Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lamborghini Gallardo Spyder oficiálně na českém trhu

Ondřej Láník
Diskuze (36)
Na konci minulého týdne uvedla společnost Auto Exner oficiálně na český trh otevřenou verzi vozu Lamborghini Gallardo. Spyder s desetiválcem před zadní nápravou stojí 145.600 euro, k sumě však musíte přičíst ještě DPH, tedy 19 % navíc z uvedené ceny.

Nový model přijel do Prahy představit sám prezident Automobili Lamborghini Stephan Winkelmann. Během tiskové konference zaznělo, že Auto Exner je druhým zastoupením Lamborghini ve střední a východní Evropě hned po moskevském dealerství. Vozy slavné italské značky se u nás prodávají od loňského července, od srpna má Lamborghini reprezentativní prostory v Praze 9 na ulici Freyova.

V nabídce jsou modely Gallardo (128.000 euro + DPH 19 %) i Murcielago (215.000 euro + DPH 19 %). Zatím se prodalo 8 vozů, plán pro rok 2006 počítá celkem se 14 prodanými vozy.

Prodej by měly podpořit nejrůznější aktivity dovozce, od sponzoringu významného golfového turnaje, účasti na závodech FIA GT v Brně, přes organizování návštěv mateřského výrobního závodu až po novinářské testovací jízdy na závodním okruhu. Máme se na co těšit...

Ondřej Láník
Diskuze (36)
15. 5. 2006 20:35
OT: TEST - Škoda Fabia 1.4 TDI
Tak tohle brácho podrobně přečti... abys pochopil, co je dnešní Škoda a co je FABIA :yes: P.S. BRAVO TEST, BRAVO ŠKODA :yes: :yes:
15. 5. 2006 19:42
Re: OT: TEST - FOCUS ST
:-) Skončí tam oba >:D , ale budu jim nosit dárky - Matesovi pomeranče a Marimu květiny... Astry, samozřejmě ;-) :yes:
15. 5. 2006 19:05
OT: TEST - FOCUS ST
Sakra... tak jsem to dočet´. Jo, ještě se mi třesou ruce... bravo test, bravo věty (i když já bych nepodlehl... ;-) ), bravo redakce :yes: Jo, Esté... miluj mě něžně :yes: Jinak, zřetelně registruji pochvalu pětiválce (BRAVOLVO :yes: ) a kratičké porovnání s dvoulitry od GTIčka i OPC... U Recaro to nedomysleli... to je pro mě velké překvapení... taková ikona... Jinak jsem rád, že se z testu dozvíme tu správnou oscilační tendenci, totiž standardizování výkonu kolem 200 koní. Ovšem s čím prostě souhlasit ZÁSADNĚ nemohu, to je, aby z nějakejch časovejch souvislostí došlo k porovnávacímu testíku JEN mezi OPC a ST. Já volám, já křičím - PROSTĚ NE ;-) Koneckonců teď, dnes, v tuto hodinu již na auto.cz byly publikovány všechny tři testy, tedy jak test GTIčka, tak test OPC i test ST... A já se tedy oprávněně v zájmu GTI (auta) ptám - kdo tohle dopustí, nedoupouští se snad dokonce jednoho ze silničních zločinů?... totiž zločinu přehlížení ikony ikon... Proto poníženě žádám, proto burcuji vaše autosvědomí, proto křičím spolu s celým vesmírem - porovnávačka musí být mezi třemi. Jo. GTI - OPC - ST. Jen tak konečně a jednou provždy může skončit ten nervy i srdce vysilující boj o toho nejlepšího... vždyť zde na diskuzi se řeší již jen dvě témata - to první je, zda GTI (přispěvatel) je, či není * a druhé, zda GTI (auto) je první nebo druhej nejlepší hothatch mléčný dráhy. A protože první téma je tématem okrajovým... já tedy vzývám znalé - NAPIŠTE POROVNÁVAČKU KOMPLETNÍ... koneckonců... doufám, že tomu nebrání jen nadpis pana redaktora u testu GTI... totiž ta památná geniální věta (bravo :yes: ) - "Nejlepší je originál" :yes: :yes: :yes: