jsem v rozpacích, výkonnost by mohla být slušná,ale motor z f1 , to je detonační motor s minimální životností, pár studených startů v zimě a je poněm, myslím si že po fiasku v F1, které se týkalo právě motorů, to vše naznačuje ,že to bude spíš špatná zpráva
Shrnutí pro a proti
+ výkon
- zvuk
- životnost
- servis
Já bych si tam dal raději motor z Mercedesu když už teda motor z F1
Ještě jsem neviděl žádné závodní auto tohoto typu, se kterým by se závodilo v zimě, kde by někdo řešil studené starty (většinou se motory předehřívají) a kde by se řešila nějak významně životnost.
Asi ti ušlo, že jde o ryze závodní variantu.
Detonační motor ? Víš vůbec co to je ? Snad jedině, že by to byla nepovedená nadsázka.
víš studený start, není jenom o startování v zimě, ale startování motoru z F1 není nic jednoduchého, předchází tomu dlouhá a otravná startovací procedůra a jeden člověk by motor z F1 nenastartoval, proto dát motor z F1 do osobního auta je holý nesmysl
já vím odvozený motor z F1, takže La Ferrari se bude chlubit motorem odvozeným z F1
já bych řekl že 1,2 HTP bude taky časem odvozený z F1 >:D
V reklamštině "odvozený" má pouze navodit dojem výkonů jako v F1, ve skutečnosti tam ale klidně můžou dát opět V12 a říkat že materiály a zkušenosti v tom jsou jsou odvozené z F1, to koneckonců říkají už dlouho.
Koukám, že jste se chytli na spekulace a nepodložené informace podobně jako jiný konkurenční web, kde jsem na tyhle žvásty taky reagoval.
Není jediný důvod, aby tam cpali šestihrnek, když mají k dispozici bezkonkkurenční dvanáctiválec, který jen přiostří.
Pokud se kouknete na video z Nürburgringu, kde XX projíždí, je jasné, že se jedná o V12 vyladěný na podobnou zvukovou frekvenci jako mělo FXX, nikde žádný dutý zvuk jako u F1 a svist turba, řeči o V6 v XX jsou naprosto směšné.
Je zcela jedno co tam bude za motor, FXX bude ultimativní sportovní nářadí tak jako tak. Ty s menším důvtipem usínali s představou jak mechanici v boxu vyndavají motor z Alonsovy formule a cpou ho do osobáku.
Ať to dopadne s motorovou variantou jakkoliv, myslím, že to bude pořád nejvýkonnější "plechovka" pro okruhový závodění.
Tady jde o to, že Ferrari nemá jediný důvod tam cpát jiný motor, když je ta jejich nejnovější V12 ze silniční verze naprosto ultimátní pohonná jednotka, která je fundamentální částí ohromnýho úspěchu, který LaFerrari slaví u novinářů, kteří s ním minulý týden jeli poprvé a všichni netajili největší nadšení a je jasné, že to bude největší bomba a nejpurističtější náčiní z trojice.
Jinak: [odkaz] Tohle je jasná védvanáctka, takový řev nedělá nic jiného a zkušené ucho to okamžitě pozná.