Diskuse

Lada Vesta je tady! Tedy skoro…

28.12.2016

Novinka ruské automobilky – model Vesta, se začala prodávat také v „zápaďácké“ Evropě. Dokonce už má i ceník.

 

  • 104 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 28.12.2016  16:03

    Zajímavé, ale...

    Toto auto vypadá velmi zajímavě, ovšem za uvedené ceny by to u nás měla velmi těžké. Vždyť na 280 000 Kč začíná výborný Fiat Tipo se slušnou standardní výbavou a této nabídce bude Vesta konkurovat opravdu jen těžko... Pravděpodobně to tedy dopadne tak, že si jí koupí jen pár skalních příznivců značky z Togliatti (kterým je většinou 60+). :-O
    P.S. Na autě je velmi dobře vidět přínos práce pořádného designéra evropské úrovně a doufejme že úspěšně těží i z techniky Renaultu. Další velkou otázkou je ovšem kvalita dílenského zpracování a důslednosti výstupní kontroly... Ještě dnes si pamatuju otřesný zážitek, když jsem se kdysi svezl s Ladou Kalina, ve které tak strašně zapáchaly nekvalitní ruské interiérové plasty, že jsem musel před vyjetím nejdřív auto pořádně nechat vyvětrat a pak občas za stejným účelem otevřít okno ve dveřích, protože jinak mi z toho příšerného odéru začalo pálet v krku a slzet oči... :'-(
    • 85 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 28.12.2016  16:15

      « Re: Zajímavé, ale...

      Pokud je to 4-válec bude to spoustě lidí vyhovovat. Dnes kdy člověk atmo motor nekoupí, jen různá turbo-mini-kurvítka ..... mají šanci.
      Plasty jsou nejmenším problémem. když bude ostatní fungovat, auto je pěkné a staromilců je pořád dost.
      Oni mají jiný problém - kdyby poptávka byla, nebudou ji schopni uspokojit.
      • 36 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 28.12.2016  16:19

        « Re: Re: Zajímavé, ale...

        No ten atmo motor právě nabízí i to Tipo, a to velmi povedený (byť s manuálem bohužel jen o objemu 1,4 l)... :-!
        • 41 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 28.12.2016  16:29

          « Re: Re: Zajímavé, ale...

          Právě, Tipo sedan nabízí sice prověřenou, ale udušenou 1.4. Tady by Lada mohla mít navrch, ale obávám se, že tím to bude taky končit.
          • 00 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 28.12.2016  17:50

            « Re: Re: Re: Zajímavé, ale...

            Mýliš se, ten motor v Tipu jede relativně velmi slušně, jen je potřeba mu dát čas na pořádný záběh. Naplno se totiž rozjede až po cca 20 000 km. ;-) :yes:
          • 20 Reagovat !

            foto Ja-Prvni-123

            Ja Prvni 123 28.12.2016  21:12

            « Re: Re: Re: Zajímavé, ale...

            Co je na 70 kW udusenyho?
            • 00 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 28.12.2016  21:17

              « Re: Re: Re: Re: Zajímavé, ale...

              Správná otázka, zvláště když je motor spojen se šestistupňovou převodovkou! :-)
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 28.12.2016  23:38

              « Re: Re: Re: Re: Zajímavé, ale...

              127 Nm.
            • 00 Reagovat !

              foto Igithegreat

              Igithegreat 29.12.2016  20:32

              « Re: Re: Re: Re: Zajímavé, ale...

              Mel jsem ten stejny motor v Bravu II, a byl hrozne liny, vymenil jsem ho ted za Fluence 1,6 a je to veliky rozdil.
      • 55 Reagovat !

        foto Brin

        Brin 28.12.2016  16:19

        « Re: Re: Zajímavé, ale...

        Myslím že ne. Pokud za stejné peníze koupíte Ladu nebo Fiat, tak prostě vezmete Fiat. Není co řešit. Bude mít lepší výbavu a lepší zpracování. A pokud kupujete nový, tak vás turbokurvítka nezajímají, stejně půjde za 5 let do světa.
        • 72 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 28.12.2016  16:30

          « Re: Re: Re: Zajímavé, ale...

          Myslím, že zrovna auta jako Vesta nebo Tipo si část zákazníků jen "na životnost turbokurvítek," tedy 3-5 let, kupovat nebude.
          • 35 Reagovat !

            foto Brin

            Brin 28.12.2016  17:17

            « Re: Re: Re: Re: Zajímavé, ale...

            No ono jde o to, že ta turbokurvítka v pohodě vydrží 200000 km a to je u uživatelů tohoto typu tak 10 let minimálně. Takže já myslím, že vzhledem k projevu radši po tom turbokurvítku šáhne skoro každej.
            • 00 Reagovat !

              foto Ja-Prvni-123

              Ja Prvni 123 28.12.2016  20:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé, ale...

              Dovolím si jen poznamenat, že turbo na T-Jetu (tedy od toho Fiata) vydrží déle, než 200 tisíc, takže v tom problém nebude.

              Já mám strach jen z Multiaru. Je to krásná myšlenka, zatím drží, ale obávám se, že je to "neopravitelné"... naštěstí Tipa se to netýká.
        • 141 Reagovat !

          foto WinDiesel

          WinDiesel 28.12.2016  16:51

          « Re: Re: Re: Zajímavé, ale...

          Tak to tedy prrrr. Pro moji generaci znamenala Lada určitě víc než Škoda. A tehdy nabízeli 1200 / 1500 / 1600 a Niva 1700 což byly luxusní výkony.
          Dnes to řídí Renault a pokud zvládnul Dacii asi zvládne i Ladu v dobré kvalitě.
          • 33 Reagovat !

            foto Brin

            Brin 28.12.2016  17:15

            « Re: Re: Re: Re: Zajímavé, ale...

            No, moje první auto byl v roce 2006 žigul 2101. Z roku 1973. Bylo to super nezničitelný auto, to rozhodně. Ale jelikož dneska jezdím v S-maxu a BMW i3, tak to pro mě ztrácí smysl a sentimentalita se při výběru auta moc nenosí...
          • 10 Reagovat !

            foto mrazik

            mrazik 28.12.2016  19:01

            « Re: Re: Re: Re: Zajímavé, ale...

            Jenze to bylo v dobre, kdy tady nic jineho v nabidce nebylo. Taky jsme meli zigulika cerveneho s tema hranatyma svetlama a cela se prisla podivat, kdyz to tata privezl.
          • 12 Reagovat !

            foto topten

            topten 28.12.2016  20:49

            « Re: Re: Re: Re: Zajímavé, ale...

            pro me rozhodne mnohem vic znamenalo bmw.

            pamatuju, jak jsme slintali nad kridovejma prospektama baworaku, ktery dovez bracha z rakouska, kterej mel tu vysadu, ze moh s nasima po nekolika letech marny snahy o ziskani vyjezdni dolozky a devizovyho prislibu do vytouzeny kapitalisticky ciziny odjet.
            podminkou ale bylo, ze zbytek rodiny zustane doma. tim si je komousi pojistili, ze se vrati zpet do toho bolsevickyho koncentraku...

            jako malymu klukoj me pak dobu vrtalo hlavou, jak to zaridil tatuv znamej ze zapadniho nemecka, s kterym se tata domluvil, ze se v rakousku sejdou.
            jak to zaridil, ze moh do rakouska vyjet zrovna v tom terminu, kdy tam mohli po nekolika letech marny snahy tata s casti svy rodiny...
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 29.12.2016  18:37

      « Re: Zajímavé, ale...

      Aby nebyl v omylu, tak přestože v Čr není ofiko dovozce, tak se tu letos prodaly 2 Granty a 5 Kalin II vč Cross, vše je dovoz neofiko dovozce z Vyškova + indiv. dovoz Slovensko....

      7 osobáků při absenci dovozce a záruky aje dost slušný a mikomu není 60+ >:D

      Na Slovensku se těch aut prodaly desítky + pak samozřejmě Nivy, které kupují především podniky a stát (doly, zeměměřičy, myslivci, vodoshopdáři atd).
  • 81 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 28.12.2016  16:36

    Design velmi líbivý, a přitom osobitý

    Ten design se u Vesty opravdu hodně povedl- proporčně bez chyby, linie rovněž povedené... Určitě se zde v diskusi dočkáme mnoha odsuzujících hodnocení na adresu nápadných bočních prolisů, ale já si myslím, že právě tento designérský prvek autu zaručuje osobitost a naprostou nezaměnitelnost. Taky barevné odstíny zobrazené na fotkách autu sluší. Interiér působí rovněž moderně, jen bych si musel zvykat na ten osobitý styl přístrojového štítu. Obrovskou výhodou je zachování pořádné mechanické P brzdy a použití atmosférického motoru. Ty u předchůdců Kaliny vždy velmi příjemně překvapovaly svoji malou spotřebou, tak uvidíme. Velice zvědav jsem na jízdní vlastnosti - ty byly u minulých generací vozů této značky tristní, ale předpokládám, že platforma Renault by se na nich měla velmi pozitivně odrazit. Ce se týče materiálů, nelze si nevšimnout "papírové" výplně stropu a zastaralé protihlukové izolace pod kobercem v kufru (takvou používala už Škoda 100...).
    Každopádně Kalině fandím, bude velmi zajímavým obohacením našeho trhu a úspěch by mohla mít zejména připravovaná verze kombi. Kdy se ale Kalina konečně podívá i k nám, to je pořád ve hvězdách...A hlavně, kolik bude stát? :-O
    • 32 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 28.12.2016  16:52

      « Re: Design velmi líbivý, a přitom osobitý

      Přesně! Kolik bude stát? Ale jinak....za dědky... :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Sumi2000

      Sumi2000 29.12.2016  00:17

      « Re: Design velmi líbivý, a přitom osobitý

      KALINA...? Asi myslíš Vesta...? ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 29.12.2016  20:34

        « Re: Re: Design velmi líbivý, a přitom osobitý

        Jasně, Vesta, dík za upozornění! ;-)
  • 12 Reagovat !

    foto MDK

    MDK 28.12.2016  17:10

    WOW

    Celkem hezké, škoda že ta verze v plné palbě co je na fotce v článku nebude stát 10k euro ale spíše bude v ceně rok starého superba nebo nové ochcávie :-! A ta pověstná kvalita ruských vozů..... prostě vůz pro opravdové dobrodruhy.
    • 61 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 28.12.2016  17:27

      « Re: WOW

      V plnej paľbe to stojí u nás necelých 12 tis. euro. To by som chcel vidieť toho ročného Superba čo za to kúpiš.
      • 15 Reagovat !

        foto MDK

        MDK 28.12.2016  17:36

        « Re: Re: WOW

        Takze základ 10k euro a plná palba 12k euro? Páni! Plná palba u vozů Lada, znaméná dekl u schránky spolujezdce a sedadla co se dají sklopit?
        • 50 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 28.12.2016  17:52

          « Re: Re: Re: WOW

          Tak to seš vedle jak ta jedle, ve svých názorech na Ladu jsi zamrzl někde v 80. letech... >:-[]
        • 80 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 28.12.2016  17:55

          « Re: Re: Re: WOW

          Si to najprv aspoň prečítaj keď nechceš byť za hlupáka. >:D Mergl ani Bawo to neni, ale to ani neche byť. Renault to dobre zacielil, niekde uprostred medzi Daciu a Renault.
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 28.12.2016  18:34

          « Re: Re: Re: WOW

          >:D
    • 50 Reagovat !

      foto augustin

      augustin 28.12.2016  18:05

      « Re: WOW

      Kvalita ruskych vozov ... ja teda neviem. som v Rusku pomerne casto a spolu s Hy Solaris, Kia Rio je to Lada roznych typov najcastejsie pouzivanym automobilom na taxiky. Rozpraval som sa o skusenostiach s Ladou takmer s kazdym taxikarom ale aj so znamymi, ktori Ladu vlastnia a nikto sa na zavady nestazuje. Ak si dobre spominam, tak ktosi zmienil len slabu antikoroznu ochranu ale co sa tyka spolahlivosti, velka spokojnost. Takze ona Lada aku my este zo socialismu pozname (a s nou zname problemy) nema s sucasnou Ladou az tak moc spolocneho.

      PS: Ked som bol na Sibiri v Tjumeni, tak som len kukal, aky je tam velky percentualny pomer Lad k inym znackam. Po otazkach mi bolo povedane, ze tak drsne zachadzanie s autom za extremnych podmienok, rychle vykurenie auta i pri minus 40, v tomto sa Lade nikto nevyrovna >:D
      • 02 Reagovat !

        foto MDK

        MDK 28.12.2016  20:49

        « Re: Re: WOW

        Diť rusové, nic jiného než na Lady nemají, dědí se to tam z generace na generaci. Když má rus prachy tak si koupí BMW nebo MB a když prachy nemá (95% rusů nemá), tak jezdí v koňským povoze nebo v Ladě, ale ne z důvodu kvality, ale protože to tam opraví každej strejda za flašku vodky.
      • 03 Reagovat !

        foto topten

        topten 28.12.2016  21:07

        « Re: Re: WOW

        chces rict, ze nastartovanej zigul predci i bufika??
  • 48 Reagovat !

    foto mozgog

    mozgog 28.12.2016  17:21

    Kdyby

    Kdyby na boku karoserie neudělali ten zadní, symetrický prolis, tak to bylo pěkné auto.
  • 511 Reagovat !

    foto CHerokee

    CHerokee 28.12.2016  17:29

    Nostalgie pro bolševiky

    40 let se u nás nadávalo, že k mání kromě domácí přiškrcené produkce tu je jen Lada, Dacia, případn vozítka z NDR. Takže dnes, kdy si můžeme u nás koupit cokoliv - a jde skutečně o nepřeberné množství, nevím, proč by se někdovracel k Ladě. Nabízí vysokou cenu, mizivé zastoupení, pravděpodobně nízkou kvalitu zastaralé techniky a očekávat se dá také špatné dílenské zpracování a ledabylé výstupní kontroly. Takže to nebude ani auto pro dobrodruhy, jak je psáno výše, ale pro kované komunisty.

    A komu tím kur*a prospěješ CHerokee? >:D >:D >:D
    • 41 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 28.12.2016  17:53

      « Re: Nostalgie pro bolševiky

      No "druhé straně", ne? >:D
    • 92 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 28.12.2016  18:20

      « Re: Nostalgie pro bolševiky

      Vesta pro kované komunisty? Ok brachu, gratuluji, protože máš přesně to třídní smýšlení >:-[] 8-s 8-s
      • 100 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 28.12.2016  18:36

        « Re: Re: Nostalgie pro bolševiky

        :yes: Někdo má potřebu vidět politiku všude.
    • 17 Reagovat !

      foto Magister

      Magister 28.12.2016  18:53

      « Re: Nostalgie pro bolševiky

      Kremloboti se ozvou nebo přidají palečky za 3...2...1... >:D

      ... už jsem byl předběhnut.
      • 41 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 28.12.2016  19:14

        « Re: Re: Nostalgie pro bolševiky

        Vážně vám nezávidím vaše vidění světa... ani jednomu. Něco tak primitivního se často nevídá.
        • 30 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 28.12.2016  19:27

          « Re: Re: Re: Nostalgie pro bolševiky

          Už ti došla výplata z Moskvy? Já mám tento měsíc už týden zpoždění. Asi budu muset zavolat náměstkovi Kuzněcovovi.
          • 21 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 28.12.2016  22:44

            « Re: Re: Re: Nostalgie pro bolševiky

            Každý, kdo neskáče protikomunistický valčíček, musí být nutně placen z Moskvy?
            Hele, jdi s tím už normálně do prĐele. Je to trapné.
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 28.12.2016  23:10

              « Re: Re: Re: Re: Nostalgie pro bolševiky

              To byla ironie, já jsem tu taky za Putinofila, tak jsem se přihlásil do party.. >:-[]
    • 11 Reagovat !

      foto jam2015

      jam2015 28.12.2016  22:27

      « Nostalgie pro bolševiky

      ... a pro kované kutily ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto holden-holden

      holden_holden 28.12.2016  23:00

      « Nostalgie pro bolševiky

      zigul pro kovane komunisty a skodovka pro de*bily takze si nevyberes
  • 27 Reagovat !

    foto Londonbridge

    Londonbridge 28.12.2016  18:04

    Lada

    Nie je hanbou nemat peniaze ale hanbou je vlastnit dnes Ladu. ...
  • 54 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 28.12.2016  18:49

    Vesta pro vyvolené

    Design 1*, osobitost a rozpoznatelnost nových Lad mnozí evropští výrobci můžou jen závidět...

    Interiér 2. Celkově přístrojovka nevypadá zle, ale mimo přistrojovou desku už je to hodně jednoduché. I když třeba výplně dveří by mohla závidět třeba i Octavia...

    Výbava 4-. Především bezpečnostní výbava je ... prostě východní svět. Nás mnógo... 2 pytle je ukrutně málo.

    Zpracování a kvalita ??? největší neznámá. Z fotek to nevypadá zle, ale Lada už nesčetněkrát zklamala. A nové Lady na tom údajně jsou stále stejně ... mizerně.

    Cena 5. Pokud by Vesta měla u nás uspět, musela by začít kolem ceny Dacií. Jinak bez šance.

    Za mě ale doufám, že se k nám do ČR dostane a že nabídne i zajímavou cenu. Bylo by to příjemné zpestření mezi lowendy.
    • 02 Reagovat !

      foto JirkaX

      JirkaX 28.12.2016  19:07

      « Re: Vesta pro vyvolené

      " I když třeba výplně dveří by mohla závidět třeba i Octavia..." To jo. Hlavně ergonomii. Sice jsem v tom neseděl, ale ovládání okna u spolujezdce bude asi chuťovka. Za tím madlem, které auta s promyšlenou ergonomií mají posunuté více dopředu. Jako např. Octavia.
    • 00 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 28.12.2016  19:13

      « Re: Vesta pro vyvolené

      K té bezpečnosti... i mnohá evropská auta nabízí v základu dva pytle. Jednak většina "polidštěných" polododávek, v čele s Berlingem a spol. Ale i Fiaty, například. Základní Dacie snad taky jen dva... S ohledem na cenovou kategorii to není zase TAK špatné. Spíš bude zajímavé, co všechno půjde dokoupit navíc. Nikde jsem třeba neviděl zmínku o klimatizaci a tempomatu, což pro mne jsou dvě docela zásadní položky výbavy.
      • 10 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 28.12.2016  21:20

        « Re: Re: Vesta pro vyvolené

        Asi ne. Uz i Punta zacinaji na 4 pytlech...
        A to ze si myslim, ze levnymu auta do mesta ty 2 fakt staci.
        ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto topten

          topten 28.12.2016  21:34

          « Re: Re: Re: Vesta pro vyvolené

          na takovej bocni naraz jsou bocni pytle jako delany, a predpokladam, ze kdyz ctyri, tak dva sou bocni. a bocni naraz u malych aut co jezdi ve meste asi neni uplne vyjimecny..

          zrovna dnes jsem je malem otestoval, kdyz sem na krizovatce ve meste cekal az budu moct vystrelit, a vidim - dira, a auto prijizdejici zleva blika doprava, takze bude zahejbat..
          tak uz vyrazim, ale on nezahnul, jen predtim nevypnul blinkr, jeste sem to stihnul zaslapnout. jasne byla by to moje chyba, ale ten bocni pytel by mi urcite dost pomoh...
        • 10 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 28.12.2016  22:45

          « Re: Re: Re: Vesta pro vyvolené

          Jo, ale ještě nedávno to bylo, že byly za příplatek.
      • 00 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 28.12.2016  21:35

        « Re: Re: Vesta pro vyvolené

        no, zásadnější bude výsledek v nárazových testech a stabilita kastle. Nicméně jestli nemá boční pytle, tak se vracíme někde do doby příchodu Octavie, takže bratru 20 let nazad... A to je docela přes míru.

        Teď ale vlastně nevím, jestli Sandero/Logan má bočná bagy ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Igithegreat

      Igithegreat 07.01.  20:43

      « Re: Vesta pro vyvolené

      Lada Vesta ma v zakladu 4 airbagy.
  • 14 Reagovat !

    foto Igithegreat

    Igithegreat 28.12.2016  20:04

    Klimatizace, tempomat!!!!

    Opet tendencni protirusky clanek!!! Proc si myslite, ze zakladni vybava pro EU se jmenuje ICE? Protoze ma v zakladu KLIMATIZACI! A verze LUXE ma ve vybave mimo jine i TEMPOMAT! Pan redaktor si neprecetl ani stranky slovlada.sk, natoz Lada.ru, holt rusky a slovensky asi jiz neumi!
    • 22 Reagovat !

      foto topten

      topten 28.12.2016  20:33

      « Re: Klimatizace, tempomat!!!!

      u ICE jsi zapomnel na elektricky ovladany predni okynka a u LUXE stahovani okynek dokonce i vzadu!!!
      a to nemel ani favorit pred 30 lety >:D >:D >:D

      kdyz vidim tu ruskou techniku, jen se pousmivam pod fousama.
      a je to vubec ruska technika kdyz tu automobilku vlastni renault-nissan??
      jak by to vypadalo, kdyby to slo v rusky rezii??
      • 10 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 28.12.2016  20:55

        « Re: Re: Klimatizace, tempomat!!!!

        motor RU, šasi možná by Renault/Dacia ale vyrobeno v RU, plechy RU, práce RU
        moc z Nissanu/Renaultu v tom nebude
        • 12 Reagovat !

          foto topten

          topten 28.12.2016  21:02

          « Re: Re: Re: Klimatizace, tempomat!!!!

          a co now-haw???
          neni know-how vetsinou daleko dulezitejsi, nez kdo, kde a z jakych plechy auto vyrobi??

          pamatuju dobu, kdy se od nas na zapad vozily ty nejluxusnejsi modely skodofky, aby se na zapade vubec neco prodalo.

          sem rad, ze sem se dozil doby, kdy se z ruska k nam vozi (budou vozit) ty nejluxusnejsi modely novodobyho zugula, aby se u nas vubec neco prodalo.
          i kdyz - o obchodnim uspechu silne pochybuju. tohle si koupi jen blazen, nebo zaprisahlej milovnich starych casu
  • 13 Reagovat !

    foto MDK

    MDK 28.12.2016  21:03

    Shrnutí názorů v diskusi

    Takže nová Lada je vůz, který má osobitější design než Mercedes, na silnici jezdí lépe než BMW, interiér jí může závidět i Octavia (muhehe), a bude stát méně než Fiat Tipo. Térénní vlastnosti má samozřejmě na úrovni minimálně Toyoty Hilux a každou závadu na voze hravě opravíte pomocí srpu a kladiva. A Putin v ní bude vozit státní návštěvy.
    • 20 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 28.12.2016  21:17

      « Re: Shrnutí názorů v diskusi

      Asi ctu jinou diskuzi... ale ja tady tohle nevidim.
      Vidim formulace, ze design neni uplne spatnej, podvozek od Renaulta by snad mel byt lepsi nez to puvodni nestesti u Kaliny a svetla vyska staci na normalni "vesnicky a vikendovy provoz".
      Takze jedine, v cem mas pravdu jsou vyplne dveri - a je to smutny, ale na fotkach to vypada, ze je ma opravdu lepsi nez Oktavia.
      ;-)
      Porad plati, ze pokud to bude zretelne levnejsi, nez ten Fiat, tak si to par kupcu najde.
      Zlom na trhu ale asi ocekavat nelze.
      ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 28.12.2016  21:28

      « Re: Shrnutí názorů v diskusi

      >:D >:D >:D Shrnutí je to sice docela vtipné, leč dosti přehnané. Ale že je to vcelku líbivé auto, o které by zde mohl být (v případě příznivé ceny) nezanedbatelný zájem, s tím bych souhlasil. :-)
    • 10 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 28.12.2016  21:39

      « Re: Shrnutí názorů v diskusi

      shrnutí tvého příspěvku: 0
    • 10 Reagovat !

      foto KubikCv

      KubikCv 28.12.2016  22:47

      « Re: Shrnutí názorů v diskusi

      zkus pilulky na zvětšení penisu
  • 11 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 28.12.2016  21:20

    Výbava ICE

    Bolo by dosť iróniou ak by vo výbave Ice nebola aspoň manuálna klimatizácia. Snáď ju teda len redakcia zabudla spomenúť.
    edit: ok, už som sa dopracoval k cenníku, klíma tam samozrejme je.
  • 00 Reagovat !

    foto Wevercak

    Wevercak 28.12.2016  21:56

    názor

    No nevím co se tady řeší jaká bude nová Lada. Řešilo se už tolik aut. Kde kdo nadává na Dacie ale ve finále rozhodují prodeje. Nejradši mám takový chytráky co všechno co pochází z bývalýho spřátelenýho bloku haní. Nebýt posranejch Němců tak celá slavná Škodovka byla úplně v *!Jediný co je na ní super je ta cena. Za ty peníze se už dneska dá pořídit daleko lepší auto. Renault začal dělat Dacie a proč mají úspěch v Evropě? Úplně jednoduchá věc dělají auta za rozumnou cenu a na to lidi slyší. A navíc pokud to bude jednoduchý auto jen dobře. Čím míň eletroniky tím míň kurvítek a jednodušší údržba. Co v autě není to se zákonitě neposere.
    • 10 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 28.12.2016  22:18

      « Re: názor

      Úspech Dacie v západnej Európe neprišiel len tak zrazu, lebo to boli autá za rozumnú cenu. Dôležitou výhodou bol fakt, že Renault zabezpečil predajnú sieť a to v prípade Lady absentuje.
  • 10 Reagovat !

    foto jirin

    jirin 29.12.2016  01:48

    Politika

    Diskuze se klasicky zvrhla na odpůrce východního bloku, kteří nejsou schopni uznat, že i Lada může být kvalitní auto. A stejně tak příznivci ruské strany neuznají, ze je Lada pořád daleko i za průměrem aut prodávaných ve střední Evropě. Ruku na srdce, znáte někoho, kdo by jen teoreticky o Lade uvažoval nebo si místo Tipa vzal ruský výrobek?
    • 01 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 29.12.2016  07:35

      « Re: Politika

      "Daleko za průměrem"? Nějaké relevantní podklady k tomu tvrzení by nebyly? Takhle ten odpůrcovský nádech má i tvůj blábol.
      • 10 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 29.12.2016  18:46

        « Re: Re: Politika

        Motor 1,6 a 1,8 atmo je osvědčená kvalita, automaty sou německé ZF či japonské JATCO, výbava je různá dle verze, můžete mít klimatizace, aBS, ESP, tempomat, navigaci, el. okna a zrcátka, LED denní svícení, deštový senzor, mlhovky, vyhřívané sedačky ATD.
    • 00 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 29.12.2016  10:30

      « Re: Politika

      Poznám človeka co si kupil Kalinu,vtedy ale nebolo v ponuke Tipo.
      Musim ale uznať,ze motoricky 1.4l tá Kalina nie je zlá a jázdí za málo.
  • 20 Reagovat !

    foto gargamel1

    gargamel1 29.12.2016  06:53

    ,

    Keby to malo iné logo, tak mnohí, čo nad tým teraz ohŕňate nos, by ste híkali ako také somáre
    • 00 Reagovat !

      foto Igithegreat

      Igithegreat 29.12.2016  20:39

      « Re: ,

      Presne, keby logo Škoda tak by ludia boli ako posadnuti Vestou >:D a keby logo VW, tak to si uz vobec neviem predstavit >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto chetoos

    chetoos 29.12.2016  14:41

    Vesta

    Nová Vesta vypadá velice hezky a osobitě. Přístrojová deska vypadá nápaditě. Cena okolo 270 tis je ale přemrštěná. Cenu bych viděl někde na úrovni 180 tis Kč jako u Dacie. Pokud bude i česká cena taková jako na Slovensku, moc šancí na úspěch tady nevidím. Důležité je, i jaká bude kvalita. Je sice pravda, že většinu akcií Avtovazu má Renault, který do automobilky investoval, ale kolísavá kvalita je hlavní problém ruského vozu. Už i nová Granta, je na tom co se týče trvanlivosti dost špatně. Je to typické sovětské auto. Musíte se o něj starat a jednou za 2 roky konzervovat karoserii. Přesto modelu Vesta držím palce, zaslouží si prorazit. Jen bych tu cenu snížil.
    • 00 Reagovat !

      foto Igithegreat

      Igithegreat 29.12.2016  20:41

      « Re: Vesta

      180tis? Kde zijes? Spocitej si Logana v obdobne vybave a s 0,9 (1,0 je trivalec 55kW to ani nejde srovnavat) a jsi na 280tis, aby to melo klimosku, tempomat, radio a parkovaci senzory, coz je podle me v dnesni dobe standart, a uz bych si bez techto veci nove auto nekoupil. Sam mam Fluence a toto ma a kupoval jsem ho minuly rok za 315tis. s 1,6 benzinem.
  • 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 29.12.2016  18:44

    Lady v ČR

Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Životní partner Jaroslava Šmída (†47): Na pohřbu stál stranou od rodiny

Životní partner Jaroslava Šmída (†47): Na pohřbu…

Herec Jaroslav Šmíd (†47), který se proslavil rolí lékaře Dobeška z komedie Doktor od jezera hrochů, se nikdy…

Zvracející Hitler, kojení i sex nacistky a černocha - Recenze pecky Wolfenstein II: The New Colossus

Zvracející Hitler, kojení i sex nacistky a černocha…

Nácky nemá nikdo rád. Tedy kromě nácků samotných. Pokračování legendární série stříleček Wolfenstein nabízí…

 

iSport.cz

Fotbal mi chybí, smutní zraněný Černý. Čeká ho operace v Německu

Fotbal mi chybí, smutní zraněný Černý. Čeká ho…

Český fotbalista Václav Černý z Ajaxu Amsterodam se v polovině prosince podrobí operaci pravého kolena, ve…

Tenisová bomba! Štěpánek bude trénovat kamaráda Djokoviče

Tenisová bomba! Štěpánek bude trénovat kamaráda Djokoviče

Logickou a nesmírně atraktivní cestou vedou další kroky brzy devětatřicetiletého Radka Štěpánka. Podle zdrojů…

 

Reflex.cz

Rychlé šípy pro 21. století, to je dětská sci-fi kniha „H2O a tajná vodní mise“

Rychlé šípy pro 21. století, to je dětská sci-fi…

Legendární český spisovatel Jaroslav Foglar by nad novou dětskou knihou „H2O a tajná vodní mise“zřejmě spokojeně…

Miloš Zeman: Článek o sovětské okupaci je dílem šílence s vylízaným mozkem

Miloš Zeman: Článek o sovětské okupaci je dílem…

Prezident Miloš Zeman se dnes v Moskvě důrazně ohradil proti článku publikovaném na webu ruského armádního…