Lada snížila základní cenu modelu Priora pod 200 tisíc Kč. Ruský vůz nižší střední třídy je nabízen ve verzi sedan a hatchback, kombi má dorazit během letošního roku.
Počkej, pokud považuješ za ubohé bezelstné informování o potenciální skryté vadě, kde její včasné odstranění může pomoci před daleko větším problémem jsi poněkud divný. U toho nad tebou to chápu, je zde znám jako šiřitel osvěty o italských automobilech a tento odkaz mu jaksi nemá co říci.
Já se snažím jen pomoci majitelům Fabií, když to neudělá tento server, většina z nich si to ale přečte na seznamu sama.
Já myslím, že to zajímá i ostatní, nebo tebe snad zajímají jen zaseknuté pedály u toyoty?
Jde především o to, jak se k tomu staví sama Škoda a.s. tj. na přímý dotaz odpoví, že nic takového neexistuje.
Takovýto přístup by se hodil spíše do země odkud pochází Lada, ale jak vidíme lže se bohužel i ve škodovce.
(Má to však své opodstatnění-klesající prodeje modelu Fabia, jímž by další zásah rozhodně neprospěl)
proč si pak dělají to škodu a svolávají 70tis. vozidel k výměně?
Krom toho ten údajný problém s pedály u Toyoty se začíná vybarvovat - spíš než skutečný problém se začíná rýsovat konkurenčný boj US polostátních automobilek s využitím státní správy na odstavení/pomluvení konkurence....ještě to bude zajímavé ;-)
ano, nejde o "oficiální" svolávací akci. Ale myslíš, že jen tak ze špásu obvolávají x-majitelů a podle VIN kódu si je povolávají do servisu?
V každém případě, jestli je tam něco špatně, i kdyby nějaká prkotina, když se k tomu výrobce postaví čelem a je ochoten problém řešit je to pro mně vždy důvěryhodnější než a)tutla nebo za b)doufat že problém nebude. Tady nejde o Škodovku, tohle se týká všech výrobců ;-)
Spíše nemají servisy do čeho píchnout, tak se snaží takto vydojit aspoň nějaký peníze. Přijedeš na bezplatnou výměnu pantů plata a oni ti ještě naúčtují nějaký drobky za "jarní prohlídku".
Svolávací akce se týkají přímo částí, které mají vliv na provozuschopnost nebo bezpečnost vozidla.
No teda nic blbejsiho uz vymyslet nejde, nez ze chteji vytahat z lidi penize. Tos musel hodne premyslet, jak to omluvit, nez jsi prisel na tuhle koninu co?
Podle mě je to zajímavá informace. Ještě by se hodilo poukázat na skrytou vadu v napínáku rozvodového řetězu a přehřívání oleje od nevhodně umístěného katalyzátoru. Možná by se tu dalo i zmínit, že skrz nosník teče voda, tak až někdo bude ve Fabii mít mokrý koberce tak je to normální jev. :-)
Jinak abych nebyl úplně off topic tak ta Lada mě teda svým designem moc nezaujala. Myslím, že to za stejný prachy šlo udělat i hezčí.
Tak tahle cena je hoodně sebevědomá. Když jsem si teď rychle zagooglil tak v samotném Rusku ceny začínají (v přepočtu) na 185.328Kč.
Nechápu kdo by si to tady za ty peníze koupil, když Dacia začíná na 179tis :-O
Mám kolegu a jemu manželka (lékařka) nařídíla koupit Ladu (před cca čtyřmi roky...), protože její táta to měl a bylo to lepší než škodovka. No, pantofel je mocná věc. Je to jediný člověk široko daleko, který si po roce 1989 tuhle značku koupil. Do práce s tí ale nikdy nepřijel...
Jinak, co k tomu říct - kdyby začali licenčně vyrábět auto předchozí generace (např. ve stylu začátlů Daewoo), bylo by to lepší, cenu by dosáhli stejnou a kvalita by byla někde jinde. Ta menší (nevím, jak se to jmenuje) vypadá o něco láp, ale je to jako předchozí Corsa před faceliftem...
Lada má ale v základu silnější motor a ani výbava není marná. Rozdíl oproti Rusku mi taky tak dramatický nepřijde. Taky bych dal nějak intuitivně přednost Dacii... ale tohle jsem vlastně nikdy nikde neviděl.
Ronault když tak upřesnění, protože jsem s ním lítal na loňském brněnském autosalonu, ale Priora byla hodně zoufalé auto. Jediné auto, které u Lady stojí za řeč je Niva. A to tu "nejatraktivnější" 5-ti dvéřovou sem nedodávají. Prostě trága :-|
Rusko jde dnes politicky socialistickou cestou. Pravicové strany mají v parlamentu jen mizivé zastoupení. Slovensko je tak napůl cesty a my se k tomu blížíme taky.
Inak k tomu tvojmu "socializmu". nesmieš hneď veriť tomu čo ti v novinách napíšu. Ono keď sa niektorá krajina rozhodne, že prestane s výpredajom majetku za babku, tak je o nej minimálne vyhlásené, že je "socialistická". V horšom prípade je pridaná na "os zla". Zistil by si to aj sám, len by si musel vyhnať toho ducha z hlavy... >:-[];-)
Že byste vy ignoranti raději řešili věcný dotaz kolegy Tomase 2002? Zas se tady plká o nesmyslech místo toho, bay se tu řešilo k věci, např. to, proč Priora nemá ABS, když už ho dvno měla mít povinně. Mě by to taky zajímalo. A když shrnu tuto diskuzi, tak jsem se dozvěděl, něco o fabii, něco o politickém rozdělení, ale k prioře nic. Hrůza toto.
jossalito- já nereagoval přímo na tebe, ale na všechny, byť to byla reakce na tvůj konkrétní příspěvek.
T613- Další vševědoucí frajere, neznamená, že když to nevím a normálně se na to zeptám, tak že u toho nepoužívám selský rozum. Já to taky někde četl, že všechna auto prodávána v EU musí mít ABS seriově. Tak proto mi přišlo divné, že to Priora nemá v serii. Takže neobhajuj svoje plkání o ničem tím, že nepoužívám selský rozum...
Já se jen zeptal a ty do mě hned solíš. A tvoje vyjadřování... Je mi jasné, že všechan auto co se u nás prodají musí mít homologaci, na to se tě nikdo neptal!!! Já se ptal pouze na to, jestli je nebo není mít seriově ABS? Už to chápeš? Jednoduchá otázka- jednoduchá odpověď. Ale od tebe ji nechci, protože od takového člověka nemá smysl.
Takže abychom to shrnuli, tak podle toho, co si se mi snažil napsat jsem pochopil toto. Auto má homologaci (to je snad jasné, nevím proš si o tom začal, ale nevadí),ale nemá serově ABS, tudíž nemůže na cesty? To je asi hovadina. Takže auta povinně ABS mít nemusí, ikdyž mají homolgaci. Too jsem pochopil z tvého textu. Pokud si to chtěl říct, tak stačilo prostě napsat auto nemusí mít abs seriově a neoperovat tady s homologací...
Já začal solit, jelikož mě štvě, že na auto.cz se množí chytráci, kteří ví vše nejlíp, co pouze plkají, viz váše diskuze výše, když máš věcný dotaz k tématu, tak si setřen odpovědi typu používej selský rozum... To mě štve a lidi jako ty.
blablabla.. na člověka, který se na to ptal, jsem vůbec nereagoval. Reagoval jsem na jiné příspěvek, jenž tvrdil účelovou lež až blbost, což je pod tvou rozpoznávací schopnost. Na tvůj přímý dotaz k mé osobě jsem ti odpověděl okamžitě. To že nejsi schopen pochopit, že jsem ti řekl - NE, NENÍ POVINNÁ jde pouze na vrub tvé inteligence, nikoliv mé. A hlavně se tady teď nerozbreč jak ti ubližuju nebo psychologických rozborů mé osoby. Ušetři nás prosím těchto dětinských výlevů. :yes:
Jsi prostě typický zdejší plkař, tak to uznej. Nevím, jestli je inteligentní říkat věci složitěji, než ve skutečnosti jsou. Asi ses vzlédl v naši politické reprezentaci. Zajímavé, teď si to řekl jasně a výstižně a to mi to trvalo tak dlouho to z tebe dostat >:D Ale neee, to ty se musíš ohrazovat homologací, která je jaksi samozřejmá >:D Čímž si mě jen zmátl, s mou rozpoznávací či chápací schopností to nemá nic co dělat.Jak říkám, proč něco psát jednoduše, když to jde složitě.
Jsi mi ukradený, proč bych tedy tebe a tvé plkařské příspěvky měl brát vážně, či se snad rozbrečet? Zas tak drsně neplkáš :yes: Tak se měj tatrováku. Sakra, to je ale náhoda, já zrovna dneska byl v Tatrováckém muzeu. Asi tomu osud chtěl,abychom si tady tak hezky popovídali ;-)
není povinné ani dnes pro vozidla do 3,5t ... další z bludů novinářské demagogie :no: ...
(edit - technické podmínky pro brzdy řeší předpis EHK 13.10 ... stačí trochu googlit a počíst si)
"Podle dohody Asociace evropských výrobců automobilů ACEA musí být všechny nové automobily prodávané v Evropě od 1. července 2006 sériově vybavovány protiblokovacím systémem brzd ABS.", jen na doplnění.
...ktory na konci testu o lade (este predosla generacia ale v podstate podobny kentus ako toto)na prelome tisicroci napisal poslednu vetu v pribliznom zneni: Kto si teda nepotrpi na kvalitu, komfort, bezpecnost, image, dynamiku a spotrebu, volba je lahka - LADA >:D >:D >:D ... no nekup to :yes:
Lada svojou zastaralou konštrukciou, dizajnom o ktorom neviem , či mal byť konzervatívny , alebo len nudný dokazuje to , že do Európy už nepatrí. Ten, kto chce lacné auto v Európe ide do Dácie. Dácia za pomerne rovnaké peniaze dáva užívateľovi pomerne viac. Otázne však je, či má Lada v globálnom svete šancu na úspech, bez radikálnej zmeny (investície, marketing,riadenie podniku). Veď gigantické čínske a indické (teda aspoň Tata motors) automobilky expandujú veľmi rýchlim tempom v globálnom meradle.
Ty seš vážně vtipný... Výše zesměšňuješ někoho za absenci inteligence a rozlišovací schopnosti, přitom jsi sám zralý pro základní školu... Neb tvá logika je potlačena natolik, že nerozeznáš implikaci od ekvivalence...
z tvrzení:
koupí si Ladu => musí být blbec
totiž nijak nevyplývá
je blbec => koupí si ladu... Coř je vlastně obsahem tvého příspěvku..
Jen tě předem upozorňuju, že nemám čas odpovídat na tvé sebeobhajoby (jakkoliv v tomto případě budou nesmyslné).
Jistě přijdou i nějaké posměšky a pravděpodobně i nějaké hlášky o breku...
Mě se naopak velmi líbí, a už se nemůžu dočkat verze kombi = ideál na ryby.
Rumuna bych si nikdy nekoupil.. nechapu tuhle propagaci Dacie, jeste pred par lety byste mluvili jinak..
Doufám, že tu proběhne test Priory, ale že se na tom nebude lečit nějaky redaktor Škodovkář..
Až na to, že rumun Logan je spíš francouz Logan vyráběný v Rumunsku. Je to velice solidní a bytelný levný vůz, jehož kvalita odpovídá cenovce. Což se o Ladě Priora říct nedá, tu základní verzi bych viděl reálně na 130 000Kč, aby měla alespoň trochu smysl.
P.S. proč by dělali test Priory, když všichni ví, že to auto za nic nestojí >:D;-)
Nechapu co to ma za smysl se neustále do Lady navážet.. divím se, že se Vám takto vyplatí marnit zde svůj čas.
Dacia se mi proste nelibi, je hranata, a jak rikam rumuna by si nikdy rus nekoupil.. i z toho duvodu je logan vyraveny take v Rusku pod znackou Renault..
Je to prostě fakt, že to je auto bez jakékoliv výhody. Cena už není její jedinou výhodou, tak opravdu nevím, co by mělo normálního člověka vést k tomu si koupit toto auto. Jen konstatuju fakt ;-)
,,Dacia se mi proste nelibi, je hranata" Jo a hlavně, že Lady jsou kulaté. To opravdu nedává smysl.
Ano, rus by si rumuna nikdy nekoupil, ale Loganu se tam daří velmi dobře, takže Dacia tím, že na Logana dá znak Renaultu krásně rusy opíjí rohlíkem >:D
Oproti Sanderu má Priora asi 52 % pozink,motor 1,6 16V 72 kW je lepší ako 1,6 čo má Logan.Lepšia aj reálna spotreba.Crashtest,podľa metodiky EURO NCAP v Rusku poukázal na 4*,Logan to dosahuje len so 4 bagmi, auto je hodne pohodlné aj na horších cestách,hatchback nie je sice nič moc,ale dá sa na to pozerať,v súčasnosti vo výbave,2 bagy,elektrika,centrál,atď, je najlacnejšie auto na trhu s daným motorom,priestorom,bagom,(na Slovensku) atď.Pravda je,že výbava s klímou a cena je už prestrelená. :-)
O tom pozinku nevím, nekomentuju. Motor je možná lepší, ale k čemu, když mu nestačí podvozek a brzdy. To není z mé hlavy, ale četl jsem to v testu SM a tam nazvali Prioru dokonce přemotorovanou... Spotřeba, no nevím... Crash test v rusku ruským autem? Díky, počkám si na Euro NCAP oficiálně. Logan je taky stavěný na špatné cesty, takže v tomto bych rozdíl nehledal.
Nicméně, pokud v tomto opravdu někdo vidí výhody, tak to beru. Ale nedivím se, že to jsou desítky lidí ročně ;-)
Jestli má Lada pozink nevím ale ten model před Priorou, 110?, hnije docela vesele. Jinak moje osobní skušenost s Nivou je taková, že se rez objevila už zhruba po 1 roce.
niva neviem ale osobáky pozink podľa prospektov lady majú..aj model 110 mal podľa tlačových materiálov 52% karosérie pozinkovanej..otázka je ktoré časti ;-)
To bylo keců kvůli Fobii, jak je drahá. Jestli je nějaký auto hooodně drahý, pak je to Lada - jestli teda ten rerto-design nebyl úmysl a spartánská výbava na úrovni osmdesátých let nemá evokovat starý dobrý SSSR...
tady [odkaz] je pár obrázků jak by měl vypadat nástupce Kaliny - snad jse mto sem ještě nedával, pokud ano omlouvám se. :*)
Je mi jasné, že to je pekáč z komunistické zeměkde neuměj udělat nic bla bla nejhorší krasna na světě bla bla neměkčený plasty bla bla nemá abs bla bla ...
Evropský trh není pro Ladu ani pro ruské ostatní příliš zajímavý. Jejich vlastní trh je velký, nenáročný a v Rusku spíš řeší, aby se vůbec někam s autem dostali a projeli a mohli si ho opravit někde v odlehlé pustitě kladivem než jim dojde vodka.
Proto jim jsou nějaký emise nebo plasty ukradený. Holt jiný kraj, jiný mrav - třeba UAZ obnovuje výrobu klasické 469 - s plachtou, 4stupňovou převodovkou a neměkčenou plechovou palubkou ... a třeba mě se to auto líbí víc než spousta nových evrospkých plastových plechovek ... já jim fandím :yes:
To je hnus velebnosti! Jdu blejt! :'-( Proč se technicky pořád drží vzadu, kdysi to byly skvělá auta, ale dnes? Pak se rusáci diví, že nemůžou ani konkurovat ostatním jiným pobočným automobilkám jiných značek v jejich v zemi, jak mohli zaspat dobu?
Kamarád má už delší dobu 111ku (předchůdce Priory kombík)
Na co si musí člověk zvyknout? Poruchy elektroinstalace,stahování oken apod (záležitost na deset minut opravy) koroze lemů (ceny lidové) a to je asi tak všechno..má ještě motor 1.5 GLi s LPG a bez problémů,ale to nejlepší co by na Ladě mohl vyzdvihnout je podvozek.To je opravdu "kovářská" práce.I po 150tisících žádné velké vůle,mění jen brzdové obložení a spotřební věci.
Na naše silnice plné děr a výtluků je to ideální společník.Většina běžné produkce nevydrží s podvozkem u nás víc jak 90tisíc km.
Proč si koupit Ladu? Kdo nepotřebuje reprezentovat v nové Škodovce nebo v ojetině renomované značky a potřebuje se dopravit z bodu A do B, za minimum peněz a nepotřebuje (nebo přímo nesnáší) elektronické pomocníky zvolí Prioru.
Najděte mi prostorné auto pro 5lidí s přiměřeným zavazadelníkem s motorem o objemu vyšším než 1.4 s elektrickým paketem a alu koly s koncovou cenou 200tisíc v hotovosti
Vsadím se,že nenajdete...to jsou lákadla leasingových cen.Kamarád před cca rokem kupoval Sandero s jedním bagem a centrálem za 210tisíc,v té době Priora stála 220tis.Navíc porovnání nd...na ušmudlaného Logana převodovka 50tisíc,na Ladu nějakých 17tisíc.
Když tady někdo plive na rusáky,že by si od nich auto nekoupil..pamatuju si jak před pár lety by si nikdo nekoupil VW z Bratislavy ;-)
Pokud by Priora šla na nějakých 189tisíc....byla by to super koupě
Jen dodám, je tu asi plno zakomplexovaných lidí, když si pročítám příspěvky alá Lada.
Kde lidi berete ty vaše super zkušenosti a inforamce, že to je horší než Dacia, že to je krám největší, bla bla bla, jste asi fakt na palici.
Já jima taky fandím, za ty peníze je to dost robustní vozidlo, náhradních dílů je na to mraky a za směšné peníze, a kdyby měla půlka národa která ještě jezdí ve starých schnilích vaforitech a 120kách a feldách tuhle Ladu, tak by to jen prospělo.
Když už tady vychvalujete, je lepší Dacia než Lada, tak já rozhodně do baráku Ladu, jen si přiznejte jednu věc, styděli byste se přijet domů a zaparokva si Ladu nebo Dacii, je to prostě tak, tyhle kecy o kvalitě a poruchovosti jsou zcestné, kdyby Lada měla jméno "levná Toyota" nebo VW pro chudé, tak tu budete zvanit, jak je to solidní a robustní auto za ty peníze.. ;-) a že se lidí styděj domu přitáhnout auto který nemá zvučný jméno, je holý fakt. Já s čistým svědomím můžu říct, že by mi Lada nevadila, Dacia se mi nelíbí designově ani celkově, nemám k ní sympatie, nic víc, ale Lada :yes:
u mě je to trochu opačně Logan (hlavně blackline) se mi docela líbí (jednoduchý design) ale na low-end je v určité konfiguraci až moc drahý. Za to Lada nenadchne moc designem (i když hatchback v černé metalíze ujde) ale nový interiér je na ruské poměry vcelku konzervativní a úhledný (oproti 110,111 což bylo sci-fi)
Většina aut kolem 200tisíc nemá el.okna vzadu a o vyhřívání sedaček nemluvě,zároveň dle tuším AutoTipu má Priora nejrychlejší nástup topení...takže jako pracant a auto na denní provoz za pár peněz.
už bylo někde nedávno řečeno-všechno co kdy do týhle země přišlo z Ruska, vždycky stálo za hov.no, ať už to byl holící strojek, pirožky nebo válenky, vždy to stálo za vyliž***.