Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lada Priora: Ruská nižší střední nyní za 199.900,-Kč

Lada snížila základní cenu modelu Priora pod 200 tisíc Kč. Ruský vůz nižší střední třídy je nabízen ve verzi sedan a hatchback, kombi má dorazit během letošního roku.
Zpět na článek
30. 3. 2010 07:48
neregistrovaný "Honzamotors"
30. 3. 2010 10:31
30. 3. 2010 08:55
30. 3. 2010 09:12
30. 3. 2010 10:09
30. 3. 2010 09:23
30. 3. 2010 09:46
30. 3. 2010 17:45
30. 3. 2010 18:17
30. 3. 2010 16:37
31. 3. 2010 08:48
30. 3. 2010 10:12
30. 3. 2010 10:23
neregistrovaný "RayBan"
30. 3. 2010 10:27
30. 3. 2010 10:48
30. 3. 2010 10:58
30. 3. 2010 11:06
30. 3. 2010 11:32
30. 3. 2010 11:04
30. 3. 2010 11:13
30. 3. 2010 11:22
30. 3. 2010 11:25
30. 3. 2010 11:33
30. 3. 2010 12:01
30. 3. 2010 14:53
30. 3. 2010 18:19
30. 3. 2010 18:20
30. 3. 2010 19:06
30. 3. 2010 19:26
30. 3. 2010 19:51
30. 3. 2010 20:01
30. 3. 2010 20:11
30. 3. 2010 20:13
30. 3. 2010 17:52
31. 3. 2010 00:31
anonym
31. 3. 2010 03:53
30. 3. 2010 12:27
neregistrovaný "Trolik"
4. 4. 2010 15:52
neregistrovaný "Kajfik"
30. 3. 2010 23:51
neregistrovaný "kubiii"
30. 3. 2010 16:46
30. 3. 2010 16:55
30. 3. 2010 18:04
30. 3. 2010 18:49
30. 3. 2010 19:02
30. 3. 2010 19:15
31. 3. 2010 07:01
31. 3. 2010 13:48
30. 3. 2010 17:58
neregistrovaný "kamil_2"
30. 3. 2010 18:57
30. 3. 2010 23:29
31. 3. 2010 13:50
30. 3. 2010 20:26
31. 3. 2010 13:50
30. 3. 2010 21:15
30. 3. 2010 22:02
neregistrovaný "Meade"
30. 3. 2010 22:12
30. 3. 2010 22:14
31. 3. 2010 00:56
neregistrovaný "Honzamotors"
30. 3. 2010 07:48
Snad radši ne!
šel bych radši do hyundaie accenta za ještě lepší cenu.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Auto CZ
30. 3. 2010 09:06
Re: Snad radši ne!
hold potom ani ten renault group bych nechtel, soudruzi, Fluence, Logan, Priora jedna súdružská linka, jeden akcionář.. 8-s :no:
30. 3. 2010 11:33
Re: Snad radši ne!
ano, akcionář je vždy nejlepší vodítko kvality... :-O
30. 3. 2010 10:31
Re: Snad radši ne!
Accent je podle ceníku od 189.
30. 3. 2010 08:00
Dobrá informace pro majitele fabií...
[odkaz]
Rozbalit vlákno
23
30. 3. 2010 09:06
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
Ach jo, ty seš ale ubožák.....nezapoměň to dát do VŠECH DISKUZÍ tady a třeba nejen dnes ale i zítra, třeba se ti uleví.
30. 3. 2010 09:51
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
ty seš ale ubožák
30. 3. 2010 10:10
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
Počkej, pokud považuješ za ubohé bezelstné informování o potenciální skryté vadě, kde její včasné odstranění může pomoci před daleko větším problémem jsi poněkud divný. U toho nad tebou to chápu, je zde znám jako šiřitel osvěty o italských automobilech a tento odkaz mu jaksi nemá co říci.

Já se snažím jen pomoci majitelům Fabií, když to neudělá tento server, většina z nich si to ale přečte na seznamu sama.
30. 3. 2010 10:28
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
Jestli je tam závada, tak jim zavolá škodovka, určitě tu nečekaj na tebe >:D 8-s
30. 3. 2010 10:44
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
Já myslím, že to zajímá i ostatní, nebo tebe snad zajímají jen zaseknuté pedály u toyoty?

Jde především o to, jak se k tomu staví sama Škoda a.s. tj. na přímý dotaz odpoví, že nic takového neexistuje.
Takovýto přístup by se hodil spíše do země odkud pochází Lada, ale jak vidíme lže se bohužel i ve škodovce.
(Má to však své opodstatnění-klesající prodeje modelu Fabia, jímž by další zásah rozhodně neprospěl)
30. 3. 2010 10:54
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
Zaseknutý pedál má vliv na bezpečnost. Držák krytu zavazadlového prostoru je vhodný tak leda pro bulvární zpravodajství na Novinkách.
30. 3. 2010 11:39
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
proč si pak dělají to škodu a svolávají 70tis. vozidel k výměně?

Krom toho ten údajný problém s pedály u Toyoty se začíná vybarvovat - spíš než skutečný problém se začíná rýsovat konkurenčný boj US polostátních automobilek s využitím státní správy na odstavení/pomluvení konkurence....ještě to bude zajímavé ;-)
30. 3. 2010 11:52
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
Vidím to na medzinárodný súd...len koho zažalujú...?
30. 3. 2010 12:27
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
uvidíme, myslím však, že Toyota určite vráti úder ;-)
30. 3. 2010 14:50
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
Nejde o žádnou svolávací akci.

Koukám, že takto vznikají fámy a dezinformace.
30. 3. 2010 16:00
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
ano, nejde o "oficiální" svolávací akci. Ale myslíš, že jen tak ze špásu obvolávají x-majitelů a podle VIN kódu si je povolávají do servisu?

V každém případě, jestli je tam něco špatně, i kdyby nějaká prkotina, když se k tomu výrobce postaví čelem a je ochoten problém řešit je to pro mně vždy důvěryhodnější než a)tutla nebo za b)doufat že problém nebude. Tady nejde o Škodovku, tohle se týká všech výrobců ;-)
30. 3. 2010 16:21
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
Spíše nemají servisy do čeho píchnout, tak se snaží takto vydojit aspoň nějaký peníze. Přijedeš na bezplatnou výměnu pantů plata a oni ti ještě naúčtují nějaký drobky za "jarní prohlídku".

Svolávací akce se týkají přímo částí, které mají vliv na provozuschopnost nebo bezpečnost vozidla.
30. 3. 2010 17:36
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
No teda nic blbejsiho uz vymyslet nejde, nez ze chteji vytahat z lidi penize. Tos musel hodne premyslet, jak to omluvit, nez jsi prisel na tuhle koninu co?
30. 3. 2010 18:18
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
Blbí jsou především ti, co toto považují za svolávací akci. :-!

[odkaz]
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 17:41
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
A proto to obvolává centrála a ne každý autorizovaný servis zvláť. Jistě... a teď tu o Karkulce
30. 3. 2010 18:17
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
Jaká centrála? Včera ve zprávách mluvil přímo mluvčí škodovky, že to není jejich akce.

[odkaz]
30. 3. 2010 14:19
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
Podle mě je to zajímavá informace. Ještě by se hodilo poukázat na skrytou vadu v napínáku rozvodového řetězu a přehřívání oleje od nevhodně umístěného katalyzátoru. Možná by se tu dalo i zmínit, že skrz nosník teče voda, tak až někdo bude ve Fabii mít mokrý koberce tak je to normální jev. :-)

Jinak abych nebyl úplně off topic tak ta Lada mě teda svým designem moc nezaujala. Myslím, že to za stejný prachy šlo udělat i hezčí.
30. 3. 2010 10:07
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
Čo to má spoločné s Ladou? K Fabii tu je diskusia.
30. 3. 2010 10:12
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
Tohle čtou i majitelé Fabií. ;-) Není na tom nic bulvárního, jen strohá informace-pomoc.
30. 3. 2010 11:51
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
A v čom to akože má byť pomoc...? :-O
30. 3. 2010 12:18
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
ukojit si ego ;-)
30. 3. 2010 13:23
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
Nic bulvárního? Novinky: Škoda má vážný problém a tají ho! A jinde to napíšou normálně: [odkaz]
Avatar - euro89
30. 3. 2010 13:54
Re: Dobrá informace pro majitele fabií...
:yes: >:-[]
30. 3. 2010 08:04
Vyzerá to otrasne ...
A čo viem tak kvalita je hrozná a servis mizerný ...

To už radšej nejakú Daciu či výbehový model inej značky - napr. Octavia Tour, ktorá je napriek veku, oproti tomuto "čudu" dizajnový zázrak ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - T613
30. 3. 2010 08:55
Blázni
Tak tahle cena je hoodně sebevědomá. Když jsem si teď rychle zagooglil tak v samotném Rusku ceny začínají (v přepočtu) na 185.328Kč.
Nechápu kdo by si to tady za ty peníze koupil, když Dacia začíná na 179tis :-O
Rozbalit vlákno
8
30. 3. 2010 09:12
Re: Blázni
Mám kolegu a jemu manželka (lékařka) nařídíla koupit Ladu (před cca čtyřmi roky...), protože její táta to měl a bylo to lepší než škodovka. No, pantofel je mocná věc. Je to jediný člověk široko daleko, který si po roce 1989 tuhle značku koupil. Do práce s tí ale nikdy nepřijel...

Jinak, co k tomu říct - kdyby začali licenčně vyrábět auto předchozí generace (např. ve stylu začátlů Daewoo), bylo by to lepší, cenu by dosáhli stejnou a kvalita by byla někde jinde. Ta menší (nevím, jak se to jmenuje) vypadá o něco láp, ale je to jako předchozí Corsa před faceliftem...
30. 3. 2010 10:09
Re: Blázni
To by fakt bol lepší ten Logan so znáčkom Lada na maske.
Avatar - Emel
30. 3. 2010 09:23
Re: Blázni
Lada má ale v základu silnější motor a ani výbava není marná. Rozdíl oproti Rusku mi taky tak dramatický nepřijde. Taky bych dal nějak intuitivně přednost Dacii... ale tohle jsem vlastně nikdy nikde neviděl.
Avatar - T613
30. 3. 2010 09:46
Re: Blázni
Ronault když tak upřesnění, protože jsem s ním lítal na loňském brněnském autosalonu, ale Priora byla hodně zoufalé auto. Jediné auto, které u Lady stojí za řeč je Niva. A to tu "nejatraktivnější" 5-ti dvéřovou sem nedodávají. Prostě trága :-|
Avatar - Ronault.
30. 3. 2010 17:45
Re: Blázni
Já nic upřesňovat nebudu, já ten zážitek raději vymazal z paměti >:D Už jen otevření dveří žádalo 3 statné agenty KGB >:-[] >:D
Avatar - T613
30. 3. 2010 18:17
Re: Blázni
>:D :yes: jo to bylo super.. zlatá Niva
Avatar - gld
30. 3. 2010 16:37
Re: Blázni
otázka je či niekto s diskutujúcich niekedy videl prioru na cestách >:D

Ja nie ale jedna nová kalina hatch behá v okrese :-)
31. 3. 2010 08:48
Re: Blázni
Predvcerom BA - Senec dialnica, zaujalo ma to, lebo som fakt este ladu vyrobenu po 89 nevidel.
Avatar - Tomas_2002
30. 3. 2010 10:12
ABS
Není od 1.6.2006 ABS povinné pro všechny nové vozy dodávané do EU ? ;-\
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "RayBan"
30. 3. 2010 10:23
Re: ABS
SSSR má vlastní pravidla hry >:D a nejlíp ví, co je pro tebe dobré.
Avatar - T613
30. 3. 2010 10:27
Re: ABS
SSSR neexistuje dobrých 19 let
30. 3. 2010 10:48
Re: ABS
Prakticky ano, ale duch žije dál.
Avatar - T613
30. 3. 2010 10:58
Re: ABS
fakt jo? furt jim velí ukrajinec/gruzinec? >:D
30. 3. 2010 11:06
Re: ABS
rus, ukrajinec, čečen, tádžik, kazach... všichni jsme go-go, vlastně Komitet Gosudarstvennoj Bezopasnosti
Avatar - T613
30. 3. 2010 11:32
Re: ABS
rus, amík, němec, frantík, japík, číňan.. všichni jsou gogo jen čecháčci to nemůžou pochopit >:D
Avatar - jazva
30. 3. 2010 11:04
Re: ABS
Ducha máš akurát vo svojej pomotanej hlave. 8-s
30. 3. 2010 11:13
Re: ABS
Rusko jde dnes politicky socialistickou cestou. Pravicové strany mají v parlamentu jen mizivé zastoupení. Slovensko je tak napůl cesty a my se k tomu blížíme taky.
Avatar - jazva
30. 3. 2010 11:22
Re: ABS
Tento bol dobrý, daj ešte jeden! >:D
Avatar - jazva
30. 3. 2010 11:25
Re: ABS
Inak k tomu tvojmu "socializmu". nesmieš hneď veriť tomu čo ti v novinách napíšu. Ono keď sa niektorá krajina rozhodne, že prestane s výpredajom majetku za babku, tak je o nej minimálne vyhlásené, že je "socialistická". V horšom prípade je pridaná na "os zla". Zistil by si to aj sám, len by si musel vyhnať toho ducha z hlavy... >:-[] ;-)
Avatar - T613
30. 3. 2010 11:33
Re: ABS
zajímavé, že ruská vláda splňuje víc aspektů peronismu než socialismu. Ale to je detail >:D
30. 3. 2010 12:01
Re: ABS
Dobrá pánové, beru, že socialismus není to, čím by se dalo Rusko charakterizovat.
30. 3. 2010 14:53
Re: ABS
Trefná poznámka. :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 3. 2010 16:48
Re: ABS
Že byste vy ignoranti raději řešili věcný dotaz kolegy Tomase 2002? Zas se tady plká o nesmyslech místo toho, bay se tu řešilo k věci, např. to, proč Priora nemá ABS, když už ho dvno měla mít povinně. Mě by to taky zajímalo. A když shrnu tuto diskuzi, tak jsem se dozvěděl, něco o fabii, něco o politickém rozdělení, ale k prioře nic. Hrůza toto.
30. 3. 2010 18:19
Re: ABS
A že bys příště reagoval na ty, kteří tu vyvlolali toto vlákno? :-!
Avatar - T613
30. 3. 2010 18:20
Re: ABS
Jednoduchá odpověď, pokud máš homologaci a nabízí to za příplatek, tak to povinné není. Na to stačí selský rozum
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 3. 2010 18:59
Re: ABS
jossalito- já nereagoval přímo na tebe, ale na všechny, byť to byla reakce na tvůj konkrétní příspěvek.
T613- Další vševědoucí frajere, neznamená, že když to nevím a normálně se na to zeptám, tak že u toho nepoužívám selský rozum. Já to taky někde četl, že všechna auto prodávána v EU musí mít ABS seriově. Tak proto mi přišlo divné, že to Priora nemá v serii. Takže neobhajuj svoje plkání o ničem tím, že nepoužívám selský rozum...
Avatar - T613
30. 3. 2010 19:06
Re: ABS
a používáš snad? Si jako myslíš, že si někdo v dnešní době dovolí prodávat něco co nepřihlásí na papíry?! :-|
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 3. 2010 19:21
Re: ABS
Já se jen zeptal a ty do mě hned solíš. A tvoje vyjadřování... Je mi jasné, že všechan auto co se u nás prodají musí mít homologaci, na to se tě nikdo neptal!!! Já se ptal pouze na to, jestli je nebo není mít seriově ABS? Už to chápeš? Jednoduchá otázka- jednoduchá odpověď. Ale od tebe ji nechci, protože od takového člověka nemá smysl.
Avatar - T613
30. 3. 2010 19:26
Re: ABS
Vždyť si první částí odpovídáš na vlastní otázku :-|
Mimochodem "solit" jsi tady začal ty, ne já.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 3. 2010 19:41
Re: ABS
Takže abychom to shrnuli, tak podle toho, co si se mi snažil napsat jsem pochopil toto. Auto má homologaci (to je snad jasné, nevím proš si o tom začal, ale nevadí),ale nemá serově ABS, tudíž nemůže na cesty? To je asi hovadina. Takže auta povinně ABS mít nemusí, ikdyž mají homolgaci. Too jsem pochopil z tvého textu. Pokud si to chtěl říct, tak stačilo prostě napsat auto nemusí mít abs seriově a neoperovat tady s homologací...
Já začal solit, jelikož mě štvě, že na auto.cz se množí chytráci, kteří ví vše nejlíp, co pouze plkají, viz váše diskuze výše, když máš věcný dotaz k tématu, tak si setřen odpovědi typu používej selský rozum... To mě štve a lidi jako ty.
Avatar - T613
30. 3. 2010 19:51
Re: ABS
blablabla.. na člověka, který se na to ptal, jsem vůbec nereagoval. Reagoval jsem na jiné příspěvek, jenž tvrdil účelovou lež až blbost, což je pod tvou rozpoznávací schopnost. Na tvůj přímý dotaz k mé osobě jsem ti odpověděl okamžitě. To že nejsi schopen pochopit, že jsem ti řekl - NE, NENÍ POVINNÁ jde pouze na vrub tvé inteligence, nikoliv mé. A hlavně se tady teď nerozbreč jak ti ubližuju nebo psychologických rozborů mé osoby. Ušetři nás prosím těchto dětinských výlevů. :yes:
Avatar - gld
30. 3. 2010 20:01
Re: ABS
Nemusíš do každého hneď skákať..že je otázka jednoduchá neznamená že pýtajúci sa je hlupák ;-\
Avatar - T613
30. 3. 2010 20:11
Re: ABS
nejde o otázku, ale o snahu nepochopit odpověď.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 3. 2010 20:08
Re: ABS
Jsi prostě typický zdejší plkař, tak to uznej. Nevím, jestli je inteligentní říkat věci složitěji, než ve skutečnosti jsou. Asi ses vzlédl v naši politické reprezentaci. Zajímavé, teď si to řekl jasně a výstižně a to mi to trvalo tak dlouho to z tebe dostat >:D Ale neee, to ty se musíš ohrazovat homologací, která je jaksi samozřejmá >:D Čímž si mě jen zmátl, s mou rozpoznávací či chápací schopností to nemá nic co dělat.Jak říkám, proč něco psát jednoduše, když to jde složitě.
Jsi mi ukradený, proč bych tedy tebe a tvé plkařské příspěvky měl brát vážně, či se snad rozbrečet? Zas tak drsně neplkáš :yes: Tak se měj tatrováku. Sakra, to je ale náhoda, já zrovna dneska byl v Tatrováckém muzeu. Asi tomu osud chtěl,abychom si tady tak hezky popovídali ;-)
Avatar - T613
30. 3. 2010 20:13
Re: ABS
odpověď byla jasná a přímá okamžitě. Jen jsi ji nebyl ochoten pochopit hned. Toť vše.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 3. 2010 20:28
Re: ABS
Jsem stále opačného názoru a to, že se neumíš vyjadřovat jasně, stručně a výstižně ;-)
30. 3. 2010 17:52
Re: ABS
není povinné ani dnes pro vozidla do 3,5t ... další z bludů novinářské demagogie :no: ...
(edit - technické podmínky pro brzdy řeší předpis EHK 13.10 ... stačí trochu googlit a počíst si)
anonym
31. 3. 2010 00:31
Re: ABS
"Podle dohody Asociace evropských výrobců automobilů ACEA musí být všechny nové automobily prodávané v Evropě od 1. července 2006 sériově vybavovány protiblokovacím systémem brzd ABS.", jen na doplnění.
Avatar - Ricardo
31. 3. 2010 03:53
Re: ABS
To bude tím, že Lada není v ACEA >:D
30. 3. 2010 11:05
At zije Logan co :D
Fuj ty voe >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Trolik"
30. 3. 2010 12:27
mne sa velmi pacil vyrok jedneho novinara :)
...ktory na konci testu o lade (este predosla generacia ale v podstate podobny kentus ako toto)na prelome tisicroci napisal poslednu vetu v pribliznom zneni: Kto si teda nepotrpi na kvalitu, komfort, bezpecnost, image, dynamiku a spotrebu, volba je lahka - LADA >:D >:D >:D ... no nekup to :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
30. 3. 2010 16:02
Re: mne sa velmi pacil vyrok jedneho novinara :)
>:D :yes:
30. 3. 2010 18:48
Re: mne sa velmi pacil vyrok jedneho novinara :)
>:D >:D >:D
Avatar - Meridiano
30. 3. 2010 12:29
Lada v Európe
Lada svojou zastaralou konštrukciou, dizajnom o ktorom neviem , či mal byť konzervatívny , alebo len nudný dokazuje to , že do Európy už nepatrí. Ten, kto chce lacné auto v Európe ide do Dácie. Dácia za pomerne rovnaké peniaze dáva užívateľovi pomerne viac. Otázne však je, či má Lada v globálnom svete šancu na úspech, bez radikálnej zmeny (investície, marketing,riadenie podniku). Veď gigantické čínske a indické (teda aspoň Tata motors) automobilky expandujú veľmi rýchlim tempom v globálnom meradle.
Rozbalit vlákno
1
30. 3. 2010 18:46
Re: Lada v Európe
Do Európy UŽ nepatrí, alebo do Európy EŠTE nepatrí...? Rozmysli si to. ;-)
30. 3. 2010 14:01
nikdy nehovor nikdy...
Taka Dacia Sandero nepatri urcite k mojim srdcovkam, ale kebych som bol nuteny vybrat medzi touto Ladou a Sanderom, sto krat radsej beriem Daciu...
Rozbalit vlákno
0
30. 3. 2010 14:38
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
16
30. 3. 2010 15:59
Re: toto si snad může koupit jen blbec
Ne. ;-)
Avatar - T613
30. 3. 2010 18:22
Re: toto si snad může koupit jen blbec
kdyby si Ladu kupovali blbci tak ji má dle průzkumů přes 30% obyvatelstva
30. 3. 2010 18:32
Re: toto si snad může koupit jen blbec
Což by tak nějak odpovídalo voličské základně jedné nejmenované strany, ne? >:D
Avatar - T613
30. 3. 2010 18:40
Re: toto si snad může koupit jen blbec
vážně? asi náhoda ;-)
Avatar - Blue Sun
30. 3. 2010 20:15
Re: toto si snad může koupit jen blbec
ODS?
Avatar - T613
30. 3. 2010 20:55
Re: toto si snad může koupit jen blbec
těžko, ti mají míň
Avatar - Blue Sun
30. 3. 2010 21:00
Re: toto si snad může koupit jen blbec
Ale pro blbce je to taky.
30. 3. 2010 21:13
Re: toto si snad může koupit jen blbec
A co není pro blbce? ;-)
Avatar - T613
30. 3. 2010 21:21
Re: toto si snad může koupit jen blbec
Fjord!
30. 3. 2010 21:24
Re: toto si snad může koupit jen blbec
>:D :yes:
Avatar - Blue Sun
30. 3. 2010 22:12
Re: toto si snad může koupit jen blbec
Rozum.
30. 3. 2010 22:36
Re: toto si snad může koupit jen blbec
Ty mne dovedeš dojmout. >:D
30. 3. 2010 18:49
Re: toto si snad může koupit jen blbec
ale v Rusku.... a tam je blbcu...coz se jen potvrzuje...
Avatar - T613
30. 3. 2010 18:52
Re: toto si snad může koupit jen blbec
Srovnávat finanční situaci rodiny v Rusku a v EU. To chce mozek tvého kalibru.. bravo :yes:
neregistrovaný "Kajfik"
4. 4. 2010 15:52
Re: toto si snad může koupit jen blbec
Ty seš vážně vtipný... Výše zesměšňuješ někoho za absenci inteligence a rozlišovací schopnosti, přitom jsi sám zralý pro základní školu... Neb tvá logika je potlačena natolik, že nerozeznáš implikaci od ekvivalence...

z tvrzení:
koupí si Ladu => musí být blbec

totiž nijak nevyplývá

je blbec => koupí si ladu... Coř je vlastně obsahem tvého příspěvku..

Jen tě předem upozorňuju, že nemám čas odpovídat na tvé sebeobhajoby (jakkoliv v tomto případě budou nesmyslné).
Jistě přijdou i nějaké posměšky a pravděpodobně i nějaké hlášky o breku...

Neboj nebrečím a těším se dobrému zdraví :-)
Avatar - Ada je zase tady
30. 3. 2010 23:34
Re: toto si snad může koupit jen blbec
Totez ale plati o vozech koncernu rendlik a syn.

Vozum Lada chybi k lepsim vysledkum na trhu slusny diesel.
30. 3. 2010 16:38
Crash test Lady Priora :-D
tohle nemá chybu [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 3. 2010 16:49
Re: Crash test Lady Priora :-D
>:D >:D >:D >:D
30. 3. 2010 18:48
Re: Crash test Lady Priora :-D
A to tá figurína ešte nepočula o Š-1203... To by sa držala aj nohami... >:D
Avatar - gld
30. 3. 2010 19:12
Re: Crash test Lady Priora :-D
[odkaz]

tu je skutočný test..nie až taká katastrofa, ale ani dobrý výsledok ;-\
30. 3. 2010 20:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "kubiii"
30. 3. 2010 23:51
Re: Crash test Lady Priora :-D
to je dobrá obsese, jak probíhá léčení??…
Avatar - Igithegreat
30. 3. 2010 16:46
Lada
Mě se naopak velmi líbí, a už se nemůžu dočkat verze kombi = ideál na ryby.
Rumuna bych si nikdy nekoupil.. nechapu tuhle propagaci Dacie, jeste pred par lety byste mluvili jinak..

Doufám, že tu proběhne test Priory, ale že se na tom nebude lečit nějaky redaktor Škodovkář..
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 3. 2010 16:52
Re: Lada
Až na to, že rumun Logan je spíš francouz Logan vyráběný v Rumunsku. Je to velice solidní a bytelný levný vůz, jehož kvalita odpovídá cenovce. Což se o Ladě Priora říct nedá, tu základní verzi bych viděl reálně na 130 000Kč, aby měla alespoň trochu smysl.
P.S. proč by dělali test Priory, když všichni ví, že to auto za nic nestojí >:D ;-)
Avatar - Igithegreat
30. 3. 2010 16:55
Re: Lada
Nechapu co to ma za smysl se neustále do Lady navážet.. divím se, že se Vám takto vyplatí marnit zde svůj čas.

Dacia se mi proste nelibi, je hranata, a jak rikam rumuna by si nikdy rus nekoupil.. i z toho duvodu je logan vyraveny take v Rusku pod znackou Renault..
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 3. 2010 17:49
Re: Lada
Je to prostě fakt, že to je auto bez jakékoliv výhody. Cena už není její jedinou výhodou, tak opravdu nevím, co by mělo normálního člověka vést k tomu si koupit toto auto. Jen konstatuju fakt ;-)
,,Dacia se mi proste nelibi, je hranata" Jo a hlavně, že Lady jsou kulaté. To opravdu nedává smysl.
Ano, rus by si rumuna nikdy nekoupil, ale Loganu se tam daří velmi dobře, takže Dacia tím, že na Logana dá znak Renaultu krásně rusy opíjí rohlíkem >:D
30. 3. 2010 18:04
Re: Lada
Oproti Sanderu má Priora asi 52 % pozink,motor 1,6 16V 72 kW je lepší ako 1,6 čo má Logan.Lepšia aj reálna spotreba.Crashtest,podľa metodiky EURO NCAP v Rusku poukázal na 4*,Logan to dosahuje len so 4 bagmi, auto je hodne pohodlné aj na horších cestách,hatchback nie je sice nič moc,ale dá sa na to pozerať,v súčasnosti vo výbave,2 bagy,elektrika,centrál,atď, je najlacnejšie auto na trhu s daným motorom,priestorom,bagom,(na Slovensku) atď.Pravda je,že výbava s klímou a cena je už prestrelená. :-)
30. 3. 2010 18:49
Re: Lada
A sedel si v tej Lade niekedy? Tak to skús, a ver, že by si si ju tiež nekúpil...
30. 3. 2010 19:02
Re: Lada
Sedel aj viezol. ;-) Ale nechystám sa ju kúpiť,to máš pravdu...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 3. 2010 19:05
Re: Lada
O tom pozinku nevím, nekomentuju. Motor je možná lepší, ale k čemu, když mu nestačí podvozek a brzdy. To není z mé hlavy, ale četl jsem to v testu SM a tam nazvali Prioru dokonce přemotorovanou... Spotřeba, no nevím... Crash test v rusku ruským autem? Díky, počkám si na Euro NCAP oficiálně. Logan je taky stavěný na špatné cesty, takže v tomto bych rozdíl nehledal.
Nicméně, pokud v tomto opravdu někdo vidí výhody, tak to beru. Ale nedivím se, že to jsou desítky lidí ročně ;-)
Avatar - gld
30. 3. 2010 19:15
Re: Lada
lady pozink majú, často je to dôvod prečo brať ladu a nie daciu

Silnejší motor oceníš aj keď máš jednoduchý komfortný podvozok, pri predbiehaní rozhodne pomôže každý koník
Avatar - F127
31. 3. 2010 07:01
Re: Lada
Jestli má Lada pozink nevím ale ten model před Priorou, 110?, hnije docela vesele. Jinak moje osobní skušenost s Nivou je taková, že se rez objevila už zhruba po 1 roce.
Avatar - gld
31. 3. 2010 13:48
Re: Lada
niva neviem ale osobáky pozink podľa prospektov lady majú..aj model 110 mal podľa tlačových materiálov 52% karosérie pozinkovanej..otázka je ktoré časti ;-)
neregistrovaný "kamil_2"
30. 3. 2010 17:58
Odborníci, neni to auto drahý???
To bylo keců kvůli Fobii, jak je drahá. Jestli je nějaký auto hooodně drahý, pak je to Lada - jestli teda ten rerto-design nebyl úmysl a spartánská výbava na úrovni osmdesátých let nemá evokovat starý dobrý SSSR...
Rozbalit vlákno
0
30. 3. 2010 18:02
ot .. kalina II - spy foto
tady [odkaz] je pár obrázků jak by měl vypadat nástupce Kaliny - snad jse mto sem ještě nedával, pokud ano omlouvám se. :*)

Je mi jasné, že to je pekáč z komunistické zeměkde neuměj udělat nic bla bla nejhorší krasna na světě bla bla neměkčený plasty bla bla nemá abs bla bla ...

Evropský trh není pro Ladu ani pro ruské ostatní příliš zajímavý. Jejich vlastní trh je velký, nenáročný a v Rusku spíš řeší, aby se vůbec někam s autem dostali a projeli a mohli si ho opravit někde v odlehlé pustitě kladivem než jim dojde vodka.
Proto jim jsou nějaký emise nebo plasty ukradený. Holt jiný kraj, jiný mrav - třeba UAZ obnovuje výrobu klasické 469 - s plachtou, 4stupňovou převodovkou a neměkčenou plechovou palubkou ... a třeba mě se to auto líbí víc než spousta nových evrospkých plastových plechovek ... já jim fandím :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - T613
30. 3. 2010 18:26
Re: ot .. kalina II - spy foto
no obnovuje .. neobnovuje.. pouze se bude vyrábět spartánská verze Hunteru.
30. 3. 2010 19:00
Re: ot .. kalina II - spy foto
hooodně spartánská :-) :yes: ... sice nechápu jak chtějí naskládat do cen modelovou řadu 469/hunter/3164/3163 ale on si rus poradí :yes:
30. 3. 2010 18:57
Co to je?
To je hnus velebnosti! Jdu blejt! :'-( Proč se technicky pořád drží vzadu, kdysi to byly skvělá auta, ale dnes? Pak se rusáci diví, že nemůžou ani konkurovat ostatním jiným pobočným automobilkám jiných značek v jejich v zemi, jak mohli zaspat dobu?
Rozbalit vlákno
2
30. 3. 2010 23:29
Re: Co to je?
"kdysi" to bol licenčný Fiat, postupnou "optimalizáciou" z toho Rusi spravili šrot...
Avatar - gld
31. 3. 2010 13:50
Re: Co to je?
syndróm "jednooký kráľom medzi slepými" sa tiež prejavil

ale na svoju dobu fajn autá, do ruska ideál
30. 3. 2010 20:26
Je v ceně
i držáček na stachana vodočky, aby neměl řidič za volantem strach?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
31. 3. 2010 13:50
Re: Je v ceně
do toho sa už lezie ožratý
Avatar - manitou
30. 3. 2010 20:36
SICE OT, ALE STOJÍ TO ZA TO
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
30. 3. 2010 22:10
Re: SICE OT, ALE STOJÍ TO ZA TO
fajný číňan >:D .. ba ne ... vypadá to velmi povedeně :yes:
Avatar - KubikCv
30. 3. 2010 21:15
Lada
Kamarád má už delší dobu 111ku (předchůdce Priory kombík)
Na co si musí člověk zvyknout? Poruchy elektroinstalace,stahování oken apod (záležitost na deset minut opravy) koroze lemů (ceny lidové) a to je asi tak všechno..má ještě motor 1.5 GLi s LPG a bez problémů,ale to nejlepší co by na Ladě mohl vyzdvihnout je podvozek.To je opravdu "kovářská" práce.I po 150tisících žádné velké vůle,mění jen brzdové obložení a spotřební věci.
Na naše silnice plné děr a výtluků je to ideální společník.Většina běžné produkce nevydrží s podvozkem u nás víc jak 90tisíc km.
Proč si koupit Ladu? Kdo nepotřebuje reprezentovat v nové Škodovce nebo v ojetině renomované značky a potřebuje se dopravit z bodu A do B, za minimum peněz a nepotřebuje (nebo přímo nesnáší) elektronické pomocníky zvolí Prioru.
Najděte mi prostorné auto pro 5lidí s přiměřeným zavazadelníkem s motorem o objemu vyšším než 1.4 s elektrickým paketem a alu koly s koncovou cenou 200tisíc v hotovosti
Vsadím se,že nenajdete...to jsou lákadla leasingových cen.Kamarád před cca rokem kupoval Sandero s jedním bagem a centrálem za 210tisíc,v té době Priora stála 220tis.Navíc porovnání nd...na ušmudlaného Logana převodovka 50tisíc,na Ladu nějakých 17tisíc.
Když tady někdo plive na rusáky,že by si od nich auto nekoupil..pamatuju si jak před pár lety by si nikdo nekoupil VW z Bratislavy ;-)
Pokud by Priora šla na nějakých 189tisíc....byla by to super koupě
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Meade"
30. 3. 2010 22:02
Re: Lada
Souhlasím s tebou :yes:

Jen dodám, je tu asi plno zakomplexovaných lidí, když si pročítám příspěvky alá Lada.

Kde lidi berete ty vaše super zkušenosti a inforamce, že to je horší než Dacia, že to je krám největší, bla bla bla, jste asi fakt na palici.

Já jima taky fandím, za ty peníze je to dost robustní vozidlo, náhradních dílů je na to mraky a za směšné peníze, a kdyby měla půlka národa která ještě jezdí ve starých schnilích vaforitech a 120kách a feldách tuhle Ladu, tak by to jen prospělo.

Když už tady vychvalujete, je lepší Dacia než Lada, tak já rozhodně do baráku Ladu, jen si přiznejte jednu věc, styděli byste se přijet domů a zaparokva si Ladu nebo Dacii, je to prostě tak, tyhle kecy o kvalitě a poruchovosti jsou zcestné, kdyby Lada měla jméno "levná Toyota" nebo VW pro chudé, tak tu budete zvanit, jak je to solidní a robustní auto za ty peníze.. ;-) a že se lidí styděj domu přitáhnout auto který nemá zvučný jméno, je holý fakt. Já s čistým svědomím můžu říct, že by mi Lada nevadila, Dacia se mi nelíbí designově ani celkově, nemám k ní sympatie, nic víc, ale Lada :yes:
30. 3. 2010 22:12
Re: Lada
přece ... co je to ruský to je špatný ... a co je emerický je nejlepší :-)
Avatar - KubikCv
30. 3. 2010 22:14
Re: Lada
u mě je to trochu opačně Logan (hlavně blackline) se mi docela líbí (jednoduchý design) ale na low-end je v určité konfiguraci až moc drahý. Za to Lada nenadchne moc designem (i když hatchback v černé metalíze ujde) ale nový interiér je na ruské poměry vcelku konzervativní a úhledný (oproti 110,111 což bylo sci-fi)
Většina aut kolem 200tisíc nemá el.okna vzadu a o vyhřívání sedaček nemluvě,zároveň dle tuším AutoTipu má Priora nejrychlejší nástup topení...takže jako pracant a auto na denní provoz za pár peněz.
Avatar - saldy
31. 3. 2010 00:56
jak
už bylo někde nedávno řečeno-všechno co kdy do týhle země přišlo z Ruska, vždycky stálo za hov.no, ať už to byl holící strojek, pirožky nebo válenky, vždy to stálo za vyliž***.
Rozbalit vlákno
0