Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lada Samara za cenu, kterou nečekáte: Kolik najela do dnešních dnů?

Na svého času revoluční Ladu Samaru, první ruské auto s pohonem předních kol, dnes častěji narazíte snad jen v zemích bývalého Sovětského svazu. Nyní je však na prodej mimořádně zachovalý kus v sousedním Německu. Na kolik si jej Němci cení?
Zpět na článek
21. 10. 2017 22:20
21. 10. 2017 22:20
Žádná krasavice
Samara nebyla žádná kráska ani v době zahájení své výroby, ale nyní je bezradnost jejího designu ještě bolestivější. Interiér vypadá opravdu otřesně a "pravítkové" vnější linie ve spojení s obrovskou světlou výškou a hnusnou zobákovitou maskou tomu dávají korunu...
P.S. Pokud by tehdy sověti najali nějakého italského profíka a nepoužili návrh ruského designéra z roku 1976, mohlo to dopadnou mnohem lépe... :-O
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Barrichello
22. 10. 2017 15:02
Re: Žádná krasavice
světlá výška je pro rusko resp. bývalé SSSR nutnost.
22. 10. 2017 18:08
Re: Žádná krasavice
Ako keby bol Favorit na tom lepšie
22. 10. 2017 22:14
Re: Žádná krasavice
Pokud nevnímáš ten zásadní rozdíl ve prospěch Fáčka, nemá cenu se s tebou o designu bavit! >:D
Avatar - Barrichello
22. 10. 2017 23:05
Re: Žádná krasavice
tak ten fakt nevnímám. Favorit není o nic hezčí. >:D
Avatar - Barrichello
22. 10. 2017 23:06
Re: Žádná krasavice
navíc Samara měla výrazně lepší a výkonnější motory >:D
Avatar - wakantanka
23. 10. 2017 15:46
Re: Žádná krasavice
Na druhej strane sa ale kusy z prvych rokov vyroby rozpadavali vo vnutri hadam este cestou k predajcom. Obe auta vsak boli silne pozadu oproti zapadnej konkurencii a vieme preco.