se tady k informacím jiným než ctrl+c a ctrl+v je celkem obtížné. Procento chyb a nepřesností se poslední dobou docela zvyšuje :-( Před kým mohu opravdu smeknout je pan Dragoun a pan Vaculík i díky jejich článkům stojí za to na ACZ zabloudit.
    Ale co by člověk po Ringieru chtěl,že....
    • 30 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 10.04.2015  20:55

      « Re: Gilgit

      máš štestí, že já neklikám, nestačí ti obrázky? A za zastání komunistickonackovitého blba si dej facku.
    • 11 Reagovat !

      foto AUDIRS6

      AUDIRS6 10.04.2015  21:30

      « Re: Gilgit

      S panom Dragounom tu pochvalu schvalovat nemozem - naposledy o SQ7 to nepopisal dostatocne precizne a niektore veci tam boli chybne.
      Skor by som pochvalil p. Dusila - jeho technicisticky styl mi vyhovuje ovela viac, nez u zvysku autorov. Lebo napisat o aute ze to sa mi paci a hento nie, tak to uz pomaly moze pisat aj Topper >:-[]
      Takze Vazena redakcia, pokial mate zaujem, aby ubudlo nasej kritiky, zapracujte na svojej kvalite, pekne Vas o to prosim... :-!
      Som presvedceny, ze geometrickym radom sa znizi aj pocet Gilgitovych kritickych prispevkov.
      Dakujem.
      • 00 Reagovat !

        foto KubikCv

        KubikCv 10.04.2015  21:41

        « Re: Gilgit

        já myslel spíš jeho příspěvky na veterán.auto.cz
        • 00 Reagovat !

          foto AUDIRS6

          AUDIRS6 10.04.2015  21:50

          « Re: Re: Gilgit

          tam nechodim... :-!
          tak potom sa mu teda touto cestou osúravedlnujem, a pokial ma vo veteranoch jasnejsie, nech sa ne ne zameria. ;-)
          Uz som to myslim par krat pisal - asi by si mali chalani rozdelit kompetencie:
          Audi a spol - p. Dusil
          Skoda a spol. - p. Chamila / Mička
          Japan cars - p. Fokt ( len poprosim pracdivo a nie cucat z prstu ;-) )
          No a ostatne nejako rozumne prerozdelit...
          to "spol" - he myslene - konkurencia, s ktorou sa konkretne auto musi porovnavat.
          Takze v pripade Audi by kludne mohla zazniet zmienka v zmysle ze ok, ale podvozok na tom a tom modely ladi lepsie BMW alebo JAG...atd, nebudem sa hnevat. Ba naopak - budem to vitat !
          Hlavne ale doporucujem 1 zasadnu vec - pri testoch dat hlavy dohromady viacerym redaktorom a nejako kolektivnejsie sa k tomu postavit...
          ale to je zase na moc dlhy rozbor...takze mozno nabuduce ;-)
    • 06 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 11.04.2015  01:26

      « Re: Gilgit

      :yes: :yes: :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto Balsam

      Balsam 11.04.2015  20:13

      « Re: Gilgit

      Nejde o obsah - jde o způsob podání. Pořád se do někoho naváží, je arogantní, drzý, zesměšňuje a uráží. To přebije celý obsah jeho pragmatických příspěvků, kterých je na ACZ opravdu malá část. Proto jsem diskutéra s nickem Golgit nazval imbecilem, a svůj názor nemám důvod měnit, spíš naopak. Donedávna se navážel jenom do ostatních diskutérů a práci redaktorů komentoval ještě se špetkou zdrženlivosti, ale teď se drze a arogantně naváží do redaktorů osobně, a to přesahuje všechny meze. Žádné zastávaní, naopak, měl by dostat ban, protože jeho přítomností pozbývají zdejší diskuze i poslední špetku jakékoli úrovně.
      • 00 Reagovat !

        foto KubikCv

        KubikCv 12.04.2015  18:05

        « Re: Re: Gilgit

        když někdy nemá úroveň článek..jak by ho mohla mít diskuse?
        • 00 Reagovat !

          foto Balsam

          Balsam 13.04.2015  14:47

          « Re: Re: Re: Gilgit

          A proč by to nešlo? Když článek stojí za kulový, tak diskuze klidně může být nadpůměrná - je vždy taková, jací jsou její přispívatelé, ne jaký je článek. Kolikrát tady už byla fajn diskuze, i když úplně mimo téma článku... Což může být někdy i plus...
  • 20 Reagovat !

    foto RS

    RS 10.04.2015  23:44

    ...

    • 20 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 11.04.2015  08:55

      « Re: ...

      Informátor, zdroj přesných a korektních informací https://www.youtube.com/watch?v=6dbSVYOM…
      • 05 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 11.04.2015  10:25

        « Re: Re: ...

        Blbcu je hodne. Ale clovek který je hrdý na to ze ho nezajímají kvalitní informace tak jako ty, Joudo@W, to uz je docela zajímavý exemplár a pacient. >:D >:D >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Kaki, ovoce bohů: 6 způsobů, jak nám vylepší zdraví + 1 recept na ovocnou mňamku

Kaki, ovoce bohů: 6 způsobů, jak nám vylepší zdraví…

Kaki je pro mnohé stále velkou neznámou. Přitom v naší kuchyni dokáže jen potěšit. A co víc! Je také vlemi…

Dostávat zaplaceno za sledování porna? Jde to. Díky nové kryptoměně

Dostávat zaplaceno za sledování porna? Jde to. Díky…

Když se řekne kryptoměna, lidé si nejčastěji představí bitcoin. Existují jich ale stovky a každým dnem vznikají…

 

iSport.cz

ZOH 2018, 16. den ONLINE: Ledecká jede o zlato, hokejisté o bronz

ZOH 2018, 16. den ONLINE: Ledecká jede o zlato,…

Předposlední olympijský den v Koreji je z českého pohledu ve znamení Ester Ledecké. Zlaá medailistka ze Super G…

ONLINE: Česko - Kanada. Jandačův tým bojuje o olympijský bronz

ONLINE: Česko - Kanada. Jandačův tým bojuje o…

Naděje na medaili stále žije. Český národní tým se po semifinálovém neúspěchu proti olympijským sportovcům z…

 

Reflex.cz

Deset mužů z Hradu: Gustáv Husák, „buržoazní nacionalista“ a symbol normalizace v Československu

Deset mužů z Hradu: Gustáv Husák, „buržoazní…

Gustáv Husák je zapsán v historickém povědomí jako ikona normalizace, jako – dle charakteristiky spisovatele…

Kreativita sovětského člověka v praxi: Podívejte se na bizarní autobusové zastávky

Kreativita sovětského člověka v praxi: Podívejte se…

Existuje jen málo nudnějších věcí, než je čekání na autobus. Pokud bychom měli ale na zpožděný spoj čekat na…