Miluji tento styl Lamborghini, kdy s koncem modelu přicházejí brutálnější a brutálnější limitky. Nemá cenu zde srovnávat s téměř sousedem a pokud by někdo měl tu potřebu, doporučuji buď navštívit obě místa, nejlépe v jednom dni s přestávkou na oběd v Maranellu (v San´t Agatě opravdu "nic" není) a nebo alespoň Italian Job Jeremyho Clarksona, kde se velmi zajímavě vyjadřuje jak k 458, tak i 570-4.
Co mě ale překvapuje. Žádné vášně ? Žádné palce nahoru, nebo dolů (za to křídlo za mne pomalu ano) ? Hlavně, že tady spousta lidí může dny diskutovat o nudnosti VW, nebo úžasnosti Kia a Hyundai. Jestli nejvíce emocí vzbudí právě to VW, nebo Kia, nebo Hyundai, nebo kdokoliv z běžné masovky a ne toto, tak si začínám myslet, že jsem asi poslední nadšenec do aut. Za vlastní fantazii 90% diskutujících :no: Komukoliv v této třídě :yes::yes:
Právě to je ten paradox. VW je kritizováno za nudnost a unifikaci, přitom právě nejvíce postů je u něj. Hateři na jedné straně, lidi s rozumnými názory na druhé straně a fanoušci na třetí straně. Ale nechci dělat soudy.
Abych pravdu řekl, tak já mám Lambo radši než Ferrari. Možná i kvůli těmhle limitkám (i když kdo se v tom má vyznat, ale Veyron je v tom nejhorší), také kvůli tomu, že tlačí na hmotnost a nové technologie.
Takže ano, palce nahoru si tyto auta, jako je Lambo či jiné, zaslouží. ;-):yes::yes:
PS: Víc než Lambo, Ferrari a Veyron se mi líbí více Porsche Carrera GT. Nikdy jsem to, krom muzea ve Stuttgartu, neviděl.... A Zonda by taky nebyla špatná >:-[]
I když červená není pro Lambo domácí barva tak tady s tím křídlem je to dokonalý celek, jak vytesaný z křemene a interier je proti plasťákové hrůze v běžné serii jak z jiné planety.
[odkaz]
[odkaz]