ved sa na to podívajte, to je hruza 8-s zastarale nemoderne nekvalitne...a ta niva to zabila celkom >:D priora mi pride ako 15 rocne auto (resp. v porovnani s mojimi 10-12 rocnimi autami vyzera este starsie) a kvalitou bude este horsia.Myslim si ze normalny clovek si ju nekupi, cena ju nezachrani.
stejně jako Ty...tak já můžu tvrdit,že si Káčko může koupit jen ***.Lidi si kupují Logany..koupí si i Ladu....kdo nepotřebuje platit za měkčené neekologické plasty a potřebuje jen přibližovadlo a nechce sypat peníze do levné ojetiny...koupí si lowend
Za tu cenu je trojkovy bavo z roku 2001 v dvoulitru TD se 150 000 na tachometru, tzn. ze dalsich 150 000km to jeste bez problemu vydrzi,coz je stale skoro dvojnasobek kilometrove zivotnosti Lady. Takze souhlasim, radsi second hand nez tuhle parodii. BTW u tech fotek jsem se zasmal >:-[]:yes: .
sprav si porovnanie nákladov za servis na 5 rokov používania a uvidíš čo ti vyjde lacnejšie..lada alebo oflákané naftové bávo..chce to viac myslieť peňaženkou a menej guľami aby si pochopil kupcov lowendu
lenze za tie peniaze mozes mat dalsich,snad aj 10 NOVYCH modelov, ktore su na tom vo vsetkom daleko lepsie nez hento cudo. Mozno volakedy platilo pre Ladu ako hlavny argument cena, ale to uz dnes neplati.Smola pre ladu, nastastie pre nas potencialnych zakaznikov. (btw. KA uz nieje moje, aj ked ostalo v rodine, kupil som si nieco "chlapskejsie" ;-) - recenzia bude, prajem ti pekny den).
Fabia 2, Logan, Logan MCV, Thalia, Picanto, i10, Panda, Aveo, Spark, Clio, Clio Storia... Výběr je dnes široký. A pro Ladu nehovoří prakticky nic. Pokud budu nutně trvat na prostornosti, pak Logan, popř. Fabia/Clio... Jinak cokoliv jiného. Lada zvítězí snad jen na poli jako trakař na zemiaky
Tak ta Lada v terénu se taky může jít vycpat. Jde jen o to, že priora či kalia by měla vydržet i horší cesty. Což Logan taktéž.
Nic proti, ale ono ta 1.6 u Lady není žádný zázrak a pokud je vůz novější, pak klidně stačí i 1.4, resp. 1.2... A výbava Lady mě fakt nevytrhne. Ona totiž ta výnbava je celkem na p-r-d, když je celé auto smontováno klíčem č. 72 + jemě doladěno 10kg kladivem ;-)
Škoda Fabia Scout >:-[] . Neměl jsem namysli terénní vozy. I když i tam bych šel aději asi do ARO 243/242 než do Lady. Ale pokud zůstanu na silnici, pak (ač nerad) nemám jediný argument pro Ladu.
Nevím, snad nekrachlo. ARO má podle mě úžasnou "atmosféru", prostě stajlyng perfektní :-). Jináč Niva asi moc konkurentů nemá, to je fakt. jenže kdo dnes potřebuje takového "kamzíka"?
Objem a výkon motora poznáš,keď je auto naložené.. :-) 72 kW 145 krúťak objem 1,6 16V Priora je lepší a úspornejší ako 1,6 v Sanderu.A interier Logana alebo Sandera nie je nič moc.. ;-)
myslim si ze Rohypnol odpovedal za mna za co mu dakujem. A ako sa pise aj dalej, to ze ma lada motor 1,6 v cene, neznamena spasu. V malom aute od konkurencie ti staci aj 1,2 preco nie. Uznavam ze lada je o nieco vecsia tak aj potrebuje silnejsi motor. Viem ze tu dost "ohovaram" lady ale mam na vyber? ja by som im rad fandil, ale nemam v com, skoda ;-\
:-) Existuje pár 1,2 ,čo majú slušný výkon,ale zas nemajú krútiaci moment 145,ale iný.Okrem toho iste poznáš,že objem tak ľahko nenahradíš..S ladou dostaneš motor,kde aspoň možeš niečo na ceste aj predbehnúť a nemáš ako pri niektorej 1,2 napr 44 kW.. :-) A pri dosť podobnej hmotnosti..Konkrétne tá Priora je len s dvoma bagmi bezpečnejšia ako Logan a Sandero.Myslím pasívnu bezpečnosť.Ináč ladovku nemám a nechystám sa kúpiť,ale nemá zmysel porovnávať malé auto ako Spark,Panda,Picanto s Priorou,lebo to ruské auto nie je určené ako náhrada nákupnej tašky v meste..
Pises, ze Priora je vetsi, tak potrebuje vetsi motor. Nevim, jak jsi na to prisel, protoze Lada Priora, Skoda Fabia a Dacia Logan vazi vsechna skoro stejne, zalezi na vybave, ale cca 1100kg. Pak se podivej, za kolik koupis neco s motorem 72kW, Logana ma 55kW. S tak dobrym uspornym motorem za tyhle penize neco tezko sezenes.
Hyundai Accent 1.4 71kW cena 219900 a v ceně je ABS. Auto srovnatelně velké jako Priora s lepší dynamikou a o chlup menší spotřebou. Zajímalo by mě, kdo by si místo Accenta radši koupil Prioru?
Kdo by si radsi koupil Ladu nez Hyundai, na to samozrejme neumim odpovedet, ale obe auta maji psanou spotrebu 6.2 v kombinovanem cyklu, takze kde je ten chlup mene?
Já nechápu věcí...Ale zejména nechápu tebe že nechápeš, že tohle auto není v žádném případě chápáno jako auto pro zhýčkaného evropana.A ani se o to nesnaží, prostě mají takové ceny a pronto :-! .Pořád o 100% lepší jako čínani, co jsem své *** až nehezky cpou.
Ladu bych si nekoupil(Snad jenom nivu), takže mně to nezajímá.Ale fandím ji, že se dostane ze dna alepon na ten průměr.
Vzpomente si, co jste všichni říkali na dáčii s loganem?Dnes už nikoho nenapadne tuhle značku hanit...
No jasne, ty si macher. Ešte skús tvrdiť, že máš s tými autami nejakú osobnú skúsenosť... Už si zabudol, čo vyrábala Škoda, kým si ju vzali do parády Nemci...
tady toho moc neobhájíš. Jediné auto, které stojí za obhajobu je Niva. Nikdy jsem nepochopil, proč sem importér nezkusí dovážet to pětidvířko nebo pick-upy.
No to nevím o jaké nespolehlivost mluvíš, jestli to není jenom žblept MV aby se obhájil ten nákup teréních vozů, co kdysi uspořádali.Co vím, tak si ji policisté chválili.
Když u nás rušili pohraniční policii, tak ta lada niva co tam měli přes 15 let šla dál do světa.Pokud se nepletu tak si ji koupil jeden policajt kvůli příjezdu k chatě.
1) co má společného to, co vyráběla Škoda před 20 lety, a co dnes vyrábí Lada??? To že Lada je naprostá TRAGÉDIE se tím fakt omluvit nedá.
2) Logan dnes začíná na nějakých letákových 119 000 Káčé. Čeho si tedy na Ladě tak cení? Nebo žeby byl dovoz tak drahý???
3) Nic osobního proti Ladě nemám. Bytelností na tom asi špatně nebude, ale kvalita výroby, montáže a použitých materiálů je KATASTROFA (na evropské poměry). Byť poslední vozy jsou na tom neskonale lépe, než ještě tak 5 let zpět. Doporučuji osobní kontakt. ten rozdíl prostě nejde slovy popsat. Lada je naprosto jiný svět.
4) Každý soudný člověk podle mě zvolí Logana. Lada nabízí navíc jen zinkovanou kastli, jenže záruka na neprorezivění je 6 let, což má Logan také. Takže je to takové dost neurčité plus pro Ladu. A taky asi to jediné :-!
1. Spoločná je situácia - idú sami za seba s podmienkami aké mala Škoda vtedy, alebo skkôr ešte horšími.
2. Jediná pripomienka - za cenu Lady tej konkurencie bohviekoľko nie je, ak Logana trošičku dovybavíš, cena ide rapídne hore. Jasne Logan v akciovej cene je ešte o 20 litrov lacnejší ako Sandero...
3. Lada JE iný svet, sám by som si ju nekúpil. Ale určite mi nie sú na posmech ľudia, čo si ju kúpia.
4. Logan nie je podľa mňa najlepšia ani najlacejšia voľba.
1. to sice jo, ale nijak to neomlouvá "zakonzervovanost" Lady. Ono jen kdyby byla kvalita výroby na evropském standardu, pak by ty vozy jistě našly kupce. Ale takhle to je fakt jen pro Asii.
4. Co je lepší nabídka? Podle mě Logan nemá konkurenci, pokud budu požadovat jeho prostornost. Jinak jsou samozřejmě k dispozici mnohem propracovanější menší vozy za podobné ceny, to jo.
Ak ostaneme pri Logane, potom viac ako dobrou konkurenciou sú mu všetky malé sedany. Priestorovo ho nepreskočia, ale pomerom výbava/cena určite, tiež nemajú tak jednoduché spracovanie a nie sú ponímané vyslovene ako lacné autá na prácu. Aveo, Accent, Rio...na niektoré ponuky nemá ani Thalia.
Onehdá (pred krízou) som do konfigurátora hodil MCV v diesli, doplnil airbag, klímu, rádio, metlu, a bol som kámo, na pol melóne...
Odvtedy už Daciu až tak nepozerám.
Logan Sedan se dnes dá koupit někde kolem 170 tis. ve slušné výbavě a motorizaci. Extra vybavovat to auto naprosto nemá cenu. Nebudu kupovat Logana s full elektrikou a klimatizací, to mi nedává smysl. Když Logan, tak buď jako social edidion vyloženě na cenu, nebo v prostřední výbavě, kdy to má posilovač řízení. Jinak bych se už poohlížel jinde. Jinak osobně bych raději Logana než Thalii. Logan si na nic nehraje a je mnohem prostornější (v kabině). Thalia je pro pidilidi. A Logan v dýzlu? Naprostá zbytečnost... I když je pravda, že v MCV jistý smysl může mít.
A to jsem se bláhově domníval že se už nevyrábí, mít fabriku, chatu apod. někde v horách tak to auto beru ihned.Je to dříč, co si každý sám spraví+ ohromující jizdní vlastnosti v těžkém terénu(Vlastní zkušenost :-) ).
Tenhle problém s přístupem k chatě jsem taky řešil. O Nivě jsem uvažoval, ale nakonec jsem koupil Vitaru za 30, dal 50 za opravy a úpravy a nemůžu si stěžovat. Ta mrška se dostane všude!
ne že bych chtěl ladu nějak obhajovat ale teměř v každe auto maš dneska řízene drátkem(elektronikou)....kdežto co je MADE IN RUSIA tak do toho mužeš klidně bušit kladivem a nic se tomu nestane....
Mám jí jako služebák od nova, je to fantasticky auto do terénu, všechny pseudooffroady se můžou jít klouzat... že žere něco přez 10, jede 130 a je tak trošku zastaralá? Ale to je všechno daň na bezkonkurenční průchodnost terénem, už jenom to jak je v interieru všechno z plastu, je to auto do nejtěžšího terénu, gumáky od blata není problém, takřka se to auto dá vystříkat hadicou i uvnitř. Co si budem vykládat, kterej off road dokáže to co lada za takovou cenu? Vím že jsou i lepší ale stojí 2x až 3x tolik, a to je právě to co ladě nahrává, máme jich ve firmě alespoň 15 a další jsou obědnany... Takže abych to shrnul jsem možná jeden zmála co zvás dikutérů co tdy píšete že je lada nahouno sní skušenot a to vesměs kladnou, takže GO LADA GO! >:D A to nejsem fanatickej fanoušek lady, jsem Mercedesář ale niva mě prostě dostala...
Novou Nivu jsem měl jako služebni, v roce 1997 stála cca 400 tisíc. Za 6 let jsem na ni najel 90 tisíc km a k dalšímu majiteli šla za 90000 tisíc. Vždy jsme dojeli ale počet závad byl velmi dlouhý, už si všechny opravdu nepamatuju. Např: výměna palivového čerpadla po 1000 km, vypadávání vzpěr zadních dveří, neustálé problémy s elektroinstalací, vyteklé topení, zápach benzínu v interiéru, koroze karoserie už po 1 roce, příšerná přední sedadla a vůbec celý interier.... Vše korunoval neschopný značkový servis. Potom jsem jezdil ojetou Avii-Auverland a Vitarou a takové potíže jsem neměl. Jinak Nivu mám stále rád a fandím ji. Teď se dá sehnat nová jako reexport z Německa už od nějakých 180 tisíc, přemýšlel jsem hodně o ní ale nevím, nevím.
V EU nema lada v sucasnosi sancu ale takto ju zatracovat a tvrdit ze je to auto pre blaznov je hlupost. Ludia v rusku, bielorusku na ukrajine maju ine naroky su radi ked auto vela nestoji, da sa lacno opravit, najlepsie na kolene, dobre kúri, zvladne silnu zimu, ma odolny podvozok a pod. Lada musi zvysit kvalitu a cenovo ostat na atraktivnej urovni potom ma sancu aj v EU no pre europu aj narocnejsich ruskych zakaznikov, potrebuje novy model. V tom by mal pomoc renault no ten ma už logan.
Ladu by si koupil třeba fanoušek.Můj názor je ten že priora je pěkně ohavné auto.Kalina se mi už ale líbí,má dobrou výbavu za dobrou cenu ,ale to už na dnešního zákazníka není dobrá partie.ladě ujel vlak a už ho asi nechytne,musí investovat do vývoje.jo a lada niva je sice strohá ,ale v terénu je nepřekonatelná a takový nissan by se měl stydět